abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192440743
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:27 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ah dat scheelt al :)
Nouja ik werk sowieso al maar 32 uur per week, 3 volle dagen en 2 halve normaal gesproken, dus ik ben ook wel inmiddels gewend om wat meer thuis te zijn dan voorheen toen ik nog fulltime werkte. Misschien dat dat ook meehelpt dat ik er niet zo een moeite mee heb om meer tijd thuis door te brengen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192440751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:27 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Nee dat werkt ook niet, kijk maar naar dat onderzoek in China over een bus, daar was de verspreiding tot 4,5 mtr volgens mij
Precies. En dan frustreert het dat sommige vrienden elkaar wel opzoeken en ik dus braaf ben.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192440767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef Fukushima het volgende:
‘Avond all.
Ik zag een berichtje hier voorbij komen van in beslag genomen beademingsapparatuur. Ieder voor zich is het wel aan het worden hé :{

Vanmorgen zag ik op het AD ook al dat Amerika toch een beroep doet op dat wetsartikel van de Vietnamoorlog, is dat concreet ook echt in werking gezet of was het grootspraak?
Dat is in werking gezet. En onze Amerikaanse vrienden hebben nu ook 3M verboden om gezichtsmaskers gefabriceerd in Amerika te verkopen aan Canada en landen in Zuid-Amerika.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2020 00:35:46 ]
pi_192440770
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:30 schreef Niveath het volgende:

[..]

Precies. En dan frustreert het dat sommige vrienden elkaar wel opzoeken en ik dus braaf ben.
Niet braaf, eerder verstandig.
pi_192440772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:27 schreef Niveath het volgende:

[..]

Dit heb ik min of meer ook en vind ik veel minder lastig dan je vrienden en familie minder zien. Jij niet?
Ja beide vind ik lastig. Ik vind het heerlijk om stukken te rijden en dat is zo anders nu opeens. Bedrijven willen gewoon echt geen externals zien. En om daar nog even op in te haken. Een ‘groot’ deel van de klanten begint betalingstermijnen eenzijdig aan te passen van bijvoorbeeld 30 naar 45/60 dagen of zelfs 90 dagen. Dat icm minder orders maakt het toch wel heel lastig hoor. Dit gaat nog flink doorwerken in de economie.

Wat betreft vrienden/familie ja dat is ook heel lastig. Mijn zusje zit in een verbouwing/verhuizing sinds begin maart, maar ik kan haar niet helpen vanwege dit allemaal
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192440776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:33 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Ja beide vind ik lastig. Ik vind het heerlijk om stukken te rijden en dat is zo anders nu opeens. Bedrijven willen gewoon echt geen externals zien. En om daar nog even op in te haken. Een ‘groot’ deel van de klanten begint betalingstermijnen eenzijdig aan te passen van bijvoorbeeld 30 naar 45/60 dagen of zelfs 90 dagen. Dat icm minder orders maakt het toch wel heel lastig hoor. Dit gaat nog flink doorwerken in de economie.

Wat betreft vrienden/familie ja dat is ook heel lastig. Mijn zusje zit in een verbouwing/verhuizing sinds begin maart, maar ik kan haar niet helpen vanwege dit allemaal
Die beperking m.b.t. familie, ik hoop dat ze dat als eerste gaan opheffen voor mensen die klachtenvrij zijn..
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:34:29 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192440777
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja ik werk sowieso al maar 32 uur per week, 3 volle dagen en 2 halve normaal gesproken, dus ik ben ook wel inmiddels gewend om wat meer thuis te zijn dan voorheen toen ik nog fulltime werkte. Misschien dat dat ook meehelpt dat ik er niet zo een moeite mee heb om meer tijd thuis door te brengen.
Werk normaal 1.5 dag thuis, de andere 3 dagen op kantoor. Gebruiken nu wel Skype/Teams, maar da's toch anders dan ff face to face.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_192440780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat is in werking gezet. En onze Amerikaanse vrienden hebben nu ook 3M verboden om gezichtsmaskers gefabriceerd in Amerika te verkopen aan Canada.
Volgens mij nemen ze ook maskers in die in Azië zijn geproduceerd..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:35:19 #209
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192440784
Zo, beetje opgeruimd, stelletje kleuters :D

Had het eerder vandaag een keer gevraagd, maar geen reactie gehad. Iemand enig idee of ze NICE niet meer (goed) bijhouden? Lijken steeds verder achter te lopen met de getallen die ze bij de persconferentie roepen.

Te maken met overschakeling naar ander systeem?
pi_192440787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:27 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat is balen, was ook graag onderweg in de wagen.

Mis dat ook wel.

Vanaf mei weer naar het werk, wat denk jij?
Ik hoop het echt, maar ik heb ergens het gevoel dat het nog wel tot de zomer kan duren... vooral omdat ik alweer signalen zie dat ze in Italië weer naar buiten gaan (wat de boel vast weer slechter maakt) hier zijn ze ook huiverig voor de meivakantie wat een probleem kan worden :{
pi_192440790
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:34 schreef matthijst het volgende:

[..]

Werk normaal 1.5 dag thuis, de andere 3 dagen op kantoor. Gebruiken nu wel Skype/Teams, maar da's toch anders dan ff face to face.
Je mist toch de sociale aspecten van je werk.

Praten over onzinnige dingen, zoals thuis wellicht anders is met je partner..
pi_192440799
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:35 schreef Kyran het volgende:

Had het eerder vandaag een keer gevraagd, maar geen reactie gehad. Iemand enig idee of ze NICE niet meer (goed) bijhouden? Lijken steeds verder achter te lopen met de getallen die ze bij de persconferentie roepen.

Is er geen openbare toegang tot 2twnty4 cijfers?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:37:03 #213
416575 crew  Evenstar
pi_192440801
Ik denk niet dat wij in mei al flinke versoepeling van maatregelen krijgen trouwens. Hooguit kinderdagverblijven en scholen open als onderzoek positief uitvalt.

Aantal patiënten op IC stijgt nog steeds. Eerst dat even afwachten. Je kan echt niet de IC's blijven belasten zoals ze nu belast zijn. Dat trekt niemand.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:37:15 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192440803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 22:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

450 miljoen EU-geld doneren aan een land dat niet bij de EU hoort en 761 besmettingen heeft, is gewoon niet proportioneel. Daar hebben we ontwikkelingshulp-programma's voor.
koop je een hoop ic bedden voor en personeel
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:37:27 #215
416575 crew  Evenstar
pi_192440807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:36 schreef Smack10 het volgende:

Niet dat ik heb gevonden.
pi_192440811
quote:

[..]

Is het beste denk ik om er niet in mee te gaan. Ik moet het mijn kinderen ook uitleggen dat ze in principe wel buiten kunnen spelen, maar zolang dit duurt ze niet bij kindjes binnen mogen spelen. Dat frustreert ze soms want een aantal ouders hier in de wijk boeit het het niet en die kinderen spelen dus samen binnen. Gelukkig is het merendeel hier wel verstandig
pi_192440812
quote:

[..]

Begrijpelijk, ik heb het nog niet over baanstress gehad omdat dat hier thuis gelukkig totaal niet aan de orde is. Ik sta niet graag in de schoenen van mensen in de nu dirext getroffen sectoren. De overige sectoren komen nog wel aan de beurt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192440817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:37 schreef Kyran het volgende:
Ik denk niet dat wij in mei al flinke versoepeling van maatregelen krijgen trouwens. Hooguit kinderdagverblijven en scholen open als onderzoek positief uitvalt.

Aantal patiënten op IC stijgt nog steeds. Eerst dat even afwachten. Je kan echt niet de IC's blijven belasten zoals ze nu belast zijn. Dat trekt niemand.
Van alle IC vpk.. als deze uitvallen door stress/trauma's .. staan er anderen klaar om deze op te vangen?
pi_192440821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:35 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je mist toch de sociale aspecten van je werk.

Praten over onzinnige dingen, zoals thuis wellicht anders is met je partner..
Ook gewoon even een andere omgeving dan je eigen huis is wel fijn
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_192440822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:32 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat is in werking gezet. En onze Amerikaanse vrienden hebben nu ook 3M verboden om gezichtsmaskers gefabriceerd in Amerika te verkopen aan Canada en landen in Zuid-Amerika.
Dat heeft dan wel een flinke impact op ‘onze’ prognose van spullen neem ik aan?
pi_192440832
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit.

Dan kan je er thuis weer beter tegenaan..
pi_192440836
quote:

Dit. Die zullen bij voorkeur rond de 1100 corona IC's moeten zitten en dan kijken wat het doet als men versoepeld qua maatregelen. En met 1100 is het al druk zat voor die mensen.
vosss is de naam,
pi_192440838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:35 schreef Kyran het volgende:

Ja dat is heel lastig, de 30e staat nu zelf op 130. Je kan helemaal niets met de data zo
pi_192440839
joshtpm twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:40:04 Trump slips in a joke about banging a model into his discussion of mass mortality. reageer retweet
pi_192440844
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon de deur uit voor een flinke wandeling? Zolang je maar niet gaat wandelen waar iedereen dat doet op dat moment. Even een frisse neus halen :)
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:42:08 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192440847
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Is toch ook heerlijk. Heb er ook geen enkele moeite mee :)
Vandaag 2 uur gewerkt en de rest met mijn dochter doorgebracht.
pi_192440848
quote:

Eens. Dit wordt minimaal juni.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192440849
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:39 schreef Smack10 het volgende:
staan er anderen klaar om deze op te vangen?
Nee.
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:42:44 #229
416575 crew  Evenstar
pi_192440851
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Van alle IC vpk.. als deze uitvallen door stress/trauma's .. staan er anderen klaar om deze op te vangen?
Heb echt geen getallen, maar zou mij verbazen als er genoeg goede vervanging zou zijn. Nederland is uiterest efficiënt qua zorg en daarom kunnen wij relatief goedkoop (voor de burger) zorg aanbieden. Echter betekent dat wel dat je precies genoeg bedden, precies genoeg materiaal, precies genoeg personeel hebt.

Teveel uitval en je hebt een probleem. Als andere afdelingen in ziekenhuizen niet zouden sluiten waren al die opschaal aantallen absoluut niet haalbaar. Er staan nu neurologen, oncologen, operatieassistenten en allerlei verpleegkundigen van andere afdelingen bij te springen op de IC's.
pi_192440854
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Als je drie weken op de IC zit is de kans op overleven in normale gezondheid vrijwel nihil. In zon noodsituatie moet zo iemand gewoon afgeschreven worden.

De beslissing wordt gelukkig niet aan de arts overgelaten, maar er worden protocollen opgesteld. Ze moeten ook nooit de verantwoordelijkheid krijgen voor zulke beslissingen, dat zou onmenselijk zijn.
Je gaat een beetje voorbij aan de problemen die ik zie. Om te beginnen lijkt mij het niet zo eenvoudig om iemand af te schrijven. Er gaat een hele operatie aan vooraf om zoiets te beslissen en dan hebben we het nog niet eens over het praktische gedeelte waar je blij bent dat iemand veilig op een IC bed is geplaatst met alle slangen, meetapparatuur en zondes juist volgens protocol is toegepast.

Ik denk niet dat dit hetzelfde is als even een zekering in de meterkast verwisselen. Ben geen expert, heb geen medisch achtergrond, maar ik denk dat je niet zomaar een patiënt op het IC hebt getild. Omgeven met beschermkleding, vast aan allerlei protocollen, juridische restricties, Ik denk dat een arts allang blij is dat een IC patiënt veilig op zijn bed is geplaatst en daar blijft zonder dat er maatregelen zijn overschreden.

Bovendien brengt het constant verplaatsen van patiënten ook risico's voor de verzorgers met zich mee waar het mis kan gaan en waar je verantwoordelijk bent voor de gezondheid van de patiënt, de gezondheid van jezelf en voor anderen. En niet te vergeten dit moet allemaal gebeuren in crisistijd onder stressvolle omstandigheden en in loodzware kleding dat je moet dragen.

Zit je als verzorger hier op te wachten. Kun jij je tijd niet beter benutten om te verzorgen in plaats van constant verplaatsen en vervangen van patiënten. Volgens mij loop je dan contant en alleen maar achter de feiten aan waar je dan uiteindelijk veel minder mensen redt. Omdat je focus dan op veel meer patiënten moet richten.
pi_192440855
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon de deur uit voor een flinke wandeling? Zolang je maar niet gaat wandelen waar iedereen dat doet op dat moment. Even een frisse neus halen :)
Wandelen is echt keisaai
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_192440858
quote:

[..]

Ook.

Maar even een andere omgeving is ook lekker...
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:44:40 #233
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192440864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:43 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ook.

Maar even een andere omgeving is ook lekker...
Google earth
pi_192440866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

Eens. Dit wordt minimaal juni.
Jep en als het even tegenzit gewoon tot de (school) zomervakantie
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:45:19 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192440870
quote:

[..]

Ik doe daar ook niet aan mee. Vrienden van mij gaan wel ieder weekend iets samen doen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:46:57 #236
416575 crew  Evenstar
pi_192440875
quote:

[..]

Dit. Die zullen bij voorkeur rond de 1100 corona IC's moeten zitten en dan kijken wat het doet als men versoepeld qua maatregelen. En met 1100 is het al druk zat voor die mensen.
Zelfs dan inderdaad.

Als je de mensen dan weer vrijheid geeft gaat het binnen een maand weer naar 2000 en dan is je normale zorg nog steeds een ondergeschoven kindje.

Dat is ook niet haalbaar. Sorry dat ik in herhaling ga vallen, maar juist door te laat op de rem te trappen gaan wij nog veel langer met deze "eerste golf" bezig zijn. Een mogelijke tweede golf kan echt niet meteen achteraan komen, onmenselijk voor de zorgverleners. Die hebben geen tijd om het te verwerken en gaan maar door.

Wat mij trouwens opvalt is dat niemand in Nedelrand (RIVM, OMT, regering etc) niet meer praat over mogelijke effecten van warm weer. Is hier nog iets over gezegd of was dit vals hoop wat ze hadden en hebben wij het er niet meer over?
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:47:18 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192440877
Vandaag mail gehad van vakantiebestemming, een Nederlands echtpaar in Frankrijk. Of er (over 2 maanden) toch wel gewoon willen betalen. Mocht de vakantie onverhoopt niet doorgaan kunnen we binnen 24 maanden in voor- of najaar komen met verrekening van prijsverschil. Acceptabel voorstel wat mij betreft, deze mensen hebben hier ook niet voor gekozen.
pi_192440878
Even over NICE he, daar staat al ik weet niet hoe lang het volgende:

quote:
Totaal aantal Nederlandse IC’s met tenminste één bewezen COVID-19 opname op dit moment: 73
Is dat wel interessant om nu te zien? Dat aantal staat al zo lang op 73 dat ik een ernstig vermoeden heb dat wij in Nederland 73 IC's hebben.

Informatief dat dat er in het begin stond, maar nu voegt dat toch niets meer toe? Eventueel zou men het terug kunnen plaatsen als we tegen het einde aan zitten van deze kutzooi, maar voor nu zou ik zeggen laat zo'n zinnetje dan gewoon weg.

Of hebben we nog ergens 1 of 2 IC's verstopt waar nog geen COVID-19 patiënten liggen? :@
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:48:29 #239
416575 crew  Evenstar
pi_192440883
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
Even over NICE he, daar staat al ik weet niet hoe lang het volgende:
[..]

Is dat wel interessant om nu te zien? Dat aantal staat al zo lang op 73 dat ik een ernstig vermoeden heb dat wij in Nederland 73 IC's hebben.

Informatief dat dat er in het begin stond, maar nu voegt dat toch niets meer toe? Eventueel zou men het terug kunnen plaatsen als we tegen het einde aan zitten van deze kutzooi, maar voor nu zou ik zeggen laat zo'n zinnetje dan gewoon weg.

Of hebben we nog ergens 1 of 2 IC's verstopt waar nog geen COVID-19 patiënten liggen? :@
En als je dan naar het grafiekje daarvan kijkt zie je dat het nooit op 73 is geweest, maar max 72 :P Er is ergens een rogue IC die doet alsof ze patiënten hebben!

Nee, NICE site is echt bagger eerste klas, vooral nu het niet meer goed bijgehouden wordt.
pi_192440884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zelfs dan inderdaad.

Als je de mensen dan weer vrijheid geeft gaat het binnen een maand weer naar 2000 en dan is je normale zorg nog steeds een ondergeschoven kindje.

Dat is ook niet haalbaar. Sorry dat ik in herhaling ga vallen, maar juist door te laat op de rem te trappen gaan wij nog veel langer met deze "eerste golf" bezig zijn. Een mogelijke tweede golf kan echt niet meteen achteraan komen, onmenselijk voor de zorgverleners. Die hebben geen tijd om het te verwerken en gaan maar door.

Wat mij trouwens opvalt is dat niemand in Nedelrand (RIVM, OMT, regering etc) niet meer praat over mogelijke effecten van warm weer. Is hier nog iets over gezegd of was dit vals hoop wat ze hadden en hebben wij het er niet meer over?
Eens en mbt dat warme weer, geen idee, daar heb ik ze inderdaad ook al tijden niet meer over gehoord. Denk dat ze het gewoon niet weten en daarom maar laten voor wat het is?
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:49:04 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192440885
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wandelen is echt keisaai
Nee joh. Heb zelfs binnen 10 km van mijn eigen woning zo veel gezien waar ik geen weet van had :)
pi_192440889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:47 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag mail gehad van vakantiebestemming, een Nederlands echtpaar in Frankrijk. Of er (over 2 maanden) toch wel gewoon willen betalen. Mocht de vakantie onverhoopt niet doorgaan kunnen we binnen 24 maanden in voor- of najaar komen met verrekening van prijsverschil. Acceptabel voorstel wat mij betreft, deze mensen hebben hier ook niet voor gekozen.
Persoonlijk heb ik het niet zo op vouchers, als zo’n toko failliet gaat heb je er niets aan natuurlijk...
pi_192440890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

En als je dan naar het grafiekje daarvan kijkt zie je dat het nooit op 73 is geweest, maar max 72 :P Er is ergens een rogue IC die doet alsof ze patiënten hebben!

Nee, NICE site is echt bagger eerste klas, vooral nu het niet meer goed bijgehouden wordt.
Huh wtf raar dit. 8)7
vosss is de naam,
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:50:31 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192440893
quote:

[..]

Daar kiezen jullie zelf voor. Als je je goed aan regels houdt kun je mijns inziens best helpen. Waarom zou je niet een kamer kunnen schilderen waar niemand anders is? Om maar iets te noemen.
pi_192440895
Het komt me inmiddels ook echt de neus uit dat kansloos de hele dag binnen zitten of doelloos wat rondfietsen in de wijk.

Morgen of zondag maar naar een natuurpark of het strand.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:52:03 #246
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192440901
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:50 schreef Kickinalfa het volgende:
Het komt me inmiddels ook echt de neus uit dat kansloos de hele dag binnen zitten of doelloos wat rondfietsen in de wijk.

Geen echte Fokker, lalalalalalala
pi_192440907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:50 schreef Kickinalfa het volgende:

Als je daar 400 euro boete en het overlijden van je ouders voor over hebt, doen!

(gewoon als perspectief wat zou kunnen gebeuren).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192440908
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Eens en mbt dat warme weer, geen idee, daar heb ik ze inderdaad ook al tijden niet meer over gehoord. Denk dat ze het gewoon niet weten en daarom maar laten voor wat het is?
Volgens mij zijn er genoeg "warme landen" waar het virus ook goed aanwezig is.

Was ijdele hoop..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 00:54:45 #249
416575 crew  Evenstar
pi_192440915
UMCU update van de dag :D

Totaal 2946 medewerkers getest, 224 positief. Dit waren allemaal collega's met milde tot ernstige klachten en/of connecties naar risicogebieden en/of contact hadden gehad met besmette patiënten/collega's.

Totaal 45 patiënten op de IC. Als er niks is veranderd zijn er 61 IC-bedden beschikbaar. Er zijn ook nog 17 patiënten opgenomen op de reguliere afdeling.

Verder blijven ze bij UMCU echt van alles regelen voor medewerkers. Nu lees ik weer dat er een boodschappen service komt _O_ Voor 16:00 bestellen is volgende dag na 15:00 je boodschappen geleverd bij het UMCU _O_
pi_192440920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er genoeg "warme landen" waar het virus ook goed aanwezig is.

Was ijdele hoop..
Ergens een paar topics terug was er de uitslag van het onderzoek.
Het is een groot verschil tussen -5 en 5 graden, maar bij de 5/6 graden en hoger maakt het niks uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')