Ja dat staat ook in de rest van het artikel.quote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat is in vrijwel elk land zo. Wij weten het hier ook niet.
21.30 volgens de planning maar meestal is hij wat laterquote:
Jammer.quote:Op zondag 5 april 2020 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
21.30 volgens de planning maar meestal is hij wat later
+ Ik lees net dat hij vandaag gaat overslaan. We gaan het zien
Cuomo had een ronduit slechte reputatie voor deze crisis, overigens.quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat meer mensen op hem stemden dan op de andere kandidaten. En Cuomo heeft nu wat anders te doen dan campagne voeren.
Schumer heeft geen enkele zeggenschap over gezondheidszorg in de staat NY. Schumer is een US Senator, geen staats senator.quote:Op zondag 5 april 2020 21:08 schreef KI1234 het volgende:
Blijkbaar is er een decennialange onderlinge vête gaande tussen Cuomo en Chuck Schumer. Dat wist ik niet. Wellicht valt het uithollen van de gezondheidszorg in NY een van deze twee aan te rekenen of juist beide, daar ze niet door een deur kunnen.
https://www.politico.com/(...)irus-funding-1270261
Ok. Dus zichzelf replicerend RNA is slim.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:35:34We are learning much about the Invisible Enemy. It is tough and smart, but we are tougher and smarter! reageer retweet
Als je het met Trump vergelijkt...quote:Op zondag 5 april 2020 21:47 schreef Ulx het volgende:
Ok. Dus zichzelf replicerend RNA is slim.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:35:34We are learning much about the Invisible Enemy. It is tough and smart, but we are tougher and smarter! reageer retweet
quote:Op zondag 5 april 2020 21:47 schreef Ulx het volgende:
Okay.
Whatever.
twitter:briantashman twitterde op zondag 05-04-2020 om 21:49:18Coronavirus, you’re fired! https://t.co/9ACiNVcOWk reageer retweet
Zelden zo’n verzameling droeftoeters gezien, aan beiden zijden trouwens.quote:Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef Monolith het volgende:
Voor de liefhebber: op NPO 2 is nu de serie "de slag om Texas", waarin Eelco Bos van Rosenthal in Texas verschillende mensen interviewt over de veranderende staat. In deze aflevering wordt enerzijds een Democratische campagne gevolgd waarin ook Beto O'Rourke meehelpt en anderzijds mensen in het overweldigend Republikeinse rurale gedeelte van Texas.
Zeep is stiekem best effectief tegen het virus.quote:Op zondag 5 april 2020 22:08 schreef Ulx het volgende:
Een beetje zeep en dat virus is dood. Tough hoor, not.
Ach dat is wel wat selectief. Wat was er precies mis met de Democratische campagne vierders, de vrouw van 100, de mensen bij de militaire parade, de militair die gewond was geraakt of de eigenaar van het taxibedrijfje?quote:Op zondag 5 april 2020 22:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelden zo’n verzameling droeftoeters gezien, aan beiden zijden trouwens.
Vooral die ene vrouw die buiten de Trump rally stond te protesteren, die wou nog niet eens in dialoog gaan met de tegenstander maar wel verwachten dat er een progressieve revolutie gaat komen en dat de tegenpartij het dan maar slikt.
En dan die Alex Jones die met een legervoertuig met een megaphone stond te schreeuwen dat Democraten pedofielen zijn.
Blijft het toch wel triest vinden, die oorlogs metafoor waar ze voorkiezen. Ik begrijp dat Trump dat wel fijn vindt, kan die zichzelf een oorlogspresident noemen inclusief alles wat daar op politiek niveau bij komt. En hij kan lekker stoere praat uitslaan, al is het nonsens. Maar het creeërt ook een vijandigheid onder de mensen, racsime naar Aziaten bijvoorbeeld. Als men in oorlog is willen ze graag een vijand aan kunnen vallen, maar die is onzichtbaar, dan maar the next best thing.quote:Op zondag 5 april 2020 21:47 schreef Ulx het volgende:
Okay.
Whatever.
Ik schakelde half in en ik zag die mafketels daar schreeuwen. Ook zag ik die vrouw van 100 die een Democraat was met Republikeinse vrienden en dat ze het best met die mensen kon vinden zolang ze het maar niet over politiek hadden.quote:Op zondag 5 april 2020 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat is wel wat selectief. Wat was er precies mis met de Democratische campagne vierders, de vrouw van 100, de mensen bij de militaire parade, de militair die gewond was geraakt of de eigenaar van het taxibedrijfje?
Je moet een stoppen met dat drama zoeken hoor. De wereld is niet zo zwart-wit als een tweepartijen-, tweepolensysteem wil doen denken. Er bestaat meer dan reps vs dems, con vs libs. Niemand valt perfect onder die definities, en daarnaast heeft iedereen meerdere aspecten van verschillende ideologiën in zich. Zo zijn er ook neutrale mensen.quote:Op zondag 5 april 2020 23:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik schakelde half in en ik zag die mafketels daar schreeuwen. Ook zag ik die vrouw van 100 die een Democraat was met Republikeinse vrienden en dat ze het best met die mensen kon vinden zolang ze het maar niet over politiek hadden.
Toen Beto in beeld kwam toen ben ik maar gaan zappen.
Wow, mag ik nu ook niet eens meer mijn mening geven over een programma op TV?quote:Op zondag 5 april 2020 23:58 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Je moet een stoppen met dat drama zoeken hoor. De wereld is niet zo zwart-wit als een tweepartijen-, tweepolensysteem wil doen denken. Er bestaat meer dan reps vs dems, con vs libs. Niemand valt perfect onder die definities, en daarnaast heeft iedereen meerdere aspecten van verschillende ideologiën in zich. Zo zijn er ook neutrale mensen.
Ik zou graag met je mee discussiëren maar ik vind dat je je teveel door scheidslijnen laat beperken.
Ik heb het niet over het programma. Ik heb het over jou in het algemeen. Weigeren om verder te kijken dan je neus lang is wordt niemand bij gebaat. De wereld is meer dan alleen partijlijnen en gekaderde denktrajecten.quote:Op maandag 6 april 2020 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wow, mag ik nu ook niet eens meer mijn mening geven over een programma op TV?
Heb je uberhaupt zelf het programma gezien en dan vooral het gedeelte wat ik beschreef?
Bizar dat ik deze preek krijg na een mening over een tv programma en bizar dat je mij en alleen mij daarop aanspreek.quote:Op maandag 6 april 2020 00:21 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het programma. Ik heb het over jou in het algemeen. Weigeren om verder te kijken dan je neus lang is wordt niemand bij gebaat. De wereld is meer dan alleen partijlijnen en gekaderde denktrajecten.
Je raakt het op een gegeven moment kotsbeu dat er altijd gesteggeld wordt over zulke funeste trivialiteiten. Leer die grenzen van partij en ideologie overstijgen.
Natuurlijk mag je je mening geven. Dat doe je trouwens al. Maar probeer dus je vooroordelen over hoe anderen, die je in een bepaalde categorie plaatst, over bepaalde situaties moeten denken, want niet iedereen zal aan jouw verwachtingen conformeren. En dat leidt tot veel onnodige wrevel merk ik.
Waarom?quote:Op zondag 5 april 2020 23:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toen Beto in beeld kwam toen ben ik maar gaan zappen.
Ik vind dat hij nooit wat zinnigs te melden heeft ik heb hem nooit kunnen betrappen op een bijzondere uitspraak en erg charismatisch vind ik hem ook niet.quote:
Wauw, je zapt weg uit een programma omdat 1 van de geïnterviewden je niet aanstaat en dan ga je anderen aanvallen?quote:Op maandag 6 april 2020 00:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nooit wat zinnigs te melden heeft ik heb hem nooit kunnen betrappen op een bijzondere uitspraak en erg charismatisch vind ik hem ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |