Het gaat toch mis. Bijna iedereen vind dat het moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nein.
5 dagen, en in die 5 dagen kun je prima al besmettelijk zijn. dat is de hele crux van dit feestje.
Als het dit weekend fout gaat, en we hebben in de loop van de week weer een toename, gooit de MP vóór het paasweekend nog alle deuren op slot.. let maar op.. Dan zijn de rapen pas écht gaar.
Er werd niet voor niets gesproken over een 'generale repetitie' dit weekend.. de hint was best duidelijk.
Precies dat.. ik woon dan niet in een grote stad maar ik zie letterlijk overal iedereen zich netjes aan de voorschriften houden. Het leidt zelfs tot redelijk grappige en ongemakkelijke situaties in de winkels omdat iedereen die afstand wil houden. Ben nog geen Tokkie tegen gekomen die het niets boeit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overal lege stranden, lege winkelstraten en lege parken. Er zullen altijd wel één of twee uitzonderingen zijn, dat lijkt me geen reden om te doen alsof half Nederland de regels aan z'n laars lapt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was eerder een Zeelandse ramp, in de rest van het land was er namelijk niks aan de hand.
5 dagen incubatietijd waarna je de eerst symptomen kunt kijken, en 2 weken voordat je getest kunt worden omdat je ernstige symptonen krijgt, waardoor je pas over twee weken het aantal besmettingen van dit weekend kunt zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nein.
5 dagen, en in die 5 dagen kun je prima al besmettelijk zijn. dat is de hele crux van dit feestje.
Als het dit weekend fout gaat, en we hebben in de loop van de week weer een toename, gooit de MP vóór het paasweekend nog alle deuren op slot.. let maar op.. Dan zijn de rapen pas écht gaar.
Er werd niet voor niets gesproken over een 'generale repetitie' dit weekend.. de hint was best duidelijk.
Ik trek wel een spacesuit aanquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als je gaat helpen moet je de deur uit he.
moet je horentwitter:NewWorld4theppl twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 23:58:33"THIS WAS ARTIFICIALLY INDUCED"!!!!
Could this be the first hint at the disclosure regarding Harvard Prof. That #QAnon and hinted to us? #TheStormIsHere #DarkToLight #disclosure #WWG1WGA
https://t.co/RN6VVn3RsJ https://t.co/6aKOozre0a reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:44 schreef Oekelele het volgende:
Duitsland geen vertrouwen in Nederlandse methoden.Jij kan zo bij de telegraaf gaan werken met dat soort titels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad wel ja.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij kan zo bij de telegraaf gaan werken met dat soort titels.
Waar gaat dit dan over?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
moet je horentwitter:NewWorld4theppl twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 23:58:33"THIS WAS ARTIFICIALLY INDUCED"!!!!
Could this be the first hint at the disclosure regarding Harvard Prof. That #QAnon and hinted to us? #TheStormIsHere #DarkToLight #disclosure #WWG1WGA
https://t.co/RN6VVn3RsJ https://t.co/6aKOozre0a reageer retweet
Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat toch mis. Bijna iedereen vind dat het moet kunnen.
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.
Ik let op de 1,5 met dus moet kunnen...
Goede postquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-rivm-in-bilthoventwitter:ChrisvandenBos twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:40:33Het RIVM ligt (terecht) steeds meer onder vuur.
Dus wat doen we?
We starten de propagandamachine.
https://t.co/eBpvOzQTcg reageer retweet
Vuur met vuur of verlagen naar zijn niveau, mehquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vuur met vuur.
Injecteren met covid 19 mag ook.
Ernstige klachten beginnen al ruim.voor die twee weken maar inderdaad, in z'n totaliteit gaat het gemakkelijk anderhalf a twee weken duren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
5 dagen incubatietijd waarna je de eerst symptomen kunt kijken, en 2 weken voordat je getest kunt worden omdat je ernstige symptonen krijgt, waardoor je pas over twee weken het aantal besmettingen van dit weekend kunt zien.
Gelukkig is het hier prima. Vanmorgen twee uur hardgelopen en alleen maar mensen tegengekomen die ook alleen of anders met twee waren, waarbij iedereen (inclusief ikzelf natuurlijk) ruim voor je elkaar kruist even aan de kant gaat. Maar ja, zo gaat dat niet overal nee..quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.
Het is niet in veel gevallen. Het is in een uitzonderlijk klein aantal gevallen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.
Zolang de spelregels niet worden gebroken kan het spel gespeeld worden, maar blijkbaar kan dat in veel gevallen niet in de praktijk.
Ben je nou echt op zoek naar iedere kneus op Twitter die jouw mening verkondigt zodat je die hier kan posten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:38 schreef THEFXR het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-rivm-in-bilthoventwitter:ChrisvandenBos twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:40:33Het RIVM ligt (terecht) steeds meer onder vuur.
Dus wat doen we?
We starten de propagandamachine.
https://t.co/eBpvOzQTcg reageer retweet
leuk verhaal zegquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
wat betreft de economie, moet iedereen dezelfde strategie hebben als land, dat is niet het geval, dus ook al doen wij ons best met de economie. We worden vanzelf in het dal meegetrokken door andere EU landenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.
Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je valt nogal in herhaling.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet in veel gevallen. Het is in een uitzonderlijk klein aantal gevallen.
Dat klopt, want jij ook.quote:
Bronquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:42 schreef Confetti het volgende:
Het is te hopen dat het virus door de hitte langzaamaan verdwijnt, want denk maar niet dat dit nog lang goed gaat. Bijna niemand gaat alleen naar buiten om alleen even frisse lucht te halen, werk en boodschappen.
Men gaat naar de bouwmarkt, dagje uit met de kinderen, even op bezoek bij anderen. En ja, er wordt goed rekening gehouden met de 1,5 meter maar ook dat is geen heilige graal. De onnodige bewegingen gaan gewoon voor besmettingen zorgen. En de premier maar adviseren en beroep doen op. Slaap rustig verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |