Ik spreek aan, en als men dan niet op de juiste manier reageert ga ik ook de NSB'er uithangen.. alleen staat de NSB in deze oorlog aan de kant van het volk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom ook klikken (ook al hou ik hier helemaal niet van) en blijven beboeten.
Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
Het kabinet heeft zichzelf schaakmat gezet met de IC-plekken fixatie. Dom dom dom. Over een jaar komen de desastreuse rapportages van mensen die op de IC hebben gelegen en een uitzichtloos leven over hebben.
Wat dat betreft kan ik hier gelukkig zijn dat het het de slechtste lente in tijden is vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..
Het meest verontrustende is dat de zomer eraan komt, en deze shit gaat nog laaaaaaang duren.
A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.quote:
Jáár... er komt geen enkel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lijken nog maar weinig mensen te beseffen........dit is nog niet zomaar even voorbij.
festivals kunnen we gewoon vergeten deze zomer.
mogen al blij zijn als we een terrasje kunnen pakken met een mondkapje op
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?
Overal juichende mensen die van de IC afkomen maar in Nederland gaat men achteraf gezien liever dood blijkbaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?
ik wens rutte, bruin en jaap succes met de parlementaire enquête !quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
Het kabinet heeft zichzelf schaakmat gezet met de IC-plekken fixatie. Dom dom dom. Over een jaar komen de desastreuse rapportages van mensen die op de IC hebben gelegen en een uitzichtloos leven over hebben.
Helpt zon schoonmaakdoekje wel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TLC het volgende:
Ik was me net aan t bedenken dat als je buitenshuis bent in bv een supermarkt je ook maar beter niet je telefoon kunt opnemenen volgens dr. Sanjay Gupta moet je sowieso je mobieltje schoonmaken als je buiten bent geweest (met n doekje)
Oh ja, Sanjay Gupta
Cijfers van dit weekend kan je normaal pas over een week of anderhalf á twee verwachten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Oekelele het volgende:
[..]
A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.
Ik hoop het niet.....maar het begint er opeens een beetje te krioelen van wetsovertreders.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaáár... er komt geen enekel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.
mee eens, maar dan is het niet waar en zijn we pessimistisch en paniekzaaiersquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaáár... er komt geen enekel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.
Je komt hier al moeilijk de ic op vergeleken met andere landen.quote:
Naja gisteren op CNN zag ik hem behalve de telefoon ook de net gekochte boodschappen afdoen met n doekje, en hij is neurochirurg, dus hij zal t wel wetenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Helpt zon schoonmaakdoekje wel?
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:06:04BREAKING: UK reports 3,735 new cases of coronavirus and 708 new deaths, raising total to 41,903 cases and 4,313 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet
Er zijn zelfs mensen die reageren op vooruitzichten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:09 schreef Markesh het volgende:
[..]
Kan je dit zelf allemaal niet bedenken?
Ik denk dat zelfs de horeca nog maar mondjesmaat open mag... echt onder strikte regels, en niet overtreden, want dan ben je dicht en krijgt een ander een kans. dit jaar is alle fun gewoon door het putje, klaar. Ga daar maar gewoon vanuit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mee eens, maar dan is het niet waar en zijn we pessimistisch en paniekzaaiers
Dat gaat daar echt hard met de doden....quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:06:04BREAKING: UK reports 3,735 new cases of coronavirus and 708 new deaths, raising total to 41,903 cases and 4,313 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet
Die eendenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Eerste dag van de week en dus de eerste werkdag van het nieuwe jaar in Iran. Gelukkig gaat het goed met het 'blijf zo veel mogelijk thuis'!(klik op de tweet voor wat foto's)
twitter:khabaronlinee twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:43:06#تهران پس از تعطیلات نوروزی
در پی شیوع بیماری #کرونا در ایران و تاکید مسئولان برای در خانه ماندن شهروندان امروز با پایان یافتن تعطیلات نوروزی خیابان های تهران مجدد شلوغ شده و این عدم رعایت فاصله اجتماعی باعث می شود که چرخه انتقال این ویروس ادامه پیدا کند. https://t.co/zLjsJcrkQQ reageer retweet
Cijfers van besmettingen vergelijken is volgens mij bullshit aangezien er steeds meer getest gaat worden, maar dan nog steeds met vertraging.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Oekelele het volgende:
[..]
A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.
Ik hoop het niet.....maar het begint er opeens een beetje te krioelen van wetsovertreders.
Was al duidelijk dat het daar helemaal verkeerd gaat aflopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |