Datgene wat mensen verkeerd vinden aan Trump is doorgaans niet iets wat ze mis vinden omdat Trump Trump is, maar omdat datgene wat hij doet daadwerkelijk verkeerd is in hun ogen. Maar goed, de user in deze reactie had gelijk: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #528quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij voert hier nu bronnen en een verhaal op, dat hier in Nederland bijvoorbeeld totaal niet voorbij gekomen is.
Daardoor plaatsen mensen Obama op een voetstuk.
Of ik denk dat Obama meer integer was? Mwoa, ze zijn allebei een pion voor de personen (geldschieters) achter hen.
Ik denk dat elke president van de VS vooral voor het grootkapitaal daar zit en het militair industrieel complex.
Is een beetje zwak om Trump nu aan te vallen want Trump, dat bedoel ik ermee te zeggen..
En toen gingen ze ook de IC capaciteit verdriedubbelen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik trol niet chef. En ja: "In de drukste periode lagen ziekenhuizen erg vol. Daardoor konden nog nauwelijks patiënten vanuit de Spoedeisende Eerste Hulp (SEH) doorstromen naar bijvoorbeeld de Intensive Care (IC) of verpleegafdelingen."
Zucht. Misschien eens stoppen met het vergelijken van een eeuwenoude ziekte waar al zeer veel mensen antilichamen voor hebben met een virus waar nog amper immuniteit voor is en pas een maand in Nederland is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik trol niet chef. En ja: "In de drukste periode lagen ziekenhuizen erg vol. Daardoor konden nog nauwelijks patiënten vanuit de Spoedeisende Eerste Hulp (SEH) doorstromen naar bijvoorbeeld de Intensive Care (IC) of verpleegafdelingen."
Ze probeerde het nog even door te claimen dat ze ook Corona had.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar hoor je nu gelukkig helemaal niets van. Eventjes geen jetsetleven voor haar
Ik moet er ook gewoon niet meer op ingaan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zucht. Misschien eens stoppen met het vergelijken van een eeuwenoude ziekte waar al zeer veel mensen antilichamen voor hebben met een virus waar nog amper immuniteit voor is en pas een maand in Nederland is.
Nee, dat hadden ze daarna moeten doen, voor de toekomst, dus nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En toen gingen ze ook de IC capaciteit verdriedubbelen?
Ook dat moet nog blijken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zucht. Misschien eens stoppen met het vergelijken van een eeuwenoude ziekte waar al zeer veel mensen antilichamen voor hebben met een virus waar nog amper immuniteit voor is en pas een maand in Nederland is.
Je kunt een expert zijn in koken inderdaad, dat is een kunde ... ofwel, je kunt kundig zijn in koken. Je kunt niet een expert zijn in een expert zijn, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:10 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja daar dus een expert in is. Net als iemand een expert kan zijn in fietsen of koken.
Ben na twee weken thuis gister weer naar kantoor gegaan. Heeft me echt goed gedaan. Maandag gewoon weerquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:12 schreef Niveath het volgende:
Ik lees hier af en toe mee en ik volg de ontwikkelingen redelijk tot goed. Mijn vriendin en ik hebben allebei een kantoorbaan en werken dus ca. 3 weken thuis nu. Omdat mijn vriendin redelijk angstig is zijn we het weekend daarvoor al vol voor social distancing gegaan en hebben dus vanaf toen niemand meer gezien. Dat begint nu echt heel kut te worden. Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
Ik snap je verhaaltje prima, maar schijnbaar wordt hier liefst gehoord dat je prima 6 maanden braaf of je zolderkamertje wilt blijven zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Goed argument.
Als je statistiek niet snapt, ga dan niet de discussie aan.
Geen last van, dus nee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:12 schreef Niveath het volgende:
Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
Ja ik ben dus op het punt dat ik me te braaf voel en dat ik er dus meer schijt aan begin te krijgen. Maar als iedereen dat doet duurt dit nog veel langer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben na twee weken thuis gister weer naar kantoor gegaan. Heeft me echt goed gedaan. Maandag gewoon weer
Zitten ook wel veel domme journalistenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Trump weer in de clinch met de media. Woord 'nasty' viel weer.
Als 't kon zou ik ook gaan, maar bende is geslotenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben na twee weken thuis gister weer naar kantoor gegaan. Heeft me echt goed gedaan. Maandag gewoon weer
Dat is in werking gezet begreep ik. Althans als dat die wet is waarmee men mogelijk die apparaten van Philips in beslag kan nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef Fukushima het volgende:
Vanmorgen zag ik op het AD ook al dat Amerika toch een beroep doet op dat wetsartikel van de Vietnamoorlog, is dat concreet ook echt in werking gezet of was het grootspraak?
Same here.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je gewoon afstand houdt tot anderen kan het primaquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ja ik ben dus op het punt dat ik me te braaf voel en dat ik er dus meer schijt aan begin te krijgen. Maar als iedereen dat doet duurt dit nog veel langer.
Hier thuis ook, we zien niemand meer en het is zwaar ja. Alleen de kids spelen nog buiten met de buurtkindjes.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:12 schreef Niveath het volgende:
Ik lees hier af en toe mee en ik volg de ontwikkelingen redelijk tot goed. Mijn vriendin en ik hebben allebei een kantoorbaan en werken dus ca. 3 weken thuis nu. Omdat mijn vriendin redelijk angstig is zijn we het weekend daarvoor al vol voor social distancing gegaan en hebben dus vanaf toen niemand meer gezien. Dat begint nu echt heel kut te worden. Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
Ik bedoelde dus totaal niet dat ik mijn vriendin niet meer aan kan. Wel dat ik sociale dingen mis i.p.v. eindeloos videobellen. Dus nee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om met je vriendin te praten over jullie relatie?
They will be tested, like you wouldn't believequote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zitten ook wel veel domme journalisten
Ik ga volgende week ook, beetje onder de mensen, 3 weken thuis is wel weer lang genoeg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ernstige bullshit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:17 schreef crystal_meth het volgende:
LOL, de "federal stockpile" is voor de federal state...
Lijkt Nederland wel, gewoon 3 keer dezelfde vraag stellen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zitten ook wel veel domme journalisten
Dus dat kan een zelfde situatie worden als Turkije nu heeft gedaan. Vorige week was het al even aan de orde maar dat zwakte alweer snel af... lastigquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is in werking gezet begreep ik. Althans als dat die wet is waarmee men mogelijk die apparaten van Philips in beslag kan nemen.
Doe ik ook, maar soms even alleen(!) op kantoor is ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:18 schreef vosss het volgende:
Het advies is nog altijd zoveel als mogelijk thuiswerken he @:smack10 en @:mortaxx
Als iedereen dat verder netjes doet kan ik wel af en toe een dagje valsspelen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:18 schreef vosss het volgende:
Het advies is nog altijd zoveel als mogelijk thuiswerken he @:smack10 en @:mortaxx
Ik ben al 3,5 week aan het thuiswerken en beleid van de zaak is tot en met de meivakantie die hier tot 10 mei loopt ofzo pfffquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:18 schreef vosss het volgende:
Niet dat ik je niet geloof en alles, maar ik vind het reuze meevallen. Misschien ook omdat ik toch al jaren niet meer ieder weekend minstens 4 avonden in de kroeg hang? Verder kan ik me prima mijn tijd volplannen met bij voorkeur zo weinig mogelijk. De auto's heb ik bv nog niet gewassen, want hey, dat zou ik ook morgen kunnen doen. Of volgende week. Om maar een voorbeeldje te geven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:18 schreef Fukushima het volgende:
Hier thuis ook, we zien niemand meer en het is zwaar ja.
Als je maar minimaal die anderhalve meter aanhoudt danquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar soms even alleen(!) op kantoor is ook niet verkeerd.
Het was even wennen, maar het bevalt met echt bizar goed. En ik had nota bene maar een reistijd van een kwartier fietsen. Ben ik de enige?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ben al 3,5 week aan het thuiswerken en beleid van de zaak is tot en met de meivakantie die hier tot 10 mei loopt ofzo pfff
Ben het wel zat hoor
Ja dat zeggen vrienden dus ook, maar juist omdat zij dan dus elkaar zien ga ik ze niet zien. Het kan er bij mij niet in dat je met 1.5 m afstand alles voorkomt. Als je samen bij iemand thuis wat drinkt deel je ook toilet etc.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je gewoon afstand houdt tot anderen kan het prima
Moet je niet werken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof en alles, maar ik vind het reuze meevallen. Misschien ook omdat ik toch al jaren niet meer ieder weekend minstens 4 avonden in de kroeg hang? Verder kan ik me prima mijn tijd volplannen met bij voorkeur zo weinig mogelijk. De auto's heb ik bv nog niet gewassen, want hey, dat zou ik ook morgen kunnen doen. Of volgende week. Om maar een voorbeeldje te geven.
Lekker beetje gamen, netflix, FOK!, ik kmo de dagen wel door, geen enkele moeite mee hoor
Alleen in een kamer van 30 m2.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je maar minimaal die anderhalve meter aanhoudt dan
Jawel, helft van de tijd ongeveer. Ik had het over de tijd dat ik niet aan het werk wasquote:
Werk je niet?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof en alles, maar ik vind het reuze meevallen. Misschien ook omdat ik toch al jaren niet meer ieder weekend minstens 4 avonden in de kroeg hang? Verder kan ik me prima mijn tijd volplannen met bij voorkeur zo weinig mogelijk. De auto's heb ik bv nog niet gewassen, want hey, dat zou ik ook morgen kunnen doen. Of volgende week. Om maar een voorbeeldje te geven.
Lekker beetje gamen, netflix, FOK!, ik kmo de dagen wel door, geen enkele moeite mee hoor
Nee. Dat thuiswerken gaat prima. Sociale contacten elimineren is echt klote als je gewend bent om 2 a 3 keer in de week familie of vrienden te zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het was even wennen, maar het bevalt met echt bizar goed. En ik had nota bene maar een reistijd van een kwartier fietsen. Ben ik de enige?
O ik vermaak mijzelf ook wel hoor, maar ik ging eigenlijk elk weekend wel ff een drankje doen met de jongens in de kroeg of zoiets, verder heb ik een stadia aangeschaft met kerst en dat is ook een goed tijdverdrijfquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, we zijn afgelopen week en komende week met halve teams aanwezig op het werk. Daarna is nog onduidelijk. Er is weinig meer te doen in elk geval.quote:
Ik krijg het alleen maar drukker nu met E-commerce, iedereen denkt dat men nu massaal online gaat kopen,quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, we zijn afgelopen week en komende week met halve teams aanwezig op het werk. Daarna is nog onduidelijk. Er is weinig meer te doen in elk geval.
Kwartier met de auto nog geen 10km. Maar ik was minimaal 1 dag in de week bij klanten ergens in de benelux en soms heel Europa door en dat mis ik nu wel. Laatste ritje was Zweden begin februari en nu staat de auto al een maand op dezelfde plekquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het was even wennen, maar het bevalt met echt bizar goed. En ik had nota bene maar een reistijd van een kwartier fietsen. Ben ik de enige?
Dat is balen, was ook graag onderweg in de wagen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:26 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Kwartier met de auto nog geen 10km. Maar ik was minimaal 1 dag in de week bij klanten ergens in de benelux en soms heel Europa door en dat mis ik nu wel. Laatste ritje was Zweden begin februari en nu staat de auto al een maand op dezelfde plek
Ah dat scheelt alquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, we zijn afgelopen week en komende week met halve teams aanwezig op het werk. Daarna is nog onduidelijk. Er is weinig meer te doen in elk geval.
Nee dat werkt ook niet, kijk maar naar dat onderzoek in China over een bus, daar was de verspreiding tot 4,5 mtr volgens mijquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:21 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ja dat zeggen vrienden dus ook, maar juist omdat zij dan dus elkaar zien ga ik ze niet zien. Het kan er bij mij niet in dat je met 1.5 m afstand alles voorkomt. Als je samen bij iemand thuis wat drinkt deel je ook toilet etc.
Dit heb ik min of meer ook en vind ik veel minder lastig dan je vrienden en familie minder zien. Jij niet?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:26 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Kwartier met de auto nog geen 10km. Maar ik was minimaal 1 dag in de week bij klanten ergens in de benelux en soms heel Europa door en dat mis ik nu wel. Laatste ritje was Zweden begin februari en nu staat de auto al een maand op dezelfde plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |