Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:38 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zijn anderen waarover gesproken wordt.

Niets anoniem. Dan wil ik dat zij weten dat ik het was. Want fuck haar. Figuurlijk dan. Zou m'n hond er nog van af trappen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon ff anonoem tipje doen....fixed

Het gaat over twee zaken, maar goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.

Wat wordt er bedoeld met thuisblijven? Wat mag ik nog wel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er, ook thuis, gehandhaafd op afstand en niet op aantal mensen.

Zelfs de inleidende tekst is vrijwel identiek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat over twee zaken, maar goed.
quote:Den haag - De politie heeft vrijdagavond een inval gedaan in een café aan de Loonduinsekade in Den Haag. In de horecazaak waren op het moment van de inval zo’n 30 mensen aanwezig.
quote:DEN HAAG - De politie heeft vrijdagavond invallen gedaan in een café en illegaal gokhuis in Den Haag. In het café waren op dat moment zo'n dertig mensen aanwezig. De eigenaar van het café krijgt een forse boete. De horecagelegenheid is opnieuw door de politie gesloten.

Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat over hetzelfde. Er zijn geen bezoekers aangehouden, maar ze hebben wel een boete gekregen.

Ik zou zelf een bril kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lolquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb je toevallig poep in je ogen ofzo? Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]

Te veel geborreld zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lol

De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bronquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Aantal personen, straatnaam en gelegenheid komen niet overeen.

Te veel geborreld zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:46 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Nee ze is net afgestudeerd en heeft een tuinfeestje......lol
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef michiel_merk het volgende:
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd

Eerst effe een youtube live-kanaal openen heahquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.

In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De Telegraaf geeft zelfs omroep west als bron

mensen worden laks iddquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Te veel geborreld zal het wel zijn ja
[..]
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.

quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
2) Illegaal gokhuis Loevesteinstraatquote:In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken. In verband met de vanwege de coronacrisis afgekondigde noodverordening en de door het kabinet getroffen maatregelen moeten horecagelegenheden in ieder geval tot en met 28 april gesloten zijn. In het café is niemand aangehouden. De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing.
https://www.omroepwest.nl(...)-en-illegaal-gokhuisquote:Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.

Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:43 schreef probeer het volgende:
Nou .. mocht t weer escaleren, dan houd ik jullie iig op de hoogte. Volgende keer bel ik de politie.

En in beide gevallen hebben alle bezoekers een boete gehad...quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Lol ja en de een is een illegaal gokhuis met 17 personen en de ander een een shisha lounge met 30 personen.
quote:De eigenaar krijgt wel een een boete van ruim 4.000 euro en ook de bezoekers krijgen een boete vanwege samenscholing. Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan. De bezoekers van het illegale gokhuis krijgen allemaal een boete van 400 euro.

Het mag gewoon ook niet, niet in je eigen tuin en niet in een park. Andere mensen missen ook hun familie en vrienden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon politie inlichten. Te druk en een mogelijk gevaar voor jouw gezondheid. Die trappen dat volk zo de tuin uit.

jup, dat gebeurd(de) in Italië ook (ondanks stijgende cijfers)quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Door het mooie weer en de dalende cijfers.

Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Door het mooie weer en de dalende cijfers.

Daarom hebben in mijn ogen deze mensen een extra zetje nodig om het te snappen en wie kan dat beter dan de politie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jup, dat gebeurde in Italië ook (ondanks stijgende cijfers)

Vast wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Weet iemand hoeveel IC plekken er nu nog vrij zijn?

Ik mis mijn familie ook maar heb gelukkig mijn dochter en mijn vriendje.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.
Ik zit al sinds eind Feb thuis, in mijn uppie..![]()

Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom hebben in mijn ogen deze mensen een extra zetje nodig om het te snappen en wie kan dat beter dan de politie.

Ja omroep west noemt twee locaties. Telegraaf noemt hier een vanquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef -river- het volgende:
[..]
In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken.
Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan.
En verder ben ik er wel klaar mee.

Helaas wel, maar de meeste voelen enkel pijn in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.

Genoegquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Weet iemand hoeveel IC plekken er nu nog vrij zijn?

Verdorie gemist dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef michiel_merk het volgende:
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd.iedereen dacht vast dat ze als enige naar de markt gingen

Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]

Ook de enige taal die sommige mensen begrijpen. Hoe hard je je spindoctors voor het wekelijkse perspraatje ook aan de slag zet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.

Je kunt nog steeds een blokje om gaan hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.
Je kan dan nog wel even op het balkon koffie drinken met de buren, maar dat is alles.

Dit gaat zeker niet werken maar dat was al duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Te veel geborreld zal het wel zijn ja
[..]
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.

Ik zie een heel rustig straatbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:56 schreef Kickstart het volgende:
[..]
oh en nu loopt er wel wat meer ffing mieren

Maar eem doorschakelen naar Rtv Noord dan. daar staat een bericht plus beeld materiaal https://m.facebook.com/st(...)5&id=162317250468021quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Verdorie gemist dus
Af en toe kijk ik even hier maar dit is het straatbeeld wat ik de hele ochtend gezien heb
https://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/

Bron?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit gaat zeker niet werken maar dat was al duidelijk.
Men wil zich alleen aan de maatregelen houden als Rutte heeft gesproken maar enkele dagen later denken ze dat het allemaal wel losloopt.
Op deze manier blijven de IC's bomvol en wordt andere zorg blijvend uitgesteld.
Er gaan steeds meer zieken vallen onder de zorg medewerkers.
Er zullen echt meer maatregelen moeten komen want dit gaat niet werken

https://www.trouw.nl/binn(...)voorbij-is~bca84396/quote:Als tegengif voor de stress hanteert hij een sleutelwoord: aandachtsmanipulatie. “We moeten heel bewust investeren in zaken die ons geen stress geven, maar juist zorgen voor ontspanning, humor en verbondenheid met elkaar. Als je afleiding forceert en iets leuks doet, maken de stresshormonen al snel plaats voor bijvoorbeeld dopamine of serotonine: hormonen die ons gelukkig maken. Dat is lastig, maar kunnen we heel goed forceren.”

Er komt ook publiciteit van, die weer andere mensen aan het denken zet. En 250 - 400 eur doet serieus au voor veel mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Helaas wel, maar de meeste voelen enkel pijn in hun portemonnee.

Me too, thank god..quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.
Je kan dan nog wel even op het balkon koffie drinken met de buren, maar dat is alles.

Daarom ook klikken (ook al hou ik hier helemaal niet van) en blijven beboeten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er komt ook publiciteit van, die weer andere mensen aan het denken zet. En 250 - 400 eur doet serieus au voor veel mensen.

De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook de enige taal die sommige mensen begrijpen. Hoe hard je je spindoctors voor het wekelijkse perspraatje ook aan de slag zet.

lijken nog maar weinig mensen te beseffen........dit is nog niet zomaar even voorbij.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..
Het meest verontrustende is dat de zomer eraan komt, en deze shit gaat nog laaaaaaang duren.

Ik spreek aan, en als men dan niet op de juiste manier reageert ga ik ook de NSB'er uithangen.. alleen staat de NSB in deze oorlog aan de kant van het volk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom ook klikken (ook al hou ik hier helemaal niet van) en blijven beboeten.

Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
Het kabinet heeft zichzelf schaakmat gezet met de IC-plekken fixatie. Dom dom dom. Over een jaar komen de desastreuse rapportages van mensen die op de IC hebben gelegen en een uitzichtloos leven over hebben.

Wat dat betreft kan ik hier gelukkig zijn dat het het de slechtste lente in tijden is vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..
Het meest verontrustende is dat de zomer eraan komt, en deze shit gaat nog laaaaaaang duren.

A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.quote:

Jáár... er komt geen enkel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lijken nog maar weinig mensen te beseffen........dit is nog niet zomaar even voorbij.
festivals kunnen we gewoon vergeten deze zomer.
mogen al blij zijn als we een terrasje kunnen pakken met een mondkapje op

Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?

Overal juichende mensen die van de IC afkomen maar in Nederland gaat men achteraf gezien liever dood blijkbaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ik daaruit opmaken dat jij zou kiezen voor "niet behandelen"?

ik wens rutte, bruin en jaap succes met de parlementaire enquête !quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
Het kabinet heeft zichzelf schaakmat gezet met de IC-plekken fixatie. Dom dom dom. Over een jaar komen de desastreuse rapportages van mensen die op de IC hebben gelegen en een uitzichtloos leven over hebben.

Helpt zon schoonmaakdoekje wel?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TLC het volgende:
Ik was me net aan t bedenken dat als je buitenshuis bent in bv een supermarkt je ook maar beter niet je telefoon kunt opnemenen volgens dr. Sanjay Gupta moet je sowieso je mobieltje schoonmaken als je buiten bent geweest (met n doekje)
Oh ja, Sanjay Gupta

Cijfers van dit weekend kan je normaal pas over een week of anderhalf á twee verwachten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Oekelele het volgende:
[..]
A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.
Ik hoop het niet.....maar het begint er opeens een beetje te krioelen van wetsovertreders.

quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaáár... er komt geen enekel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.
mee eens, maar dan is het niet waar en zijn we pessimistisch en paniekzaaiersquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaáár... er komt geen enekel festival meer voor er een vaccin is wat ouderen kan beschermen.. wij zijn straks allemaal aan de beurt geweest en eventueel resistent, maar die ouwetjes staan allemaal op 0, die hebben absoluut prioriteit.. als de shit opnieuw begint krijgen we alles nóg een keer.

Je komt hier al moeilijk de ic op vergeleken met andere landen.quote:

Naja gisteren op CNN zag ik hem behalve de telefoon ook de net gekochte boodschappen afdoen met n doekje, en hij is neurochirurg, dus hij zal t wel wetenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Helpt zon schoonmaakdoekje wel?

twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:06:04BREAKING: UK reports 3,735 new cases of coronavirus and 708 new deaths, raising total to 41,903 cases and 4,313 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet

Er zijn zelfs mensen die reageren op vooruitzichten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:09 schreef Markesh het volgende:
[..]
Kan je dit zelf allemaal niet bedenken?

Ik denk dat zelfs de horeca nog maar mondjesmaat open mag... echt onder strikte regels, en niet overtreden, want dan ben je dicht en krijgt een ander een kans. dit jaar is alle fun gewoon door het putje, klaar. Ga daar maar gewoon vanuit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mee eens, maar dan is het niet waar en zijn we pessimistisch en paniekzaaiers

Dat gaat daar echt hard met de doden....quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 15:06:04BREAKING: UK reports 3,735 new cases of coronavirus and 708 new deaths, raising total to 41,903 cases and 4,313 dead https://t.co/ACTvkkQ0g2 reageer retweet

Die eendenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Eerste dag van de week en dus de eerste werkdag van het nieuwe jaar in Iran. Gelukkig gaat het goed met het 'blijf zo veel mogelijk thuis'!(klik op de tweet voor wat foto's)
twitter:khabaronlinee twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 12:43:06#تهران پس از تعطیلات نوروزی
در پی شیوع بیماری #کرونا در ایران و تاکید مسئولان برای در خانه ماندن شهروندان امروز با پایان یافتن تعطیلات نوروزی خیابان های تهران مجدد شلوغ شده و این عدم رعایت فاصله اجتماعی باعث می شود که چرخه انتقال این ویروس ادامه پیدا کند. https://t.co/zLjsJcrkQQ reageer retweet

Cijfers van besmettingen vergelijken is volgens mij bullshit aangezien er steeds meer getest gaat worden, maar dan nog steeds met vertraging.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:07 schreef Oekelele het volgende:
[..]
A.S Maandag als de nieuwe cijfers van besmettingen......door mensen die zich niet aan de regels houden.
Ik hoop het niet.....maar het begint er opeens een beetje te krioelen van wetsovertreders.

Was al duidelijk dat het daar helemaal verkeerd gaat aflopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:

Hier idem.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]

Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier idem.
Daarom word ik ook zo link op al die lui die er schijt aan hebben.

heeft gelukkig niet te maken met face recognition dmv camera'squote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Za het volgende:
'bewaar die kapjes voor zorgmedewerkers want burgers hebben er niks aan, ze werken niet'. Dat klopt niet. Je kan niet zeggen: 'ze werken wel voor die groep, en niet voor die'."
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)jft-niet-dragen.html

Ieuwwwquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:18 schreef quirina het volgende:
Die Sanjay Gupta is toch die Indiër die pukkels knijpt ?

Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Cijfers van besmettingen vergelijken is volgens mij bullshit aangezien er steeds meer getest gaat worden, maar dan nog steeds met vertraging.
Loop je met je centimeter over straat trouwens? Je weet ook wie er familie is en wie niet?

Mwah, scroll even een paar paginá terug.. Half Nederland is overdreven, maar er zijn er genoeg die met hun stelconplaat gewoon een stukje gaan recreëren blijkbaar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overal lege stranden, lege winkelstraten en lege parken. Er zullen altijd wel één of twee uitzonderingen zijn, dat lijkt me geen reden om te doen alsof half Nederland de regels aan z'n laars lapt.

er zit een vertraging van 2 weken inquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.
Als mensen zich zelf nie aan de regels houden en naar gokhallen gaan en naar shishalounch en doen waar ze zin in hebben.......dan denk ik dat aanstaande maandag de cijfers van nieuwe besmettingen hoger zullen Zijn
Er vroeg iemand om een bron...... Deze regels gelden......als de regels in overtreding gaan.....

aangezien rollebollen in 10m koeiestront nog hygienischer is dan je telefoon aan je gezicht zetten, is dit altijd goed adviesquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:06 schreef TLC het volgende:
Ik was me net aan t bedenken dat als je buitenshuis bent in bv een supermarkt je ook maar beter niet je telefoon kunt opnemenen volgens dr. Sanjay Gupta moet je sowieso je mobieltje schoonmaken als je buiten bent geweest (met n doekje)
Oh ja, Sanjay Gupta

Die cijfers zullen aanstaande maandag toch al veel hoger zijn aangezien ze vanaf maandag veel meer gaan testen en beginnen met het testen van verzorgend personeel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:21 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oke voor deze ene keer dan in jip en janeke taal.
Als mensen zich zelf nie aan de regels houden en naar gokhallen gaan en naar shishalounch en doen waar ze zin in hebben.......dan denk ik dat aanstaande maandag de cijfers van nieuwe besmettingen hoger zullen Zijn
Er vroeg iemand om een bron...... Deze regels gelden......als de regels in overtreding gaan.....

5 dagen, lees je in.quote:

de juiste keuze ligt heel vaak in het midden van de extremen. Gelukkig doet de NLse overheid niet een van de beiden extremen en neemt deze een middenweg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.

Eens.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Overal lege stranden, lege winkelstraten en lege parken. Er zullen altijd wel één of twee uitzonderingen zijn, dat lijkt me geen reden om te doen alsof half Nederland de regels aan z'n laars lapt.

Daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd. Maar die worden hier wel heel erg uitvergroot. Die ene sishalounge of gokhal, die ene tuin, dat ene park. Er zullen altijd mensen zijn die schijt hebben maar het lijkt er toch echt op dat dat maar maximaal een paar procent van de hele bevolking is. En dan zet ik nog hoog in.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, scroll even een paar paginá terug.. Half Nederland is overdreven, maar er zijn er genoeg die met hun stelconplaat gewoon een stukje gaan recreëren blijkbaar.

al doet maar 1 promile dit, dan nog liggen de stranden vol.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:

Ja, dan weer naar binnen. Het is een stuk prettiger om de hele middag op je gemak in de tuin te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds een blokje om gaan hoor.

En dat is dus niet het gevalquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
al doet maar 1 promile dit, dan nog liggen de stranden vol.

Er was ooit één chinees die de hele wereld aanstak.. wat kunnen 500 man in een park nou voor kwaad?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, uitzonderingen zijn er altijd. Maar die worden hier wel heel erg uitvergroot. Die ene sishalounge of gokhal, die ene tuin, dat ene park. Er zullen altijd mensen zijn die schijt hebben maar het lijkt er toch echt op dat dat maar maximaal een paar procent van de hele bevolking is. En dan zet ik nog hoog in.

3 tot maximaal 14 dagen volgens het NHG.quote:

Dat was eerder een Zeelandse ramp, in de rest van het land was er namelijk niks aan de hand.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:49 schreef NaturalScience het volgende:
We komen nu bijna op het niveau van de grootste na-oorlogse ramp uit de Nederlandse geschiedenis. De watersnoodramp in 1953... waarbij 1836 Nederlanders om het leven kwamen.
(Uiteraard omvatte dat alle leeftijden)

nee, dus het is nog minder dan 1 promile die de regels aan de laars lappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |