abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192427147

Nieuw deeltje maar :)

Zou wel fijn zijn...knuffelen.
pi_192427157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Waarom is het niet jouw plaats om er iets over te zeggen?

Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd.. nou zijn 3 van de 4 dan ook risico patiënten dus dat was redelijk snel duidelijk. We hebben gezegd dat we willen dat ze volgend jaar bij onze ^) zijn en dus thuis moeten blijven. Albert helpt ze, we hangen af en toe wat in een tasje aan de deur en dat is het.. oh en Skype natuurlijk, maar ik neem aan dat je dat toch al deed met ze..

Je mag natuurlijk je bezorgdheid uitspreken en ook je zus er op aanspreken lijkt me..
Ja dit.

Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Spoilers!
pi_192427183
Is de meet bij Sigme uit de fipo geknuffeld?

Kreeg een appje om zaterdag om 20 uur een kaarsje te branden voor de overledenen.
Nu ook in onze stad zijn 2 overledenen, en 57 patiënten.
pi_192427245
Lastig hoor, die eigenwijze en oude mensen.
Hoe ouder, hoe eigenwijzer lijkt wel. o|O

@JT...wat is er mis mee om je zorgen uit te spreken?
En het is zó makkelijk om een filmpje te delen.
pi_192427288
@jager, kan het niet zo zijn dat je zus buiten blijft en je ouders naar binnen gaan? Dan kunnen ze toch het huis bekijken, maar wel de verplichte 1,5 m. afstand houden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192427304
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow jongens dit weekend voor het eerst (nouja na een paar proefslokjes helemaal in het begin) voor het eerst ons spicy passion fruit ipa proeven *O* zo benieuwd naar. Het rook al zo lekker.
Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend! :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Overigens wonen wij in een (oude) drive-in woning, geen appartement.
Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer. *)
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis! O+ Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
Let me see you stripped down to the bone
pi_192427305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:40 schreef Tele6 het volgende:

Dat is ook stom en onverantwoord. En misschien kun je de regels zo interpreteren dat het mag, maar het gaat niet om de exacte regels maar om de reden achter die regels. :{
Mijn moeder gaat nog vrolijk naar meerdere verschillende supermarkten meerdere keren per week en mijn vader gaat gewoon nog naar zijn niet-essentiële kantoor want het zou zo'n gedoe zijn om thuis te moeten werken. Ik probeer het maar te negeren en over andere dingen te praten met ze. :X
Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft :X
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192427326
De fipo is de eerste post NA de OP }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192427327
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van het fruitige bier, maar dit klinkt toch wel intrigerend! :9
[..]

Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn :D
We hadden nu pepers van de toko en heb het idee dat die toch iets pittiger zijn dan van de Jumbo.
pi_192427340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Onze ouders blijven in huis. Klaar. Dat hebben we ze wel enigszins gesommeerd..
Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
pi_192427346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben ook bang dat het meer pittig dan fruitig gaat zijn :D

Des te beter! *O*
pi_192427352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Ik greep gisteren in een condoom toen ik compost in de moestuin wilde leggen. Foutje met afval sorteren :D
Baaaaaah! :D
pi_192427354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Des te beter! *O*
Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
pi_192427362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef minilot het volgende:

Dat hoef ik hier aan eigen- en schoonkant niet te proberen. En terecht ook: het zijn volwassen mensen waar ik simpelweg geen zeggenschap over heb en wil hebben.
Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192427407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze wijzen op onverstandig gedrag is nog wel wat anders dan zeggenschap hebben over.
Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel. :) En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
pi_192427424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn familie nam het ook allemaal niet zo serieus. Kijk waar ze dat gebracht heeft :X
Mijn ouders uitgesloten overigens, maar mijn moeder was zo enorm een risicogroep dat mijn vader het zekere voor het onzekere wilde nemen en het huis niet meer uit gaat en niemand op bezoek wil hebben. De boodschappen worden door de hulp gehaald en buiten achter gelaten.
Ja :X
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken :Y

Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken. :X
pi_192427435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ergens ben ik het met je eens. Want een bier met ballen is wel fijn. Maar ik kan niet zo goed tegen pittig hahaha.
Glaasje chocomel ernaast, opgelost! :9
pi_192427445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dit.

Ik vind het hier ook lastig. Mijn schoonmoeder doet haar eigen boodschappen. Zij past ook echt wel in een risicogroep met leeftijd, diabetes, hoge bloeddruk, verminderde nierfunctie, stoma. Maar ja, ze doet toch wat ze zelf wil. Ze is voorzichtig hoor maar zelf geen boodschappen meer doen is echt geen optie voor haar. Ik bemoei me er niet mee, dat heb ik inmiddels wel geleerd.
J gaat er wel een paar keer in de week langs en alles gaat goed. Hopen maar dat dat zo blijft.
Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.
pi_192427452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Glaasje chocomel ernaast, opgelost! :9
Wat een vervelende oplossing :9
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:12:25 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192427453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Klopt, ik reageerde dan ook op het 'sommeren' van Barrel. :) En ik zie dat om me heen ook wel serieus gebeuren. Het is uiteraard goed en prima om de risico's en maatregelen nog eens extra te benadrukken, maar da's wat anders dan, zeg, iemand verbieden om boodschappen te gaan doen of een bezoeker te ontvangen.
Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen :+

Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh.. o|O
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192427454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
De fipo is de eerste post NA de OP }:|
Jaja...er zat iemand tussen?
Groet aan je collega :W
pi_192427455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:09 schreef Tele6 het volgende:

Ja :X
Ik ben blij dat jouw ouders wel uitkijken :Y

Gelukkig wonen mijn ouders op minstens anderhalf uur rijden afstand van alle familie, dus ze brengen mijn oma of de oudere zussen van mijn vader niet zomaar in gevaar. Alleen iedereen in de supermarkt en alle vriendinnen met wie mijn moeder nog afspreekt en de collega's van mijn vader die ook niet thuis willen werken. :X
En zo zijn nog heel veel mensen in Nederland bezig :7 Als het alleen je ouders waren, dan was er geen probleem. Maar het zijn er zoveel die zo doen.
pi_192427471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:

Ze zijn alle 4 nogal eigenwijs dus we hebben het wel een aantal keer moeten herhalen :+

Mn vader fietste ook nog even naar de Kruidvat, want dezelfde artikelen met Albert bestellen wad toch een whopping 2 euro duurder.. wat heb je aan geld in je kist joh.. o|O
:D doet me denken aan die Italiaanse burgemeester die kwaad was dat mensen nog naar de kapper gingen. De kist ging toch dicht en dan zag niemand je haar.
pi_192427480
Mijn ouders lijken het nu wel serieus te nemen. Alleen doen ze nog graag boodschappen (?), gelukkig wel maar 1x in de week.
Heb al aangegeven dat de boodschappen gewoon met mijn weekboodschappen kan meebestellen n in de tuin zetten maar daar willen ze niet aan.
pi_192427481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef minilot het volgende:

Oh ja! Ik was even in verwarring door balkon aan de woonkamer. Dit wist ik eigenlijk, want gitaar spelen in de tuinkamer. *)
Ik sliep vroeger in de tuinkamer van zo'n huis! O+ Wat hebben jullie eigenlijk met de garage gedaan?
Daar staat de auto in *) :D
pi_192427497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:o
Tja.... heeft ie wel een uitje :{
pi_192427502
Mijn mams nodigde mij en J. gisteren bloedserieus serieus uit om bij een vriendin van haar (en mijn broertje en nog een andere vriendin) te gaan gourmetten met Pasen. :') :X Nee moeder, nee.
pi_192427514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
Mijn mams nodigde mij en J. gisteren bloedserieus serieus uit om bij een vriendin van haar (en mijn broertje en nog een andere vriendin) te gaan gourmetten met Pasen. :') :X Nee moeder, nee.
Ja, dit krijg je nu ook. Mensen willen toch samen zijn met Pasen...en straks wordt het mooi weer en dan willen mensen toch naar buiten en een uitje.
pi_192427518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
Hoe is het met je broertje? Gaan zijn dingen door nu met alle virusgedoe en zo?
pi_192427521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Daar staat de auto in *) :D
Wat? Ik dacht dat alle mensen met een drive-in-woning een wazige hobbymatige invulling van die garage hadden en/of rommelhok! :D ;)
pi_192427540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit krijg je nu ook. Mensen willen toch samen zijn met Pasen...en straks wordt het mooi weer en dan willen mensen toch naar buiten en een uitje.
Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en heel Disney+ afkijken en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej! :D :@ O+
pi_192427542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoe is het met je broertje? Gaan zijn dingen door nu met alle virusgedoe en zo?
:Y
Het gaat wisselend. Momenteel wel aardig :)
pi_192427547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:18 schreef minilot het volgende:

Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en Disney + en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej! :D :@ O+
Ik lol'de O+ Veel quality time met je eigen gezin O+
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:19:51 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192427551
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nou ja, mijn ouders zijn eigen, autonome mensen, dus ik vind dat ik in principe niets over ze te zeggen heb. Net zoals zij niets over mij te zeggen heb. Ik kan aangeven dat ik denk dat het niet zo verstandig is, maar dat heb ik erg bewust niet gedaan op het moment. Familierelaties liggen nogal moeilijk soms.
Het is heel lastig ja. Je hoopt gewoon dat de mensen waar je van houdt gezond verstand hebben. Maar ja, dat is nou eenmaal vaak niet zo.

Ik vind wel dat je in principe moet kunnen uiten dat je zoiets onverstandig vindt. Maar ja, zo liggen relaties inderdaad vaak niet.
Spoilers!
pi_192427565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:19 schreef minilot het volgende:

[..]

:Y
Het gaat wisselend. Momenteel wel aardig :)
Goed om te horen :*
pi_192427566
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lol'de O+ Veel quality time met je eigen gezin O+
Ja, daar hebben we normaal al wel genoeg van, maar met Paasthema is wel extra leuk natuurlijk. We overwegen nog Jesus Christ Superstar te re-enacten met Günthers knuffels, zo halverwege de voorraad speciaalbier. :9
pi_192427575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we normaal al wel genoeg van, maar met Paasthema is wel extra leuk natuurlijk. We overwegen nog Jesus Christ Superstar te re-enacten met Günthers knuffels, zo halverwege de voorraad speciaalbier. :9
Ik stem hier voor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_192427579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik stem hier voor.
Noted!
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:23:20 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192427596
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Noted!
Incl fotoreportage .. ahh toee... O-)
pi_192427601
Günther is overigens al danig in de paasstemming: hij heeft blijkbaar iets van ons opgepikt en roept nu 'Jezus!' als -ie ergens van schrikt of zijn teen stoot. :{ }:|
pi_192427633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat? Ik dacht dat alle mensen met een drive-in-woning een wazige hobbymatige invulling van die garage hadden en/of rommelhok! :D ;)
Wij hebben zeeën van ruimte in dat huis joh, met zijn 2tjes + geen hobby's voor in een garage :D
pi_192427643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef minilot het volgende:
Günther is overigens al danig in de paasstemming: hij heeft blijkbaar iets van ons opgepikt en roept nu 'Jezus!' als -ie ergens van schrikt of zijn teen stoot. :{ }:|
_O-

In dat kader, ik ben bijna klaar met de messiah. My god wat een zoetsappig verhaal.
Wel lekker om bij te crosstrainen.
Vond jij het nou zo'n leuke serie?
pi_192427648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij hebben zeeën van ruimte in dat huis joh, met zijn 2tjes + geen hobby's voor in een garage :D
Niettemin! ;)
Ik had ooit een buurman die een klein formaat sportvliegtuig probeerde te bouwen in de garage..
..gedurende de elf jaar dat ik daar woonde! :D
pi_192427666
quote:

[..]

Wij kunnen nu dus gewoon zonder enige vorm van scheve gezichten een heel Paasweekend lang in pyjama blijven en heel Disney+ afkijken en steevast maniakaal grijzende chocoladekonijnen eten en eieren verstoppen en door koter laten zoeken in de tuin en driehonderd speciaalbiertjes proberen en en en.. jeeej! :D :@ O+
Heerlijk O+
pi_192427669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit moet je op film zetten voor ons!
pi_192427677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Blues het volgende:

[..]

_O-

In dat kader, ik ben bijna klaar met de messiah. My god wat een zoetsappig verhaal.
Wel lekker om bij te crosstrainen.
Vond jij het nou zo'n leuke serie?
Ik vond het tof, ja! Niet spannend ofzo, maar wel prettig kijkvoer :Y
pi_192427688
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Dit moet je op film zetten voor ons!
Mogelijk. <O)
pi_192427714
@Thinkk-Pinkk https://nl.pepper.com/aan(...)l-736-stukjes-140040

Ondanks beperkt aantal stukjes... denk ik niet dat je er snel klaad mee bent :)

En bedenk me ineens dat donner.nl
Legpuzzels van escher heeft O+
pi_192427791
quote:

[..]

Dit klinkt eigenlijk heel erg goed O+

Zo even naar het Kruidvat (was niet de planning.). Verder nog de rest van de hoorcolleges terugkijken, en wat mails eruit sturen. Ik wacht al meer dan een maand op schoenen :') .
pi_192427821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef minilot het volgende:
Wij fietsten vorige week door het park, weer een politieauto doorheen reed. Mijn oudste gaat naar een christelijke school, en vertelde me op dat moment het volgende: "Mama, jezus is nu dood. Maar hij zorgde wel heel goed voor de mensen toen hij leefde. Daarom heeft hij er voor gezorgd dat er nu politie is, zodat de politie nu goed voor mensen kan zorgen". O+
pi_192427834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Een keer in zuid italie ook zo heerlijk courgette gegeten. Courgette in hele dunne plakjes snijden (kaasschaaf), marineren in olie en knoflook (veel uiteraard) en dan grillen en vlak voor opdienen gaat er wat honingbalsamico over. Dat laatste daar gekocht en zo lekker
Het geinige van het Food52-recept is dis dat het grillen éérst gebeurt en pas daarna marineren. Dat betekent dat je er dus last minute niks meer aan hoeft te doen en dat is erg handig. En volgens de omstrijving trekt de smaak van de marinade er ook stukken beter in als de courgette al gebakken is *O*
pi_192427887
Ik geloof dat het voor mij ook wat moeilijker is om te accepteren omdat de NL maatregelen gewoon een stuk minder streng zijn dan de Belgische. Hier is de kruidvat/bouwmarkt/weet ik wat voor winkel al weken dicht. We kunnen naar de dokter/supermarkt/apotheek, en c'est tout.
pi_192427893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wij fietsten vorige week door het park, weer een politieauto doorheen reed. Mijn oudste gaat naar een christelijke school, en vertelde me op dat moment het volgende: "Mama, jezus is nu dood. Maar hij zorgde wel heel goed voor de mensen toen hij leefde. Daarom heeft hij er voor gezorgd dat er nu politie is, zodat de politie nu goed voor mensen kan zorgen". O+
Oef, ik heb de dude hier juist naar de enige seculiere peuterschool van het dorp geschopt om zulks te voorkomen. :@

Hoe gaat het verder ondertussen met je mooie guppies? O+
pi_192427921
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Het geinige van het Food52-recept is dis dat het grillen éérst gebeurt en pas daarna marineren. Dat betekent dat je er dus last minute niks meer aan hoeft te doen en dat is erg handig. En volgens de omstrijving trekt de smaak van de marinade er ook stukken beter in als de courgette al gebakken is *O*
Nu geen courgette in huis, maar het staat al op de boodschappenlijst van volgende week, en dan ook eens op deze manier.
pi_192427939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Oef, ik heb de dude hier juist naar de enige seculiere peuterschool van het dorp geschopt om zulks te voorkomen. :@

Hoe gaat het verder ondertussen met je mooie guppies? O+
Ik hou er wel van, en vind z'n eigen interpretatie van het geloof erg leuk. Meer dan een wekelijks verhaaltje doen ze ook niet, trouwens. Vind het belangrijk dat hij er iets van meekrijgt, al is het alleen maar om de religieuze medemens wat beter te begrijpen. Van ons krijgt hij er niets van mee. En ze hebben veel aandacht voor alle wereldgeloven, wat ik erg waardeer. 50% van de school is ook moslim, en ze hebben het over suikerfeest, ramadan, etc.

De guppies doen het prima. Ze zijn vooral erg luid, post-corona kijk ik uit naar een dag stilte. Onze onderburen waarschijnlijk ook!
pi_192427954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu geen courgette in huis, maar het staat al op de boodschappenlijst van volgende week, en dan ook eens op deze manier.
Jeej! Laat weten hoe het smaakte. :9

Sowieso zijn de meeste van die Genius-recepten op Food52 wel erg tof! O+
https://food52.com/users/31034-genius-recipes

Komen vaak van gerennomeerde restaurants, boeken en/of chefs af en draaien meestal om een ongebruikelijke techniek of een onverwacht component of trucje waardoor iets verrassend goed werkt. O+ Heel leerzaam en vrijwel altijd erg lekker! Leuk om doorheen te bladeren :Y #tipvanflip
pi_192428003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik hou er wel van, en vind z'n eigen interpretatie van het geloof erg leuk. Meer dan een wekelijks verhaaltje doen ze ook niet, trouwens. Vind het belangrijk dat hij er iets van meekrijgt, al is het alleen maar om de religieuze medemens wat beter te begrijpen. Van ons krijgt hij er niets van mee. En ze hebben veel aandacht voor alle wereldgeloven, wat ik erg waardeer. 50% van de school is ook moslim, en ze hebben het over suikerfeest, ramadan, etc.
Dat snap ik ook best. :Y J. en ik komen allebei uit een christelijk nest, mijn halve schoonfamilie is enthousiast evangelist en de toekomstige basisschool (waar ook de peuters bijhoren) heeft heel veel kinderen uit praktiserende moslimfamilies - ik denk dat het met die exposure wel goed komt.
Ik vind het op zich ook wel lief en snoezig als kinderen een poosje geloven in dingen die niet waar zijn, maar voel me prettiger bij de verschillende andere gelegenheden daarvoor dan de heersende wereldreligies :)

Sterkte met de herrie! :*
pi_192428137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik geloof dat het voor mij ook wat moeilijker is om te accepteren omdat de NL maatregelen gewoon een stuk minder streng zijn dan de Belgische. Hier is de kruidvat/bouwmarkt/weet ik wat voor winkel al weken dicht. We kunnen naar de dokter/supermarkt/apotheek, en c'est tout.
Dan heb je qua “accepteren” ook heel weinig keuze.

Ben benieuwd hoe dat hier komend weekend gaat als het ineens schitterende weer word.
pi_192428200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan heb je qua “accepteren” ook heel weinig keuze.

Ben benieuwd hoe dat hier komend weekend gaat als het ineens schitterende weer word.
Las net dat de burgemeester een deel van park sonsbeek heeft gesloten en een deel van de rijnkade. Daar waren de afgelopen week nog veel mensen die zowel voor overlast zorgden (hangjongeren met drank op die op de kade racewedstrijden hielden) en geen afstand hielden. En de toegang, zeker dat deel van het park, is heel smal.
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:00:12 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192428291
Hier gaan komend weekend ook de parkeerplaatsen bij/naar het strand dicht. ^O^

We nemen wel een poststuk mee als we wel naar het strand gaan.. om aan te tonen dat we hier wonen..
pi_192428355
@Barrel Samen wandelen op het strand is an sich toch helemaal niet verboden? Sluiting parkeerplaatsen alleen ter sterke onmoediging van drommen mensen. :)
pi_192428390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef minilot het volgende:
@:Barrel Samen wandelen op het strand is an sich toch helemaal niet verboden? Sluiting parkeerplaatsen alleen ter sterke onmoediging van drommen mensen. :)
En mensen staan met de auto's te dicht bij elkaar hoorde ik vorige week van een boswachter. Plus dat er mensen zijn die denken ikke ikke ikke en een ander niet voor willen laten gaan.
pi_192428403
Ik heb sowieso ook al het idee dat het bijv. op straat weer wat drukker is. Het gaat relatief 'goed' is het nieuws + het duurt al even + mooi weer... dus mensen worden lakser, lijkt het.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192428455
Dat gezegd hebbende wil ik vanmiddag even naar de Intratuin. :@
pi_192428456
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb sowieso ook al het idee dat het bijv. op straat weer wat drukker is. Het gaat relatief 'goed' is het nieuws + het duurt al even + mooi weer... dus mensen worden lakser, lijkt het.
Ja, tijd voor een lockdown... wij kunnen hier helemaal niet mee omgaan.
pi_192428474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Uhmmpie het volgende:
@:thinkk-pinkk https://nl.pepper.com/aan(...)l-736-stukjes-140040

Ondanks beperkt aantal stukjes... denk ik niet dat je er snel klaad mee bent :)

En bedenk me ineens dat donner.nl
Legpuzzels van escher heeft O+
Oh hemel ik denk dat ik die even over sla. Dat eindigt in een vanuit frustratie door de woonkamer gesmeten puzzel :+

@Licky_Strike lief dat je aan me gedacht hebt :*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:13:01 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192428519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef minilot het volgende:
@:Barrel Samen wandelen op het strand is an sich toch helemaal niet verboden? Sluiting parkeerplaatsen alleen ter sterke onmoediging van drommen mensen. :)
Mja.. het feit dat dingen niet verboden zijn maakt dan wel dat er alsnog hele drommen mensen uit heel de stad naar het strand kunnen komen.. " dan maar met de fiets/tram/bus, etc" . Of DAT dan weer verstandig is..
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:13:55 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192428534
Inmiddels is de was opgevouwen de afwas gedaan en de woonkamer enigszins gefatsoeneerd..

Nu motivatie vinden om andere dingen te gaan doen :+
pi_192428565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:
Inmiddels is de was opgevouwen de afwas gedaan en de woonkamer enigszins gefatsoeneerd..

Nu motivatie vinden om andere dingen te gaan doen :+
HIer is alleen de was opgevouwen #trotsopmezelf
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:16:05 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192428569
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef minilot het volgende:

Je hebt wel een beetje gelijk.
Wij zijn in ons rijtje van 10 drive-in woningen de enigen die de garage gebruiken waarvoor die oorspronkelijk bedoeld was: een auto in herbergen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:17:24 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192428595
Straks voor vanavond even de voorbereidingen treffen voor het weer maken van een echte paella in de paellapan.

En voor morgen op zoek naar en leuk restaurant uit de buurt dat ons eten wil thuisbezorgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:22:25 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192428687
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
Straks voor vanavond even de voorbereidingen treffen voor het weer maken van een echte paella in de paellapan.

En voor morgen op zoek naar en leuk restaurant uit de buurt dat ons eten wil thuisbezorgen.
Dat is hier zo enorm teleurstellend.. -O-

Ons favoriete (wijn-)restaurant levert nu wel wijn pakketten.. dus gister maar een pakketje besteld ^O^
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:28:44 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192428804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:22 schreef Barreltje het volgende:

Dat is hier zo enorm teleurstellend.. -O-

Er zijn bij ons wel een stel restaurants die het doen, zelfs Michelinsterrententen, maar het gebodene vind ik teleurstellend.
Ik twijfel nu om bij een restaurant bij ons om de hoek iets te bestellen om te laten bezorgen/af te halen:
https://restaurantnap.nl/nap-thuis/
Poef.....gone! ©golfer
pi_192428852
Lunchpauze :9 Biefstukje gebakken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:33:32 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192428897
Wij zijn maandag 17 jaar samen en gaan voor zondag ook een menu ergens afhalen. We kunnen kiezen uit drie restaurants dus dat komt wel goed. We moeten de menu's voor deze week nog even naast elkaar leggen.
Spoilers!
pi_192428915
quote:
Maar ja, aan de andere kant zijn er zat Belgen die de grens overkomen om hier naar markten te gaan. Er zijn overal blijkbaar voorzichtige en veel minder voorzichtige mensen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192428922
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn maandag 17 jaar samen en gaan voor zondag ook een menu ergens afhalen. We kunnen kiezen uit drie restaurants dus dat komt wel goed. We moeten de menu's voor deze week nog even naast elkaar leggen.
Ideaal!

Wij moeten het doen met een kroeg en pannenkoekenbakker. Binnenkort wel eens poffertjes afhalen :9
pi_192428940
Hier valt het thuisbezorgen ook best tegen. Wel heel veel van hetzelfde of die al aan thuisbezorgen deden. Maar ook eigenlijk wel fijn. Gewoon zelf koken. Met pasen in ieder geval asperges :9
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:38:36 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192428974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ideaal!

Wij moeten het doen met een kroeg en pannenkoekenbakker. Binnenkort wel eens poffertjes afhalen :9
Niemand bezorgt hier helaas. Dat is dan wel weer jammer.
Spoilers!
pi_192428985
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar ja, aan de andere kant zijn er zat Belgen die de grens overkomen om hier naar markten te gaan. Er zijn overal blijkbaar voorzichtige en veel minder voorzichtige mensen.
Dat sowieso. En ik weet eigenlijk niet of België gewoon meer test dan NL, of dat het toch echt zo is dat er in België meer corona-besmettingen zijn. (14788 in NL, 16770 in België)

Bij mijn zusje in Oostenrijk is het ook veel strenger. Op zich gaat dat dus wel goed, maar het is wel een beetje de vraag wat er straks gebeurt als alles weer open gaat. Of je juist dan niet alsnog een enorme piek krijgt.
pi_192428998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niemand bezorgt hier helaas. Dat is dan wel weer jammer.
Oja dat is dan wel weer minder

Wel mooi om te zien wat ze allemaal verzinnen, hopelijk redden ze het
pi_192429026
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mja.. het feit dat dingen niet verboden zijn maakt dan wel dat er alsnog hele drommen mensen uit heel de stad naar het strand kunnen komen.. " dan maar met de fiets/tram/bus, etc" . Of DAT dan weer verstandig is..
Ik begrijp dat het niet handig is, en dat mensen eigenlijk zich zouden moeten proberen te verspreiden over de dagen... maar dat mensen uit de stad ook af en toe snakken naar wat frisse lucht, dat begrijp ik dan wel weer heel goed ;) .

Ik had het zelf deze week ook; ik ben naar de Veluwe gereden om daar echt even adem te halen. Gelukkig was het uitgestorven, en ik zou ook niet snel in het weekend gaan om drukte te vermijden. Maar ja, ik woon er natuurlijk niet.
pi_192429069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat sowieso. En ik weet eigenlijk niet of België gewoon meer test dan NL, of dat het toch echt zo is dat er in België meer corona-besmettingen zijn. (14788 in NL, 16770 in België)

Bij mijn zusje in Oostenrijk is het ook veel strenger. Op zich gaat dat dus wel goed, maar het is wel een beetje de vraag wat er straks gebeurt als alles weer open gaat. Of je juist dan niet alsnog een enorme piek krijgt.
Het dodenaantal is ongeveer vergelijkbaar de laatste dagen, ondanks het lagere inwonertal in België.
pi_192429102
Ik las vandaag trouwens dat het LUMC Leiden een app heeft gemaakt om corona te monitoren (ik moet dan altijd aan moni-torren denken, iemand ook?).

Er doen nu nog niet genoeg mensen mee dat ze een goed beeld hebben van het voorkomen van coronasymptomen in verschillende regio's.

Je vult iedere 1-3 dagen een kort vragenlijstje in, echt maar een paar vragen.

info

Google app store
pi_192429134
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik las vandaag trouwens dat het LUMC Leiden een app heeft gemaakt om corona te monitoren (ik moet dan altijd aan moni-torren denken, iemand ook?).

Er doen nu nog niet genoeg mensen mee dat ze een goed beeld hebben van het voorkomen van coronasymptomen in verschillende regio's.

Je vult iedere 1-3 dagen een kort vragenlijstje in, echt maar een paar vragen.

info

Google app store
Weird, vind em niet in de appstore :?
pi_192429139
Ik ben inmiddels een ruime week niet meer echt buiten geweest vanwege verkouden. Gelukkig hebben we een fijne tuin (die ik aan het opknappen ben, dus ook genoeg te doen als ik buiten ben). En ook een voortuin, waardoor ik een beetje buiten kan rommelen en af en toe iets naar de buren kan roepen. Ik heb me geïnstalleerd op een stoel voor het raam en ik vind het knus om een beetje naar buiten te kijken. Af en toe wandelt er iemand langs, er zijn buren met een schommel, er worden pakjes bezorgd, regelmatig staan er opa's en oma's in tuinen naar hun kleinkinderen te zwaaien door het raam, net werd er een lantaarnpaal gerepareerd :+ Ik weet inmiddels ook van een hele set buren wanneer ze jarig zijn omdat er dan weer iemand in een voortuin liedjes staat te zingen O+
pi_192429142
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat was dan een tijd geleden, de grenzen zijn hier toe voor niet essentieel verkeer, en dat wordt streng gecontroleerd!
pi_192429153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben inmiddels een ruime week niet meer echt buiten geweest vanwege verkouden. Gelukkig hebben we een fijne tuin (die ik aan het opknappen ben, dus ook genoeg te doen als ik buiten ben). En ook een voortuin, waardoor ik een beetje buiten kan rommelen en af en toe iets naar de buren kan roepen. Ik heb me geïnstalleerd op een stoel voor het raam en ik vind het knus om een beetje naar buiten te kijken. Af en toe wandelt er iemand langs, er zijn buren met een schommel, er worden pakjes bezorgd, regelmatig staan er opa's en oma's in tuinen naar hun kleinkinderen te zwaaien door het raam, net werd er een lantaarnpaal gerepareerd :+ Ik weet inmiddels ook van een hele set buren wanneer ze jarig zijn omdat er dan weer iemand in een voortuin liedjes staat te zingen O+
Dit klinkt echt mega knus :+ En een beetje oma-achtig. Toch ook wel.
pi_192429156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat was dan een tijd geleden, de grenzen zijn hier toe voor niet essentieel verkeer, en dat wordt streng gecontroleerd!
Toch maakt de politiek zich flinke zorgen over de toestroom van Belgen en Duitsers in het paasweekend.
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:51:56 #90
63722 z80
I fink you freaky
pi_192429159
quote:
Hier in Duitsland ook.
En nu is net mijn wasmachine stuk gegaan. Nu heb ik de mazzel dat ik veel zelf kan. Inmiddels ook weet wat er stuk is en een vervangende component besteld. Straks even verder meten of de rest nog wel heel is of dat ik de machine moet gaan neppen door de deurschakelaar door te verbinden.

Kun je witgoed niet zelf repareren heb je in Duitsland en België een uitdaging. Voor zolang de lockdown duurt. Geen wasmachine, kooktoestel of koelkast lijkt me toch lastig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192429175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt echt mega knus :+ En een beetje oma-achtig. Toch ook wel.
Ja, het heeft een hoog achter-de-geraniums-gehalte. Maar voor de gelegenheid wentel ik me er maar in :D
pi_192429186
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef z80 het volgende:

Hier in Duitsland ook.
En nu is net mijn wasmachine stuk gegaan. Nu heb ik de mazzel dat ik veel zelf kan. Inmiddels ook weet wat er stuk is en een vervangende component besteld. Straks even verder meten of de rest nog wel heel is of dat ik de machine moet gaan neppen door de deurschakelaar door te verbinden.

Kun je witgoed niet zelf repareren heb je in Duitsland en België een uitdaging. Voor zolang de lockdown duurt. Geen wasmachine, kooktoestel of koelkast lijkt me toch lastig.
Ik weet niet meer welk land, maar daar waren bouwmarkten open zodat mensen essentials konden kopen. En dan bedoelden ze dus een kraan als die stuk ging, of onderdelen voor een kapotte wasmachine. Iemand op imgur die er werkte was boos dat er toch echt vooral verf en ander klusmateriaal verkocht werd, niet de essentials waarvoor ze open mochten blijven.
pi_192429199
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Weird, vind em niet in de appstore :?
Alleen als je de link opzoekt. In ieder geval, via de link vond ik 'm wel :?
pi_192429200
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, het heeft een hoog achter-de-geraniums-gehalte. Maar voor de gelegenheid wentel ik me er maar in :D
Mijn leven bestaat uit de afwas, de was, stofzuigen, studie, beetje knuffelen met vriend, en de boodschappen. (Ik heb geen puzzel hier.....anders had ik dat nog kunnen noemen :P )

Ik bedoel, veel burgerlijker werd het toch al niet, dus ik ben wat jaloers op jouw bedrijvige buurt (en dan bedoel ik anders bedrijvig dan hier, waar vooral het wietdealen en het scooterhangen door lijkt te gaan :') ) .
pi_192429209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier in Duitsland ook.

Wat was er stuk?
  vrijdag 3 april 2020 @ 12:56:07 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_192429221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, tijd voor een lockdown... wij kunnen hier helemaal niet mee omgaan.
En hoelang wil je die laten duren? Tot er een entstof is, in dusdanige hoeveelheden dat er een arts rond kan gaan rijden. Of tot er medicatie beschikbaar is die ziekenhuisopnamen en dood door corona zeldzaam maken?
pi_192429238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn leven bestaat uit de afwas, de was, stofzuigen, studie, beetje knuffelen met vriend, en de boodschappen. (Ik heb geen puzzel hier.....anders had ik dat nog kunnen noemen :P )

Ik bedoel, veel burgerlijker werd het toch al niet, dus ik ben wat jaloers op jouw bedrijvige buurt (en dan bedoel ik anders bedrijvig dan hier, waar vooral het wietdealen en het scooterhangen door lijkt te gaan :') ) .
Heel spannend is het leven even niet nee :D Het is inderdaad een fijne buurt om zo lang op uit te kijken. Aan de voorkant een hoop te beleven :') en aan de achterkant veel ruimte, groen, bomen en gezellige vogeltjes. Kon slechter :)
pi_192429252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:56 schreef z80 het volgende:

[..]

En hoelang wil je die laten duren? Tot er een entstof is, in dusdanige hoeveelheden dat er een arts rond kan gaan rijden. Of tot er medicatie beschikbaar is die ziekenhuisopnamen en dood door corona zeldzaam maken?
bij voorkeur tot mijn pensioen?
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:01:24 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_192429275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat was er stuk?
Een Triac. acs106-6sn. Heeft een opendakje gekregen.
En dat ding stuurt de vergrendeling van de klep aan. Klep niet vergrendeld = geen was.
Echter stuurt deze ook nog wat meer zooi op de print aan ter controle. Dus enkel een schakelaar doorverbinden werkt helaas niet. Reeds geprobeerd.
pi_192429342
Hier is het ook niet echt spannend, meer echt saai. Geen bezoek, geen eters, niet op bezoek, niet ergens eten.
Maar ook verder nergens heen. Het "vrijlaten" van de koeien is ook gecancelled. Al had het natuurcentrum hier om de hoek het wel op FB gezet, gefilmd door een drone. Zo leuk om te zien.

Zo maar eens even wat te eten maken, nog even wat dingen van werk afmaken en dan weekend houden. Heb een paar uurtjes vrij genomen.
Even een lijstje "plannen" maken voor het weekend. Een vriend van mij zou een extra tafel maken in de kleine kamer zodat ik 2 naaimachines makkelijk kan gebruiken maar dat gaat voorlopig niet door. Dus nu even wat dingen verplaatst en dan lukt het misschien ook.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:10:45 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192429404
Ik vind mijn bestelling bij Albert maar lastig. Ze komen maandag en daarna 2,5 week niet meer. Ik vind het vooral lastig wat we met pasen moeten eten.

En verder schiet ik echt nergens mee op vandaag :{
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:12:30 #102
217702 Lonaa
Honger!
pi_192429434
Ik zit gewoon ontzettend met mezelf en de wereld in de knoop. ^O^
pi_192429440
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mijn bestelling bij Albert maar lastig. Ze komen maandag en daarna 2,5 week niet meer. Ik vind het vooral lastig wat we met pasen moeten eten.
Ik kreeg net opeens een berichtje dat mijn bezorgmoment toch een week eerder dan gepland kan. Misschien hebben jullie dat geluk ook nog?

Voor Pasen geen goede tips, ik ga voor rolcroissants, stol, gevulde eieren en een Paasbrownie.
pi_192429460
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
*boks*
pi_192429465
Ik werk met de pasen. Maar gekookte eitjes en croissantjes gaan er altijd wel in :9
pi_192429481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net in ieder geval gereserveerd voor as donderdag. Maar een aantal producten (juist de asperges) zijn niet op voorraad. Van de week verder aanvullen en misschien zijn ze er dan.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:16:47 #107
217702 Lonaa
Honger!
pi_192429506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*
The joy.
pi_192429514
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

The joy.
Isolation komt me goed uit :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 april 2020 @ 13:20:30 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192429569
Net boodschappen gedaan. Hoef er voor de boodschappen niet meer uit. Ik ga morgen en zondag vroeg aan de wandel, voor de meute uit :P.

Qua Pasen nog geen idee. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:20:51 #110
217702 Lonaa
Honger!
pi_192429574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Isolation komt me goed uit :@
Isolation en stoppen met roken helpen hier niet mee. Then again komt kluizenaren me dan dus wel weer goed uit. Ofzo. Ik weet het niet.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:21:23 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429579
Ik heb 2 kilo spare ribs uit de vriezer gehaald die ik na de kerst in Duitsland gekocht had; morgen de steenoven zachtjes stoken en ze langzaam garen..

Vandaag schrijfwerk (vandaar weinig op Fok)

En ik vind dat de overheid een noodveroordening voor Pasen in moet voeren waarin -alles- verboden is behalve poepen en ademhalen, alleen al om de "het valt wel mee" groep nu eens echt wakker te slaan. Desnoods letterlijk.

Komen hier gewoon al weer pamfletjes in de brievenbus voor een feest op 2 juni...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192429631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 2 kilo spare ribs uit de vriezer gehaald die ik na de kerst in Duitsland gekocht had; morgen de steenoven zachtjes stoken en ze langzaam garen..

Vandaag schrijfwerk (vandaar weinig op Fok)

En ik vind dat de overheid een noodveroordening voor Pasen in moet voeren waarin -alles- verboden is behalve poepen en ademhalen, alleen al om de "het valt wel mee" groep nu eens echt wakker te slaan. Desnoods letterlijk.

Komen hier gewoon al weer pamfletjes in de brievenbus voor een feest op 2 juni...
Amsterdam kijkt al naar a.s warme zondag en sluit parken en er is een vaarverbod zondag. Kan best ook met de Pasen gelden.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:25:57 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Amsterdam kijkt al naar a.s warme zondag en sluit parken en er is een vaarverbod zondag. Kan best ook met de Pasen gelden.
Ik vind gewoon wat van het rand-opzoekend gedrag: "Dit is niet expliciet verboden dus ik doe het want het mag dus het is ook prima en heel goed en bervorderlijk voor de situatie want als het dat niet was was het wel verboden" in combinatie met de fantasie-reden "dat heb ik nodig".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192429712
zijn er nu eigenlijk gratis handige tools voor je CV, waar je gewoon een .doc of een .pdf uithaalt? Of toch gewoon good old Word?
pi_192429714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik vind gewoon wat van het rand-opzoekend gedrag: "Dit is niet expliciet verboden dus ik doe het want het mag dus het is ook prima en heel goed en bervorderlijk voor de situatie want als het dat niet was was het wel verboden" in combinatie met de fantasie-reden "dat heb ik nodig".
In COR is daar een heel topic over. Maar noem eens voorbeelden van randopzoekend gedrag in jouw optiek dan? :)

(Ik ben er namelijk voor veel situaties zelf niet helemaal uit, wat ik er precies van vind, merk ik. Dus gewoon nieuwsgierig)
pi_192429722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is ook vaak, een ander moet zich maar aanpassen.

Vooral in mijn vorige baan was het zo (en hier ook wel), internationale bijeenkomst, gehele directie samen in 1 vliegtuig naar huis, terwijl er in de richtlijnen (door de directie zelf opgesteld) stond dat dat niet mocht, hooguit 1/3 van de directie). Maar "ik wil met die vlucht naar huis, laat de secretaresses dat maar oplossen". Hoedan??
pi_192429723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
zijn er nu eigenlijk gratis handige tools voor je CV, waar je gewoon een .doc of een .pdf uithaalt? Of toch gewoon good old Word?
Je kunt je wordbestand toch opslaan als pdf? :)
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:29:05 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

In COR is daar een heel topic over. Maar noem eens voorbeelden van randopzoekend gedrag in jouw optiek dan? :)

(Ik ben er namelijk voor veel situaties zelf niet helemaal uit, wat ik er precies van vind, merk ik. Dus gewoon nieuwsgierig)
De instructie is "Blijf thuis."

Dus er van afwijken is al het opzoeken van de rand.

Dat er hele volksstammen zijn die pas beginnen te lezen na de eerste twee woorden en "Tenzij" vertalen in "Maar specifiek voor mij geldt"
pi_192429772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

De instructie is "Blijf thuis."

Dus er van afwijken is al het opzoeken van de rand.
Ah, frisse neus halen? Is dat ook op die rand dan?

(Ik vind het essentieel, frisse lucht happen. (rekening houdend met drukte, minimaal 1,5m afstand, etc.) Voor zowel mentale als fysieke gezondheid. Maar anderen in dat COR-topic geven aan dat echt niet vinden kunnen. Of zeer beperkt. Maar dat lijkt me voor je gezondheid weer funest, en dus ook je weerstand...)
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:33:42 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429795
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, frisse neus halen? Is dat ook op die rand dan?

(Ik vind het essentieel, frisse lucht happen. (rekening houdend met drukte, minimaal 1,5m afstand, etc.) Voor zowel mentale als fysieke gezondheid. Maar anderen in dat COR-topic geven aan dat echt niet vinden kunnen. Of zeer beperkt. Maar dat lijkt me voor je gezondheid weer funest, en dus ook je weerstand...)
Hoeveel wetenschappelijke papers heb je kunnen vinden waarin is bewezen dat een frisse neus noodzakelijk is voor de overleving van een lock-down periode?
Dat is een door emotie gedreven wens, in mijn ogen. Die frisse lucht kun je ook tot je nemen via een raam, een deur, een stoeptegel achter de achtergevel enz.

De enige reden waarom ik op dit moment het huis verlaat is om er voor te zorgen dat mijn schoonouders over 3 weken niet dakloos zijn, omdat ze dan de overdracht hebben van het oude huis, en het sloopbedrijf daar de week er na de sloopmachine in zet.
En zelfs dan met een procedure waarbij het nieuwe huis leeg is, er niemand anders aan het werk is en alles is schoongemaakt.
En dat doe ik met enorme tegenzin, omdat de instructie is "Blijf thuis."
pi_192429826
Voor veel mensen is een frisse neus halen niet mogelijk in de tuin of balkon. Collega van mij woont in een leuk appartement in de binnenstad, zonder buitenruimte, dus die moet voor een frisse neus echt het huis uit.

Katten, ik begrijp er geen moer van. De katten liggen hier bijna altijd in/op de krabpaal. Daar zitten 2 hangmandjes waar ieder haar eigen mandje heeft. Alleen al bijna een jaar was het mandje van Elin "lava". Ze ging er niet in en als ik haar erin zette wist ze niet hoe snel ze eruit moest. En sinds gisteren is het helemaal te gek om daar te liggen :?
pi_192429857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoeveel wetenschappelijke papers heb je kunnen vinden waarin is bewezen dat een frisse neus noodzakelijk is voor de overleving van een lock-down periode?
Dat is een door emotie gedreven wens, in mijn ogen. Die frisse lucht kun je ook tot je nemen via een raam, een deur, een stoeptegel achter de achtergevel enz.

De enige reden waarom ik op dit moment het huis verlaat is om er voor te zorgen dat mijn schoonouders over 3 weken niet dakloos zijn, omdat ze dan de overdracht hebben van het oude huis, en het sloopbedrijf daar de week er na de sloopmachine in zet.
En zelfs dan met een procedure waarbij het nieuwe huis leeg is, er niemand anders aan het werk is en alles is schoongemaakt.
Volgens mij heeft dat alles hiermee te maken.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:40:48 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429878
Ik lees hem als: schrap de bovenste drie volledig, zodat je een kansje houdt op "bestaanszekerheid".

Maar het echte probleem zit hem er volgens mij niet in dat mensen die nadenken dingen ondernemen, die zich van afstand bewust zijn e.d.

Er is gewoon een enorme groep die ontkent dat er een noodzaak is en die de competenties niet heeft om weloverwogen afwegingen te maken.
En die gaan als je het strand afsluit in het bos wandelen, als je dan het bos afsluit gaan ze in de wei wandelen, sluit je de wei af dan gaan ze in de berm van de snelweg wandelen, sluit je de berm af dan gaan ze op de weg wandelen, sluit je de weg af dan gaan ze in de dorpen op de stoep wandelen enz enz enz.
pi_192429884
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:47 schreef Tele6 het volgende:
(ik moet dan altijd aan moni-torren denken, iemand ook?)

Harry Potter en de Vuurbeker?
pi_192429896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja ^)
pi_192429907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:40 schreef fietsie het volgende:
Ik lees hem als: schrap de bovenste drie volledig, zodat je een kansje houdt op "bestaanszekerheid".
maar blijkbaar voelen mensen zich nog niet onwijs bedreigd... anders hadden ze vanzelf minder behoefte aan dat luchtje scheppen

(wat overigens op zich wel gezond is)
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:44:00 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429924
Even iets heel anders. Ik ben nu aan het voorlezen uit Harry Potter deel 5. Met die trut met dat roze gebreide vestje aan.

Is het heel raar als ik eigenlijk niet meer verder wil voorlezen? Wat een kloterig naar karakter in het verhaal zeg.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:45:28 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192429944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

maar blijkbaar voelen mensen zich nog niet onwijs bedreigd... anders hadden ze vanzelf minder behoefte aan dat luchtje scheppen

(wat overigens op zich wel gezond is)
Moeten we maar op alle Nederlandse en Commerciële Nederlandse zenders een paar uur per dag, random, zodat je het niet kunt ontlopen, die IC documentaire gaan laten uitzenden ofzo...
pi_192430012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:44 schreef fietsie het volgende:
Even iets heel anders. Ik ben nu aan het voorlezen uit Harry Potter deel 5. Met die trut met dat roze gebreide vestje aan.

Is het heel raar als ik eigenlijk niet meer verder wil voorlezen? Wat een kloterig naar karakter in het verhaal zeg.
Ik ben echt een onwijze Potter fan.. en met mij natuurlijk vele. En ik denk dat een groot deel een grotere hekel aan Umbridge heeft dan aan Voldemort _O-
pi_192430018
quote:

[..]

Ah, ja, weet je, het is makkelijk praten vanuit een omgeving waarin de lucht sowieso een stuk schoner is dan hier en waar je buienruimte hebt hè. ;)

Hier is geen eens frisse lucht. Mijn vriend heeft astma; die kan hier letterlijk niet sporten zonder om te vallen. (Terwijl hij in Oostenrijk zo een berg op draaft). We hebben geen tuin, en een balkon boven een weg. De hal staat hier vaak vol met wietdampen.

Nu zijn we hier zelf geen wonen - wegens werk en financiën en nu dan die studie erbij, anders hadden we allang ergens anders gezeten - maar dat betekent toch niet dat we - zolang we ons aan de voorschriften houden, en dus 1,5m afstand waarborgen en niet massaal naar Bloemendaal gaan in een warm en zonnig weekend (want te grote kans op drukte), niet af en toe naar buiten zouden kunnen?

We zien verder niemand, behalve de mensen in de supermarkt zo nu en dan. Ik ga niet naar de tandarts, niet naar de bloemenzaak.... ik zoek verder geen familie op. (Ja, aankomende week misschien mijn oma, om mijn tante en moeder te ontlasten.)

Maar goed, daarin verschillen we dus kennelijk van mening. Want door emotie gedreven...ik denk dat mijn lijf af en toe frisse lucht gewoon echt nodig heeft. Ik heb geen wetenschappelijke studie gelezen omtrent frisse lucht en lock downs, maar het is in normale omstandigheden toch altijd wel een advies om gezond te blijven dacht ik zo. Wil ik ook mentaal niet compleet wegteren, mijn studie kunnen blijven voortzetten en mijn relatie niet aan diggelen helpen. (Want ik heb hier geen privacy hè, echt 0,0. )
pi_192430020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Moeten we maar op alle Nederlandse en Commerciële Nederlandse zenders een paar uur per dag, random, zodat je het niet kunt ontlopen, die IC documentaire gaan laten uitzenden ofzo...
Nou, die zou verplicht moeten zijn voor iedere Nederlander. Had er gewoon buikpijn van. Die wanhoop van het personeel "gaan we dit wel redden"?
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:50:46 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192430028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:28 schreef golfer het volgende:

Ik twijfel nu om bij een restaurant bij ons om de hoek iets te bestellen om te laten bezorgen/af te halen:
https://restaurantnap.nl/nap-thuis/
Besteld voor morgen. Moeten het wel even zelf afhalen.
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 13:51:11 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430047
quote:

Oh gewoon doorgaan, eind van t boek krijgt ze een onsje karma voor de kiezen *O*
pi_192430056
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:51 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje gekomen.
pi_192430061
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:40 schreef fietsie het volgende:

Maar het echte probleem zit hem er volgens mij niet in dat mensen die nadenken dingen ondernemen, die zich van afstand bewust zijn e.d.

Er is gewoon een enorme groep die ontkent dat er een noodzaak is en die de competenties niet heeft om weloverwogen afwegingen te maken.
En die gaan als je het strand afsluit in het bos wandelen, als je dan het bos afsluit gaan ze in de wei wandelen, sluit je de wei af dan gaan ze in de berm van de snelweg wandelen, sluit je de berm af dan gaan ze op de weg wandelen, sluit je de weg af dan gaan ze in de dorpen op de stoep wandelen enz enz enz.

uhu... ik moet spontaan aan dit artikel denken...

als je de gequote tekst lees... heeft ze wel het iq van een pinda..
https://www.ad.nl/dossier(...)en-geweten~a21c2121/
pi_192430073
quote:
[ afbeelding ]
*O* *O* *O*
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:54:34 #138
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192430094
quote:
[ afbeelding ]
Wanneer de volgende?
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:55:16 #139
370431 drakin
vurig typje
pi_192430103
quote:
[ afbeelding ]
Tot zover teruggelezen, ben dus weer helemaal bij ^O^

Of zijn er nog andere spannende dingen gebeurd deze week?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192430107
Whaha, ok, mooi dit. Huisgenoot heeft mand gebracht naar de stal. Hij was al aan het zoeken waar neer te zetten, bleek de vaste medewerkster er te zijn. Die zou mij gaan mailen zei huisgenoot...... ik heb geen idee hoe het precies ontvangen is (volgens huisgenoot vond ze het wel leuk hoor :D ) en ik heb geen idee wat er nu precies allemaal in de mand zat, want ik krijg de foto's van Esther nog _O-
pi_192430111
quote:

Ik vond deel 5 ook het naarste. :Y

Al zitten er wel ook leuke stukken in, met Fred en George en de klopgeest. O+

Mijn moeder verbood ons om deel 5 te lezen omdat ze 'm niet leuk vond, dat was dan wel een beetje overdreven :')
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:55:55 #142
370431 drakin
vurig typje
pi_192430118
@Kreator Ik heb ook nog leuke puzzels te koop nu deze af is ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192430122
quote:

Haha, ja Umbridge is echt verschrikkelijk. *ril*
pi_192430144
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hmm mja.. wat ik al zei... mensen die dat nodig hebben... kijken toch niet.
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:57:31 #145
370431 drakin
vurig typje
pi_192430146
quote:

Volhouden, achteraf is dat best een geniaal bedacht karakter omdat ze zo het bloed onder je nagels vandaan kan halen.

Deel 5 is ook het moeilijkste door te komen boek, deel 6 en zeker weten deel 7 maakt het weer helemaal goed!
Freaks like me drink tea
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 13:57:51 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430152
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:55 schreef drakin het volgende:
te koop
Matig. ;(.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 13:58:18 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430163
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wanneer de volgende?
Ik ben echt te dwangmatig hiervoor. Kan niet stoppen als ik bezig ben. Voorlopig ff niet.
pi_192430170
quote:
[ afbeelding ]
wauw _O_ *O*
  vrijdag 3 april 2020 @ 13:58:45 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_192430173
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Matig. ;(.
Ja sorry, heb geen van Haasteren, enkel fantasy dingen.
Freaks like me drink tea
pi_192430198
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben echt te dwangmatig hiervoor. Kan niet stoppen als ik bezig ben. Voorlopig ff niet.
Werken noemt ie dat :{w

:D Ik zou ook niet kunnen stoppen voordat het af zou zijn vrees ik.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:01:38 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_192430219
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kun je wel naar je moestuin nu?
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:03:29 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192430266
OK, ik blijf dus voorlezen uit deel 5.

Ik kan me nog herinneren dat toen ik m zelf las ik af en toe gewoon bladzijden oversloeg :D.
Maar uk controleert ieder wordt wat ik voorlees... dus dat gaat niet...
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:06:03 #153
370431 drakin
vurig typje
pi_192430320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:03 schreef fietsie het volgende:
OK, ik blijf dus voorlezen uit deel 5.

Ik kan me nog herinneren dat toen ik m zelf las ik af en toe gewoon bladzijden oversloeg :D.
Maar uk controleert ieder wordt wat ik voorlees... dus dat gaat niet...
Ik heb umbridge een keer gecosplayed gezien, je blijft de kriebels krijgen

Gewoon lekker dramatisch haar extra walgelijk maken, je kan het! En als je het al gelezen hebt weet je ook wat er straks met dr gebeurd ;)
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:10:39 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_192430430
quote:

[..]

Er zijn wel genoeg onderzoeken gedaan naar de gevolgen van opsluiting. En dan met name eenzame opsluiting.
Jij zit met een gezin lekker achteraf in de natuur met een grote tuin.
Ik ben alleen. Wel met tuin. Maar zonder enig menselijk contact.
Zit je als 1 persoonshuishouden ergens in een stad op 4 hoog achter. Dan komt dat aardig overeen met eenzame opsluiting.

Daarbij hoelang wil je dit volhouden. Voor boodschappen zal ik toch echt de deur uit moeten. Na anderhalve week kwam de bodem van de vrieskist in zicht. Thuisbezorgen zit er hier niet in. En de bezorging zal ook over straat moeten.
Dit virus gaat denk ik niet meer weg.
pi_192430467
Ja, ik ben niet jaloers op de mensen die alleen deze periode doorbrengen. Huidhonger jongeeeeee!
pi_192430517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Er zijn wel genoeg onderzoeken gedaan naar de gevolgen van opsluiting. En dan met name eenzame opsluiting.
Jij zit met een gezin lekker achteraf in de natuur met een grote tuin.
Ik ben alleen. Wel met tuin. Maar zonder enig menselijk contact.
Zit je als 1 persoonshuishouden ergens in een stad op 4 hoog achter. Dan komt dat aardig overeen met eenzame opsluiting.

Daarbij hoelang wil je dit volhouden. Voor boodschappen zal ik toch echt de deur uit moeten. Na anderhalve week kwam de bodem van de vrieskist in zicht. Thuisbezorgen zit er hier niet in. En de bezorging zal ook over straat moeten.
Dit virus gaat denk ik niet meer weg.
Ik zit ook alleen, maar dan op 1 hoog voor. Maar zie verder ook niemand. Gelukkig iedere dag via teams contact met collega's (met deze groep is dat meer dan in een normale kantoor setting). Verder contact met vrienden, maar allemaal digitaal, via messenger/telefoon/mail. Merk wel dat, waar ik eerder een appje stuurde, ik nu wel de telefoon pak voor een echt gesprek.
En dan heb ik contact met jullie, en echt, daar ben ik zo ontzettend blij mee.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:16:09 #157
370431 drakin
vurig typje
pi_192430529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zit ook alleen, maar dan op 1 hoog voor. Maar zie verder ook niemand. Gelukkig iedere dag via teams contact met collega's (met deze groep is dat meer dan in een normale kantoor setting). Verder contact met vrienden, maar allemaal digitaal, via messenger/telefoon/mail. Merk wel dat, waar ik eerder een appje stuurde, ik nu wel de telefoon pak voor een echt gesprek.
O+
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:16:25 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_192430533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik ben niet jaloers op de mensen die alleen deze periode doorbrengen. Huidhonger jongeeeeee!
Daarom wel blij dat mijn werk het stempeltje essentieel beroep gekregen heeft.
Ga ik vanaf volgende week weer af en toe iemand zien.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:17:52 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_192430560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Daarom wel blij dat mijn werk het stempeltje essentieel beroep gekregen heeft.
Ga ik vanaf volgende week weer af en toe iemand zien.
Wat doe je dan voor werk?
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:17:58 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192430563
Ik was het alleen zitten overdag al wel gewend.
Enige verschil is nu dat ik stukken minder ga boodschappen (durft te doen).
En minder uit eten ga.
En ik mis mijn vrijdagse werkplek bij het Openluchttheater.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:19:55 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_192430590
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:17 schreef golfer het volgende:
Ik was het alleen zitten overdag al wel gewend.
Enige verschil is nu dat ik stukken minder ga boodschappen (durft te doen).
En minder uit eten ga.
En ik mis mijn vrijdagse werkplek bij het Openluchttheater.
Jij zit niet 24 uur per dag alleen. Toch een verschilletje.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:20:41 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192430606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef z80 het volgende:

Nee, jij bent veel zieliger hoor. :+
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:21:20 #163
370431 drakin
vurig typje
pi_192430623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja dat klopt, wees lief voor Z80 ;)
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:21:36 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_192430629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

_O_
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:22:44 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192430646
quote:
[ afbeelding ]
_O_
pi_192430654
Nou, ik kan me wel voorstellen dat echt heel de dag en nacht alleen, behoorlijk ruk is.
Ik heb hier Chris nog voor wat aanspraak. De konijnen zeggen toch weinig terug.

En ik kan goed op mezelf zijn, en skypemeetings zijn gezellig, maar het is toch niet hetzelfde als elkaar gewoon af en toe een knuffel kunnen geven.
pi_192430664
Ik ben in quarantaine :6
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:25:08 #168
370431 drakin
vurig typje
pi_192430683
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben in quarantaine :6
We have a winner!
Freaks like me drink tea
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 14:25:40 #169
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430687
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:01 schreef drakin het volgende:

[..]

Kun je wel naar je moestuin nu?
Heb ik een moestuin? :o.
pi_192430697
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ohja, je landgoed met bijgebouwen! Natuurlijk! :Y
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:27:33 #171
370431 drakin
vurig typje
pi_192430720
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja jij had toch een oude buurman naast je in een moestuin?
Freaks like me drink tea
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 14:27:59 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430730
Ik ben wel bijna altijd alleen en ik merk wel dat ik iets minder sociaal ben nu. Moet echt moeite doen om weer op gang te komen als ik iemand spreek.

Zit wel de godganze dag te bellen met klanten e.d.

Verder geen last van, alleen is hetzelfde als normaal alleen. Mis het uit eten gaan en het terras.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:28:18 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192430735
Iemand hier in het dorp heet Mohawk.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 14:28:46 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja jij had toch een oude buurman naast je in een moestuin?
Niet dat ik weet, maar misschien heb ik een lichte tia gehad?
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:29:40 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192430761
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:27 schreef Kreator het volgende:
Ik ben wel bijna altijd alleen en ik merk wel dat ik iets minder sociaal ben nu.
Zie je jouw vriendin ook niet tussendoor?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192430767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:25 schreef drakin het volgende:

[..]

We have a winner!
Voor mijn eigen veiligheid.
Werewolf
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:30:19 #177
370431 drakin
vurig typje
pi_192430773
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar misschien heb ik een lichte tia gehad?
Of ik? 8)7

Wel een oude buurman of dat ineens ook al niet?
Freaks like me drink tea
pi_192430795
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:19 schreef z80 het volgende:

[..]

is het natuurlijk nog steeds vervelend

maar blij dat mijn lief regelmatig langs wipt danwel dat we samen naar zijn huis gaan
niet alleen gezelschap maar ook even wat afwisseling mbt omgeving is toch wel echt heel fijn.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:31:41 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_192430799
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Voor mijn eigen veiligheid.
Heel goed hoor, ik moest van mijn ha in thuisisolatie, was verkouden + griep(tenminste, ik denk dat het griep was toch), zelfs mijn zoon mocht niet komen -O-

Maar gaat het wel een beetje met je nu?
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:35:39 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_192430860
Bijna weekeind. Kan telewerken uit. Het is hier buiten inmiddels 11 graden en droog.
Met de fiets zo even naar Nederland om antihooikoortsspray te halen. Retourtje zal rond de 20KM zijn. Zal wel niet mogen van fiets. Maar zonder de spray gaat het ook niet goed komen.
pi_192430862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:31 schreef drakin het volgende:

[..]

Heel goed hoor, ik moest van mijn ha in thuisisolatie, was verkouden + griep(tenminste, ik denk dat het griep was toch), zelfs mijn zoon mocht niet komen -O-

Maar gaat het wel een beetje met je nu?
Ja. Het rare is dat ik het warm heb maar geen koorts. Ik hou het in de gaten.
Werewolf
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:36:25 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192430874
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:36:33 #183
370431 drakin
vurig typje
pi_192430876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Ja. Het rare is dat ik het warm heb maar geen koorts. Ik hou het in de gaten.
Kan ook een opvlieger zijn
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:37:56 #184
370431 drakin
vurig typje
pi_192430894
quote:
Valt mee voor een restaurant met een ster.
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:39:30 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192430930
quote:
Wat is een friandise?
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:39:34 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192430932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is die grap ook in het Engels leuk? Ik heb Potter nooit in het Nederlands gelezen. Ik heb eergisteren wel weer met audioboek 1 begonnen O+
Spoilers!
pi_192430963
quote:
Zie de naam Halderberge staan, blast from the past, ooit eens een scharrel daar vandaan gehad. T is nooit zover gekomen dat ik bij hem ben geweest. Zit nu ook heel hard te denken wat zijn naam ook al weer was.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 14:42:53 #188
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192430997
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Zie je jouw vriendin ook niet tussendoor?
In het weekend.
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:45:41 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192431040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:39 schreef fietsie het volgende:

Wat is een friandise?
Kleine traktaties voor bij de koffie/thee.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:46:17 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192431056
quote:
Niet al te duur. Netjes!
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:46:56 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192431069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Valt mee voor een restaurant met een ster.
Geen ster maar een Bib Gourmand.
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:47:44 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192431084
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet al te duur. Netjes!
Die van jullie ziet er ook lekker uit.
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:51:25 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_192431159
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen ster maar een Bib Gourmand.
Een bib wat?

Ik was laatst in een restaurant die een voorloper van een ster had gewonnen, naam ervan was ik vergeten, maar die prijzen waren wel ietsjes anders dan deze.
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:52:24 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192431179
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:51 schreef drakin het volgende:

[..]

Een bib wat?

Ik was laatst in een restaurant die een voorloper van een ster had gewonnen, naam ervan was ik vergeten, maar die prijzen waren wel ietsjes anders dan deze.
https://www.kokswereld.nl/bibgourmand/
Spoilers!
  vrijdag 3 april 2020 @ 14:54:15 #195
370431 drakin
vurig typje
pi_192431200
quote:
Ik had meteen gegoogled, het was dus een restaurant met een Bib Gourmand

Weet ik nu de naam weer *O*
Freaks like me drink tea
pi_192431609
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben echt een onwijze Potter fan.. en met mij natuurlijk vele. En ik denk dat een groot deel een grotere hekel aan Umbridge heeft dan aan Voldemort _O-
Nou bijna wel ja
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:26:54 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192431684
1. Umbridge
2. Draco Malfoy
3. Fudge
4. <vast en zeker nog veel karakters met heel gezochte stukjes verhaallijn eromheen>
x. Voldemort (want die rol past, is niet gezocht)
pi_192431727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
1. Umbridge
2. Draco Malfoy
3. Fudge
4. <vast en zeker nog veel karakters met heel gezochte stukjes verhaallijn eromheen>
Oh, ik vind Draco Malfoy eigenlijjk wel oké.
of misschien heb ik te veel fanfiction gelezen waarin hij ineens heel leuk blijkt
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:31:58 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192431760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ik vind Draco Malfoy eigenlijjk wel oké.
of misschien heb ik te veel fanfiction gelezen waarin hij ineens heel leuk blijkt
Nee net als de acteur die Joffrey speelde in GoT hoop ik dat ook de acteur die Draco speelde nooit meer aan werk komt :P Stelletje walgen :P
pi_192431806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
1. Umbridge
2. Draco Malfoy
3. Fudge
Oja Fudge....ook niet leuk.

Alle Malfoys vond ik wel leuk :Y maar misschien is dat een vrouwen/fanfiction dingen
pi_192431849
Cho Chang vond ik echt he-le-maal niks :N

Maar Umbridge was gewoon echt schoolbord-nagelkrassend naar.
Wel ook fantastische actrice in de film. Echt dat je haar wil wurgen. O+
pi_192431881
Ik ben geen fan van Dumbledore :@
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:40:15 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192431883
Ook dit weekend dus zo weinig mogelijk mensen hier naar het strand:
quote:
Kom ondanks de mooie weersvoorspellingen ☀️ niet naar het strand of de duinen ⛔️ en blijf zoveel mogelijk thuis. Ook de komende dagen wordt gehandhaafd en zijn de parkeerterreinen in Zandvoort en Bloemendaal afgesloten. Meer weten: https://bit.ly/2UZz8mf
Poef.....gone! ©golfer
pi_192431911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ook niet.

Althans...wel de jongere versie in Fantastic Beasts :9~ O+ :@

pi_192432091
Jullie doen nu net alsof ik een heel vieze man heb gepost.... ;(
pi_192432096
Handen druk?
pi_192432101
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Candaasje het volgende:
Jullie doen nu net alsof ik een heel vieze man heb gepost.... ;(

Ik weet nooit zo wat ik van die acteur moet vinden
pi_192432116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet nooit zo wat ik van die acteur moet vinden
Niet? Gewoon in deze rol dan hè?

Nouja, des te meer voor mij 8-)
(Mocht ik willen...)
pi_192432121
Ik heb heel Fantastic Beasts niet gezien. Het grootste deel van de Harry Potterfilms ook niet. We leenden vroeger wel eens dvd's bij de bieb, maar die hadden altijd krassen en gedoe :') en de laatste tijd ben ik nogal een schijterd als het om films gaat (tranen met tuiten bij de Lion King, ja hoor :') )
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:56:38 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192432124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Handen druk?
Bioscoopbroek?
Poef.....gone! ©golfer
pi_192432142
* Tele6 gaat naar brievenbus wandelen :W
pi_192432175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb heel Fantastic Beasts niet gezien. Het grootste deel van de Harry Potterfilms ook niet. We leenden vroeger wel eens dvd's bij de bieb, maar die hadden altijd krassen en gedoe :') en de laatste tijd ben ik nogal een schijterd als het om films gaat (tranen met tuiten bij de Lion King, ja hoor :') )
Fantastic Beasts is tof! O+

En HP ook! :Y

Als je het leuk lijkt (niks verplicht!) gaan we na deze corona-ellende anders wel eens samen kijken!
pi_192432214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Fantastic Beasts is tof! O+

En HP ook! :Y

Als je het leuk lijkt (niks verplicht!) gaan we na deze corona-ellende anders wel eens samen kijken!
Dat is leuk :)

Het enige wat ik me kan herinneren van de films is dat Ginny niet matchte met wat ik in mijn hoofd had bij haar _O-
pi_192432255
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is leuk :)

Het enige wat ik me kan herinneren van de films is dat Ginny niet matchte met wat ik in mijn hoofd had bij haar _O-
Ik had dat ook met een aantal karakters ja, waaronder Lupus. Uiteindelijk vond ik de film-versie ook tof, maar ik moest echt even wennen.

Bellatrix Lestrange vond ik dan wel weer heel tof in de film; ik had daar een heel ander beeld bij toen ik het las, veel minder 'waanzinnig/psycho' karakter eigenlijk. Of althans, minder aanwezig in uiterlijk vertoon.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:05:10 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432284
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef golfer het volgende:
Ook dit weekend dus zo weinig mogelijk mensen hier naar het strand:
[..]

Bijzonder wel dat het nog nodig is om het aan te kondigen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:06:37 #216
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432319
IK WIL WEEKEND MAAR DE BAASCH WIL ME NOG SPREKEN FUCK IT FUCK HET LEVEN IK WIL VERDER HANGEN OP DE BANK EN NAAR VRIENDIN OM DAAR NIKS TE DOEN MIJN HAAR ZIT KUT IK HEB DORST EN KOPPIJN EN BIER EN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:07:04 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432330
Waarom reageert niemand hier op? Dit is mijn ziel ontbloot.
pi_192432331
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet? Gewoon in deze rol dan hè?

Nouja, des te meer voor mij 8-)
(Mocht ik willen...)
In deze rol is ie best oke :Y
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:07:13 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192432332
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:06 schreef Kreator het volgende:
IK WIL WEEKEND MAAR DE BAASCH WIL ME NOG SPREKEN FUCK IT FUCK HET LEVEN IK WIL VERDER HANGEN OP DE BANK EN NAAR VRIENDIN OM DAAR NIKS TE DOEN MIJN HAAR ZIT KUT IK HEB DORST EN KOPPIJN EN BIER EN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.

Groetjes,

Krea.
Heb jij ook zo'n hangertje in je werkkamer met daarop een overhemd, wat dan even snel aan kan voor een teleconf belletje?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:07:16 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:07:39 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192432340
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef Kreator het volgende:
Ja zeg ik moest eerst even ontcijferen welk roersel het hier betrof.
pi_192432347
quote:

Groetjes,

Krea.
Zijn dit afkickverschijnselen van het puzzelen?

Misschien even een frisse neus hal...oh nee...
pi_192432348
Ik ben het tikken tegen de muis ook wel beu voor vandaag ja...
pi_192432349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik had dat ook met een aantal karakters ja, waaronder Lupus. Uiteindelijk vond ik de film-versie ook tof, maar ik moest echt even wennen.

Bellatrix Lestrange vond ik dan wel weer heel tof in de film; ik had daar een heel ander beeld bij toen ik het las, veel minder 'waanzinnig/psycho' karakter eigenlijk. Of althans, minder aanwezig in uiterlijk vertoon.
Bellatrix O+ Helena O+
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:08:12 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n hangertje in je werkkamer met daarop een overhemd, wat dan even snel aan kan voor een teleconf belletje?
Nee, want als je een overhemd aan moet dan heb je de verkeerde functie gekozen. Ik doe meetings met klanten met een hoodie, een zonnebril en een restje coke onder mijn neus. Dit is normaal.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:09:23 #226
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zijn dit afkickverschijnselen van het puzzelen?

Misschien even een frisse neus hal...oh nee...
ONDER ANDERE. MIJN DEALER ZEGT DAT HIJ NU ALLEEN NOG SPUL DOOR DE BRIEVENBUS WIL DOEN DUS DAT SOCIALE CONTACT IS OOK WEG.

*neemt halve pil.
pi_192432388
quote:

Groetjes,

Krea.
Arme ziel. Call vanuit de auto doen?
pi_192432390
quote:
Dat was enger dan dat giecheltje van Umbridge man. Geef ons even om bij te komen, onder de tafel vandaan te krabbelen en met bevende vingers onze reacties te typen.
pi_192432399
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

ONDER ANDERE. MIJN DEALER ZEGT DAT HIJ NU ALLEEN NOG SPUL DOOR DE BRIEVENBUS WIL DOEN DUS DAT SOCIALE CONTACT IS OOK WEG.

*neemt halve pil.
Bestel ook even een nieuw toetsenbord, je capslock blijft hangen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:11:22 #230
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432401
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Arme ziel. Call vanuit de auto doen?
Nee, want ik moet dingen opschrijven en onthouden. Dat kan ik niet vanuit de auto, ook al rijdt die vanzelf wel.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:12:17 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bestel ook even een nieuw toetsenbord, je capslock blijft hangen.
IS VOLLEDIG RANDOM> GEEN IDEE HOE HET KAN> MISSCHIEN IS HET MIJN STEMMING> IK HEB VERDER niks te vertellen.

JEZUS, MIJN BREIN. ZOVEEL POTENTIE. zo weinig benut.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:12:43 #232
13783 Anthraxx
pi_192432415
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, want ik moet dingen opschrijven en onthouden. Dat kan ik niet vanuit de auto, ook al rijdt die vanzelf wel.
Wel een hoodie en coke, maar geen secretaresse in je auto om te "notuleren". Kansloos.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:12:47 #233
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432416
IK HOOP DAT JELUI ALLEMAAL EEN PRETTIG WEEKEND HEBT.

DOEi.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:13:18 #234
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432424
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wel een hoodie en coke, maar geen secretaresse in je auto om te "notuleren". Kansloos.
Mijn secretaresse heb ik in het bos begraven. Ze wist teveel.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:13:59 #235
13783 Anthraxx
pi_192432435
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn secretaresse heb ik in het bos begraven. Ze wist teveel.
Wel op 1,5m afstand?
pi_192432439
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

IS VOLLEDIG RANDOM> GEEN IDEE HOE HET KAN> MISSCHIEN IS HET MIJN STEMMING> IK HEB VERDER niks te vertellen.

JEZUS, MIJN BREIN. ZOVEEL POTENTIE. zo weinig benut.
Daarin niks nieuws toch?
pi_192432441
Hier is het weekend al 2 uur geleden begonnen. Ik heb medelijden met jullie :* Enige nadeel: dankzij Fietsie’s tirade heb ik geen zin meer om te gaan fotograferen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192432453
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Hier is het weekend al 2 uur geleden begonnen. Ik heb medelijden met jullie :* Enige nadeel: dankzij Fietsie’s tirade heb ik geen zin meer om te gaan fotograferen :{
Je mag gewoon nog naar buiten hoor. Afstand houden, geen drukke plekken opzoeken. That's all.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:15:32 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
FIETSIE MOET NAAR ZE EIGE KIJKE. MET ZE DESINFEKTAND NA DE BOODSCHAPPEN> HAHAHAHHAHAHA.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:18:19 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:18:56 #241
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432498
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic plaatsen. We sturen je door naar de eerste post in dit topic omdat dat onhandiger is. HEZUS MINUS DANNY.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:20:00 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432515
Ik heb net een bad genomen in pure alcohol om mezelf te ontsmetten. Dit leek me gezond na de boodschappen. Mijn kleding heb ik verbrand.Familie achtergelaten, die hebben iets aangeraakt.

Groetjes,
Fiets.
pi_192432516
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:18 schreef Kreator het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic plaatsen. We sturen je door naar de eerste post in dit topic omdat dat onhandiger is. HEZUS MINUS DANNY.
Dat heet karma :P
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:20:27 #244
370431 drakin
vurig typje
pi_192432520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dumbledore O+
Freaks like me drink tea
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 april 2020 @ 16:21:20 #245
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192432529

Ok, even werken en dan doei. doei.

Sorry. Bedankt. Doeg.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:22:48 #246
13783 Anthraxx
pi_192432549
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:21 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, even werken en dan doei. doei.

Sorry. Bedankt. Doeg.
Office Space.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:23:07 #247
370431 drakin
vurig typje
pi_192432553
quote:
Dramaqueen :{w
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:24:24 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192432573
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net een bad genomen in pure alcohol om mezelf te ontsmetten. Dit leek me gezond na de boodschappen. Mijn kleding heb ik verbrand.Familie achtergelaten, die hebben iets aangeraakt.

Groetjes,
Fiets.
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_192432595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Dramaqueen :{w
Nou inderdaad, durft ie wat over anderen te zeggen :r
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:26:43 #250
370431 drakin
vurig typje
pi_192432598
Ik vond Snape vreselijk, maar die acteur heb ik ook niks mee. Toch vind ik het jammer dat ie deaud is.

Favoriet is Helena ^O^
Freaks like me drink tea
pi_192432607
Ik ben even weg en Krea gaat helemaal los _O- _O- _O-
pi_192432615
WIl er iemand even een half uurtje tegen mn muis tikken terwijl ik alvast een quarantaine glaasje neem?
pi_192432618
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef drakin het volgende:
Ik vond Snape vreselijk, maar die acteur heb ik ook niks mee. Toch vind ik het jammer dat ie deaud is.

Favoriet is Helena ^O^
Trollpost dit. Kan niet anders. Hoe kun je nou niet in vervoering raken van alleen al de stem van Alan Rickman? :{
pi_192432624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben even weg en Krea gaat helemaal los _O- _O- _O-
Je moet hem ook niet uit z'n bench laten als je even naar buiten gaat. Dan krijg je dat :{w
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:28:49 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192432628
Krea is toe aan weekend ofzo?? Normaal is hij nooit zo vriendelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:28:53 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_192432630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Trollpost dit. Kan niet anders. Hoe kun je nou niet in vervoering raken van alleen al de stem van Alan Rickman? :{
Ik ben al een draak, trollen zijn ver beneden mijn stand.
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:29:00 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432632
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

*neemt halve pil.
Halfjes zijn zonde van de ervaring. :{w

Goeie bijlees, lui - dank. :7
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:29:27 #258
370431 drakin
vurig typje
pi_192432636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nou inderdaad, durft ie wat over anderen te zeggen :r
Had ie iets over iemand anders gezegd dan? Of bedoel je over fietsie net
Freaks like me drink tea
pi_192432642
Halfjes zijn no way zonde van de ervaring.
pi_192432644
Collega kotst net op de vloer en gaat er vanaf de trap tevreden naar zitten kijken :(
pi_192432680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:

[..]

Had ie iets over iemand anders gezegd dan? Of bedoel je over fietsie net
Hij is toch altijd wel een beetje een botte hork?
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:34:10 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192432692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea is toe aan weekend ofzo?? Normaal is hij nooit zo vriendelijk
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:34:43 #263
370431 drakin
vurig typje
pi_192432699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gemerkt aan Krea, of nog niet naar mij toe
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:35:15 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192432705
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:+
pi_192432707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:34 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gemerkt aan Krea, of nog niet naar mij toe
Komt nog wel. Iedereen noemt het altijd 'das Krea', maar goed, het is gewoon lomp :{w
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:36:01 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432712
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Bagger. :* Even geen NWS/COR-mod zijn een optie?
pi_192432722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Collega kotst net op de vloer en gaat er vanaf de trap tevreden naar zitten kijken :(
Deed een van mijn collega’s ook. Die voelt zich beter, en begon aan het boeket van Barrel te knagen. Het was ook te mooi om waar te zijn, Elin die van een boeket afbleef
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:37:01 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_192432725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Komt nog wel. Iedereen noemt het altijd 'das Krea', maar goed, het is gewoon lomp :{w
Als iemand lomp doet doe ik er meestal gewoon een kusje op.

Of ketchup, want dat smaakt beter
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:37:29 #269
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*
Hela, donderstelert! :*
(Autocorrect zei donderstenen O+ )
pi_192432737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Als iemand lomp doet doe ik er meestal gewoon een kusje op.

Of ketchup, want dat smaakt beter
Ik krijg nu MI's van Krea met ketchup..... (of eigenlijk van Hongaarse Worst met ketchup, maar dat is al helemaal NSFW :') )
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:38:39 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192432749
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik krijg nu MI's van Krea met ketchup..... (of eigenlijk van Hongaarse Worst met ketchup, maar dat is al helemaal NSFW :') )
De commentaren van Sarbi en Tele over Draco Malfoy "fanfiction" waren niet NSFW?
pi_192432750
quote:

[..]

_O-
pi_192432753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

De commentaren van Sarbi en Tele over Draco Malfoy "fanfiction" waren niet NSFW?
Daar had ik toch minder beeld bij geloof ik. In elk geval dacht ik er geen ketchup bij :P
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:40:27 #274
370431 drakin
vurig typje
pi_192432763
quote:

[..]

quote uit mijn onderschrift ;)
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:40:47 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_192432766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
WIl er iemand even een half uurtje tegen mn muis tikken terwijl ik alvast een quarantaine glaasje neem?
Daar heb je software voor. Die doet dat gratis en zonder verdere vragen te stellen.
pi_192432775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:40 schreef drakin het volgende:

[..]

quote uit mijn onderschrift ;)
Dat maakt het niet beter _O- 'crunchy.....'

:'( :D :'(

Ik sterf hier geloof ik eerder aan buikpijn van het lachen, dan aan corona. Jezus jongens.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:42:33 #277
370431 drakin
vurig typje
pi_192432791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat maakt het niet beter _O-

:'( :D :'(

Ik sterf hier geloof ik eerder aan buikpijn van het lachen, dan aan corona. Jezus jongens.
Die quote staat er al jaren hoor, zelfs langer dan ik op Fok zit had ik die al als onderschrift op andere online plekken.
Freaks like me drink tea
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:43:33 #278
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432802
Oh en Pee, ik voel me eigenlijk niet zo gehinderd door Fiets zolang de officiële instructies nog zijn dat ommetjes gewoon mogen, mits met inachtneming van de overige aanwijzingen. Wandelen daar waar absoluut ruimte genoeg is: zolang dat gewoon mag brengen geen honderd Fietsies me er vanaf.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:45:43 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432830
quote:

Héél kloterig. O+ Beste boek in de reeks - doorlezen! :Y
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:46:30 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192432846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef minilot het volgende:
Oh en Pee, ik voel me eigenlijk niet zo gehinderd door Fiets zolang de officiële instructies nog zijn dat ommetjes gewoon mogen, mits met inachtneming van de overige aanwijzingen. Wandelen daar waar absoluut ruimte genoeg is: zolang dat gewoon mag brengen geen honderd Fietsies me er vanaf.
Het gaat me om het gemak waarmee mensen allerlei uitjes tot -noodzaak- bombarderen.

Natuurlijk kan een ommetje (letterlijk om je huis, waar je woont enzo) met ingeschakeld brein niemand kwaad doen, maar larie gelul als "Mijn kinderen MOETEN kunnen UITRAZEN en dat kan enkel en alleen in een 120km van mijn huis gelezen BOS of het strand wat 80 km verderop ligt."
En daar kan geen genuanceerder antwoord tegen op als "Berg mensen dan maar binnen op."
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:47:00 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_192432855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:43 schreef minilot het volgende:
Als fiets het echt meent gaat er vanaf nu geen gezinslid meer naar buiten. Dus helemaal niet.
Ook niet om de steenoven op te stoken. Niet om andere te helpen. Deuren op slot en enkel een raam op een kier voor de frisse lucht.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:47:34 #282
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432869
quote:
[ afbeelding ]
Ik zie niks geen puzzel! Louter vingers. :9 *staart*
pi_192432888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het gaat me om het gemak waarmee mensen allerlei uitjes tot -noodzaak- bombarderen.

Natuurlijk kan met ingeschakeld brein niemand kwaad doen, maar larie gelul als "Mijn kinderen MOETEN kunnen UITRAZEN en dat kan enkel en alleen in een 120km van mijn huis gelezen BOS of het strand wat 80 km verderop ligt."
En daar kan geen genuanceerder antwoord tegen op als "Berg mensen dan maar binnen op."
Maar waarom is dat zo erg, dat het verder weg is? Je gaat er meestal met de auto naartoe (niet per se echt besmettingsgevaar toch?) en dan kom je buiten... maar in je eigen buurt zou je dus ook buiten zijn. Dus misschien besmet je andere mensen, maar niet per se meer mensen..... sterker nog, als je niet op een vol strand gaat liggen, dan besmet je misschien wel minder mensen dan als je buiten moet spelen in een drukke stad.

Of wat zie ik over het hoofd?

(Vooropgesteld dus: hou afstand, en ga niet naar de plekken of op bepaalde dagen waarvan je gewoon weet dat je met z'n allen op een kluitje zit.)
pi_192432891
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Hela, donderstelert! :*
(Autocorrect zei donderstenen O+ )
Hmmm?
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:49:24 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192432894
Was al een paar dagen beter, dus werken woensdag en na 4 uur helemaal niet goed en duizelig en min op de poten.....
Daarna niet beter geworden... JaaaaH ik heb een aandoening BPPD *O*..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje een bevestiging dat ik mij niet aan stel :@
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192432901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:26 schreef drakin het volgende:

Favoriet is Helena ^O^
Snape O+ hoe kan je die nu niets vinden
pi_192432903
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Was al een paar dagen beter, dus werken woensdag en na 4 uur helemaal niet goed en duizelig en min op de poten.....
Daarna niet beter geworden... JaaaaH ik heb een aandoening BPPD *O*..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje een bevestiging dat ik mij niet aan stel :@
Ja hoi, rustig aan doen! Ik heb ook een week met duizeligheid rondgelopen, en das gewoon ruk en vermoeiend. Pas op jezelf :*
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:50:19 #288
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432905
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aai-over-de-bol-tijd!

*aai
pi_192432914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Aai-over-de-bol-tijd!

*aai
dit @uniekhoorn
*voorzichtige aai
pi_192432916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zie niks geen puzzel! Louter vingers. :9 *staart*
Ben jij ook dol op handen ja? O+
pi_192432920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Duurde even voordat ik dit snapte :')
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:52:05 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192432931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja hoi, rustig aan doen! Ik heb ook een week met duizeligheid rondgelopen, en das gewoon ruk en vermoeiend. Pas op jezelf :*
Ben al maanden bang voor trappen met gaten, witwegtrekken en moeten zitten. Dit zit er al een poosje. al zo lang
SPOILER
pi_192432933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Daar had ik toch minder beeld bij geloof ik. In elk geval dacht ik er geen ketchup bij :P
Slagroom misschien
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:52:21 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_192432934
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:35 schreef z80 het volgende:
Bijna weekeind. Kan telewerken uit. Het is hier buiten inmiddels 11 graden en droog.
Met de fiets zo even naar Nederland om antihooikoortsspray te halen. Retourtje zal rond de 20KM zijn. Zal wel niet mogen van fiets. Maar zonder de spray gaat het ook niet goed komen.
Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retro O+
pi_192432946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Slagroom misschien
Ik denk dat ik Lucius dan wel leuker vindt dan Draco :9
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:53:19 #296
217702 Lonaa
Honger!
pi_192432948
Snelle teruglees scroll. Ik zag dat @Kreator zijn medicijnen vergeten was, dat @z80 blij is dat ie in ieder geval niet 4 hoog woont, @minilot ook gefascineert is door de vingers van Krea. Ik zag @Candaasje nog even een hele mooie man posten, las iets over Chang uit HP en die vond ik ook stom en uh ik kreeg een brandt en levie worst. En ik had een huilbui. Ongerelateerd.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:53:47 #297
217702 Lonaa
Honger!
pi_192432960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik Lucius dan wel leuker vindt dan Draco :9
En dit.

En een :* vuur uniek.
pi_192432963
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Snelle teruglees scroll. Ik zag dat @:Kreator zijn medicijnen vergeten was, dat @:Z80 blij is dat ie in ieder geval niet 4 hoog woont, @:minilot ook gefascineert is door de vingers van Krea. Ik zag @:Candaasje nog even een hele mooie man posten, las iets over Chang uit HP en die vond ik ook stom en uh ik kreeg een brandt en levie worst. En ik had een huilbui. Ongerelateerd.
:* Dikke knuffel!

En mooie samenvatting O+
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:54:18 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_192432967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Aww, er zijn nog daadwerkelijk mensen die het telewerken noemen! #retro O+
Hoe wil je het anders noemen. Ik neem mijn systeem vanuit huis over om vanaf daar verder mijn ding te doen.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:54:25 #300
217702 Lonaa
Honger!
pi_192432969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:* Dikke knuffel!

En mooie samenvatting O+
Bijna OUD-waardig maar dan niet stom. O+ THanks
pi_192432970
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben al maanden bang voor trappen met gaten, witwegtrekken en moeten zitten. Dit zit er al een poosje. al zo lang
SPOILER
Wat vervelend. Kunnen ze er iets tegen doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')