Een verbetering dus. En een punt waar je sowieso langs gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
beetje een 'kritiek maar stabiel situatie'
Weet jij hoe je zo’n ding veilig plaatst en weer verwijderd?quote:
Zal je het nog steeds een verbetering noemen wanneer we jaren in deze situatie zitten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een verbetering dus. En een punt waar je sowieso langs gaan.
Het is ook de bedoeling dat het virus zich blijft verspreiden. We zitten op 0.3. Als de zorgvraag weer op een beheersbaar punt komt kan de knop naar 1 worden gedraaid.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen nut om het risico te nemen. Los van het gegeven dat het schoolseizoen er dan al bijna op zit en het daarna zomervakantie is kunnen kinderen het ook overdragen aan docenten. Die het daarna weer verder kunnen verspreiden. Gaat niet gebeuren. Maatregelen zullen wel weer verlengd gaan worden. Het enige waar ik van baal is dat de kappers dicht zijn. Moet nu elke keer een pet dragen als ik even de auto pak.
Maar dat veert, uiteindelijk, toch ook wel weer terug? Ik probeer niet lichtzinnig te doen over de gevolgen van de huidige situatie hoor, er zullen echt wel (grote) financiele gevolgen zijn. Maar dat wil toch niet zeggen dat de wereld zoals we die kennen voor altijd veranderd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit bijvoorbeeld alleen al
https://www.hartvannederl(...)ector-corona-crisis/
Dat gaat niet gebeuren want tegen die tijd is er een vaccin, een medicijn of is de groepsimmuniteit erquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zal je het nog steeds een verbetering noemen wanneer we jaren in deze situatie zitten?
Stabiel kutquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Breekfast het volgende:
Situatie in NL lijkt zich te stabiliseren
De huizenmarkt is ooit weer gezond geweest ja?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Maar dat veert, uiteindelijk, toch ook wel weer terug?
Het antwoord op die vraag zal vooral komen uit de zorgvraag. Als die beheersbaar is kan de verspreidingsknop omhoog gezet wordenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Newone82 het volgende:
Postitieve cijfers. Als dit zo doorzet dan gaan er echt wel wat meer vrijheden komen per eind April.
Dan ligt het dus helemaal niet aan deze situatie. Overigens, wat een enorm irritante manier van een gesprek voeren. Als je niet gewoon vragen wilt beantwoorden of er met me over wil praten dan laat maar hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De huizenmarkt is ooit weer gezond geweest ja?
ik denk dat de onderzoekscijfers naar immuniteit net zo veel invloed hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag zal vooral komen uit de zorgvraag. Als die beheersbaar is kan de verspreidingsknop omhoog gezet worden
het ligt eraan of na de mei vakantie ze weer open mogen anders zijn ze echt dicht de rest van het school jaar. dus dan zouden ze half augustus weer open gaan na de 6 weken vakantie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Marmal het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ALLE scholen tot het einde van het jaar gesloten blijven, gezien het feit dat de situatie toch wat hoopvoller wordt.
Aan de andere kant is de tijd tot de zomervakantie ook niet heel groot...quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Marmal het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ALLE scholen tot het einde van het jaar gesloten blijven, gezien het feit dat de situatie toch wat hoopvoller wordt.
Die piek zal meevallen door de maatregelen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:02 schreef byah het volgende:
Volgens mij zijn de cijfers zo mank als een gek. Brabant zwakt af (over de piek heen) en Zuid Holland stijgt flink, voor nu lijkt het te stabiliseren maar in realiteit gaan we een veel grotere piek in Zuid Holland tegemoet vanwege bevolkingsdichtheid
Zoalsquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:58 schreef Newone82 het volgende:
Postitieve cijfers. Als dit zo doorzet dan gaan er echt wel wat meer vrijheden komen per eind April.
Het is helemaal niet het idee dat het virus zich moet gaan verspreiden. Men is al lang afgestapt van het idee van groepsimmuniteit. Het moet beheersbaar blijven tot er vaccinaties zijn ontwikkeld die het kunnen stoppen. In China heeft men ook niet voor verspreiding gekozen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat het virus zich blijft verspreiden. We zitten op 0.3. Als de zorgvraag weer op een beheersbaar punt komt kan de knop naar 1 worden gedraaid.
Heel langzaam. Dit wordt een hele lange zitquote:Op zaterdag 4 april 2020 11:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoog aantal maar percentages worden gelukkig kleiner en kleiner. Al is de laatste stap wel een lastige.
Daalt het aantal geïnfecteerden in Italië eigenlijk al?
NL en ook vele andere landen zijn helemaal niet afgestapt van groepsimmuniteit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is helemaal niet het idee dat het virus zich moet gaan verspreiden. Men is al lang afgestapt van het idee van groepsimmuniteit. Het moet beheersbaar blijven tot er vaccinaties zijn ontwikkeld die het kunnen stoppen. In China heeft men ook niet voor verspreiding gekozen.
En de zorgvraag bestaat niet alleen uit Coronapatienten. Denk dat het zinvol kan zijn om ook eerst wat reguliere zorgachterstanden in te gaan lopenquote:Op zaterdag 4 april 2020 13:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag zal vooral komen uit de zorgvraag. Als die beheersbaar is kan de verspreidingsknop omhoog gezet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |