Heb je die link nog? Zou graag lezenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens een paar topics terug was er de uitslag van het onderzoek.
Het is een groot verschil tussen -5 en 5 graden, maar bij de 5/6 graden en hoger maakt het niks uit.
Zo zeg dat. Ik ga volgende week in niet-alcohol quarantaine. Ik was er al niet vies van maar nu wordt het wel heel verleidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Snap nu trouwens wel dat alcoholisme een groot probleem is in de meest noordelijke landen in de wereld. Als je niets te doen hebt grijp je toch sneller naar een biertje.
Proostquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Snap nu trouwens wel dat alcoholisme een groot probleem is in de meest noordelijke landen in de wereld. Als je niets te doen hebt grijp je toch sneller naar een biertje.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:57 schreef Simmertje het volgende:
en nootjes....quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Ik drink nu bijna dagelijksquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ergens een paar topics terug was er de uitslag van het onderzoek.
Het is een groot verschil tussen -5 en 5 graden, maar bij de 5/6 graden en hoger maakt het niks uit.
Als er veel mensen gevaccineerd worden, dan wordt er vast wel eens eentje ziek niet lang na een vaccinatie. Dat wilt niet zeggen dat dat door die vaccinatie komt. Encephalitis gebeurd ook zonder vaccinatie, en veel vaker zonder dat er vlak voor een vaccinatie (voor iets anders) is geweest dan wel. Dus het lijkt me nogal een voorbarige conclusie om de encephalitis toe te schrijven aan de HPV-vaccinatie in dit geval.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef funnywell het volgende:
[..]![]()
https://www.ad.nl/alphen/(...)het-infuus~a8ef8e31/
En daar zijn legio verhalen van
Dus al dat spul maar voor granted nemen
En dan komen ze met paniek artikelen met zulke koppen
HPV vaccin eng? Kanker is pas eng
Net zo dom als roepen
Anale sex eng? Aids is pas eng
Ik heb een paar reizen met KLM staan. Die laat ik staan tot de vlucht geannuleerd wordt en dan herboek ik gewoon een paar maanden later. Op die manier heb ik ook geen gedoe met extra kosten en zo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:49 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het niet zo op vouchers, als zo’n toko failliet gaat heb je er niets aan natuurlijk...
Mogen we niet praten over dat er meer alcohol wordt gedronken sinds we in onze intelligente lockdown zittenquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:00 schreef Kyran het volgende:
Mensen, geen SC! Beetje off-topic kan, maar hou het een beeeetje binnen de lijntjes aub =)
Een dronken stagair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bedoelen ziekenhuizen met een ICquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
Even over NICE he, daar staat al ik weet niet hoe lang het volgende:
[..]
Is dat wel interessant om nu te zien? Dat aantal staat al zo lang op 73 dat ik een ernstig vermoeden heb dat wij in Nederland 73 IC's hebben.
Informatief dat dat er in het begin stond, maar nu voegt dat toch niets meer toe? Eventueel zou men het terug kunnen plaatsen als we tegen het einde aan zitten van deze kutzooi, maar voor nu zou ik zeggen laat zo'n zinnetje dan gewoon weg.
Of hebben we nog ergens 1 of 2 IC's verstopt waar nog geen COVID-19 patiënten liggen?
Haha nee maar oprecht, pak nu echt sneller een biertje voor achter de pc. Elk weekend hetzelfde, dan zoek je het toch sneller in een drankje.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een dronken stagair.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de Act die de VS gebruikt om spullen in beslag te nemen..twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 02:52:35We hit 3M hard today after seeing what they were doing with their Masks. “P Act” all the way. Big surprise to many in government as to what they were doing - will have a big price to pay! reageer retweet
Met KLM heb je daarmee weinig risico inderdaad. Weet niet of je zakelijk vliegt of prive? Ons bedrijf heeft bepaalde afspraken over annuleringen met onze travel agency.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb een paar reizen met KLM staan. Die laat ik staan tot de vlucht geannuleerd wordt en dan herboek ik gewoon een paar maanden later. Op die manier heb ik ook geen gedoe met extra kosten en zo.
Weken nadat de democraten aangaven dat het moest gebeuren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:05 schreef Smack10 het volgende:
Over de Act die de VS gebruikt om spullen in beslag te nemen..twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 02:52:35We hit 3M hard today after seeing what they were doing with their Masks. “P Act” all the way. Big surprise to many in government as to what they were doing - will have a big price to pay! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |