Jep. Eerst maar eens zorgen dat er voorraad is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
eens...maargoed er zijn al tekorten voor verplegend personeel toch ?
We zitten op 0.3 dus bij ongewijzigd beleid gaat het aantal besmettingen omlaagquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kappen met leugens verspreiden.
Kan een mod hier eens tegen optreden?
Lukraak leugens verspreiden vallen tegenwoordig al onder het hebben van een mening?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Rustagh. Jij hebt een mening, hij heeft een mening.
Jij interpreteert zijn post verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lukraak leugens verspreiden vallen tegenwoordig al onder het hebben van een mening?
bronquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kappen met leugens verspreiden.
Kan een mod hier eens tegen optreden?
Dikke kans dat het dan ook weer verlengd gaat worden hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Te gek voor woorden dat de huidige maatregelen tot 28 april loopt. Het is echt onmogelijk om dan al af te zwakken.
Die kunnen ze ook weer verlengen als dat nodig blijktquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Te gek voor woorden dat de huidige maatregelen tot 28 april loopt. Het is echt onmogelijk om dan al af te zwakken.
Wat is er hoopvol aan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:53 schreef Marmal het volgende:
Cijfers worden toch wel met de dag hoopvoller. 904 nieuwe besmettingen en 336 nieuwe ziekenhuisopnames, wat fors lager is dan de afgelopen dagen. Helaas wel 164 doden te betreuren.
Kijk eens, het is aan het werkenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:53 schreef Marmal het volgende:
Cijfers worden toch wel met de dag hoopvoller. 904 nieuwe besmettingen en 336 nieuwe ziekenhuisopnames, wat fors lager is dan de afgelopen dagen. Helaas wel 164 doden te betreuren.
Hier heb je gelijk in. Maar die wereld veranderd met of zonder lockdown met of zonder rivm.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is er hoopvol aan?
Ja de belasting op de zorg zal afnemen maar betekent niet dat we binnen de kortste keren weer weer vrij & blij kunnen doen.
De wereld zoals we die kennen gaat veranderen.
beetje een 'kritiek maar stabiel situatie'quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat men er grip op krijgt. Daar begint het oplossen van het probleem
Dit zie ik mensen wel vaker roepen, maar hoe zie je dat dan? Wat gaat er dan veranderen aan de wereld die we kennen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De wereld zoals we die kennen gaat veranderen.
En ook als ze voorradig zijn is de meerwaarde maar beperkt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel voorradig zijn en dat zijn ze niet.
dit bijvoorbeeld alleen alquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit zie ik mensen wel vaker roepen, maar hoe zie je dat dan? Wat gaat er dan veranderen aan de wereld die we kennen?
Geen nut om het risico te nemen. Los van het gegeven dat het schoolseizoen er dan al bijna op zit en het daarna zomervakantie is kunnen kinderen het ook overdragen aan docenten. Die het daarna weer verder kunnen verspreiden. Gaat niet gebeuren. Maatregelen zullen wel weer verlengd gaan worden. Het enige waar ik van baal is dat de kappers dicht zijn. Moet nu elke keer een pet dragen als ik even de auto pak.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die kunnen ze ook weer verlengen als dat nodig blijkt
Maar ik denk dat het heropenen van scholen als eerste afzwakking niet onmogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |