RIVM rekent met 5-12 dagen, 14 dagen wordt als een veilige periode gezien voor quarantaine, voor de zekerheid.quote:
Oh ja u heeft gelijk sorry ik zat verkeerd.quote:
elke mensenvorm is gewoon een mogelijke besmettingquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er was ooit één chinees die de hele wereld aanstak.. wat kunnen 500 man in een park nou voor kwaad?
Élke dodo die de regels aan zijn laars lapt is gewoon een risico.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.
max is 28quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
3 tot maximaal 14 dagen volgens het NHG.
in een incubatie tijd heb je per definitie geen klachtenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]![]()
Je hebt een incubatietijd. En dan wordt je alleen getest als je je met ernstige klachten meldt. Dan ben je minstens een week verder, misschien 2.
Jip en Janneke genoeg voor je?
Verschilt, vaak is er ook maar 1 dag vertraging, kijk maar eens naar die PDFs van het RIVM.quote:
Ik beweer toch ook nergens dat dit niet zo is? Alleen valt het reuze mee met het aantal dodo's, maar als je dit topic als maatstaf zou nemen zou je anders denken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er was ooit één chinees die de hele wereld aanstak.. wat kunnen 500 man in een park nou voor kwaad?
Élke dodo die de regels aan zijn laars lapt is gewoon een risico.
Het RIVM zit fout, maar dat wisten we al langer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
RIVM rekent met 5-12 dagen, 14 dagen wordt als een veilige periode gezien voor quarantaine, voor de zekerheid.
Gelukkig staat er 'volgens het NHG' bij.quote:
Moeten we dadelijk met alle EU landen en de aanstaande coronapot weer betalen...quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gaat daar echt hard met de doden....
Nein.quote:
Dat schrijf ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in een incubatie tijd heb je per definitie geen klachten
dat schrijf je wel, maar verder ga ik er niet meer op in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik dan ook niet.
Zeeuwse. En roep dit op de Zuid-Hollandse eilanden maar niet te hard.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was eerder een Zeelandse ramp, in de rest van het land was er namelijk niks aan de hand.
Nee ik snap niet wat u bedoeld.....quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]![]()
Je hebt een incubatietijd. En dan wordt je alleen getest als je je met ernstige klachten meldt. Dan ben je minstens een week verder, misschien 2.
Jip en Janneke genoeg voor je?
Als ze ballen hebben in DH, knopen ze hem aan de hoogste boom in het Amazone oerwoud, van mij mag het, wat.. ik ga hélpen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Een groep Braziliaanse juristen heeft het Internationaal Strafhof in Den Haag gevraagd Bolsonaro aan te klagen/te onderzoeken voor misdaden tegen de menselijkheid wegens zijn optreden (of het gebrek daar aan) tegen het coronavirus.
https://www.brasilwire.co(...)oronavirus-response/
Of zetten ze hem in een cel. Ik ga daar toch maar voor ipv zelf ook de barbaar uithangenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze ballen hebben in DH, knopen ze hem aan de hoogste boom in het Amazone oerwoud, van mij mag het, wat.. ik ga hélpen.
https://www.pharmaceutica(...)tion-period-27-days/quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig staat er 'volgens het NHG' bij.
https://www.nhg.org/veelg(...)ietijd-van-het-virus
Maar bijna een maand lijkt mij overdreven.
je bent eigenwijs, kan tot 28 dagen zijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nein.
5 dagen, en in die 5 dagen kun je prima al besmettelijk zijn. dat is de hele crux van dit feestje.
Als het dit weekend fout gaat, en we hebben in de loop van de week weer een toename, gooit de MP vóór het paasweekend nog alle deuren op slot.. let maar op.. Dan zijn de rapen pas écht gaar.
Er werd niet voor niets gesproken over een 'generale repetitie' dit weekend.. de hint was best duidelijk.
Vuur met vuur.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of zetten ze hem in een cel. Ik ga daar toch maar voor ipv zelf ook de barbaar uithangen
DAT dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
elke mensenvorm is gewoon een mogelijke besmetting
Als je gaat helpen moet je de deur uit he.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze ballen hebben in DH, knopen ze hem aan de hoogste boom in het Amazone oerwoud, van mij mag het, wat.. ik ga hélpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |