abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192440321
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij voert hier nu bronnen en een verhaal op, dat hier in Nederland bijvoorbeeld totaal niet voorbij gekomen is.

Daardoor plaatsen mensen Obama op een voetstuk.

Of ik denk dat Obama meer integer was? Mwoa, ze zijn allebei een pion voor de personen (geldschieters) achter hen.

Ik denk dat elke president van de VS vooral voor het grootkapitaal daar zit en het militair industrieel complex.

Is een beetje zwak om Trump nu aan te vallen want Trump, dat bedoel ik ermee te zeggen.. :)
Datgene wat mensen verkeerd vinden aan Trump is doorgaans niet iets wat ze mis vinden omdat Trump Trump is, maar omdat datgene wat hij doet daadwerkelijk verkeerd is in hun ogen. Maar goed, de user in deze reactie had gelijk: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #528

Beter om dit hier te staken; het is geen POL.
pi_192440325
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik trol niet chef. En ja: "In de drukste periode lagen ziekenhuizen erg vol. Daardoor konden nog nauwelijks patiënten vanuit de Spoedeisende Eerste Hulp (SEH) doorstromen naar bijvoorbeeld de Intensive Care (IC) of verpleegafdelingen."
En toen gingen ze ook de IC capaciteit verdriedubbelen?
pi_192440338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik trol niet chef. En ja: "In de drukste periode lagen ziekenhuizen erg vol. Daardoor konden nog nauwelijks patiënten vanuit de Spoedeisende Eerste Hulp (SEH) doorstromen naar bijvoorbeeld de Intensive Care (IC) of verpleegafdelingen."
Zucht. Misschien eens stoppen met het vergelijken van een eeuwenoude ziekte waar al zeer veel mensen antilichamen voor hebben met een virus waar nog amper immuniteit voor is en pas een maand in Nederland is.
pi_192440344
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 23:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daar hoor je nu gelukkig helemaal niets van. Eventjes geen jetsetleven voor haar
Ze probeerde het nog even door te claimen dat ze ook Corona had. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192440349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Zucht. Misschien eens stoppen met het vergelijken van een eeuwenoude ziekte waar al zeer veel mensen antilichamen voor hebben met een virus waar nog amper immuniteit voor is en pas een maand in Nederland is.
Ik moet er ook gewoon niet meer op ingaan.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:02:33 #156
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192440359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En toen gingen ze ook de IC capaciteit verdriedubbelen?
Nee, dat hadden ze daarna moeten doen, voor de toekomst, dus nu.
Maar ja, bezuinigen in de zorg.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:04:34 #157
28167 matthijst
pi_192440395
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ook dat moet nog blijken?
2,5 week zou Sanquin die 10.000 bloed samples onderzocht moeten hebben.
Dan heb je een idee hoeveel mensen al gehad hebben.
pi_192440516
Ik lees hier af en toe mee en ik volg de ontwikkelingen redelijk tot goed. Mijn vriendin en ik hebben allebei een kantoorbaan en werken dus ca. 3 weken thuis nu. Omdat mijn vriendin redelijk angstig is zijn we het weekend daarvoor al vol voor social distancing gegaan en hebben dus vanaf toen niemand meer gezien. Dat begint nu echt heel kut te worden. Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192440531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:10 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ja daar dus een expert in is. Net als iemand een expert kan zijn in fietsen of koken.
Je kunt een expert zijn in koken inderdaad, dat is een kunde ... ofwel, je kunt kundig zijn in koken. Je kunt niet een expert zijn in een expert zijn, dat slaat nergens op.

Ik kon hem trouwens een stuk beter pruimen dan eerst Wilders die maar wat loopt te schreeuwen en extremistische standpunten erop nahoudt als het verbieden van de Koran en later Baudet.

Maar kunnen we het hier weer verder hebben over het virus en de ziekte? Het is geen POL hier.
pi_192440540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:12 schreef Niveath het volgende:
Ik lees hier af en toe mee en ik volg de ontwikkelingen redelijk tot goed. Mijn vriendin en ik hebben allebei een kantoorbaan en werken dus ca. 3 weken thuis nu. Omdat mijn vriendin redelijk angstig is zijn we het weekend daarvoor al vol voor social distancing gegaan en hebben dus vanaf toen niemand meer gezien. Dat begint nu echt heel kut te worden. Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
Ben na twee weken thuis gister weer naar kantoor gegaan. Heeft me echt goed gedaan. Maandag gewoon weer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:15:19 #161
28167 matthijst
pi_192440556
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Goed argument. :')

Als je statistiek niet snapt, ga dan niet de discussie aan.
Ik snap je verhaaltje prima, maar schijnbaar wordt hier liefst gehoord dat je prima 6 maanden braaf of je zolderkamertje wilt blijven zitten.
pi_192440560
‘Avond all.
Ik zag een berichtje hier voorbij komen van in beslag genomen beademingsapparatuur. Ieder voor zich is het wel aan het worden hé :{

Vanmorgen zag ik op het AD ook al dat Amerika toch een beroep doet op dat wetsartikel van de Vietnamoorlog, is dat concreet ook echt in werking gezet of was het grootspraak?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:15:46 #163
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_192440563

Trump weer in de clinch met de media. Woord 'nasty' viel weer. :+
pi_192440564
quote:
Mijn vraag is, zoeken jullie dan toch vrienden op omdat je het sociaal slecht uit houd? Of houd je je strak aan de adviezen? Wij hebben dus nu 3,5 week geen enkel familielid of vriend(in) face to face gezien. Gewoon volhouden?
Geen last van, dus nee.
Ja.
Ja.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192440575
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ben na twee weken thuis gister weer naar kantoor gegaan. Heeft me echt goed gedaan. Maandag gewoon weer
Ja ik ben dus op het punt dat ik me te braaf voel en dat ik er dus meer schijt aan begin te krijgen. Maar als iedereen dat doet duurt dit nog veel langer.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192440578
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef MissionPhailed het volgende:

Trump weer in de clinch met de media. Woord 'nasty' viel weer. :+
Zitten ook wel veel domme journalisten
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:16:43 #167
28167 matthijst
pi_192440580
quote:

[..]

Als 't kon zou ik ook gaan, maar bende is gesloten :{
pi_192440581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef Fukushima het volgende:
Vanmorgen zag ik op het AD ook al dat Amerika toch een beroep doet op dat wetsartikel van de Vietnamoorlog, is dat concreet ook echt in werking gezet of was het grootspraak?
Dat is in werking gezet begreep ik. Althans als dat die wet is waarmee men mogelijk die apparaten van Philips in beslag kan nemen.
vosss is de naam,
pi_192440586
quote:

[..]

Same here.
  zaterdag 4 april 2020 @ 00:17:33 #170
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192440587
LOL, de "federal stockpile" is voor de federal state... :')
are we infinite or am I alone
pi_192440588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ja ik ben dus op het punt dat ik me te braaf voel en dat ik er dus meer schijt aan begin te krijgen. Maar als iedereen dat doet duurt dit nog veel langer.
Als je gewoon afstand houdt tot anderen kan het prima
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_192440595
quote:
Hier thuis ook, we zien niemand meer en het is zwaar ja. Alleen de kids spelen nog buiten met de buurtkindjes.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192440596
Het advies is nog altijd zoveel als mogelijk thuiswerken he @Smack10 en @Mortaxx
vosss is de naam,
pi_192440599
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Misschien eens tijd om met je vriendin te praten over jullie relatie? :')
Ik bedoelde dus totaal niet dat ik mijn vriendin niet meer aan kan. Wel dat ik sociale dingen mis i.p.v. eindeloos videobellen. Dus nee.
pi_192440600
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Zitten ook wel veel domme journalisten
They will be tested, like you wouldn't believe :D .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')