Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het gaat toch mis. Bijna iedereen vind dat het moet kunnen.
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.
Ik let op de 1,5 met dus moet kunnen...

Goede postquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.

https://www.telegraaf.nl/(...)kt-rivm-in-bilthoventwitter:ChrisvandenBos twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:40:33Het RIVM ligt (terecht) steeds meer onder vuur.
Dus wat doen we?
We starten de propagandamachine.
https://t.co/eBpvOzQTcg reageer retweet

heywoodu

heywoodu

Vuur met vuur of verlagen naar zijn niveau, mehquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vuur met vuur.
Injecteren met covid 19 mag ook.

Ernstige klachten beginnen al ruim.voor die twee weken maar inderdaad, in z'n totaliteit gaat het gemakkelijk anderhalf a twee weken duren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
5 dagen incubatietijd waarna je de eerst symptomen kunt kijken, en 2 weken voordat je getest kunt worden omdat je ernstige symptonen krijgt, waardoor je pas over twee weken het aantal besmettingen van dit weekend kunt zien.

heywoodu

heywoodu

Gelukkig is het hier prima. Vanmorgen twee uur hardgelopen en alleen maar mensen tegengekomen die ook alleen of anders met twee waren, waarbij iedereen (inclusief ikzelf natuurlijk) ruim voor je elkaar kruist even aan de kant gaat. Maar ja, zo gaat dat niet overal nee..quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Regering zegt maak een ommetje maar hou afstand. Dat doen ze, alleen allemaal tegelijk waardoor het alsnog druk wordt.
Dus overal joggers, wielrenners, gezinnen, klussers, wandelaars, kinderen , honden uitlaters en mensen die boodschappen doen.

Het is niet in veel gevallen. Het is in een uitzonderlijk klein aantal gevallen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.
Zolang de spelregels niet worden gebroken kan het spel gespeeld worden, maar blijkbaar kan dat in veel gevallen niet in de praktijk.

Ben je nou echt op zoek naar iedere kneus op Twitter die jouw mening verkondigt zodat je die hier kan posten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:38 schreef THEFXR het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kt-rivm-in-bilthoventwitter:ChrisvandenBos twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 11:40:33Het RIVM ligt (terecht) steeds meer onder vuur.
Dus wat doen we?

leuk verhaal zegquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]

wat betreft de economie, moet iedereen dezelfde strategie hebben als land, dat is niet het geval, dus ook al doen wij ons best met de economie. We worden vanzelf in het dal meegetrokken door andere EU landenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind het jammer dat we nog op het punt zitten dat deze crisis heel zwart/wit wordt bekeken. Of je bent sociaal en vindt alle kwetsbare mensenlevens belangrijk, maar dan ben je schijnbaar enorm kortzichtig want its the economy stupid. Of je wil meer oog voor de financiele gevolgen van dit alles maar dan ben je een keiharde Nazi die eigenhandig iedereen die boven de 70 is de nek omdraaien.
Terwijl, de waarheid zal altijd in het midden liggen. Zolang dit gaande is zal de economie altijd klappen krijgen omdat het vertrouwen van mensen daalt. Tegelijkertijd kun je best oog hebben voor kwetsbaren en je afvragen welke financiele gevolgen dit alles heeft, juist omdat we over vijf of tien jaar kwetsbaren hebben die dan ook goede zorg verdienen.

Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]

Je valt nogal in herhaling.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet in veel gevallen. Het is in een uitzonderlijk klein aantal gevallen.

Dat klopt, want jij ook.quote:

Bronquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:42 schreef Confetti het volgende:
Het is te hopen dat het virus door de hitte langzaamaan verdwijnt, want denk maar niet dat dit nog lang goed gaat. Bijna niemand gaat alleen naar buiten om alleen even frisse lucht te halen, werk en boodschappen.
Men gaat naar de bouwmarkt, dagje uit met de kinderen, even op bezoek bij anderen. En ja, er wordt goed rekening gehouden met de 1,5 meter maar ook dat is geen heilige graal. De onnodige bewegingen gaan gewoon voor besmettingen zorgen. En de premier maar adviseren en beroep doen op. Slaap rustig verder.

Aan mijn achtertuin loopt een bospad. Loopt normaal geen hond. Als ik tweemaal per dag mensen zie passeren is het vaak. Gisteren was het een komen en gaan van mensen die opeens allemaal uit het niets maar in de natuur moeten gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]

andere landen is het ook 6 feet, dus 2m, verder waarom laat je kinderen wel met elkaar spelen?, dat is in andere landen ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever 2, en als het kan nog veel meer.
Zolang de spelregels niet worden gebroken kan het spel gespeeld worden, maar blijkbaar kan dat in veel gevallen niet in de praktijk.

Het kan aan mij liggen, maar behalve op het fok forum hoor ik hier echt niemand over.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:38 schreef THEFXR het volgende:
Dus wat doen we?

Kun je - van achter je raam - een foto maken van hoe het eruit ziet?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.
Dit gaat echt weer helemaal uit de klauwen lopen.
Echt bloedirritant

Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
Hier hetzekfde, het is hier buiten gigantisch druk. Waar ik een week geleden af en toe 1 iemand zag, zie ik nu continu een man of 10 in de straat. Wandelen, kletsen, ommetje maken, boodschappen ect.
Dit gaat echt weer helemaal uit de klauwen lopen.
Echt bloedirritant

quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.

Mijn eigen ogen. Heb er geen opnames van gemaakt. Ga rustig naar buiten en let maar eens op of iedereen die buiten is nu alleen voor een frisse lucht, boodschappen of werk buiten is. Echt niet. Frisse lucht halen wordt erg ruim geïnterpreteerd.quote:

Nja wat dat betreft is jouw waarneming net zoveel waard als degene die niemand zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens insiders hier valt het allemaal best mee.. maakt niet uit wat jij ziet, het is puur gedrochtsbezicht. Fata morgana dit dat alles.

Ik denk dat je het verkeerd op vat. 1,2% van de bevolking van Zeeland kwam om tijdens de watersnoodramp. Dat zou dus overeenkomen met zo'n 200.000 doden nu om de omvang van die ramp te laten zien.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |