Beenstukken over je broek?quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef Waterdrinker het volgende:
Kort-kort zonder in te smeren was in elk geval niet bijster slim.
Tegen zweet in de ogen heb ik een koerspet op. Niet goed gelezen...quote:Op zondag 5 april 2020 18:44 schreef Spanky78 het volgende:
Welke zonnebrand gebruiken jullie trouwens? Ik vind het zo kut als het in mijn ogen ‘zweet’.
P10 is wel aardig, maar was vroeger veel beter. Biodermal loopt ook niet Zo in mijn ogen.
Helm, zonnebril ja, neem aan dat je je alsnog wel insmeert?quote:Op zondag 5 april 2020 18:57 schreef the_critic het volgende:
Op voorhoofd zit je helm.. Daar is geen zonnebrand nodig dus
Ik doe ook aan beachvolleybal en dan wil je helemaal graag goede zonnebrand ( anders eindig je als een zandmannetje en verbrand). P10 was vroeger extreem goed, nu wel ok. Maar het komt dus wel in mijn ogen ( au).quote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen zweet in de ogen heb ik een koerspet op. Niet goed gelezen...
En ik pak gewoon de zonnebrand die mijn vrouw in huis gehaald heeft. Niet merk gebonden dus.
Verbranden? Je moet je sowieso insmeren, of je nu verbrandt of niet.quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Helm, zonnebril ja, neem aan dat je je alsnog wel insmeert?
Ik ben nogal van het verbranden in deze tijd van het jaar...
Sorry papa kaas, ik zal vanavond wat eerder naar bed gaan.quote:Op zondag 5 april 2020 07:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat uit bed? Ben je gek geworden??
En handen boven de dekens.quote:Op zondag 5 april 2020 20:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Sorry papa kaas, ik zal vanavond wat eerder naar bed gaan.
Lang-lang ook niet.quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef Waterdrinker het volgende:
Kort-kort zonder in te smeren was in elk geval niet bijster slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |