abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192445604

Nieuw deeltje maar :)

Wandelen, knuffelen... knuffelen tijdens het wandelen O+.

@Lonaa O+
pi_192445612
Oeps. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192445757
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe druk het is op strand en ander wandelgebied?

Wij hebben preventief gister maar gewandeld.
pi_192445792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

Daar waar ik was om 10 uur kwamen we het eerste uur 2 mountainbikers tegen en zagen we wat mensen in de verte.

De laatste 10 minuten (was zo rond kwart over 11) passeerden we 10 mensen in een paar minuten. :{
pi_192445796
Wij vonden een mooi landgoed vanmorgen in Oostvoorne waar we om half 10 toch wel 3x mensen zijn tegen gekomen O+ En een mooie fotolokatie met hertjes O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192445809
quote:

Zie hier, Posbank
We have far more in common than that which devides us..
pi_192445989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zie hier, Posbank
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet dat mensen nu denken van ja we gaan naar de Posbank. Want daar komt echt niemand..

Wij gaan zo even met de hond naar het bos. Ben benieuwd hoe druk de parkeerplaatsen zijn hier bij de Peel. Wij rijden daar mooi even aan voorbij.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 12:54:36 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192446091
quote:

Het was nog stil vanmorgen. Wel wat hardlopers tegengekomen. Maar niet meer dan dat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192446113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zie hier, Posbank
[ afbeelding ]
Ja zo wordt het nooit rustiger op de IC's verdomme. Hoe halen ze het in hun hoofd ;( :(
pi_192446194
Idioten :(
Gisteren een overlijden gehad, twee overplaatsingen van stabiele patiënten naar ver weg en een patiënt die ik zijdelings ken ligt slecht. Maar ga vooral met zijn allen wandelen o|O

Ik heb de kittenkamer gepoetst en de box daar weggehaald. Nu kunnen ze in de hele kamer scharrelen. Meteen maar traphekje geïnstalleerd want binnenkort gaan ze vast de deur bestormen als die open gaat. _O-

Verder wasjes doen en buiten hangen, en mezelf even buiten hangen in de tuin.

Ouders belden net. Heel hip, beeldbellen via WA. Ik heb prettig tegen een voorhoofd en plafond gepraat _O-

Ik was bijna vergeten dat het weer aspergetijd is :9~ Ze hadden een boer bezocht die de verkoop veilig geregeld heeft, dus ik denk dat ik daar deze week even langs ga. Uitstapje *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192446249
Dat is inderdaad idioot. Juist de drukste gebieden in het weekend opzoeken. Als je ziet dat een parkeerplaats druk wordt, dan rij je door dunkt me. |:(

Wij wilden een stukje skaten, maar ik denk dat het Maximapark ook wel afgeladen zal zijn. Dan maar misschien gewoon langs de weg.

@Kreator komt goed, lukt me vast wel. (En anders bel je de brandweer vanavond maar, als ik nog ergens over je schutting hang ofzo).
Ik ga op zoek naar een huis met voor het raam een boom met een kat er in! 8-)
pi_192446276
Haha voorhoofd en plafond O+

Wij zijn hier redelijk samen gevorderd met het grote balkon ontgroenen. Wat een werk incl spijlen golfborden, ons mediterrane blauwe tussenscherm. Oh bijna klaar, wat een verschil *G*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192446424
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:07 schreef Blues het volgende:
Haha voorhoofd en plafond O+

Wij zijn hier redelijk samen gevorderd met het grote balkon ontgroenen. Wat een werk incl spijlen golfborden, ons mediterrane blauwe tussenscherm. Oh bijna klaar, wat een verschil *G*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankbaar werk, dat! En straks lekker uitrusten en genieten van het ‘als nieuwe’ balkon *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192446426
Lunch. Bietensoep met linzen en yoghurt :9
pi_192446523
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja zo wordt het nooit rustiger op de IC's verdomme. Hoe halen ze het in hun hoofd ;( :(
En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
pi_192446576
Het klinkt, met de deur dicht, alsof de buurvrouw de hele familie heeft uigenodigd. :{
pi_192446577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
Oh man dat is tegenwoordig dagelijkse kost. Heb steeds ruzie met mensen als ik een reactie geef op een nieuwsbericht. _O-
pi_192446584
quote:

[..]

Pick your battles...
degene gaat toch niet luisteren.

En ik snap het wel hoor... dat mensen naar buiten willen.
Maar dat kan ook anders lijkt me.

Hier straks op het balkon.
Works :)
pi_192446604
quote:

[..]

Ik las het....hoe groot is het bord voor zijn hoofd?

Maar echt he, vanavond branden al die mensen een kaarsje. Heb je zo weinig aan.
pi_192446611
Wij zijn wel even buiten buiten geweest vanochtend. Naar het eiland van Brienenoord gefietst, gewandeld, terug naar huis gefietst.

We zijn een hardlopend gezin tegen gekomen, 2 losse hardlopers en 2 setjes wandelaars. En er zaten op sommige bankjes wat mensen. Iedereen hield netjes afstand bij elkaar passeren ^O^

Ik vond het eigenlijk een stuk drukker in de stad zelf.
pi_192446622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Pick your battles...
degene gaat toch niet luisteren.

En ik snap het wel hoor... dat mensen naar buiten willen.
Maar dat kan ook anders lijkt me.

Hier straks op het balkon.
Works :)
De “idioot” liet net een foto zien van een rustig stukje bos. Ik die van drukke Posbank. Maar hij had gelijk(vond hij)
Hier staat de parasol al, straks even de kussens ophalen van beneden. Er is nu nog geen zon
  zaterdag 4 april 2020 @ 13:46:37 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192446656
Balkonwanden, schutdelen en hele balkonvloer geschrobd. Blinkt ons nu tegemoet.
Daarna de teakhouten balkontafel geschuurd en weer in de meubelolie gezet.
Nu even de rug een pauze gunnen en een naproxen zijn werk laten doen.

Wel heerlijk weer om te rommelen op balkon en in de tuin. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192446779
Ik vond net wel een super leuk briefje in de brievenbus. Iemand gaat as zaterdagavond (het is mij even onduidelijk of dat vandaag of volgende week is) een uurtje muziek draaien voor het verzorgingstehuis in onze straat. Dit gaat gebeuren op het dak van de parkeergarage tegenover ons huis (het verzorgingstehuis kijkt daar ook op uit) en aan de bewoners rondom is gevraagd om je discolampen aan te zetten als je die hebt _O- O+

Alles in samenwerking met gemeente en politie. Ben benieuwd :D
pi_192446792
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef sigme het volgende:
Het vórige topic ben ik dan nu bijgelezen. Beetje laat om nog mee te rellen :')
Nadeel van thuiswerken: ik werk daarwerkelijk veel meer, dus weinig foktijd.
[..]

Ik vind het op het tragische af grappig, jouw opmerkingen over je thuiswerkerij. Helpt het al ik wel voor je wil duimen voor leuker werk?

:D ja het is een mix tussen The Office en iets veel tragischer, mijn werkgeschiedenis. Ik ben er gewoon niet goed in, maar ik zie ook niet echt een alternatief agz ik van spullen en alcohol houdt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wel.
:D kutje. je mag bij mij logeren he. Zeggen we tegen de man dat we tijd nodig hebben om goed bij te praten. Gaan we zwijgen en scrollen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192446794
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:59 schreef Aure het volgende:
Ik vond net wel een super leuk briefje in de brievenbus. Iemand gaat as zaterdagavond (het is mij even onduidelijk of dat vandaag of volgende week is) een uurtje muziek draaien voor het verzorgingstehuis in onze straat. Dit gaat gebeuren op het dak van de parkeergarage tegenover ons huis (het verzorgingstehuis kijkt daar ook op uit) en aan de bewoners rondom is gevraagd om je discolampen aan te zetten als je die hebt _O- O+

Alles in samenwerking met gemeente en politie. Ben benieuwd :D
O+ _O_
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:04:35 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192446843
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192446916
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:04 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Kom er a-

Oh, wacht -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:15:50 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192446988
Ben je ze aan het roken fiets?
Waarom staan ze op de zijkant?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192446997
Topic van gistermiddag toch ook nog even terug gelezen, moest lachen, dank :D
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:28:20 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192447151
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:15 schreef Barreltje het volgende:
Ben je ze aan het roken fiets?
Waarom staan ze op de zijkant?
Nee ze staan in een RVS bak met een liter water onderin, ingepakt in alufolie, met een schoorsteentje.

Ik laat ze dus eerst een goede 2 uur "stomen" (zodat ik zeker weet dat ze goed gaar worden) en daarna pel ik het folie eraf.

Ze staan op zn kant zodat ik ze die eerste 2 uur niet hoef te draaien om gelijkmatige verhitting te krijgen.

De oven is nu 475 graden vanbinnen,. met een aardig vuurtje er nog in, dus als ik ze niet zou inpakken eten we vanavond as :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:29:51 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192447166
Eigenlijk zou ik op een dag als vandaag de oven "kuren" (ik heb er in de winter metselwerk aan gedaan) maar door het permanent thuis zijn heb ik dat warmstoken en weer afkoelen de afgelopen 2 weken al een paar keer kunnen doen.

Dus hij mocht vandaag voor t eerst echt warm.

(Hoe warm is 475? Je moet je dan voorstellen dat de bakstenen in de oven wit uitslaan)
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:33:10 #32
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192447208
Ik ga nu beginnen aan een klein pannetje "bbq saus" voor erbij.

Voor degenen die het geproefd hebben; de rub die ik gebruikt heb is anders, maar de kruiden die er nu bij het bakken opzitten lijken erg veel op die van "de BBQ"
pi_192447232
Er zijn meer mensen behept met Voorjaarsschoonmaak vibes, zie ik.
Gister zelf gehuishoud en deaud daarna.
Verslag uitgebracht aan de eigenlijke hulp en haar betaald. Zij was “trots” op mij.
Tja, had ook in 2 x gekund. Suf. Moi.

Ondertussen werd gras ingezaaid en dat heb ik vandaag weer water gegeven.
Dat wordt een dagelijks klusje voorlopig.
En het bankje vóor de deur geschrobd om morgen te bingo’en met de buren. w/
De jonagolds zijn in huis voor appeltaart bakken morgen.

Nu de krant.
pi_192447343
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
Vijf vuilniszakken in de container en een bureau gedemonteerd en naar de kelder gebracht. Verder hebben we mijn huis goed uitgemest :+

En ik lijk een uitslag oid te hebben opgelopen op mijn hand :{ Het jeukt als een gek :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192447360
Ik ook al rare jeukende en pijnlijke uitslag op mijn handen ;( misschien van die stomme rups }:|
pi_192447372
Of an 3000 x per uur veel te lang schrobben?

* DancingPhoebe duikt weer in de handcreme....
pi_192447378
Ja kan ook wel, ik smeer ook maar extra nu :D
pi_192447432
Ik weet niet of we gaan verhuizen dus ik weet niet of ik beter kan schoonmaken of inpakken.
pi_192447441
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef Aure het volgende:
Ja kan ook wel, ik smeer ook maar extra nu :D
Echt soms hebben mijn handen een klein orgasmetje. als ik een paar uur vergeten ben te smeren. Ergens is het ook wel beter om NIET te smeren, want als ik met mijn rasphanden mn gezicht aanraak wil ik er gelijk mee ophouden...
pi_192447474
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef fietsie het volgende:
Ik ga nu beginnen aan een klein pannetje "bbq saus" voor erbij.

Voor degenen die het geproefd hebben; de rub die ik gebruikt heb is anders, maar de kruiden die er nu bij het bakken opzitten lijken erg veel op die van "de BBQ"
Kwijl
pi_192447496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:45 schreef PdeHoog het volgende:

Vijf vuilniszakken in de container en een bureau gedemonteerd en naar de kelder gebracht. Verder hebben we mijn huis goed uitgemest :+

En ik lijk een uitslag oid te hebben opgelopen op mijn hand :{ Het jeukt als een gek :{
Flink bezig met jouw huis P.? Nodig of mss al voorbereiding tot verkoop?
pi_192447612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
:Y Sinds vanmorgen zijn twee van de boekenkasten in de woonkamer weer herkenbaar als boekenkast! *O*
Nou de andere drie nog. -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_192447717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

:D kutje. je mag bij mij logeren he. Zeggen we tegen de man dat we tijd nodig hebben om goed bij te praten. Gaan we zwijgen en scrollen O+
O+

De hemel.
Maar zorgt je man dan voor mijn kinderen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192447765
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of an 3000 x per uur veel te lang schrobben?

* DancingPhoebe duikt weer in de handcreme....
Dat vermoed ik :Y
pi_192447791
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Flink bezig met jouw huis P.? Nodig of mss al voorbereiding tot verkoop?
Beide 8-) Laten we het erop houden dat we tot op heden heel veel pennen, 60 cent in kleingeld en wat vermiste kledingstukken hebben gevonden 8-) *)
pi_192447935
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 15:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+

De hemel.
Maar zorgt je man dan voor mijn kinderen?
Jonge die kan dat. Waar is jouwes dan?
pi_192448149
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beide 8-) Laten we het erop houden dat we tot op heden heel veel pennen, 60 cent in kleingeld en wat vermiste kledingstukken hebben gevonden 8-) *)
:D
pi_192448716
Vanochtend een paar uurtjes gewerkt, maar daarna snelle en simpele broodjes gebakken. Gegeten met de lekkerste vegetarische gehaktballetjes van de Albert Heijn, een dutje gedaan in de zon en Animal Crossing gespeeld.

Dit is een goede zaterdag. O+

pi_192448722
Paar korte rondjes geskate (op de baan zelf was het wel rustig, de weg ernaartoe was....een uitdaging....) en zojuist meneer en mevrouw konijn bruut behandeld (maar het werd geen bloedbad *O* ).

Ik ben nu aan het bedenken of ik ga lezen, gamen, of nog een hoorcollege afkijk. (Dat laatste zou het verstandigste zijn, maar ik heb echt geen zin :P )
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 april 2020 @ 16:30:55 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192448744
Pannenkoeken besteld bij het lokale restaurant. Honger.
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 16:36:29 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192448812
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Er staan nog geen 30 auto's, iedereen loopt een rondje met een stuk er tussen. In de supermarkt kom je meer mensen tegen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:38:01 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192448827
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Er staan nog geen 30 auto's, iedereen loopt een rondje met een stuk er tussen. In de supermarkt kom je meer mensen tegen.
Smoes #94
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:40:02 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192448853
quote:

Er staan nog geen 30 auto's, iedereen loopt een rondje met een stuk er tussen.
Jij was erbij?

Wat begrijp je niet aan de dringende oproep: "Voor iedereen geldt dit dringende advies: ga niet naar bos, strand of andere plaatsen waar het druk kan zijn. " ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192448997
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:30 schreef Kreator het volgende:
Pannenkoeken besteld bij het lokale restaurant. Honger.
Blijft dat een beetje goed warm, als het bezorgd moet worden?

Vroeg ik me opeens af.
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:54:19 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192449061
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:56:27 #56
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192449083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:54 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je ook aan thuisbezorgen? :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:57:33 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192449093
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:56 schreef Muck het volgende:

[..]

Doe je ook aan thuisbezorgen? :9
Ehm... ik vrees dat ik dan al rijdend de bak al leeggeknaagd zou hebben...
pi_192449102
quote:

[..]

Supermarkt is een noodzakelijk kwaad zou je kunnen zeggen.

Bij dit soort totaal overbodige uitjes hoeft er maar 1 tussen te zitten die weer een paar mensen besmet, die ook weer een paar mensen besmetten. Fijn voor de ziekenhuizen als daar weer iemand of meer tussen zit die komende week een bed nodig heeft. SNAP JE HET NOU NOG NIET LUDOLF verdomme :X
  zaterdag 4 april 2020 @ 16:59:53 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192449120
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Bij dit soort totaal overbodige uitjes hoeft er maar 1 tussen te zitten die weer een paar mensen besmet, die ook weer een paar mensen besmetten. Fijn voor de ziekenhuizen als daar weer iemand of meer tussen zit die komende week een bed nodig heeft. SNAP JE HET NOU NOG NIET LUDOLF verdomme :X
Met name aan de personele kant kraakt het nu, hoor ik van de collega's. Hoeveel beademingsmachines de Staat der Nederlanden nog aanschaft, er is gewoon niet voldoende bevoegd en -bekwaam- personeel om die te bemensen.
pi_192449153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Met name aan de personele kant kraakt het nu, hoor ik van de collega's. Hoeveel beademingsmachines de Staat der Nederlanden nog aanschaft, er is gewoon niet voldoende bevoegd en -bekwaam- personeel om die te bemensen.
Bij ons ook. Superveel ex werknemers of gepensioneerden die willen werken, maar voor die het gespecialiseerde werk op de afdelingen op dit moment te hoog gegrepen is. Worden in razend tempo bijgeschoold maar het is een nijpend probleem.
pi_192449187
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:27 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend een paar uurtjes gewerkt, maar daarna snelle en simpele broodjes gebakken. Gegeten met de lekkerste vegetarische gehaktballetjes van de Albert Heijn, een dutje gedaan in de zon en Animal Crossing gespeeld.

Dit is een goede zaterdag. O+

[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uit O+

Wij hebben 2 grote struiken uit de tuin gesloopt. Heeft bloed, zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat. Erg blij met onze nieuwe spade anders was het echt niet gelukt.
pi_192449203
quote:
[ afbeelding ]
En dit ziet er ook niet slecht uit :9
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 april 2020 @ 17:09:32 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192449215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Blijft dat een beetje goed warm, als het bezorgd moet worden?

Vroeg ik me opeens af.
Ja perfect. In een pizzadoos. Damp kwam er nog vanaf.
pi_192449246
Pannenkoek :9 komende week ook weer eens maken/eten

Ik ga zo ons eten halen bij t restaurant in t dorp. Heel benieuwd :Y)
pi_192449254
quote:
[ afbeelding ]
:9
pi_192449285
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja perfect. In een pizzadoos. Damp kwam er nog vanaf.
Ah top!

Hier vanavond pizzarette, met dank aan u :9 .

Morgen iets van een Tajingerecht (nieuw probeersel geloof ik, dat vriend gevonden had) en ik ga denk ik ook maar appeltaart bakken. (Dat was morgen toch?).

Verder doe ik me nu tegoed aan uienringen ( :') guilty pleasure) en ik ben er ook achter waarom ik de zogenaamde 'koffie' van Alpro lekker vind; het is gewoon 'vloeibare hopjes in een pak' :D
pi_192449296
Ik ga ook iets bestellen. :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 17:22:53 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192449395
Ik heb gevulde tortilla's van de slager die zo de oven in gaan. :9
pi_192449419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik hoor hier lokaal ook geluiden van kraak op motivatiegebied. Veel onduidelijkheid over testen en besmettelijkheid en lange werkdagen die, ook met rust ertussen, langzaam beginnen op te breken.
Collega's werken nu wel door, want zo zijn ze/we, maar als dit voorbij is en de liefde van publiek en vooral overheid weer afzwakt tot wat het eerst was zouden er wel eens wat mensen van carrière kunnen gaan switchen.
pi_192449433
Ik heb mezelf in de tuin gehangen O+

Beetje fris aan de onderkant maar nadat ik mezelf in de hangmat op een dekentje had gefrummeld was het prima met zonnetje erbij O+
pi_192449441
Vanavond kipfilet met bloemkoolrijst (die ik zelf nog moet raspen dus misschien wordt dat gewone rijst }:| )
En dingen erbij.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:31:01 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192449475
Okonomiyaki in de maak hier. K. is razend enthousiast, ik ben benieuwd...
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:31:55 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192449486
Verder discussie in de groeps app over welk programma er gebuikt moet worden voor de borrel vanavond..

Zoom is afgeschoten want te weinig privacy.. wat is er allemaal nog meer te mekkeren? :+
pi_192449545
Quesadilla met pompoen vanavond :9
Wel veel vegetarisch gegeten deze week.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 17:39:26 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192449583
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:31 schreef Barreltje het volgende:
er
Jitsi?
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:44:21 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192449640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:39 schreef borisz het volgende:

[..]

Jitsi?
ik begrijp niet zo geod wat er mis is met skype eigenlijk ..
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 17:47:44 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192449689
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:58 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik snap het best, ik was er zelf ook niet gaan staan. Maar hoeveel duizend bunder is de Veluwe? Juist in een isolement is geestelijke gezondheid ook wel handig

Eten afhalen van een restaurant is ook niet noodzakelijk, je kunt zelf ook koken...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 17:51:07 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192449726
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik begrijp niet zo geod wat er mis is met skype eigenlijk ..
Wat ik vooral lees is dat Skype in 2011 door Microsoft is gekocht en dat daarna de ontwikkeling van Skype heeft stilgestaan....
pi_192449772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:51 schreef borisz het volgende:

[..]

Wat ik vooral lees is dat Skype in 2011 door Microsoft is gekocht en dat daarna de ontwikkeling van Skype heeft stilgestaan....
Dus? Het doet toch wat het moet doen? :D Echt serieus....moet elk pakket dan continue worden doorontwikkeld? Wij gaan vanavond ook Skypen met vrienden. En een biertje erbij :9
pi_192449849
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:12 schreef Blues het volgende:
Pannenkoek :9 komende week ook weer eens maken/eten

Ik ga zo ons eten halen bij t restaurant in t dorp. Heel benieuwd :Y)
Er staat een samen-koken-CUL-ding geplnd met pannenkoeken *O*
pi_192449858
Overigens toch niet thuisbezorgd maar aardappelpuree met wos.
pi_192449880
Wat gaan jullie eten vanavond? https://www.purplepride.nl/portfolio-items/auberginehamburger/ Dit staat er bij ons op het menu. Een receptje van een van de merken die onder mijn werkgever vallen :Y) Ben benieuwd straks :9
pi_192449882
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar ik kan geen pannenkoeken bakken. Ben heel blij met @Kreator’s recensie over de AH spekpannenkoeken, daar liggen er wat van in de vriezer :9~
pi_192449885
quote:

[..]

Oh grappig :D
pi_192449891
quote:

[..]

Wanneer?
Potverdrie...het pand aan de overkant met pannenkoeken stopte na 1 dag met pannenkoek to go.
Nu hebben ze inmiddels wel een friet pand gebouwd en geopend.
Eindelijk weer een friettent in het dorp, inclusief afstand houden. w/
pi_192449892
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ik kan geen pannenkoeken bakken. Ben heel blij met @:Kreator’s recensie over de AH spekpannenkoeken, daar liggen er wat van in de vriezer :9~
Niet? Dat is toch echt simpel :o G was ook al verbaast dat ik het kon :+
pi_192449894
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:47 schreef derLudolf het volgende:
Eten afhalen van een restaurant is ook niet noodzakelijk, je kunt zelf ook koken...
Dit vind ik trouwens oprecht een moeilijke. Kun je besmet raken van eten dat door iemand anders is gemaakt? Ik heb die gedachte wel in mijn hoofd, dus daarom voelt eten bestellen niet goed.

Maar mijn stiefoom heeft net een restaurant gekocht, goede timing. Maar hij wil eind april take-away gaan doen, en dan wil ik hem eigenlijk wel supporten door wat te gaan halen.
pi_192449915
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? https://www.purplepride.nl/portfolio-items/auberginehamburger/ Dit staat er bij ons op het menu. Een receptje van een van de merken die onder mijn werkgever vallen :Y) Ben benieuwd straks :9
Deze. Is wel okay, maar normaal doen wij netjes twee avonden met een verspakket, dat is hierbij niet gelukt.

Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 18:05:44 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192449927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dus? Het doet toch wat het moet doen? :D Echt serieus....moet elk pakket dan continue worden doorontwikkeld? Wij gaan vanavond ook Skypen met vrienden. En een biertje erbij :9
Ik heb Skype al jaren niet meer gebruikt... Geen oordeel daarover. Maar dat Teams, zelfde bedrijf, verder is. Dat geldt met name voor zakelijk.

Voor een borrelavondje maakt het niet veel uit :). Skype voor bedrijven is natuurlijk anders dan Skype particulier...
pi_192449965
Om 16 uur al begonnen met voorbereidingen: rijst staat af te koelen, komkommer in het zoetzuur en reepjes te marineren.
https://cdn.hellofresh.com/lu/cms/Recepten%20PDF/14.ALL.NL.pdf
pi_192449989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar ik kan geen pannenkoeken bakken. Ben heel blij met @:Kreator’s recensie over de AH spekpannenkoeken, daar liggen er wat van in de vriezer :9~
Jawel joh. Of iets wat er op lijkt, gewoon meedoen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wanneer?
Potverdrie...het pand aan de overkant met pannenkoeken stopte na 1 dag met pannenkoek to go.
Nu hebben ze inmiddels wel een friet pand gebouwd en geopend.
Eindelijk weer een friettent in het dorp, inclusief afstand houden. w/
Pasen, geloof ik. :7
pi_192450002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit vind ik trouwens oprecht een moeilijke. Kun je besmet raken van eten dat door iemand anders is gemaakt? Ik heb die gedachte wel in mijn hoofd, dus daarom voelt eten bestellen niet goed.

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel.
pi_192450027
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:08 schreef Lonaa het volgende:

Jawel joh. Of iets wat er op lijkt, gewoon meedoen.

Pasen, geloof ik. :7
Pannenkoek met Pasen? Heel eh...Paserig :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192450056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pannenkoek met Pasen? Heel eh...Paserig :7
Moet je bij @Lucky_Strike zijn. Kan ook als ontbijt, natuurlijk.
pi_192450067
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:12 schreef Lonaa het volgende:
Moet je bij @:Lucky_Strike zijn. Kan ook als ontbijt, natuurlijk.
Sowieso als ontbijt, in mijn huis geen pannenkoeken als avondeten hoor.
pi_192450088
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:13 schreef Myraela het volgende:

Sowieso als ontbijt, in mijn huis geen pannenkoeken als avondeten hoor.
Bij mijn ouders thuis deden we dat wel. Dus toen ik dat een keer aan Jross voorstelde keek die me aan alsof ik gek was. Dat was ontbijtvoer, geen avondeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192450098
Gewoon MSN weer terug mensen.
pi_192450117
Ik heb laatst nog ontbijt/lunchpannenkoekjes gebakken :9 . Dat kan ook best met Pasen . En belachelijk simpel, lukte me zelfs op dat keramische vuur in het studentenhuis :Y
pi_192450120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Bij mijn ouders thuis deden we dat wel. Dus toen ik dat een keer aan Jross voorstelde keek die me aan alsof ik gek was. Dat was ontbijtvoer, geen avondeten.
Bij ons thuis was het ook avondeten, maar ik hield er al nooit van. Nog steeds niet overigens, maar als ontbijt vind ik het eens in de zoveel tijd wel lekker. Al is het een beetje als patat. Je kan er heel erg naar uit kijken, en naar een paar happen ben je het weer zat.
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:19:47 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192450141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In het geval van video? Ja, minder bandbreedte voor betere of gelijkwaardige kwaliteit. Dat scheelt een hoop datacenters :P
pi_192450154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons is het nog steeds avondeten, een paar keer per jaar.

En heel soms lunch.
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:23:07 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192450181
wij hadden pannenkoeken als avond eten.. en de volgende dag pannenkoekentaart als lunch :Y)
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 18:23:35 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192450187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar mijn stiefoom heeft net een restaurant gekocht, goede timing. Maar hij wil eind april take-away gaan doen, en dan wil ik hem eigenlijk wel supporten door wat te gaan halen.
Oppervlakten kunnen besmet zijn, dus ja, eten ook. En je komt weer een aantal mensen tegen.

Dat is wel extreem kut ja :o In Emmen zou eind deze maand de KFC open gaan, geen idee of dat franchise is, anders hoef je daar minder medelijden mee te hebben
pi_192450261
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:23 schreef Barreltje het volgende:
wij hadden pannenkoeken als avond eten.. en de volgende dag pannenkoekentaart als lunch :Y)
Koude pannenkoeken van mijn moeder met stroop _O_
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:29:17 #105
370431 drakin
vurig typje
pi_192450277
Met kfc heb ik geen medelijden, ook niet als het franchise is.

Hier opende de tosti club eindelijk zijn deuren na een paar maanden voorbereiden. Ik heb maar gezegd dat die dag alles dicht moest, echt pech voor diegene.

Als het weer open is ga ik er naartoe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192450321
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:29 schreef drakin het volgende:

Hier opende de tosti club eindelijk zijn deuren na een paar maanden voorbereiden. Ik heb maar gezegd dat die dag alles dicht moest, echt pech voor diegene.

Als het weer open is ga ik er naartoe.
Ik denk dat heel veel ondernemers slapeloze nachten hebben -O- Vind dat ook echt heel erg.
pi_192450352
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:29 schreef drakin het volgende:

Daar zitten ook gewoon ondernemers achter -O-
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:36:27 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_192450359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar zitten ook gewoon ondernemers achter -O-
Maar het is kfc }:|
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:38:32 #109
370431 drakin
vurig typje
pi_192450381
Garpje mensen, tuurlijk is dat ook erg. Ook hoeken waar je niks mee hebt.

Ik denk dat er zat hier niks met tattoos hebben.

Voor tattooshops schijnt geen hulp te komen en die mogen nu hun werk niet meer doen wegens contactberoep.
Freaks like me drink tea
pi_192450387
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:38 schreef drakin het volgende:
Garpje mensen, tuurlijk is dat ook erg. Ook hoeken waar je niks mee hebt.

Voor tattooshops schijnt geen hulp te komen en die mogen nu hun werk niet meer doen wegens contactberoep.
Waarom zijn die uitgesloten van hulp dan?
pi_192450400
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:38 schreef drakin het volgende:

Denk dat er maar weinig mensen hier hopen dat ze failliet gaan.
pi_192450410
Die zijn helemaal niet uitgesloten van hulp. De crisis gaat gewoon wat sneller dan dat mensen beleidsmatige oplossingen kunnen vinden voor elke uitzondering die er is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 18:43:49 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192450437
Pannekoeken s'avonds en wat over bleef voor de volgende dag bij ontbijt of lunch.

Mijn stamkroeg heeft de mazzel dat het pand al zes generaties in de familie is. Waardoor huur geen probleem is. Maar ja is zijn natuurlijk meer kostenposten.... Er zijn er zat die het lastiger hebben.

Verder kwam deze langs op de radio O+
De laatste plaat van Bob Fosko... Een Nederlandstalige versie van In my English Garden. van Jimmie Rodgers.
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:46:56 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_192450465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom zijn die uitgesloten van hulp dan?
Hun code kwam niet voor in de lijst
Freaks like me drink tea
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:47:25 #115
370431 drakin
vurig typje
pi_192450474
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk dat er maar weinig mensen hier hopen dat ze failliet gaan.
Nee idd
Freaks like me drink tea
  zaterdag 4 april 2020 @ 18:47:58 #116
370431 drakin
vurig typje
pi_192450479
Good old Bob, raggende manne nog live mogen zien
Freaks like me drink tea
pi_192450488
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:46 schreef drakin het volgende:

Hun code kwam niet voor in de lijst
Ach, dat zijn die tatoo-loze ambtenaren gewoon even vergeten. Komt vast goed.
pi_192450714
Mijn agenda herinnerde me eraan dat ik vanavond concert heb. Had ;(
En blijkbaar is de Rabobank een noodfonds voor verenigingen gestart ^O^ Wij gaan wsch minder contributie heffen omdat we repetities moeten afzeggen. Maar de vaste kosten lopen door dus dat zou wel prettig zijn als we aanspraak kunnen maken.
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 19:05:02 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192450754
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:41 schreef Myraela het volgende:
Die zijn helemaal niet uitgesloten van hulp. De crisis gaat gewoon wat sneller dan dat mensen beleidsmatige oplossingen kunnen vinden voor elke uitzondering die er is.
_O_

Tatoeëerders zitten in een of andere verzamelcategorie geloof ik, waardoor ze door de standaard regeltjes niet direct hulp krijgen.
pi_192450764
Wij hebben laatst wafels met slagroom gegeten als avondeten. Ik heb helemaal geen probleem met pannenkoeken als avondeten...
pi_192450802
Tandartsen ook niet, want zij doen nog wel spoedbehandelingen, hooguit 3% van hun tijd. Maar wel dure praktijken, apparatuur en personeel. Nou is hun inkomen bovengemiddeld maar hun uitgaven zijn dat ook. Er dreigen daar ook flink wat failliet te gaan en er is al zo’n tekort.
pi_192450806
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben laatst wafels met slagroom gegeten als avondeten. Ik heb helemaal geen probleem met pannenkoeken als avondeten...
Ik ook niet :7 Als student was dat juist goedkoop, voedzaam èn lekker :+
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 19:08:05 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192450808
quote:
Ik ook niet hoor. Met een aantal hier schijnen dat nogal fel tegen te zijn.

Ik bak ze altijd dik, oa met extra boekweit, flink wat spek. Na twee pannenkoeken zit je goed vol.
pi_192450838
quote:
:9 veel vervelend
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 19:10:15 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192450856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Tandartsen ook niet, want zij doen nog wel spoedbehandelingen, hooguit 3% van hun tijd. Maar wel dure praktijken, apparatuur en personeel. Nou is hun inkomen bovengemiddeld maar hun uitgaven zijn dat ook. Er dreigen daar ook flink wat failliet te gaan en er is al zo’n tekort.
Alsof die stoppen met tandarts zijn :+ Die zijn niet opeens leraar of timmerman.

Hoewel mijn tandarts wel zo voor timmerman door kan overigens
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:11:34 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192450879
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. Met een aantal hier schijnen dat nogal fel tegen te zijn.

Ik bak ze altijd dik, oa met extra boekweit, flink wat spek. Na twee pannenkoeken zit je goed vol.
Brr!! Dunne pannenkoeken graag!

Dat was dus ook wel een beetje het "probleem" met de okonomiyaki.. verder lekker concept! :Y)
pi_192450882
Oh, ik heb zo lekker gegeten O+ en er een restaurant mee gesponsord, dus nog voor het goede doel ook :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:14:54 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192450922
Ik wil mijn tandarts wel als tuinman ofzo hoor O-) O+
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 19:14:56 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192450924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Brr!! Dunne pannenkoeken graag!

Dat was dus ook wel een beetje het "probleem" met de okonomiyaki.. verder lekker concept! :Y)
Is ook lekker, maar lastig keren met spek.

Naturel is dun lekker. Maar dik en nog beetje vloeibaar ook.
pi_192451104
Zo. Die aubergine-hamburgers waren lekker zeg :9~
pi_192451126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Die aubergine-hamburgers waren lekker zeg :9~
Zagen er ook lekker uit :9
pi_192451139
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zagen er ook lekker uit :9
:Y Aanradertje :9
pi_192451153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y Aanradertje :9
Opgeslagen. :7
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:28:27 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_192451190
Wasmachine werkt weer. Eerste was is net klaar.
En de 2 kiwi plantje staan in de tuin.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:30:26 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192451224
@sigme... de snurker.

Gewoon ook 4 1/2 uur aan een stuk door gepraat.. Nou is hij een prater, dat scheelt.
Samen een stukje gewandeld, alleen durf ik niet. Uitkijken bij oversteken dat trek ik niet. Twee keer zijn hulp nodig gehad omdat bijna vallen :')

Een rollator moet ik hebben :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192451307
Mijn tandarts laat controle afspraken gewoon doorgaan. :D Ik heb er dinsdag eentje staan, mondhygieniste is wel afgezegd.
Ze stonden op mijn voicemail, maandag ook herr tandarts maar afzeggen. Gekkies :|W
pi_192451357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
@:sigme... de snurker.

Gewoon ook 4 1/2 uur aan een stuk door gepraat.. Nou is hij een prater, dat scheelt.
Samen een stukje gewandeld, alleen durf ik niet. Uitkijken bij oversteken dat trek ik niet. Twee keer zijn hulp nodig gehad omdat bijna vallen :')

Een rollator moet ik hebben :'(
Wat eng is dat! Daar zal je ook onzeker van worden
  zaterdag 4 april 2020 @ 19:46:06 #138
370431 drakin
vurig typje
pi_192451530
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, dat zijn die tatoo-loze ambtenaren gewoon even vergeten. Komt vast goed.
Komt wel, zag al dat een 2e kamerlid voor hun opkwam
Freaks like me drink tea
pi_192451666
Hmm ik zei tegen dochterlief dat ze wel genoeg schermpjes had gezien vandaag.

Waren bij mijn lief en daar is niet zo veel te doen voor dr dus heeft ze eigenlijk groot deel van de dag spelletjes gedaan op de ipad.

Eenmaal thuis vond ik dat niet meer zo nodig natuurlijk.
Dus even gegeten.. en geen tv.

Na 3 moppers... Staat ze op: mam, we hadden toch te veel fruit? Ik weet wel wat!

Dus die staat nu al een uur in de keuken fruit te koken, pureren, op smaak te brengen...
en de voedseldroger te vullen met fruitleer in wording.
Geloof dat we straks appel/kaneel, banaan en banaan/aardbeienlimonade hebben.

Nouja straks... later :D

Mijn kind O+
pi_192451783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Waren bij mijn lief en daar is niet zo veel te doen voor dr dus heeft ze eigenlijk groot deel van de dag spelletjes gedaan op de ipad.

Na 3 moppers... Staat ze op: mam, we hadden toch te veel fruit? Ik weet wel wat!

Dus die staat nu al een uur in de keuken fruit te koken, pureren, op smaak te brengen...

Mijn kind O+
Oh lekker
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:05:50 #141
370431 drakin
vurig typje
pi_192451877
quote:

Mijn kind O+
Leert het van de beste ^O^

Ik kijk wel eens filmpjes van een 3 jarig jongetje die kookt. Zo schattig O+
Freaks like me drink tea
pi_192451979
quote:

Mijn kind O+
O+
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:15:19 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192451995
Eten van het lokale restaurant was prima, alleen veel-en-veel te duur voor het gebodene. Dat was eens, maar nooit meer afhalen bij hen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192452001
DJ staat op het parkeerdak, bewoners staan op hun daken/balkons/galerij :D super grappig! Hij begon met you'll never walk alone uiteraard :P
pi_192452020
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef Aure het volgende:
DJ staat op het parkeerdak, bewoners staan op hun daken/balkons/galerij :D super grappig! Hij begon met you'll never walk alone uiteraard :P
Heb je je discolampen aan? *O*
pi_192452027
Jammer dat ik de bewoners van het verzorgingstehuis niet kan zien, die zit aan onze kant van de straat.
pi_192452032
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je je discolampen aan? *O*
Kan 'm niet vinden -O-
pi_192452040
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef Aure het volgende:

[..]

Kan 'm niet vinden -O-
:'(
pi_192452329
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef Aure het volgende:
Leuk initiatief O+
pi_192452985

Dora vond het wel wat, de zon.
pi_192452994
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Het is eindelijk haar weer aan het worden 😉
pi_192453005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is eindelijk haar weer aan het worden 😉
Ja, precies. O+
pi_192453275
Overigens.... bananen fruitleer lijkt me onwijs vies.
De gedroogde banaan die ze vorige keer maakte was ook niet weg te krijgen.

Gelukkig vond ze het zelf wel lekker dus alles zelf opgegeten.
pi_192453360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens.... bananen fruitleer lijkt me onwijs vies.
De gedroogde banaan die ze vorige keer maakte was ook niet weg te krijgen.

Gelukkig vond ze het zelf wel lekker dus alles zelf opgegeten.
Dat heb ik ook nog nooit gedaan en lijkt me ook niets
pi_192453684
Smaakt dat dan anders dan die stukjes banaan in chocolade? Die zijn altijd prima te eten, vind ik.
pi_192454090
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Smaakt dat dan anders dan die stukjes banaan in chocolade? Die zijn altijd prima te eten, vind ik.
Geen idee, maar ik vind de structuur van gedroogde banaan niet lekker, dat is natuurlijk heel anders dan fruitleer maar ook banaan in een smoothie vind ik niets
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:37:04 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192454141
Pro-tip. Laat punaises niet 30 jaar in gipsplaat zitten, als je de poster die je er mee opgehangen hebt een warm hart toedraagt...

(Het gips en de punaisepunt fuseren tot een euh, klont van epische omvang)
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:38:01 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192454171
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:37 schreef fietsie het volgende:
Pro-tip. Laat punaises niet 30 jaar in gipsplaat zitten, als je de poster die je er mee opgehangen hebt een warm hart toedraagt...

(Het gips en de punaisepunt fuseren tot een euh, klont van epische omvang)
Is je poster van Tatjana nu kapot? ;(
Spoilers!
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:38:50 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192454190
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_192454202
_O-
  zaterdag 4 april 2020 @ 22:39:48 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192454211
quote:

[..]

Silvia Saint
pi_192454739
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker ding O+
pi_192454921
@Blues; apart van dat mensen niet denken aan ziekenhuis capaciteit, snap ik überhaupt niet dat mensen het risico willen nemen om in het ziekenhuis te belanden :?

Bij ons zijn hekken geplaatst voor parkeerplaatsen bij drukke gebieden. Hebben bezoekers verschoven zodat ze konden parkeren.. Dus hebben agenten later weer terug moeten zetten.
Is toch triest.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192455078
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jonge die kan dat. Waar is jouwes dan?
Werk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 23:36:22 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192455379
quote:

[..]

Die stond nog vrij recent er in. Vijf jaar geleden ofzo.
  Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 23:43:27 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192455508
Ik heb vandaag een aantal gaten geboord in grenen(?) balken, boven m'n hoofd. Het geurende zaagsel viel in mijn haar.

Tijdens/na het wassen rook ik nog steeds naaldhout. Maar de gebruikte Axe ruikt aldus de fles naar Red Cedar.
  zondag 5 april 2020 @ 00:01:59 #167
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_192455756
Oh jongens ik zit er af en toe helemaal doorheen. Ik kan niet naar mijn ouders en ik moet ons mam honderd keer per week uitleggen waarom bepaalde dingen nu niet kunnen. Ons pap zit er doorheen omdat er mensen om hem heen weg vallen

En dan te bedenken dat dit voorlopig nog niet voorbij is.

En als je dan al die parkeerplaatsen vol ziet staan.. je snapt het niet hè. Waarom gaatbuedereen naar dezelfde plekken toe.

Wij zijn vandaag ook naar het bos geweest. Heb in totaal een mountainbiker in de verte gezien.. echt zo moeilijk is het niet.
pi_192455861
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik zit er af en toe helemaal doorheen. Ik kan niet naar mijn ouders en ik moet ons mam honderd keer per week uitleggen waarom bepaalde dingen nu niet kunnen. Ons pap zit er doorheen omdat er mensen om hem heen weg vallen

En als je dan al die parkeerplaatsen vol ziet staan.. je snapt het niet hè. Waarom gaatbuedereen naar dezelfde plekken toe.

Wij zijn vandaag ook naar het bos geweest. Heb in totaal een mountainbiker in de verte gezien.. echt zo moeilijk is het niet.
Kan het me voorstellen dat het zo moeilijk voor je is. Kan je niet naar je ouders, en dat je van een afstand met je moeder praat? Mijn schoonzus is gisteren vanuit Utrecht naar Arnhem gereden om naar haar moeder die dementerend is en in een verzorgingshuis zit. Moeders vanaf het balkon, schoonzus in de tuin eronder
  zondag 5 april 2020 @ 00:37:03 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192456116
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik heb er even geen woorden voor, maar wel een toepasselijk laatste eerbetoon, misschien helpt de muziek:

zondag 5 april 2020 @ 00:40:27 #170
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_192456151
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan het me voorstellen dat het zo moeilijk voor je is. Kan je niet naar je ouders, en dat je van een afstand met je moeder praat? Mijn schoonzus is gisteren vanuit Utrecht naar Arnhem gereden om naar haar moeder die dementerend is en in een verzorgingshuis zit. Moeders vanaf het balkon, schoonzus in de tuin eronder
Ons mam is kei doof en die komt dan de hele tijd dicht bij je staan om je te verstaan. Want ze vergeet steeds dat dat niet kan. Het is een ingewikkelde situatie.

Maar misschien als het een keer lekker weer is. Dat we in de tuin bij ze kunnen zitten met een tafel enzo er tussen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 05-04-2020 09:05:58 ]
  zondag 5 april 2020 @ 00:41:08 #171
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_192456155
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb er even geen woorden voor, maar wel een toepasselijk laatste eerbetoon, misschien helpt de muziek:

Ik hoop eigenlijk dat laatste eerbetoon te ontwijken door niet langs te gaan :@
  zondag 5 april 2020 @ 00:43:40 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192456178
quote:
Op zondag 5 april 2020 00:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:[/b]

[..]

Ik hoop eigenlijk dat laatste eerbetoon te ontwijken door niet langs te gaan :@
Bill Withers zelf ging heen.. Ik bedoelde niet jouw familie, sorry voor het misverstand.
  zondag 5 april 2020 @ 03:30:16 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192457345
Hier zijn de buren een vuur aan het stoken van oud papier, in de achtertuin...
pi_192457582
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 03:30 schreef fietsie het volgende:
Hier zijn de buren een vuur aan het stoken van oud papier, in de achtertuin...
Om half 4 's ochtends? Je moet toch wat als de kroeg gesloten is _O-
  zondag 5 april 2020 @ 07:26:25 #175
217702 Lonaa
Honger!
pi_192457747
Ik was vroeg. Dora had buikpijn en kwam me halen.

Straks die route wandelen die ik gisteren bedacht had, appeltaartje bakken en met m'n kont in de tuin zitten. :9
pi_192457821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nog nooit gedaan en lijkt me ook niets
Mja ik vind het echt vies..
maar goed.. ik hoef het gelukkig niet op te eten.
pi_192457831
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmm vind ik ook niet lekker eigenlijk
Maar minder vies dan gedroogd.
Dan zijn ze beetje rubberig voor mn gevoel.
Zelfs met chocola erop.
Want dat had ze getest natuurlijk :)

Geef mij maar verse banaan
pi_192457856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vind de structuur van gedroogde banaan niet lekker, dat is natuurlijk heel anders dan fruitleer maar ook banaan in een smoothie vind ik niets
Dit inderdaad.
In mn smoothie lust ik het wel... maar mijn voorkeur is gewoon een verse banaan met niks.
pi_192458018
Wakker, nog eerder dan het kind. En wel moe.

Vandaag appeltaart bakken, kerkdienst beluisteren, in de tuin rommelen, badkamer en wc schoonmaken, barbecueën.
En mijn man haalt mijn 15-jarig nichtje op, die komt een week logeren. Het lijkt me heel fijn om een oppas in huis te hebben als we beiden moeten werken. Zij moet haar schoolwerk natuurlijk wel doen dus we gaan zien hoe het uitpakt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_192458024
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ons mam is kei dood en die komt dan de hele tijd dicht bij je staan om je te verstaan. Want ze vergeet steeds dat dat niet kan. Het is een ingewikkelde situatie.

Maar misschien als het een keer lekker weer is. Dat we in de tuin bij ze kunnen zitten met een tafel enzo er tussen ;)
Que? Oh, doofffff.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192458030
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 00:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ons mam is kei dood en die komt dan de hele tijd dicht bij je staan om je te verstaan. Want ze vergeet steeds dat dat niet kan. Het is een ingewikkelde situatie.

Vandaag t/m donderdag :)
Verder kus omdat je er ffies doorheen zit :*
pi_192458034
Benieuwd hoeveel mensen vandaag appeltaart O+ maken
pi_192458059
Persoonlijk, als ik een oud moedertje had dat het allemaal niet goed begreep en doodongelukkig werd, dan ging ik naar haar toe en hield ik haar vast. Het is niet alsof we allemaal ebola hebben he?
Er is dan natuurlijk een *kans* dat ik een nognietzieke besmette persoon ben die m'n oude moedertje besmet én dat ze doodziek wordt én dat ze een IC-bed in beslag neemt (en dus een receptionist werk kost, en verpleegkundigen, en dokters) en dan nog dood gaat ook. Dat kan.
Maar ik nam de gok wel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 april 2020 @ 08:42:51 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192458061
Och TP, wat ellendig...

Goedemorgen SC. Ik ga vandaag lekker kokkerellen (brood, appelkruimel, naan, gyros) en verder eens aan de slag met het besproeiingssysteem en een berg takken versnipperen.
Spoilers!
pi_192458145
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Persoonlijk, als ik een oud moedertje had dat het allemaal niet goed begreep en doodongelukkig werd, dan ging ik naar haar toe en hield ik haar vast. Het is niet alsof we allemaal ebola hebben he?
Er is dan natuurlijk een *kans* dat ik een nognietzieke besmette persoon ben die m'n oude moedertje besmet én dat ze doodziek wordt én dat ze een IC-bed in beslag neemt (en dus een receptionist werk kost, en verpleegkundigen, en dokters) en dan nog dood gaat ook. Dat kan.
Maar ik nam de gok wel.
Ik heb een tijdje geleden een lijstje cijfers gezien wat de kans op besmetting is bij contact tussen 2 personen, 10, 30, 100, 10.000, 50.000 (concerten, festivals). Nou, die laatste groepen....daar moet je héél héél ver vandaan blijven :X Maar onder de 100 viel het op zich nog wel mee. En 1 op 1 is bijna te verwaarlozen. 0,15% of zo, uit mijn hoofd. Bij twee mensen die beiden geen symptomen hebben dus.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2020 @ 09:02:54 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192458210
Mogge :W

Vandaag richting IJmuiden. Eten bij moeders. Iig even een andere omgeving :).
pi_192458216
quote:
Maar ik nam de gok wel.
O+
  zondag 5 april 2020 @ 09:05:27 #188
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_192458227
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2020 08:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Que? Oh, doofffff.
Kak :@ dat is een ruk typo
pi_192458244
Eens met sigme :Y

Mijn oudoom van 100 is besmet geraakt. Een milde variant dus hij lijkt er weer bovenop te komen :o
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_192458254
Hmm ik heb hier 4 trepedeira werner pepers die zo hard groeien dat het zonde is om ze weg te gooien?

Iemand geïnteresseerd?

Moderator zondag 5 april 2020 @ 09:11:42 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192458269
Dat kun je wel zeggen, dat je er heen gaat, maar de deuren bij verzorgingshuizen zijn gewoon dicht, dus je komt er niet in.

Bij m'n oma op de begaande grond kun je via de tuindeur naar binnen. Meer regels zijn regels.
pi_192458274
Gister kwam toch m'n zadenpakket aan.

Groenbemesters en blommetjes:
pi_192458428
Mijn opa (93) snapt er dus geen zak van, maar die woont wel nog thuis (er komt wel elke dag een verpleegkundige langs). Dus hij gaat wel nog elke week bij mijn ouders (1x) en oom (1x) eten, want hij raakt anders helemaal in de war. En laatst was ie in paniek omdat zijn TV het niet deed (dat is zeg maar alles wat ie heeft thuis :P) en toen heeft de buurvrouw hem bij haar op de bank gezet voor de tv en was de rust wedergekeerd. En dat is vast allemaal niet goed, maar voor mijn opa wel het beste nu.
pi_192458443
Tof sigme! Wat is bijenmengsel? Bloemetjes die de bijen leuk vinden? :?
pi_192458574
Wat zal het fleurig worden bij jou Sigme

Oh da’s lastig dan TP. De moeder van mijn schoonzus snapt er ook niet veel van maar kan (2 hoog) geen kant op. Ze heeft een balkon met een druk uitzicht. Weet niet hoe ze zou zijn als ze haar kinderen dichtbij ziet
pi_192458783
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 09:31 schreef Aure het volgende:
Tof sigme! Wat is bijenmengsel? Bloemetjes die de bijen leuk vinden? :?
Gemalen bijen: grondverbeteraar })

Nee hoor: bloemen waar bijen van houden.
pi_192458799
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 09:30 schreef Aure het volgende:
Mijn opa (93) snapt er dus geen zak van, maar die woont wel nog thuis (er komt wel elke dag een verpleegkundige langs). Dus hij gaat wel nog elke week bij mijn ouders (1x) en oom (1x) eten, want hij raakt anders helemaal in de war. En laatst was ie in paniek omdat zijn TV het niet deed (dat is zeg maar alles wat ie heeft thuis :P) en toen heeft de buurvrouw hem bij haar op de bank gezet voor de tv en was de rust wedergekeerd. En dat is vast allemaal niet goed, maar voor mijn opa wel het beste nu.
Dat zijn de dingen die het menselijk houden he.
  zondag 5 april 2020 @ 10:03:59 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192458813
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik heb hier 4 trepedeira werner pepers die zo hard groeien dat het zonde is om ze weg te gooien?

Iemand geïnteresseerd?

[ afbeelding ]
Zeker wel. Maar hoe wil je zo'n verhuizing aanpakken?
Spoilers!
  zondag 5 april 2020 @ 10:04:32 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192458817
Blijkbaar is ons 17-jarig jubileum vandaag en niet morgen :X
Spoilers!
pi_192458830
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar hoe wil je zo'n verhuizing aanpakken?
Hm ik hoopte stilletjes dat jullie daar in mee wilden denken :)
(Zie in een topic over kamerplanten wel regelmatig ook plantjes verstuurd worden.. dus kan wellicht daar even vragen. )

En in geval van in de buurt kunnen we wellicht op gepaste afstand even doorgeven.
pi_192458836
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijkbaar is ons 17-jarig jubileum vandaag en niet morgen :X
Oops...

En de schuld geven aan corona.. dat je beetje de tel van de dagen kwijt was is geen legitim excuus? :)
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 10:10:06 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192458863
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 10:02 schreef sigme het volgende:

[..]

_O-
Bij mij is het wel groenbemester, maar dat was nadat ik die van vorig jaar heb onder gespit.

Nadat ik een doosje bijen- en een doosje vlindermix had besteld ontdekte ik ook dat er meerjarige "wildmixen" zijn :+

Hoewel dat spul van vorig jaar ook niet allemaal eenjarig lijkt, tussen de uien komt nu allerlei gek onkruid omhoog :+
pi_192459391
Goedemorgen :W

Vandaag ook 5 zakjes bijenmengsel zaaien. Vorig jaar waren ze er blij mee, hopelijk nu ook.
Komende week nog een paar vlinderstruiken kopen, dan zijn die ook weer blij :D

Vandaag geen appeltaart want geen appels in huis -O-
Wel pizza op de bbq :9
pi_192459424
Goedemorgen allemaal!

Even teruglezen zo.

Huis ook maar weer eens een beetje opruimen, want we zijn goed in zooi maken :')
Daarna appeltaart bakken!

Balkondeur staat al wel lekker open, frisse lucht, vogeltjes te horen en konijntjes op zoek naar oude blaadjes die er liggen.
pi_192459498
Hmm had ik dat geweten.. nu liggen de appels in de voedseldroger :)
pi_192459750
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]

_O-
Bij mij is het wel groenbemester, maar dat was nadat ik die van vorig jaar heb onder gespit.

Nadat ik een doosje bijen- en een doosje vlindermix had besteld ontdekte ik ook dat er meerjarige "wildmixen" zijn :+

Hoewel dat spul van vorig jaar ook niet allemaal eenjarig lijkt, tussen de uien komt nu allerlei gek onkruid omhoog :+
Van de week allerlei bossen! groene sprieten uit het grind getrokken.
Daarboven hangt een vogelvoederbakje op het raam. (8>
Die morsen wel eens wat. Slordige eters.
  Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 11:40:58 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192459802
quote:
Maar ik nam de gok wel.
Dit wil ik wel, maar dan kan ik ook mijn zieke stiefvader besmetten en die overleeft het sowieso niet. Dat moet je dan ook afwegen. Mijn afweging is om dan maar even vaker te bellen.
pi_192459909
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 10:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Proest :D
  zondag 5 april 2020 @ 11:46:46 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192459910
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit wil ik wel, maar dan kan ik ook mijn zieke stiefvader besmetten en die overleeft het sowieso niet. Dat moet je dan ook afwegen. Mijn afweging is om dan maar even vaker te bellen.
Hoe gaat het met je stiefvader?
Spoilers!
pi_192459936
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 10:10 schreef derLudolf het volgende:

Dat had ik in het begin van mijn tuinleven ook. Dacht niet meer aan die mix en heb alles verwijderd toen _O-
pi_192459937
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar je kunt het jouw ouders wel gewoon uitleggen.. die snappen precies wat er aan de hand is en dat het een heel slecht idee is als ze besmet raken.

Kan me voorstellen dat het anders is bij iemand die dementerend is en gewoonweg de wereld niet goed meer kan volgen... anders is.
pi_192459966
Verdrietig om te lezen, alle (stok-) ouderen incl familie (niet alleen hier) die het best heel moeilijk hebben ;(
  Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 12:06:17 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192460212
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je stiefvader?
Matig. Depressie. Fysiek wel redelijk, maar dat je normale leven voorbij is als je om de dag vier uur dialyse moet begint wel aan te komen nu.
  zondag 5 april 2020 @ 12:13:14 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192460308
:O
Morguh.. weer een gat in de dag geslapen :@ al was ik om half 6 ook al wakker vanwege een kotsende kat }:|

Plannen voor vandaag zijn appeltaart bakken, skypen met schoonouders en vast wel weer wat opruimen..

Hoe weet je eigenlijk of je bloemen hebt die bijen lekker vinden? Wij hebben dus een boom die favoriet is bij hommels.. is die dan ook goed voor bijen of moet dat dan weer een andere soort zijn :?

Sterkte voor T-P, Aure en Krea .. het is niet niks voor oudere mensen op dit moment..

Ik kreeg gister nog een videobericht van een vriendinnetje die er - na 3 weken alleen zitten- helemaal doorheen zit.. sneu hoor.. en ander vriendinnetje heeft na 4 jaar haar vent het huis uitgezet.. precies nu.. nou ben ik normaal toch al niet zo van emotioneel, maar ik vind het wel lastig zo in deze tijd..
pi_192460389
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:

Hoe weet je eigenlijk of je bloemen hebt die bijen lekker vinden? Wij hebben dus een boom die favoriet is bij hommels.. is die dan ook goed voor bijen of moet dat dan weer een andere soort zijn :?

Staat op het zakje :D
  zondag 5 april 2020 @ 12:29:23 #216
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192460507
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Staat op het zakje :D
Ik heb geen zakje.. Ik wil weten of die boom wat is voor bijen.. en nee.. geen idee wat voor boom het is 8)7
pi_192460693
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb geen zakje.. Ik wil weten of die boom wat is voor bijen.. en nee.. geen idee wat voor boom het is 8)7
Daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Heb er gisteren een hele dag over gedaan om een plant te beschrijven en er achter te komen dat ik de fuchsia bedoelde.
pi_192460793
Appeltaartjes zijn klaar. T ruikt heerlijk in huis :9
pi_192460805
https://mobile.twitter.com/QiZHAI/status/1246632280749039617

Dit doet mij vrezen voor wat er in NL gaat gebeuren als onze maatregelen opgeheven worden :X
pi_192460843
Gefaseerd is denk ik dan het toverwoord. Maar hoe doe je dat dan weer?
pi_192460864
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 12:53 schreef Blues het volgende:
Ergens in zuid amerika gebruikten ze het laatste cijfer van het bsn (weet niet meer of het t nummer was of even/oneven) wie naar buiten mocht
pi_192460871
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 12:53 schreef Blues het volgende:
Goeie vraag. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Verder sta ik verbaast over de grote hoeveelheid shit die politici over zich heen krijgen zeg :{ Met name Rutte en De Jonge op het moment.
  zondag 5 april 2020 @ 12:57:13 #223
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192460883
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Verder sta ik verbaast over de grote hoeveelheid shit die politici over zich heen krijgen zeg :{ Met name Rutte en De Jonge op het moment.
Nou ja, hoe ze zich naar zuid-europa hebben uitgesproken vind ik ook echt niet kunnen.
  zondag 5 april 2020 @ 12:58:09 #224
217702 Lonaa
Honger!
pi_192460893
:W

Vanochtend om 9 uur al er op uit getrokken met Dora. Naar het Haaksbergerveen/Aamsveen. Het is op de grens met Duitsland en je loopt ook een stukje langs de grens. Met oude (uit 1777) grensstenen alles. Oh, en het is een groot natuurreservaat dus veel veen, moeras, riet en vogels. En vogelspotters. En sowieso bizar veel mensen. Maar ok.
Kiekjes:
SPOILER
Toen ik terug kwam bij de auto stonden er niet 5 auto's zoals om 9 uur, maar ik denk 30. En ik zag politiepatrouille. :{

Daarna bakte ik appeltaart-in-een-cake-vorm, welke nu in de oven staat. It better be good.

Verder wil ik vandaag nog even wat zaaien.

Daarna lekker buiten zitten met 1 of 2 sour biertjes die ik gisteren gekocht heb. Met kaas. En een boek. Of een spelletje.

#eindedagboek
  zondag 5 april 2020 @ 12:59:11 #225
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192460903
Is dat waar de flamingo's zijn, Lonaa?

Of is dit bij Buurse?
  zondag 5 april 2020 @ 12:59:23 #226
13783 Anthraxx
pi_192460905
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou ja, hoe ze zich naar zuid-europa hebben uitgesproken vind ik ook echt niet kunnen.
P bedoelt andere shit. Deze bewindslieden kunnen het toch al niet goed doen, met welke maatregelen ze ook komen.
  zondag 5 april 2020 @ 13:00:16 #227
217702 Lonaa
Honger!
pi_192460911
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Is dat waar de flamingo's zijn, Lonaa?

Of is dit bij Buurse?
Dat is bij Buurse. (daar was ik gisteren). Hemelsbreed is dat zo'n 7 km uit elkaar.
pi_192460977
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 12:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

P bedoelt andere shit. Deze bewindslieden kunnen het toch al niet goed doen, met welke maatregelen ze ook komen.
Dat dus.
  zondag 5 april 2020 @ 13:07:19 #229
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192460985
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2020 13:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is bij Buurse. (daar was ik gisteren). Hemelsbreed is dat zo'n 7 km uit elkaar.
Nee, de flamingo's zijn toch bij Zwillbrock? Nog een stukje verder weg voor jou...
  zondag 5 april 2020 @ 13:09:53 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_192461004
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, de flamingo's zijn toch bij Zwillbrock? Nog een stukje verder weg voor jou...
Ja, je hebt gelijk. Ik deed even een Google. Ze zijn ook wel eens gezien bij het Haaksbergerveen, lees ik nu. :Y Waar ik dus wel was vandaag.
pi_192461009
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat dus.
Zelfs al zouden ze eigenhandig een medicijn of vaccin ontwikkelen zal het nog niet goed zijn
pi_192461020
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En waarom niet? Jij vind dat we de portomonnee gelijk maar moeten trekken om die mensen bakken met geld te geven? Ik heb Rutte’s uitleg gezien en vond dat een plausibele verklaring. Op de een of andere manier lijkt het nu elk land voor zichzelf te zijn want enig Europees optreden is ver te zoeken. En dan mag NL zich best uitspreken tegen dingen die voor ons niet goed zijn.

Edit: betekent niet dat ik vind dat we die landen maar aan hun lot moeten overlaten he!
  zondag 5 april 2020 @ 13:12:07 #233
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192461036
quote:
2s.gif Op zondag 5 april 2020 13:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ik deed even een Google. Ze zijn ook wel eens gezien bij het Haaksbergerveen, lees ik nu. :Y Waar ik dus wel was vandaag.
daar gingen wij vroeger ook altijd wandelen...
pi_192461064
Zo. En nu is het tijd om de spareribs te marineren :9
  zondag 5 april 2020 @ 13:14:26 #235
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192461067
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 13:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En waarom niet? Jij vind dat we de portomonnee gelijk maar moeten trekken om die mensen bakken met geld te geven? Ik heb Rutte’s uitleg gezien en vond dat een plausibele verklaring. Op de een of andere manier lijkt het nu elk land voor zichzelf te zijn want enig Europees optreden is ver te zoeken. En dan mag NL zich best uitspreken tegen dingen die voor ons niet goed zijn.

Edit: betekent niet dat ik vind dat we die landen maar aan hun lot moeten overlaten he!
Ik denk dat nu niet de tijd is om eisen te gaan stellen aan hulp. Natuurlijk moeten deze landen hun schulden verkleinen. Maar het stabilisatiefonds is er voor crisissituaties, en als de EU ooit een crisissituatie heeft meegemaakt dan is het nu wel. Willen we hier ongeschonden uitkomen dan is gewoon een heleboel financiele hulp nodig. Dit gaat echt alle economiën, inclusief de Nederlandse, een ongeloofelijke set-back geven.
  Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 13:14:41 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192461070
Erg rustig op de Utrechtse Heuvelrug vandaag. Overal gesloten parkeerplaatsen, maar wij konden wandelend het bos in.
  zondag 5 april 2020 @ 13:20:40 #237
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_192461144
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat zal het fleurig worden bij jou Sigme

Oh da’s lastig dan TP. De moeder van mijn schoonzus snapt er ook niet veel van maar kan (2 hoog) geen kant op. Ze heeft een balkon met een druk uitzicht. Weet niet hoe ze zou zijn als ze haar kinderen dichtbij ziet
Mijn ouders hebben gelukkig wel een tuin waar ze lekker puzzelboekjes in kan maken als de zon schijnt. Doet mij er aan denken. Even zorgen dat er een paar puzzel boeken in de bus belanden daar ;)
pi_192461146
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
https://mobile.twitter.com/QiZHAI/status/1246632280749039617

Dit doet mij vrezen voor wat er in NL gaat gebeuren als onze maatregelen opgeheven worden :X
Comment:” This IS the authoritarian government that both started the outbreak, lied to cover it, failed to contain it, and lied yet again to lift quarantine so that it saves faces on the international stage.” :X
pi_192461153
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. En nu is het tijd om de spareribs te marineren :9

Alle bloemen zijn gezaaid *O* het waait wel een stuk harder dan gisteren, maar nog steeds heerlijk weer
pi_192461194
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 12:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als ik verdwaal op twitter en daar de persoonlijke opmerkingen lees jegens de bewindslieden, dat is zó verdrietig en triest en grof en lillijk. :X
Voor het gezonde verstand, gewoon wegblijven.
Las ook over corona feesten met dj en geluidsinstallatie, in Breda en andere Brabantse plaatsen. Je zou toch wat anders verwachten.
  zondag 5 april 2020 @ 13:29:18 #241
13783 Anthraxx
pi_192461243
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 13:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als ik verdwaal op twitter en daar de persoonlijke opmerkingen lees jegens de bewindslieden, dat is zó verdrietig en triest en grof en lillijk. :X
Voor het gezonde verstand, gewoon wegblijven.
Las ook over corona feesten met dj en geluidsinstallatie, in Breda en andere Brabantse plaatsen. Je zou toch wat anders verwachten.
Het internet heeft goede dingen gedaan, maar helaas ook een soort filter weggehaald waardoor mensen al hun shit er op menen te moeten gooien. En dat gaat helaas best ver.
  Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 13:38:21 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192461386
Weltelteefjes gegeten. Honderd jaar geleden voor het laatst. Lekker.
pi_192461447
Mooi Lonaa O+ Ik en mijn ontstoken holtes blijven maar in de tuin, maar daar is het ook prima toeven.

Nu lunch met restjes van gisteren: salade aangemaakt met kruidenolie, burrata erbij en straks nog een stukje geitenboterkoek O+
pi_192461469
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als je een fotootje post in F&F is er vast wel iemand die weet wat voor boom het is.
pi_192461514
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja. Ben benieuwd. Normaal gaan ze de slowcooker in maar dit zijn niet de normale spareribs die ik ken. Ze komen van het varken van G's vader. In NL vind je die lange strengen met korte ribbetjes. Dit zijn twee complete ribben in de lengte :P En ik krijg ze niet doorgehakt :+

Plus ik kreeg ook nog een varkensknie in mijn handen gedrukt dus die ligt nu in dezelfde marinade en mag een uurtje of 2 langer in de oven :+
  zondag 5 april 2020 @ 13:58:24 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192461585
Alle midlifers zijn weer in ons dorp erop uit getrokken vandaag op hun motorfietsen.
*vroem* *vroem*
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 april 2020 @ 14:00:41 #247
13783 Anthraxx
pi_192461605
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als je een fotootje post in F&F is er vast wel iemand die weet wat voor boom het is.
Er zijn ook apps voor. Foto maken en je krijgt de soort :).
pi_192461614
quote:
15s.gif Op zondag 5 april 2020 13:58 schreef golfer het volgende:
Alle midlifers zijn weer in ons dorp erop uit getrokken vandaag op hun motorfietsen.
*vroem* *vroem*
Harm Edens
https://twitter.com/harm__edens/status/1246764192218206209?s=21
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:04:52 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461658
Als ik de ingredienten had gehad / die waren ontdooit geweest, had ik dit gemaakt

https://tasty.co/recipe/3(...)Gk-TVr_NGyyrzUgWD2uY

[ Bericht 17% gewijzigd door derLudolf op 05-04-2020 14:14:49 ]
  zondag 5 april 2020 @ 14:04:52 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192461659
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:06:57 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461680
Leven en laten leven, ieder zijn ding. Als er een weg is afgezet voor een sportwedstrijd of evenement loop je toch ook niet zo te klagen?
pi_192461772
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:
Als ik de ingredienten had gehad / die waren ontdooit geweest, had ik dit gemaakt

https://tasty.co/recipe?0(...)tps%3A%2F%2Ftasty.co
Je link doet t hier niet?
  zondag 5 april 2020 @ 14:14:47 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_192461795
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk dat nu niet de tijd is om eisen te gaan stellen aan hulp. Natuurlijk moeten deze landen hun schulden verkleinen. Maar het stabilisatiefonds is er voor crisissituaties, en als de EU ooit een crisissituatie heeft meegemaakt dan is het nu wel. Willen we hier ongeschonden uitkomen dan is gewoon een heleboel financiele hulp nodig. Dit gaat echt alle economiën, inclusief de Nederlandse, een ongeloofelijke set-back geven.
Er is hulp bieden op allerlei vlakken en er is "hulp" bieden door een zak geld zonder verder te vragen die kant op te schuiven.
Op het moment dat er iets nodig is, en daar is het geld niet voor, verwacht ik niet dat er een land is dat bezwaar heeft als de EU een schenking doet om datgene aan te schaffen.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:15:06 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461797
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Je link doet t hier niet?
Nu wel denk ik.
pi_192461804
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 14:06 schreef derLudolf het volgende:
Leven en laten leven, ieder zijn ding. Als er een weg is afgezet voor een sportwedstrijd of evenement loop je toch ook niet zo te klagen?
Da’s niet het punt. Maar ziekenhuizen zijn al overbelast en het gevolg van een motor ongeluk is vaak erger dan een ander ongeluk
De ANWB vindt dat de motorrijders thuis moeten blijven en niet het gevaar op moeten zoeken. Het risico bestaat dat ze betrokken raken bij ongevallen, en zo de zorg alsnog belasten.
  zondag 5 april 2020 @ 14:16:34 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_192461821
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:
:O
Morguh.. weer een gat in de dag geslapen :@ al was ik om half 6 ook al wakker vanwege een kotsende kat }:|

Plannen voor vandaag zijn appeltaart bakken, skypen met schoonouders en vast wel weer wat opruimen..

Sterkte voor T-P, Aure en Krea .. het is niet niks voor oudere mensen op dit moment..

Ik kreeg gister nog een videobericht van een vriendinnetje die er - na 3 weken alleen zitten- helemaal doorheen zit.. sneu hoor.. en ander vriendinnetje heeft na 4 jaar haar vent het huis uitgezet.. precies nu.. nou ben ik normaal toch al niet zo van emotioneel, maar ik vind het wel lastig zo in deze tijd..
Ik verwacht dat dit veel vaker gaat gebeuren. Nu mensen verplicht 24 uur bij elkaar zitten voor langere tijd in hun eigen huis.
  zondag 5 april 2020 @ 14:16:54 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192461826
Oude Marley-spoon recepten kaarten uitgezocht.. een aantal mogen blijven , een aantal gaan mee als ik verhuis en een aantal zijn in de prullenbak beland..

Straks ook maar eens de kookboeken uitzoeken doe mee gaan.. komt helemaal goed! :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 05-04-2020 14:33:22 ]
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:17:12 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461832
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s niet het punt. Maar ziekenhuizen zijn al overbelast en het gevolg van een motor ongeluk is vaak erger dan een ander ongeluk
De ANWB vindt dat de motorrijders thuis moeten blijven en niet het gevaar op moeten zoeken. Het risico bestaat dat ze betrokken raken bij ongevallen, en zo de zorg alsnog belasten.
Dat advies had ik even niet meegekregen. De categorie die als een mongool rijdt, laat zich overigens niet tegenhouden door een advies denk ik ;)
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:19:40 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461876
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:14 schreef Jag�rtrut het volgende:
Tja, "zo'n crisis hebben we nog nooit gehad" zeiden diezelfde landen enkele jaren geleden ook.
Als er geld is, wat je zegt, prima, maar of er nou per se uit Duitse of Nederlandse staatskas nog extra miljarden naartoe moeten...
  zondag 5 april 2020 @ 14:21:17 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_192461908
Even een rondje tuin met de groencontainer gedaan. De wilde braam voor zover mogelijk tot op de grond gesnoeid. Wat een rot plant is dat. De doorns gaan zelfs door dik leren handschoenen heen.
container vol en voor zover ik kan zien alles weg.

Verder staat hier weer het nodige in bloei. Wat ook druk bezocht wordt door de zoemende brigade.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:21:34 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461913
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dit veel vaker gaat gebeuren. Nu mensen verplicht 24 uur bij elkaar zitten voor langere tijd in hun eigen huis.
Dan stelt je relatie eigenlijk ook niet zo veel voor vind ik :@ Hoe lang duurt dit nu, goed twee weken? Als je het dan al niet met elkaar uit kunt houden.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:22:19 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192461926
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef z80 het volgende:
Even een rondje tuin met de groencontainer gedaan. De wilde braam voor zover mogelijk tot op de grond gesnoeid. Wat een rot plant is dat. De doorns gaan zelfs door dik leren handschoenen heen.
container vol en voor zover ik kan zien alles weg.

Verder staat hier weer het nodige in bloei. Wat ook druk bezocht wordt door de zoemende brigade.
Bramen zijn erg naar ja. Zelfs snijbestendige broeken van Stihl gaan ze nog door heen.
  zondag 5 april 2020 @ 14:23:45 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192461955
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Heeft natuurlijk ook enorm te maken met het bezitten van de mentale capaciteit om hierop te anticiperen; je eigen gedrag aanpassen om sommige irritaties te voorkomen in plaats van te laten escaleren...
  Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 14:24:16 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192461966
Paddenstoelenrisotto van orzo met knapperige walnoten
met smaakvolle grana padano

Vandaag.
  zondag 5 april 2020 @ 14:24:30 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192461973
Het waait hier net even te hard om aangenaam te zijn.
  zondag 5 april 2020 @ 14:27:50 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_192462025
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:24 schreef fietsie het volgende:
Het waait hier net even te hard om aangenaam te zijn.
Het voor mij meer. Het waait te hard om 40KM over de dijk te fietsen. Iets waar ik eigenlijk wil zin in heb. Eens kijken hoe aankomende week het weer wordt. Met name in de ochtend. Misschien toch eens met de fiets naar het werk. Is wel 35 KM enkele reis.
pi_192462035
Ik word niet perse stabieler van deze izolazie... Tot 5 uur wakker gelegen, word ik net wakker, zonnetje schijnt, kom beneden, buurman begint terras te hogedrukreinigen, jankbui... Like echt? :')
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:29:36 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192462049
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:27 schreef z80 het volgende:

[..]

Het voor mij meer. Het waait te hard om 40KM over de dijk te fietsen. Iets waar ik eigenlijk wil zin in heb. Eens kijken hoe aankomende week het weer wordt. Met name in de ochtend. Misschien toch eens met de fiets naar het werk. Is wel 35 KM enkele reis.
Mag je nog naar het werk volgende week?
Of beter gezegd, mag je nog terug naar huis vanuit het werk?
pi_192462087
Voorbereidingen voor de Zondagmiddagbingo:
SPOILER
w/
De quizmaster is er druk mee.
  zondag 5 april 2020 @ 14:35:36 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192462118
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word niet perse stabieler van deze izolazie... Tot 5 uur wakker gelegen, word ik net wakker, zonnetje schijnt, kom beneden, buurman begint terras te hogedrukreinigen, jankbui... Like echt? :')
Ah, je wint het net, ik kon tegen 4:30 eindelijk slapen.
pi_192462141
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 13:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het internet heeft goede dingen gedaan, maar helaas ook een soort filter weggehaald waardoor mensen al hun shit er op menen te moeten gooien. En dat gaat helaas best ver.
En alle mensen met slechte ideeen weten elkaar te vinden...
  zondag 5 april 2020 @ 14:39:05 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_192462164
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mag je nog naar het werk volgende week?
Of beter gezegd, mag je nog terug naar huis vanuit het werk?
Vraag1
Ja ik moet. Wel in ploegendienst. Dag 1 de ene helft dag 2 de andere. De andere groep werkt thuis.
vraag2
Ja waarom niet. De grens is nog steeds niet gesloten. En daarbij wordt er ook aan Duitse kant gezegd dat werkende gewoon heen en weer mogen.
pi_192462181
quote:
14s.gif Op zondag 5 april 2020 14:24 schreef Kreator het volgende:
Paddenstoelenrisotto van orzo met knapperige walnoten
met smaakvolle grana padano

Vandaag.
Dat klinkt als een maaltijdbox.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:44:13 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192462234
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Vraag1
Ja ik moet. Wel in ploegendienst. Dag 1 de ene helft dag 2 de andere. De andere groep werkt thuis.
vraag2
Ja waarom niet. De grens is nog steeds niet gesloten. En daarbij wordt er ook aan Duitse kant gezegd dat werkende gewoon heen en weer mogen.
Omdat ik hoorde dat de grens dicht ging vanuit de Duitse kant.
pi_192462273
Superlang in de zon gezeten. O+ Kijk hoe blij mijn vijg is op z'n eerste dag buiten.

Official ESF Kreviewer zondag 5 april 2020 @ 14:47:27 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192462278
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat klinkt als een maaltijdbox.
Daar komt wel de inspiratie vandaan.
  zondag 5 april 2020 @ 14:55:48 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_192462394
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Omdat ik hoorde dat de grens dicht ging vanuit de Duitse kant.
Je doelt hier op?
https://rp-online.de/nrw/(...)-folgen_aid-49909933
  zondag 5 april 2020 @ 14:57:25 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192462410
Ik verkas af-en-toe van het balkon naar binnen.
Verbrand anders te veel met deze wind en zon.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 14:59:27 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192462435
quote:
Ik hoorde dat er vanaf morgen echt mensen bij de grens gingen staan, zoals nu ook al steeksproefsgewijs gebeurde.
pi_192462439
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik verkas af-en-toe van het balkon naar binnen.
Verbrand anders te veel met deze wind en zon.
Smeren! met je rossige haar! en teint.
Het wordt gezellig nog...een buurman heeft de accordeon erbijgepakt. 🎼
  zondag 5 april 2020 @ 15:03:31 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192462484
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 14:59 schreef AnneX het volgende:

Ja. Moe-der. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_192462517
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Ben benieuwd. Normaal gaan ze de slowcooker in maar dit zijn niet de normale spareribs die ik ken. Ze komen van het varken van G's vader. In NL vind je die lange strengen met korte ribbetjes. Dit zijn twee complete ribben in de lengte :P En ik krijg ze niet doorgehakt :+

Plus ik kreeg ook nog een varkensknie in mijn handen gedrukt dus die ligt nu in dezelfde marinade en mag een uurtje of 2 langer in de oven :+
Leuk dat soort experimenten (en cadeautjes)
pi_192462527
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 14:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het wordt gezellig nog...een buurman heeft de accordeon erbijgepakt. 🎼
Heb je al prijs? *O*

Ik heb net gevideobeld (is dat een woord) met de waarschijnlijk toekomstige baas van mijn opvangkittens PLUS moeder O+ Vriendin van een vriendin, ik ken haar ook zijdelings. Afgelopen week had ze Corona achtige klachten, dus we wachten nog even met de live kennismaking. En dan uiteraard op anderhalve meter.
pi_192462543
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan stelt je relatie eigenlijk ook niet zo veel voor vind ik :@ Hoe lang duurt dit nu, goed twee weken? Als je het dan al niet met elkaar uit kunt houden.
Nouja in Brabant wel al 4 weken.
pi_192462632
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je al prijs? *O*

Ik heb net gevideobeld (is dat een woord) met de waarschijnlijk toekomstige baas van mijn opvangkittens PLUS moeder O+ Vriendin van een vriendin, ik ken haar ook zijdelings. Afgelopen week had ze Corona achtige klachten, dus we wachten nog even met de live kennismaking. En dan uiteraard op anderhalve meter.
De familie blijft samen?
pi_192462637
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja in Brabant wel al 4 weken.
Maar toch... na vier weken isolatie uit elkaar... dan zat er eerder al iets niet lekker wat nu naar boven komt, lijkt me.
pi_192462642
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De familie blijft samen?
Als alles gaat zoals we nu denken wel ja :Y
pi_192462660
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar toch... na vier weken isolatie uit elkaar... dan zat er eerder al iets niet lekker wat nu naar boven komt, lijkt me.
Dat het door de isolatie komt, vullen we ook helemaal zelf in.
pi_192462672
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als alles gaat zoals we nu denken wel ja :Y
Ahw, wat fijn! ook dat moederpoes een nieuw huisje krijgt! O+
pi_192462751
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik denk dat binnen veel langdurige relaties.... toch wel een issue is.

Normaal heb je elk je eigen ritme.. je eigen tijd thuis waar je je eigen ding doet.
En daar walst dan iemand doorheen die hetzelfde doet als jij en ook niet gewend is dat er mensen in huis zijn.
Tel daar met wat mazzel een aantal kinderen bij die ook niet gewend zijn zo opgehokt te zitten....

En dan komt de wrijving al snel denk ik.

SPOILER
pi_192462758
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou ik ook denken. Maar ja, deze situatie is ook niet voor iedereen even makkelijk dus wie weet ook extra moeilijk voor dat soort relaties.
pi_192462779
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 15:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je al prijs? *O*

O+
pi_192462780
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ahw, wat fijn! ook dat moederpoes een nieuw huisje krijgt! O+
Zeker! Vanuit het asiel had ze vast ook snel een plekje gevonden, maar adopteren van huis uit is natuurlijk veel fijner O+
pi_192463008
In de bingo pauze: B-)
  zondag 5 april 2020 @ 16:07:55 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192463417
De Ronde van Vlaanderen met live commentaar van de echte commentatoren op België1.
Virtueel dat wel, met mannetjes die op een computerscherm fietsen, terwijl de echte rijders thuis op een rollerbank bezig zijn _O-
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 5 april 2020 @ 16:23:58 #296
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_192463619
Tel bij de relaties die over gaan ook nog eens onzekerheid over de toekomst, mogelijke werkeloosheid en in een keer een heel ander leven op. Ik snap het wel. Hier gaat het trouwens nog steeds erg goed, soms verbaas ik me er wel over....
Nu net 20 km gefietst met z'n allen een nu lekker in het zonnetje op het dakterras. Zo tijd voor een wijntje... Goed vertoeven zo...
  zondag 5 april 2020 @ 16:24:49 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192463631
Aan het werk; er moeten maandag weer grote stappen genomen worden in dossieroverdracht van patienten die verspreid worden over het land. Overgordijnen maar dicht gedaan om de zon te negeren.
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 16:29:48 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192463713
Iemand een suggestie voor saus bij varkenshaas? Heb geen room, wel creme fraiche.
  zondag 5 april 2020 @ 16:30:35 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192463726
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:
Iemand een suggestie voor saus bij varkenshaas? Heb geen room, wel creme fraiche.
Beetje honing, mosterd en wat groene kruiden, zoiets?
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 16:31:43 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192463739
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 16:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Beetje honing, mosterd en wat groene kruiden, zoiets?
Doe ik meestal met room. Wist niet of het ook met creme fraiche kon ;)
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 16:32:02 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192463744
Ach, kan anders ook door de pasta dus vast wel :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')