Ja dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom is het niet jouw plaats om er iets over te zeggen?
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd.. nou zijn 3 van de 4 dan ook risico patiënten dus dat was redelijk snel duidelijk. We hebben gezegd dat we willen dat ze volgend jaar bij onzezijn en dus thuis moeten blijven. Albert helpt ze, we hangen af en toe wat in een tasje aan de deur en dat is het.. oh en Skype natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat toch al deed met ze..
Je mag natuurlijk je bezorgdheid uitspreken en ook je zus er op aanspreken lijkt me..
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow jongens dit weekend voor het eerst (nouja na een paar proefslokjes helemaal in het begin) voor het eerst ons spicy passion fruit ipa proevenzo benieuwd naar. Het rook al zo lekker.
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Overigens wonen wij in een (oude) drive-in woning, geen appartement.
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeftquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:
Dat is ook stom en onverantwoord. En misschien kun je de regels zo interpreteren dat het mag, maar het gaat niet om de exacte regels maar om de reden achter die regels.![]()
Mijn moeder gaat nog vrolijk naar meerdere verschillende supermarkten meerdere keren per week en mijn vader gaat gewoon nog naar zijn niet-essentiële kantoor want het zou zo'n gedoe zijn om thuis te moeten werken. Ik probeer het maar te negeren en over andere dingen te praten met ze.
Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend!
[..]
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd..
Des te beter!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn
Baaaaaah!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik greep gisteren in een condoom toen ik compost in de moestuin wilde leggen. Foutje met afval sorteren
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.quote:
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
Glaasje chocomel ernaast, opgelost!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel.En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
En zo zijn nog heel veel mensen in Nederland bezigquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:09 schreef Tele6 het volgende:
Ja
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken
Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen![]()
Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh..
Daar staat de auto inquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer.![]()
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis!Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen![]()
Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh..
Ja, dit krijg je nu ook. Mensen willen toch samen zijn met Pasen...en straks wordt het mooi weer en dan willen mensen toch naar buiten en een uitje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
Mijn mams nodigde mij en J. gisteren bloedserieus serieus uit om bij een vriendin van haar (en mijn broertje en nog een andere vriendin) te gaan gourmetten met Pasen.![]()
Nee moeder, nee.
Hoe is het met je broertje? Gaan zijn dingen door nu met alle virusgedoe en zo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
Mijn mams nodigde mij en J. gisteren bloedserieus serieus uit om bij een vriendin van haar (en mijn broertje en nog een andere vriendin) te gaan gourmetten met Pasen.![]()
Nee moeder, nee.
Wat? Ik dacht dat alle mensen met een drive-in-woning een wazige hobbymatige invulling van die garage hadden en/of rommelhok!quote:
Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en heel Disney+ afkijken en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit krijg je nu ook. Mensen willen toch samen zijn met Pasen...en straks wordt het mooi weer en dan willen mensen toch naar buiten en een uitje.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe is het met je broertje? Gaan zijn dingen door nu met alle virusgedoe en zo?
Ik lol'dequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en Disney + en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej!![]()
![]()
Het is heel lastig ja. Je hoopt gewoon dat de mensen waar je van houdt gezond verstand hebben. Maar ja, dat is nou eenmaal vaak niet zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Het gaat wisselend. Momenteel wel aardig![]()
Ja, daar hebben we normaal al wel genoeg van, maar met Paasthema is wel extra leuk natuurlijk. We overwegen nog Jesus Christ Superstar te re-enacten met Günthers knuffels, zo halverwege de voorraad speciaalbier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lol'deVeel quality time met je eigen gezin
Ik stem hier voor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we normaal al wel genoeg van, maar met Paasthema is wel extra leuk natuurlijk. We overwegen nog Jesus Christ Superstar te re-enacten met Günthers knuffels, zo halverwege de voorraad speciaalbier.
Incl fotoreportage .. ahh toee...quote:
Wij hebben zeeën van ruimte in dat huis joh, met zijn 2tjes + geen hobby's voor in een garagequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat alle mensen met een drive-in-woning een wazige hobbymatige invulling van die garage hadden en/of rommelhok!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef minilot het volgende:
Günther is overigens al danig in de paasstemming: hij heeft blijkbaar iets van ons opgepikt en roept nu 'Jezus!' als -ie ergens van schrikt of zijn teen stoot.![]()
Niettemin!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben zeeën van ruimte in dat huis joh, met zijn 2tjes + geen hobby's voor in een garage
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en heel Disney+ afkijken en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej!![]()
![]()
Dit moet je op film zetten voor ons!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we normaal al wel genoeg van, maar met Paasthema is wel extra leuk natuurlijk. We overwegen nog Jesus Christ Superstar te re-enacten met Günthers knuffels, zo halverwege de voorraad speciaalbier.
Ik vond het tof, ja! Niet spannend ofzo, maar wel prettig kijkvoerquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:
[..]
In dat kader, ik ben bijna klaar met de messiah. My god wat een zoetsappig verhaal.
Wel lekker om bij te crosstrainen.
Vond jij het nou zo'n leuke serie?
Dit klinkt eigenlijk heel erg goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en heel Disney+ afkijken en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej!![]()
![]()
Wij fietsten vorige week door het park, weer een politieauto doorheen reed. Mijn oudste gaat naar een christelijke school, en vertelde me op dat moment het volgende: "Mama, jezus is nu dood. Maar hij zorgde wel heel goed voor de mensen toen hij leefde. Daarom heeft hij er voor gezorgd dat er nu politie is, zodat de politie nu goed voor mensen kan zorgen".quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef minilot het volgende:
Günther is overigens al danig in de paasstemming: hij heeft blijkbaar iets van ons opgepikt en roept nu 'Jezus!' als -ie ergens van schrikt of zijn teen stoot.![]()
Het geinige van het Food52-recept is dis dat het grillen éérst gebeurt en pas daarna marineren. Dat betekent dat je er dus last minute niks meer aan hoeft te doen en dat is erg handig. En volgens de omstrijving trekt de smaak van de marinade er ook stukken beter in als de courgette al gebakken isquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Een keer in zuid italie ook zo heerlijk courgette gegeten. Courgette in hele dunne plakjes snijden (kaasschaaf), marineren in olie en knoflook (veel uiteraard) en dan grillen en vlak voor opdienen gaat er wat honingbalsamico over. Dat laatste daar gekocht en zo lekker
Oef, ik heb de dude hier juist naar de enige seculiere peuterschool van het dorp geschopt om zulks te voorkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij fietsten vorige week door het park, weer een politieauto doorheen reed. Mijn oudste gaat naar een christelijke school, en vertelde me op dat moment het volgende: "Mama, jezus is nu dood. Maar hij zorgde wel heel goed voor de mensen toen hij leefde. Daarom heeft hij er voor gezorgd dat er nu politie is, zodat de politie nu goed voor mensen kan zorgen".
Nu geen courgette in huis, maar het staat al op de boodschappenlijst van volgende week, en dan ook eens op deze manier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Het geinige van het Food52-recept is dis dat het grillen éérst gebeurt en pas daarna marineren. Dat betekent dat je er dus last minute niks meer aan hoeft te doen en dat is erg handig. En volgens de omstrijving trekt de smaak van de marinade er ook stukken beter in als de courgette al gebakken is
Ik hou er wel van, en vind z'n eigen interpretatie van het geloof erg leuk. Meer dan een wekelijks verhaaltje doen ze ook niet, trouwens. Vind het belangrijk dat hij er iets van meekrijgt, al is het alleen maar om de religieuze medemens wat beter te begrijpen. Van ons krijgt hij er niets van mee. En ze hebben veel aandacht voor alle wereldgeloven, wat ik erg waardeer. 50% van de school is ook moslim, en ze hebben het over suikerfeest, ramadan, etc.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef, ik heb de dude hier juist naar de enige seculiere peuterschool van het dorp geschopt om zulks te voorkomen.![]()
Hoe gaat het verder ondertussen met je mooie guppies?
Jeej! Laat weten hoe het smaakte.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu geen courgette in huis, maar het staat al op de boodschappenlijst van volgende week, en dan ook eens op deze manier.
Dat snap ik ook best.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, en vind z'n eigen interpretatie van het geloof erg leuk. Meer dan een wekelijks verhaaltje doen ze ook niet, trouwens. Vind het belangrijk dat hij er iets van meekrijgt, al is het alleen maar om de religieuze medemens wat beter te begrijpen. Van ons krijgt hij er niets van mee. En ze hebben veel aandacht voor alle wereldgeloven, wat ik erg waardeer. 50% van de school is ook moslim, en ze hebben het over suikerfeest, ramadan, etc.
Dan heb je qua “accepteren” ook heel weinig keuze.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof dat het voor mij ook wat moeilijker is om te accepteren omdat de NL maatregelen gewoon een stuk minder streng zijn dan de Belgische. Hier is de kruidvat/bouwmarkt/weet ik wat voor winkel al weken dicht. We kunnen naar de dokter/supermarkt/apotheek, en c'est tout.
Las net dat de burgemeester een deel van park sonsbeek heeft gesloten en een deel van de rijnkade. Daar waren de afgelopen week nog veel mensen die zowel voor overlast zorgden (hangjongeren met drank op die op de kade racewedstrijden hielden) en geen afstand hielden. En de toegang, zeker dat deel van het park, is heel smal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan heb je qua “accepteren” ook heel weinig keuze.
Ben benieuwd hoe dat hier komend weekend gaat als het ineens schitterende weer word.
En mensen staan met de auto's te dicht bij elkaar hoorde ik vorige week van een boswachter. Plus dat er mensen zijn die denken ikke ikke ikke en een ander niet voor willen laten gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef minilot het volgende:
@:Barrel Samen wandelen op het strand is an sich toch helemaal niet verboden? Sluiting parkeerplaatsen alleen ter sterke onmoediging van drommen mensen.
Ja, tijd voor een lockdown... wij kunnen hier helemaal niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso ook al het idee dat het bijv. op straat weer wat drukker is. Het gaat relatief 'goed' is het nieuws + het duurt al even + mooi weer... dus mensen worden lakser, lijkt het.
Oh hemel ik denk dat ik die even over sla. Dat eindigt in een vanuit frustratie door de woonkamer gesmeten puzzelquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Uhmmpie het volgende:
@:thinkk-pinkk https://nl.pepper.com/aan(...)l-736-stukjes-140040
Ondanks beperkt aantal stukjes... denk ik niet dat je er snel klaad mee bent
En bedenk me ineens dat donner.nl
Legpuzzels van escher heeft
Mja.. het feit dat dingen niet verboden zijn maakt dan wel dat er alsnog hele drommen mensen uit heel de stad naar het strand kunnen komen.. " dan maar met de fiets/tram/bus, etc" . Of DAT dan weer verstandig is..quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef minilot het volgende:
@:Barrel Samen wandelen op het strand is an sich toch helemaal niet verboden? Sluiting parkeerplaatsen alleen ter sterke onmoediging van drommen mensen.
HIer is alleen de was opgevouwen #trotsopmezelfquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:
Inmiddels is de was opgevouwen de afwas gedaan en de woonkamer enigszins gefatsoeneerd..
Nu motivatie vinden om andere dingen te gaan doen
Je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef minilot het volgende:
Wat? Ik dacht dat alle mensen met een drive-in-woning een wazige hobbymatige invulling van die garage hadden en/of rommelhok!![]()
Dat is hier zo enorm teleurstellend..quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
Straks voor vanavond even de voorbereidingen treffen voor het weer maken van een echte paella in de paellapan.
En voor morgen op zoek naar en leuk restaurant uit de buurt dat ons eten wil thuisbezorgen.
Er zijn bij ons wel een stel restaurants die het doen, zelfs Michelinsterrententen, maar het gebodene vind ik teleurstellend.quote:
Maar ja, aan de andere kant zijn er zat Belgen die de grens overkomen om hier naar markten te gaan. Er zijn overal blijkbaar voorzichtige en veel minder voorzichtige mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof dat het voor mij ook wat moeilijker is om te accepteren omdat de NL maatregelen gewoon een stuk minder streng zijn dan de Belgische. Hier is de kruidvat/bouwmarkt/weet ik wat voor winkel al weken dicht. We kunnen naar de dokter/supermarkt/apotheek, en c'est tout.
Ideaal!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn maandag 17 jaar samen en gaan voor zondag ook een menu ergens afhalen. We kunnen kiezen uit drie restaurants dus dat komt wel goed. We moeten de menu's voor deze week nog even naast elkaar leggen.
Niemand bezorgt hier helaas. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ideaal!
Wij moeten het doen met een kroeg en pannenkoekenbakker. Binnenkort wel eens poffertjes afhalen
Dat sowieso. En ik weet eigenlijk niet of België gewoon meer test dan NL, of dat het toch echt zo is dat er in België meer corona-besmettingen zijn. (14788 in NL, 16770 in België)quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant zijn er zat Belgen die de grens overkomen om hier naar markten te gaan. Er zijn overal blijkbaar voorzichtige en veel minder voorzichtige mensen.
Oja dat is dan wel weer minderquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niemand bezorgt hier helaas. Dat is dan wel weer jammer.
Ik begrijp dat het niet handig is, en dat mensen eigenlijk zich zouden moeten proberen te verspreiden over de dagen... maar dat mensen uit de stad ook af en toe snakken naar wat frisse lucht, dat begrijp ik dan wel weer heel goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja.. het feit dat dingen niet verboden zijn maakt dan wel dat er alsnog hele drommen mensen uit heel de stad naar het strand kunnen komen.. " dan maar met de fiets/tram/bus, etc" . Of DAT dan weer verstandig is..
Het dodenaantal is ongeveer vergelijkbaar de laatste dagen, ondanks het lagere inwonertal in België.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat sowieso. En ik weet eigenlijk niet of België gewoon meer test dan NL, of dat het toch echt zo is dat er in België meer corona-besmettingen zijn. (14788 in NL, 16770 in België)
Bij mijn zusje in Oostenrijk is het ook veel strenger. Op zich gaat dat dus wel goed, maar het is wel een beetje de vraag wat er straks gebeurt als alles weer open gaat. Of je juist dan niet alsnog een enorme piek krijgt.
Weird, vind em niet in de appstorequote:Op vrijdag 3 april 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik las vandaag trouwens dat het LUMC Leiden een app heeft gemaakt om corona te monitoren (ik moet dan altijd aan moni-torren denken, iemand ook?).
Er doen nu nog niet genoeg mensen mee dat ze een goed beeld hebben van het voorkomen van coronasymptomen in verschillende regio's.
Je vult iedere 1-3 dagen een kort vragenlijstje in, echt maar een paar vragen.
info
Google app store
Dat was dan een tijd geleden, de grenzen zijn hier toe voor niet essentieel verkeer, en dat wordt streng gecontroleerd!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant zijn er zat Belgen die de grens overkomen om hier naar markten te gaan. Er zijn overal blijkbaar voorzichtige en veel minder voorzichtige mensen.
Dit klinkt echt mega knusquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben inmiddels een ruime week niet meer echt buiten geweest vanwege verkouden. Gelukkig hebben we een fijne tuin (die ik aan het opknappen ben, dus ook genoeg te doen als ik buiten ben). En ook een voortuin, waardoor ik een beetje buiten kan rommelen en af en toe iets naar de buren kan roepen. Ik heb me geïnstalleerd op een stoel voor het raam en ik vind het knus om een beetje naar buiten te kijken. Af en toe wandelt er iemand langs, er zijn buren met een schommel, er worden pakjes bezorgd, regelmatig staan er opa's en oma's in tuinen naar hun kleinkinderen te zwaaien door het raam, net werd er een lantaarnpaal gerepareerdIk weet inmiddels ook van een hele set buren wanneer ze jarig zijn omdat er dan weer iemand in een voortuin liedjes staat te zingen
Toch maakt de politiek zich flinke zorgen over de toestroom van Belgen en Duitsers in het paasweekend.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat was dan een tijd geleden, de grenzen zijn hier toe voor niet essentieel verkeer, en dat wordt streng gecontroleerd!
Hier in Duitsland ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, het heeft een hoog achter-de-geraniums-gehalte. Maar voor de gelegenheid wentel ik me er maar inquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt mega knusEn een beetje oma-achtig. Toch ook wel.
Ik weet niet meer welk land, maar daar waren bouwmarkten open zodat mensen essentials konden kopen. En dan bedoelden ze dus een kraan als die stuk ging, of onderdelen voor een kapotte wasmachine. Iemand op imgur die er werkte was boos dat er toch echt vooral verf en ander klusmateriaal verkocht werd, niet de essentials waarvoor ze open mochten blijven.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef z80 het volgende:
Hier in Duitsland ook.
En nu is net mijn wasmachine stuk gegaan. Nu heb ik de mazzel dat ik veel zelf kan. Inmiddels ook weet wat er stuk is en een vervangende component besteld. Straks even verder meten of de rest nog wel heel is of dat ik de machine moet gaan neppen door de deurschakelaar door te verbinden.
Kun je witgoed niet zelf repareren heb je in Duitsland en België een uitdaging. Voor zolang de lockdown duurt. Geen wasmachine, kooktoestel of koelkast lijkt me toch lastig.
Alleen als je de link opzoekt. In ieder geval, via de link vond ik 'm welquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weird, vind em niet in de appstore
Mijn leven bestaat uit de afwas, de was, stofzuigen, studie, beetje knuffelen met vriend, en de boodschappen. (Ik heb geen puzzel hier.....anders had ik dat nog kunnen noemenquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, het heeft een hoog achter-de-geraniums-gehalte. Maar voor de gelegenheid wentel ik me er maar in
Wat was er stuk?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier in Duitsland ook.
En nu is net mijn wasmachine stuk gegaan. Nu heb ik de mazzel dat ik veel zelf kan. Inmiddels ook weet wat er stuk is en een vervangende component besteld. Straks even verder meten of de rest nog wel heel is of dat ik de machine moet gaan neppen door de deurschakelaar door te verbinden.
Kun je witgoed niet zelf repareren heb je in Duitsland en België een uitdaging. Voor zolang de lockdown duurt. Geen wasmachine, kooktoestel of koelkast lijkt me toch lastig.
En hoelang wil je die laten duren? Tot er een entstof is, in dusdanige hoeveelheden dat er een arts rond kan gaan rijden. Of tot er medicatie beschikbaar is die ziekenhuisopnamen en dood door corona zeldzaam maken?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een lockdown... wij kunnen hier helemaal niet mee omgaan.
Heel spannend is het leven even niet neequote:Op vrijdag 3 april 2020 12:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn leven bestaat uit de afwas, de was, stofzuigen, studie, beetje knuffelen met vriend, en de boodschappen. (Ik heb geen puzzel hier.....anders had ik dat nog kunnen noemen)
Ik bedoel, veel burgerlijker werd het toch al niet, dus ik ben wat jaloers op jouw bedrijvige buurt (en dan bedoel ik anders bedrijvig dan hier, waar vooral het wietdealen en het scooterhangen door lijkt te gaan) .
bij voorkeur tot mijn pensioen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:56 schreef z80 het volgende:
[..]
En hoelang wil je die laten duren? Tot er een entstof is, in dusdanige hoeveelheden dat er een arts rond kan gaan rijden. Of tot er medicatie beschikbaar is die ziekenhuisopnamen en dood door corona zeldzaam maken?
Een Triac. acs106-6sn. Heeft een opendakje gekregen.quote:
Ik kreeg net opeens een berichtje dat mijn bezorgmoment toch een week eerder dan gepland kan. Misschien hebben jullie dat geluk ook nog?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mijn bestelling bij Albert maar lastig. Ze komen maandag en daarna 2,5 week niet meer. Ik vind het vooral lastig wat we met pasen moeten eten.
*boks*quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit gewoon ontzettend met mezelf en de wereld in de knoop.
Ik heb net in ieder geval gereserveerd voor as donderdag. Maar een aantal producten (juist de asperges) zijn niet op voorraad. Van de week verder aanvullen en misschien zijn ze er dan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mijn bestelling bij Albert maar lastig. Ze komen maandag en daarna 2,5 week niet meer. Ik vind het vooral lastig wat we met pasen moeten eten.
Isolation komt me goed uitquote:
Isolation en stoppen met roken helpen hier niet mee. Then again komt kluizenaren me dan dus wel weer goed uit. Ofzo. Ik weet het niet.quote:
Amsterdam kijkt al naar a.s warme zondag en sluit parken en er is een vaarverbod zondag. Kan best ook met de Pasen gelden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 2 kilo spare ribs uit de vriezer gehaald die ik na de kerst in Duitsland gekocht had; morgen de steenoven zachtjes stoken en ze langzaam garen..
Vandaag schrijfwerk (vandaar weinig op Fok)
En ik vind dat de overheid een noodveroordening voor Pasen in moet voeren waarin -alles- verboden is behalve poepen en ademhalen, alleen al om de "het valt wel mee" groep nu eens echt wakker te slaan. Desnoods letterlijk.
Komen hier gewoon al weer pamfletjes in de brievenbus voor een feest op 2 juni...
Ik vind gewoon wat van het rand-opzoekend gedrag: "Dit is niet expliciet verboden dus ik doe het want het mag dus het is ook prima en heel goed en bervorderlijk voor de situatie want als het dat niet was was het wel verboden" in combinatie met de fantasie-reden "dat heb ik nodig".quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Amsterdam kijkt al naar a.s warme zondag en sluit parken en er is een vaarverbod zondag. Kan best ook met de Pasen gelden.
In COR is daar een heel topic over. Maar noem eens voorbeelden van randopzoekend gedrag in jouw optiek dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wat van het rand-opzoekend gedrag: "Dit is niet expliciet verboden dus ik doe het want het mag dus het is ook prima en heel goed en bervorderlijk voor de situatie want als het dat niet was was het wel verboden" in combinatie met de fantasie-reden "dat heb ik nodig".
Het is ook vaak, een ander moet zich maar aanpassen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind gewoon wat van het rand-opzoekend gedrag: "Dit is niet expliciet verboden dus ik doe het want het mag dus het is ook prima en heel goed en bervorderlijk voor de situatie want als het dat niet was was het wel verboden" in combinatie met de fantasie-reden "dat heb ik nodig".
Je kunt je wordbestand toch opslaan als pdf?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
zijn er nu eigenlijk gratis handige tools voor je CV, waar je gewoon een .doc of een .pdf uithaalt? Of toch gewoon good old Word?
De instructie is "Blijf thuis."quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In COR is daar een heel topic over. Maar noem eens voorbeelden van randopzoekend gedrag in jouw optiek dan?![]()
(Ik ben er namelijk voor veel situaties zelf niet helemaal uit, wat ik er precies van vind, merk ik. Dus gewoon nieuwsgierig)
Ah, frisse neus halen? Is dat ook op die rand dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
De instructie is "Blijf thuis."
Dus er van afwijken is al het opzoeken van de rand.
Hoeveel wetenschappelijke papers heb je kunnen vinden waarin is bewezen dat een frisse neus noodzakelijk is voor de overleving van een lock-down periode?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, frisse neus halen? Is dat ook op die rand dan?
(Ik vind het essentieel, frisse lucht happen. (rekening houdend met drukte, minimaal 1,5m afstand, etc.) Voor zowel mentale als fysieke gezondheid. Maar anderen in dat COR-topic geven aan dat echt niet vinden kunnen. Of zeer beperkt. Maar dat lijkt me voor je gezondheid weer funest, en dus ook je weerstand...)
Volgens mij heeft dat alles hiermee te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeveel wetenschappelijke papers heb je kunnen vinden waarin is bewezen dat een frisse neus noodzakelijk is voor de overleving van een lock-down periode?
Dat is een door emotie gedreven wens, in mijn ogen. Die frisse lucht kun je ook tot je nemen via een raam, een deur, een stoeptegel achter de achtergevel enz.
De enige reden waarom ik op dit moment het huis verlaat is om er voor te zorgen dat mijn schoonouders over 3 weken niet dakloos zijn, omdat ze dan de overdracht hebben van het oude huis, en het sloopbedrijf daar de week er na de sloopmachine in zet.
En zelfs dan met een procedure waarbij het nieuwe huis leeg is, er niemand anders aan het werk is en alles is schoongemaakt.
En dat doe ik met enorme tegenzin, omdat de instructie is "Blijf thuis."
Harry Potter en de Vuurbeker?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
(ik moet dan altijd aan moni-torren denken, iemand ook?)
maar blijkbaar voelen mensen zich nog niet onwijs bedreigd... anders hadden ze vanzelf minder behoefte aan dat luchtje scheppenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:40 schreef fietsie het volgende:
Ik lees hem als: schrap de bovenste drie volledig, zodat je een kansje houdt op "bestaanszekerheid".
Moeten we maar op alle Nederlandse en Commerciële Nederlandse zenders een paar uur per dag, random, zodat je het niet kunt ontlopen, die IC documentaire gaan laten uitzenden ofzo...quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar blijkbaar voelen mensen zich nog niet onwijs bedreigd... anders hadden ze vanzelf minder behoefte aan dat luchtje scheppen
(wat overigens op zich wel gezond is)
Ik ben echt een onwijze Potter fan.. en met mij natuurlijk vele. En ik denk dat een groot deel een grotere hekel aan Umbridge heeft dan aan Voldemortquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders. Ik ben nu aan het voorlezen uit Harry Potter deel 5. Met die trut met dat roze gebreide vestje aan.
Is het heel raar als ik eigenlijk niet meer verder wil voorlezen? Wat een kloterig naar karakter in het verhaal zeg.
Ah, ja, weet je, het is makkelijk praten vanuit een omgeving waarin de lucht sowieso een stuk schoner is dan hier en waar je buienruimte hebt hè.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeveel wetenschappelijke papers heb je kunnen vinden waarin is bewezen dat een frisse neus noodzakelijk is voor de overleving van een lock-down periode?
Dat is een door emotie gedreven wens, in mijn ogen. Die frisse lucht kun je ook tot je nemen via een raam, een deur, een stoeptegel achter de achtergevel enz.
De enige reden waarom ik op dit moment het huis verlaat is om er voor te zorgen dat mijn schoonouders over 3 weken niet dakloos zijn, omdat ze dan de overdracht hebben van het oude huis, en het sloopbedrijf daar de week er na de sloopmachine in zet.
En zelfs dan met een procedure waarbij het nieuwe huis leeg is, er niemand anders aan het werk is en alles is schoongemaakt.
Nou, die zou verplicht moeten zijn voor iedere Nederlander. Had er gewoon buikpijn van. Die wanhoop van het personeel "gaan we dit wel redden"?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moeten we maar op alle Nederlandse en Commerciële Nederlandse zenders een paar uur per dag, random, zodat je het niet kunt ontlopen, die IC documentaire gaan laten uitzenden ofzo...
Besteld voor morgen. Moeten het wel even zelf afhalen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:28 schreef golfer het volgende:
Ik twijfel nu om bij een restaurant bij ons om de hoek iets te bestellen om te laten bezorgen/af te halen:
https://restaurantnap.nl/nap-thuis/
Oh gewoon doorgaan, eind van t boek krijgt ze een onsje karma voor de kiezenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders. Ik ben nu aan het voorlezen uit Harry Potter deel 5. Met die trut met dat roze gebreide vestje aan.
Is het heel raar als ik eigenlijk niet meer verder wil voorlezen? Wat een kloterig naar karakter in het verhaal zeg.
Beetje gekomen.quote:
uhu... ik moet spontaan aan dit artikel denken...quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:40 schreef fietsie het volgende:
Ik lees hem als: schrap de bovenste drie volledig, zodat je een kansje houdt op "bestaanszekerheid".
Maar het echte probleem zit hem er volgens mij niet in dat mensen die nadenken dingen ondernemen, die zich van afstand bewust zijn e.d.
Er is gewoon een enorme groep die ontkent dat er een noodzaak is en die de competenties niet heeft om weloverwogen afwegingen te maken.
En die gaan als je het strand afsluit in het bos wandelen, als je dan het bos afsluit gaan ze in de wei wandelen, sluit je de wei af dan gaan ze in de berm van de snelweg wandelen, sluit je de berm af dan gaan ze op de weg wandelen, sluit je de weg af dan gaan ze in de dorpen op de stoep wandelen enz enz enz.
Tot zover teruggelezen, ben dus weer helemaal bijquote:
Ik vond deel 5 ook het naarste.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Haha, ja Umbridge is echt verschrikkelijk. *ril*quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Hmm mja.. wat ik al zei... mensen die dat nodig hebben... kijken toch niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moeten we maar op alle Nederlandse en Commerciële Nederlandse zenders een paar uur per dag, random, zodat je het niet kunt ontlopen, die IC documentaire gaan laten uitzenden ofzo...
Volhouden, achteraf is dat best een geniaal bedacht karakter omdat ze zo het bloed onder je nagels vandaan kan halen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Ja sorry, heb geen van Haasteren, enkel fantasy dingen.quote:
Werken noemt ie datquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben echt te dwangmatig hiervoor. Kan niet stoppen als ik bezig ben. Voorlopig ff niet.
Kun je wel naar je moestuin nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben echt te dwangmatig hiervoor. Kan niet stoppen als ik bezig ben. Voorlopig ff niet.
Ik heb umbridge een keer gecosplayed gezien, je blijft de kriebels krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
OK, ik blijf dus voorlezen uit deel 5.
Ik kan me nog herinneren dat toen ik m zelf las ik af en toe gewoon bladzijden oversloeg.
Maar uk controleert ieder wordt wat ik voorlees... dus dat gaat niet...
Er zijn wel genoeg onderzoeken gedaan naar de gevolgen van opsluiting. En dan met name eenzame opsluiting.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen, maar dan op 1 hoog voor. Maar zie verder ook niemand. Gelukkig iedere dag via teams contact met collega's (met deze groep is dat meer dan in een normale kantoor setting). Verder contact met vrienden, maar allemaal digitaal, via messenger/telefoon/mail. Merk wel dat, waar ik eerder een appje stuurde, ik nu wel de telefoon pak voor een echt gesprek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg onderzoeken gedaan naar de gevolgen van opsluiting. En dan met name eenzame opsluiting.
Jij zit met een gezin lekker achteraf in de natuur met een grote tuin.
Ik ben alleen. Wel met tuin. Maar zonder enig menselijk contact.
Zit je als 1 persoonshuishouden ergens in een stad op 4 hoog achter. Dan komt dat aardig overeen met eenzame opsluiting.
Daarbij hoelang wil je dit volhouden. Voor boodschappen zal ik toch echt de deur uit moeten. Na anderhalve week kwam de bodem van de vrieskist in zicht. Thuisbezorgen zit er hier niet in. En de bezorging zal ook over straat moeten.
Dit virus gaat denk ik niet meer weg.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen, maar dan op 1 hoog voor. Maar zie verder ook niemand. Gelukkig iedere dag via teams contact met collega's (met deze groep is dat meer dan in een normale kantoor setting). Verder contact met vrienden, maar allemaal digitaal, via messenger/telefoon/mail. Merk wel dat, waar ik eerder een appje stuurde, ik nu wel de telefoon pak voor een echt gesprek.
En dan heb ik contact met jullie, en echt, daar ben ik zo ontzettend blij mee.
Daarom wel blij dat mijn werk het stempeltje essentieel beroep gekregen heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik ben niet jaloers op de mensen die alleen deze periode doorbrengen. Huidhonger jongeeeeee!
Wat doe je dan voor werk?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Daarom wel blij dat mijn werk het stempeltje essentieel beroep gekregen heeft.
Ga ik vanaf volgende week weer af en toe iemand zien.
Jij zit niet 24 uur per dag alleen. Toch een verschilletje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef golfer het volgende:
Ik was het alleen zitten overdag al wel gewend.
Enige verschil is nu dat ik stukken minder ga boodschappen (durft te doen).
En minder uit eten ga.
En ik mis mijn vrijdagse werkplek bij het Openluchttheater.
Nee, jij bent veel zieliger hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef z80 het volgende:
Jij zit niet 24 uur per dag alleen. Toch een verschilletje.
Ja dat klopt, wees lief voor Z80quote:
quote:
quote:
We have a winner!quote:
Ja jij had toch een oude buurman naast je in een moestuin?quote:
Niet dat ik weet, maar misschien heb ik een lichte tia gehad?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja jij had toch een oude buurman naast je in een moestuin?
Zie je jouw vriendin ook niet tussendoor?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef Kreator het volgende:
Ik ben wel bijna altijd alleen en ik merk wel dat ik iets minder sociaal ben nu.
Of ik?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar misschien heb ik een lichte tia gehad?
is het natuurlijk nog steeds vervelendquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij zit niet 24 uur per dag alleen. Toch een verschilletje.
Heel goed hoor, ik moest van mijn ha in thuisisolatie, was verkouden + griep(tenminste, ik denk dat het griep was toch), zelfs mijn zoon mocht niet komenquote:
Ja. Het rare is dat ik het warm heb maar geen koorts. Ik hou het in de gaten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel goed hoor, ik moest van mijn ha in thuisisolatie, was verkouden + griep(tenminste, ik denk dat het griep was toch), zelfs mijn zoon mocht niet komen![]()
Maar gaat het wel een beetje met je nu?
Kan ook een opvlieger zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Het rare is dat ik het warm heb maar geen koorts. Ik hou het in de gaten.
Valt mee voor een restaurant met een ster.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Menu voor morgen geregeld![]()
http://www.restaurantpouw(...)ervice-1-04-2020.pdf
Wat is een friandise?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is die grap ook in het Engels leuk? Ik heb Potter nooit in het Nederlands gelezen. Ik heb eergisteren wel weer met audioboek 1 begonnenquote:
Zie de naam Halderberge staan, blast from the past, ooit eens een scharrel daar vandaan gehad. T is nooit zover gekomen dat ik bij hem ben geweest. Zit nu ook heel hard te denken wat zijn naam ook al weer was.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
In het weekend.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je jouw vriendin ook niet tussendoor?
Kleine traktaties voor bij de koffie/thee.quote:
Niet al te duur. Netjes!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen ster maar een Bib Gourmand.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt mee voor een restaurant met een ster.
Een bib wat?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen ster maar een Bib Gourmand.
https://www.kokswereld.nl/bibgourmand/quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Een bib wat?
Ik was laatst in een restaurant die een voorloper van een ster had gewonnen, naam ervan was ik vergeten, maar die prijzen waren wel ietsjes anders dan deze.
Ik had meteen gegoogled, het was dus een restaurant met een Bib Gourmandquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.kokswereld.nl/bibgourmand/
Nou bijna wel jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben echt een onwijze Potter fan.. en met mij natuurlijk vele. En ik denk dat een groot deel een grotere hekel aan Umbridge heeft dan aan Voldemort
Oh, ik vind Draco Malfoy eigenlijjk wel oké.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
1. Umbridge
2. Draco Malfoy
3. Fudge
4. <vast en zeker nog veel karakters met heel gezochte stukjes verhaallijn eromheen>
x. Voldemort (want die rol past, is niet gezocht)
Nee net als de acteur die Joffrey speelde in GoT hoop ik dat ook de acteur die Draco speelde nooit meer aan werk komtquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, ik vind Draco Malfoy eigenlijjk wel oké.
of misschien heb ik te veel fanfiction gelezen waarin hij ineens heel leuk blijkt
Oja Fudge....ook niet leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
1. Umbridge
2. Draco Malfoy
3. Fudge
4. <vast en zeker nog veel karakters met heel gezochte stukjes verhaallijn eromheen>
x. Voldemort (want die rol past, is niet gezocht)
quote:Kom ondanks de mooie weersvoorspellingen ☀️ niet naar het strand of de duinen ⛔️ en blijf zoveel mogelijk thuis. Ook de komende dagen wordt gehandhaafd en zijn de parkeerterreinen in Zandvoort en Bloemendaal afgesloten. Meer weten: https://bit.ly/2UZz8mf
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Candaasje het volgende:
Jullie doen nu net alsof ik een heel vieze man heb gepost....
Niet? Gewoon in deze rol dan hè?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo wat ik van die acteur moet vinden
Bioscoopbroek?quote:
Fantastic Beasts is tof!quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb heel Fantastic Beasts niet gezien. Het grootste deel van de Harry Potterfilms ook niet. We leenden vroeger wel eens dvd's bij de bieb, maar die hadden altijd krassen en gedoeen de laatste tijd ben ik nogal een schijterd als het om films gaat (tranen met tuiten bij de Lion King, ja hoor
)
Dat is leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Fantastic Beasts is tof!![]()
En HP ook!![]()
Als je het leuk lijkt (niks verplicht!) gaan we na deze corona-ellende anders wel eens samen kijken!
Ik had dat ook met een aantal karakters ja, waaronder Lupus. Uiteindelijk vond ik de film-versie ook tof, maar ik moest echt even wennen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is leuk
Het enige wat ik me kan herinneren van de films is dat Ginny niet matchte met wat ik in mijn hoofd had bij haar
Bijzonder wel dat het nog nodig is om het aan te kondigen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef golfer het volgende:
Ook dit weekend dus zo weinig mogelijk mensen hier naar het strand:
[..]
In deze rol is ie best okequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet? Gewoon in deze rol dan hè?
Nouja, des te meer voor mij![]()
(Mocht ik willen...)
Heb jij ook zo'n hangertje in je werkkamer met daarop een overhemd, wat dan even snel aan kan voor een teleconf belletje?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:06 schreef Kreator het volgende:
IK WIL WEEKEND MAAR DE BAASCH WIL ME NOG SPREKEN FUCK IT FUCK HET LEVEN IK WIL VERDER HANGEN OP DE BANK EN NAAR VRIENDIN OM DAAR NIKS TE DOEN MIJN HAAR ZIT KUT IK HEB DORST EN KOPPIJN EN BIER EN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Groetjes,
Krea.
Ja zeg ik moest eerst even ontcijferen welk roersel het hier betrof.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
Waarom reageert niemand hier op? Dit is mijn ziel ontbloot.
Zijn dit afkickverschijnselen van het puzzelen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:06 schreef Kreator het volgende:
IK WIL WEEKEND MAAR DE BAASCH WIL ME NOG SPREKEN FUCK IT FUCK HET LEVEN IK WIL VERDER HANGEN OP DE BANK EN NAAR VRIENDIN OM DAAR NIKS TE DOEN MIJN HAAR ZIT KUT IK HEB DORST EN KOPPIJN EN BIER EN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Groetjes,
Krea.
Bellatrixquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had dat ook met een aantal karakters ja, waaronder Lupus. Uiteindelijk vond ik de film-versie ook tof, maar ik moest echt even wennen.
Bellatrix Lestrange vond ik dan wel weer heel tof in de film; ik had daar een heel ander beeld bij toen ik het las, veel minder 'waanzinnig/psycho' karakter eigenlijk. Of althans, minder aanwezig in uiterlijk vertoon.
Nee, want als je een overhemd aan moet dan heb je de verkeerde functie gekozen. Ik doe meetings met klanten met een hoodie, een zonnebril en een restje coke onder mijn neus. Dit is normaal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hangertje in je werkkamer met daarop een overhemd, wat dan even snel aan kan voor een teleconf belletje?
ONDER ANDERE. MIJN DEALER ZEGT DAT HIJ NU ALLEEN NOG SPUL DOOR DE BRIEVENBUS WIL DOEN DUS DAT SOCIALE CONTACT IS OOK WEG.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn dit afkickverschijnselen van het puzzelen?
Misschien even een frisse neus hal...oh nee...
Arme ziel. Call vanuit de auto doen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:06 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
Dat was enger dan dat giecheltje van Umbridge man. Geef ons even om bij te komen, onder de tafel vandaan te krabbelen en met bevende vingers onze reacties te typen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
Bestel ook even een nieuw toetsenbord, je capslock blijft hangen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
ONDER ANDERE. MIJN DEALER ZEGT DAT HIJ NU ALLEEN NOG SPUL DOOR DE BRIEVENBUS WIL DOEN DUS DAT SOCIALE CONTACT IS OOK WEG.
*neemt halve pil.
Nee, want ik moet dingen opschrijven en onthouden. Dat kan ik niet vanuit de auto, ook al rijdt die vanzelf wel.quote:
IS VOLLEDIG RANDOM> GEEN IDEE HOE HET KAN> MISSCHIEN IS HET MIJN STEMMING> IK HEB VERDER niks te vertellen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bestel ook even een nieuw toetsenbord, je capslock blijft hangen.
Wel een hoodie en coke, maar geen secretaresse in je auto om te "notuleren". Kansloos.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, want ik moet dingen opschrijven en onthouden. Dat kan ik niet vanuit de auto, ook al rijdt die vanzelf wel.
Mijn secretaresse heb ik in het bos begraven. Ze wist teveel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel een hoodie en coke, maar geen secretaresse in je auto om te "notuleren". Kansloos.
Wel op 1,5m afstand?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn secretaresse heb ik in het bos begraven. Ze wist teveel.
Daarin niks nieuws toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
IS VOLLEDIG RANDOM> GEEN IDEE HOE HET KAN> MISSCHIEN IS HET MIJN STEMMING> IK HEB VERDER niks te vertellen.
JEZUS, MIJN BREIN. ZOVEEL POTENTIE. zo weinig benut.
Je mag gewoon nog naar buiten hoor. Afstand houden, geen drukke plekken opzoeken. That's all.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hier is het weekend al 2 uur geleden begonnen. Ik heb medelijden met jullieEnige nadeel: dankzij Fietsie’s tirade heb ik geen zin meer om te gaan fotograferen
FIETSIE MOET NAAR ZE EIGE KIJKE. MET ZE DESINFEKTAND NA DE BOODSCHAPPEN> HAHAHAHHAHAHA.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hier is het weekend al 2 uur geleden begonnen. Ik heb medelijden met jullieEnige nadeel: dankzij Fietsie’s tirade heb ik geen zin meer om te gaan fotograferen
Dat heet karmaquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:18 schreef Kreator het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic plaatsen. We sturen je door naar de eerste post in dit topic omdat dat onhandiger is. HEZUS MINUS DANNY.
Dumbledorequote:
Office Space.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:21 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, even werken en dan doei. doei.
Sorry. Bedankt. Doeg.
Dramaqueenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net een bad genomen in pure alcohol om mezelf te ontsmetten. Dit leek me gezond na de boodschappen. Mijn kleding heb ik verbrand.Familie achtergelaten, die hebben iets aangeraakt.
Groetjes,
Fiets.
Trollpost dit. Kan niet anders. Hoe kun je nou niet in vervoering raken van alleen al de stem van Alan Rickman?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef drakin het volgende:
Ik vond Snape vreselijk, maar die acteur heb ik ook niks mee. Toch vind ik het jammer dat ie deaud is.
Favoriet is Helena
Ik ben al een draak, trollen zijn ver beneden mijn stand.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Trollpost dit. Kan niet anders. Hoe kun je nou niet in vervoering raken van alleen al de stem van Alan Rickman?
Halfjes zijn zonde van de ervaring.quote:
Had ie iets over iemand anders gezegd dan? Of bedoel je over fietsie netquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou inderdaad, durft ie wat over anderen te zeggen
Hij is toch altijd wel een beetje een botte hork?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Had ie iets over iemand anders gezegd dan? Of bedoel je over fietsie net
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea is toe aan weekend ofzo?? Normaal is hij nooit zo vriendelijk
Heb ik nog niet gemerkt aan Krea, of nog niet naar mij toequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij is toch altijd wel een beetje een botte hork?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij is toch altijd wel een beetje een botte hork?
Komt nog wel. Iedereen noemt het altijd 'das Krea', maar goed, het is gewoon lompquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gemerkt aan Krea, of nog niet naar mij toe
Bagger.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit gewoon ontzettend met mezelf en de wereld in de knoop.
Deed een van mijn collega’s ook. Die voelt zich beter, en begon aan het boeket van Barrel te knagen. Het was ook te mooi om waar te zijn, Elin die van een boeket afbleefquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega kotst net op de vloer en gaat er vanaf de trap tevreden naar zitten kijken
Als iemand lomp doet doe ik er meestal gewoon een kusje op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Komt nog wel. Iedereen noemt het altijd 'das Krea', maar goed, het is gewoon lomp
Ik krijg nu MI's van Krea met ketchup..... (of eigenlijk van Hongaarse Worst met ketchup, maar dat is al helemaal NSFWquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als iemand lomp doet doe ik er meestal gewoon een kusje op.
Of ketchup, want dat smaakt beter
De commentaren van Sarbi en Tele over Draco Malfoy "fanfiction" waren niet NSFW?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik krijg nu MI's van Krea met ketchup..... (of eigenlijk van Hongaarse Worst met ketchup, maar dat is al helemaal NSFW)
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik krijg nu MI's van Krea met ketchup..... (of eigenlijk van Hongaarse Worst met ketchup, maar dat is al helemaal NSFW)
Daar had ik toch minder beeld bij geloof ik. In elk geval dacht ik er geen ketchup bijquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
De commentaren van Sarbi en Tele over Draco Malfoy "fanfiction" waren niet NSFW?
quote uit mijn onderschriftquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar heb je software voor. Die doet dat gratis en zonder verdere vragen te stellen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl er iemand even een half uurtje tegen mn muis tikken terwijl ik alvast een quarantaine glaasje neem?
Dat maakt het niet beterquote:
Die quote staat er al jaren hoor, zelfs langer dan ik op Fok zit had ik die al als onderschrift op andere online plekken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet beter![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sterf hier geloof ik eerder aan buikpijn van het lachen, dan aan corona. Jezus jongens.
Héél kloterig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Het gaat me om het gemak waarmee mensen allerlei uitjes tot -noodzaak- bombarderen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef minilot het volgende:
Oh en Pee, ik voel me eigenlijk niet zo gehinderd door Fiets zolang de officiële instructies nog zijn dat ommetjes gewoon mogen, mits met inachtneming van de overige aanwijzingen. Wandelen daar waar absoluut ruimte genoeg is: zolang dat gewoon mag brengen geen honderd Fietsies me er vanaf.
Als fiets het echt meent gaat er vanaf nu geen gezinslid meer naar buiten. Dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef minilot het volgende:
Oh en Pee, ik voel me eigenlijk niet zo gehinderd door Fiets zolang de officiële instructies nog zijn dat ommetjes gewoon mogen, mits met inachtneming van de overige aanwijzingen. Wandelen daar waar absoluut ruimte genoeg is: zolang dat gewoon mag brengen geen honderd Fietsies me er vanaf.
Maar waarom is dat zo erg, dat het verder weg is? Je gaat er meestal met de auto naartoe (niet per se echt besmettingsgevaar toch?) en dan kom je buiten... maar in je eigen buurt zou je dus ook buiten zijn. Dus misschien besmet je andere mensen, maar niet per se meer mensen..... sterker nog, als je niet op een vol strand gaat liggen, dan besmet je misschien wel minder mensen dan als je buiten moet spelen in een drukke stad.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat me om het gemak waarmee mensen allerlei uitjes tot -noodzaak- bombarderen.
Natuurlijk kan met ingeschakeld brein niemand kwaad doen, maar larie gelul als "Mijn kinderen MOETEN kunnen UITRAZEN en dat kan enkel en alleen in een 120km van mijn huis gelezen BOS of het strand wat 80 km verderop ligt."
En daar kan geen genuanceerder antwoord tegen op als "Berg mensen dan maar binnen op."
Hmmm?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hela, donderstelert!
(Autocorrect zei donderstenen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje een bevestiging dat ik mij niet aan stel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Snapequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef drakin het volgende:
Ik vond Snape vreselijk, maar die acteur heb ik ook niks mee. Toch vind ik het jammer dat ie deaud is.
Favoriet is Helena
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Was al een paar dagen beter, dus werken woensdag en na 4 uur helemaal niet goed en duizelig en min op de poten.....
Daarna niet beter geworden... JaaaaH ik heb een aandoening BPPD..
Ja hoi, rustig aan doen! Ik heb ook een week met duizeligheid rondgelopen, en das gewoon ruk en vermoeiend. Pas op jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje een bevestiging dat ik mij niet aan stel![]()
Aai-over-de-bol-tijd!quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen, maar dan op 1 hoog voor. Maar zie verder ook niemand. Gelukkig iedere dag via teams contact met collega's (met deze groep is dat meer dan in een normale kantoor setting). Verder contact met vrienden, maar allemaal digitaal, via messenger/telefoon/mail. Merk wel dat, waar ik eerder een appje stuurde, ik nu wel de telefoon pak voor een echt gesprek.
En dan heb ik contact met jullie, en echt, daar ben ik zo ontzettend blij mee.
Ben jij ook dol op handen ja?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie niks geen puzzel! Louter vingers.*staart*
Duurde even voordat ik dit snaptequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega kotst net op de vloer en gaat er vanaf de trap tevreden naar zitten kijken
Ben al maanden bang voor trappen met gaten, witwegtrekken en moeten zitten. Dit zit er al een poosje. al zo langquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoi, rustig aan doen! Ik heb ook een week met duizeligheid rondgelopen, en das gewoon ruk en vermoeiend. Pas op jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Slagroom misschienquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar had ik toch minder beeld bij geloof ik. In elk geval dacht ik er geen ketchup bij
Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retroquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef z80 het volgende:
Bijna weekeind. Kan telewerken uit. Het is hier buiten inmiddels 11 graden en droog.
Met de fiets zo even naar Nederland om antihooikoortsspray te halen. Retourtje zal rond de 20KM zijn. Zal wel niet mogen van fiets. Maar zonder de spray gaat het ook niet goed komen.
En dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lucius dan wel leuker vindt dan Draco
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Snelle teruglees scroll. Ik zag dat @:Kreator zijn medicijnen vergeten was, dat @:Z80 blij is dat ie in ieder geval niet 4 hoog woont, @:minilot ook gefascineert is door de vingers van Krea. Ik zag @:Candaasje nog even een hele mooie man posten, las iets over Chang uit HP en die vond ik ook stom en uh ik kreeg een brandt en levie worst. En ik had een huilbui. Ongerelateerd.
Hoe wil je het anders noemen. Ik neem mijn systeem vanuit huis over om vanaf daar verder mijn ding te doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retro
Bijna OUD-waardig maar dan niet stom.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]Dikke knuffel!
En mooie samenvatting
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben al maanden bang voor trappen met gaten, witwegtrekken en moeten zitten. Dit zit er al een poosje. al zo langWat vervelend. Kunnen ze er iets tegen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |