abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192427660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja kan het niet oneens zijn.
:|W

Wat bestaan er toch walgelijke mensen :')
pi_192427667
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Slayage het volgende:
Maw Nederlanders zijn kneuzen volgens de Chinezen

SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:40 1/2 China export "defective" masks to the Netherlands? True story about masks purchased by a Dutch procurement agent: the Chinese manufacturer stated clearly that they are non-surgical & the exported customs clearing procedures were also under the name of "non-surgical masks". reageer retweet
SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:41 2/2 Masks of various category offer different levels of protection, for day-to-day use and for medical purposes. Pls Double-check the instructions to make sure that you ordered, paid for and distributed the right ones. Do not use non-surgical masks for surgical purposes. reageer retweet
Vandaar dat er wel FFP2 op stond?
pi_192427668
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 03-04-2020 11:29:44 (Heel grappig.) ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192427708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk hoor.
Precies. Statistisch heeft hij 100% gelijk. Niks tussen te krijgen.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:29:30 #155
3542 Gia
User under construction
pi_192427709
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef influcted het volgende:

[..]

Vinger op de zere plek?

Als mensen stelselmatig hun longen jarenlang hebben verpest dan hoeven die niet vooraan de rij te staan hoor
Dáár ben ik het mee eens.
Maar om te stellen dat mensen die oud zijn of (aangeboren) aandoeningen hebben, dan maar eerder dood moeten gaan, omdat mijnheer vindt dat hij het recht heeft om naar Terschelling te gaan, gaat mij echt te ver.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:29:45 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192427715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoeft, m.i., niets extra te kosten. Die ruimte is er al. Bedrijf betaalt voor het hele pand.

Voordeel is dat het materiaal dan verspreid door Nederland ligt en makkelijk uitgedeeld kan worden op het moment dat dat nodig is.
Dat is een heel sympathiek idee maar als er in kosten gesneden moet worden gaat dat ruimte als eerste eruit. Een bedrijf wil niet gevestigd zijn in een te groot pand. Men zal dan zeggen dat zulk voorraad verantwoordelijkheid is van een veiligheidsregio, GGD, zorginstellingen, ziekenhuizen enz.
pi_192427722
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Slayage het volgende:
Maw Nederlanders zijn kneuzen volgens de Chinezen

SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:40 1/2 China export "defective" masks to the Netherlands? True story about masks purchased by a Dutch procurement agent: the Chinese manufacturer stated clearly that they are non-surgical & the exported customs clearing procedures were also under the name of "non-surgical masks". reageer retweet
SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:41 2/2 Masks of various category offer different levels of protection, for day-to-day use and for medical purposes. Pls Double-check the instructions to make sure that you ordered, paid for and distributed the right ones. Do not use non-surgical masks for surgical purposes. reageer retweet
En: https://www.volkskrant.nl(...)-keerzijde~b7b2275a/

quote:
De anonieme Europese importeur denkt zelfs eerder aan 70 procent. ‘Dat kan gewoon niet anders’, zegt hij. ‘Niemand kan zo snel zo’n enorme hoeveelheid mondkapjes produceren én aan alle standaarden voldoen. Het doet er ook niet toe, in deze uitzichtloze tijden. Als je de keuze hebt tussen 70 procent en 0 procent bescherming, dan weet ik het wel.’ Certificaten en testrapporten: daar hechten beiden niet veel aan. Reinikis: ‘In China kun je elk document krijgen dat je nodig hebt.’
quote:
Maar volgens de Europese importeur houdt China ook nu nog de hoogste kwaliteit voor zichzelf. ‘Producenten vertellen me dat de echte N95-mondkapjes niet geëxporteerd mogen worden’, zegt de importeur, die jarenlang in Shanghai voor een bedrijf in medische toestellen heeft gewerkt en daar nauwe contacten aan heeft overgehouden. ‘De Chinese overheid laat het niet toe.’
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:30:09 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192427727
quote:
Hij snapt het dus nog steeds niet, maar had eigenlijk niet anders verwacht.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192427736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef influcted het volgende:

[..]

Vinger op de zere plek?

Als mensen stelselmatig hun longen jarenlang hebben verpest dan hoeven die niet vooraan de rij te staan hoor
Dus gaan we filteren? Drink je?-> Jij wacht maar op een bed. Rook je?-> Jij wacht maar op een bed. Eet je taartjes?-> Jij wacht maar op een bed. Ga je te laat naar bed?-> Jij wacht maar op een bed. :W
pi_192427738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

:|W

Wat bestaan er toch walgelijke mensen :')
walgelijk inderdaad: als een ketter roken en dik zijn. Bah.

En dit:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mentale-gezondheid

Vergeet niet de mentale gezondheid.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192427739
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef funnywell het volgende:

[..]

iedereen kan dood
Dat klinkt totaal niet creepy :D
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:30:48 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192427766
Jort Kelder zijn statement gisteravond bij Omroep Fryslan:

"Ik ben eigenlijk al weken lang op Terschelling. Ik zit alleen in mijn huis in de duinen. Ik geniet daarvan. Ik ben aan het werk en doe van alles. En ik zie niemand", zegt Kelder.

Voor zijn werk gaat de presentator nog wel één keer per week naar Amsterdam. "Ik pendel één keer per week naar Amsterdam, omdat ik voor Radio1 een programma maak en dat moet ik live doen daar. Eigenlijk woon ik op Terschelling en doe ik één klusje in Amsterdam iedere week. Ik kan hooguit mijn eigen katten aansteken, verder zie ik niemand", zegt de presentator.

Geen toerist

Kelder zou het dan ook niet terecht vinden als hij niet meer welkom is op het eiland. "Ik ben geen toerist. Ik betaal meer belasting voor mijn huis dan de Terschellingers, ongeveer 50 procent. Ik vind dat ik daarom hier ook zeker mijn rechten heb. Dit is gewoon mijn huis, ook al ben ik hier niet 365 dagen per jaar", zegt hij.

Als het aan Kelder ligt moet er dus geen lockdown komen. "Sowieso vind ik dat Nederland een beetje moet blijven nadenken in plaats van de hysterische stuip waar politici, bestuurders en eerlijk gezegd ook medici nu in schieten. Alles moet nu verboden worden en alles moet op slot", aldus Kelder. "Nederland volledig afsluiten levert op de lange duur niks op. Want ga je dan immuniteit opbouwen, helemaal niks natuurlijk.

'We redden mensen die over twee jaar dood waren gegaan'

Kelder maakt zich zorgen voer wat de economische schade van de coronacrisis zal zijn. "Je moet een keer los, en wanneer dan, in september, oktober, volgend jaar, als de hele economie naar de bliksem is?"

Volgens Kelder beschermen de maatregelen vooral een kleine groep: "We zijn 80-plussers die te dik zijn en gerookt hebben aan het redden. Dat is statistisch dus wel wat er gaande is. Op een gegeven moment moet er gewoon een belangenafweging komen: hoeveel economische schade is ons het redden van mensen die waarschijnlijk daarna binnen twee jaar waren doodgegaan waard?"
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:31:28 #164
236264 crew  capricia
pi_192427768
Heb zojuist deze docu gekeken.
Vind het goed inzicht geven in de Red Zones in Italie.
Aanrader.

"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:31:46 #165
3542 Gia
User under construction
pi_192427775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat is een heel sympathiek idee maar als er in kosten gesneden moet worden gaat dat ruimte als eerste eruit. Een bedrijf wil niet gevestigd zijn in een te groot pand. Men zal dan zeggen dat zulk voorraad verantwoordelijkheid is van een veiligheidsregio, GGD, zorginstellingen, ziekenhuizen enz.
Kunnen ook overheidspanden zijn, zoals belastingdienst, SVB, e.d.
pi_192427785
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Dus gaan we filteren? Drink je?-> Jij wacht maar op een bed. Rook je?-> Jij wacht maar op een bed. Eet je taartjes?-> Jij wacht maar op een bed. Ga je te laat naar bed?-> Jij wacht maar op een bed. :W
Wat dacht je van genen, spelen nog de grootste rol. Mn oma, mn opa beide zware kettingrokers sinds de Amerikanen hier zijn geweest, Wanneer gingen ze dood. Niet, ze leven nog en zijn 95.
pi_192427797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En dit:

Precies. En de economie.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:32:47 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192427798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Apotheose het volgende:

[..]

En dit:

'We' doen dit om te zorgen dat onze ziekenhuis niet overbelast raken, zodat er geen mensen dood gaan omdat er geen plek meer is.

Dat 'redden' van een bepaalde minderheidsgroep is bijzaak.

Als je dat na al die weken nu nog niet snapt, dan weet ik het ook niet meer.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:33:06 #169
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192427804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb het dus ook over korting.
Mensen gaan vanaf mei niet meer de volle mep betalen voor de lentecollectie van dit jaar.
Winkels zullen er wel vanaf willen.

Dus lagere prijzen.
Er zijn nu al internetshops die aan sale beginnen. Ik koop normaal graag kleding maar mij is de zin voor de rest van t jaar wrs over. :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192427805
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat de reactie op deze crisis uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd gaat worden. Idee van Baudet om een parlementaire enquête te houden om zo veel mogelijk lessen te leren vond ik helemaal niet gek.
Dan mag ik toch hopen. Alleen dan wel zonder zondebok aan te wijzen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192427810
Geen zuivere sterftecijfers Corona. Niet elke overledene wordt getest. Uit het AD van vandaag:

0:28
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vermoedt een hogere sterfte door het coronavirus dan eerder gemeld. Het bureau signaleert in de derde week van maart 440 sterfgevallen meer dan gemiddeld.

De onderzoekers denken dat dit verschil grotendeels te verklaren is door de uitbraak van het coronavirus. Ze signaleren een afwijking van de sterftecijfers van het RIVM, die in die week 280 sterfgevallen telde als gevolg van het coronavirus.

Het CBS vermoedt dat er een verschil is omdat niet iedereen die overlijdt door het coronavirus ook zo wordt geregistreerd. In week 12 overleden 3575 mensen, wat fors hoger is dan het gemiddelde sterftecijfer van 3135. in de weken daarvoor.

Het RIVM reageert: ,,Wij herkennen dit. Dit geeft inderdaad een beter beeld, Jaap van Dissel heeft ook al eerder aan de Kamer gemeld dat er een oversterfte is van COVID 19-patienten. Deze manier om oversterfte te meten gebruiken we ook bij gewone griep.''

,,Dit geeft inderdaad een completer beeld, maar we kunnen de mensen die niet zijn getest niet officieel bij het aantal coronadoden toevoegen. Al gaan we dat misschien later nog wel doen.'' Een officiële reactie op het CBS komt later vandaag.
Leipe shit ouwe
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:33:33 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192427814
Wat vinden we van de cijfers uit Belgie?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192427823
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat de reactie op deze crisis uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd gaat worden. Idee van Baudet om een parlementaire enquête te houden om zo veel mogelijk lessen te leren vond ik helemaal niet gek.
Maar waarom zou daar een parlementaire enquête voor nodig zijn?
pi_192427833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:32 schreef funnywell het volgende:

[..]

Wat dacht je van genen, spelen nog de grootste rol. Mn oma, mn opa beide zware kettingrokers sinds de Amerikanen hier zijn geweest, Wanneer gingen ze dood. Niet, ze leven nog en zijn 95.
En mensen (zoals die Jort) die hebben gerookt, gesnoven en gezopen menen uit te mogen maken wie er dood mag gaan.
pi_192427851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar waarom zou daar een parlementaire enquête voor nodig zijn?
Grondig onderzoek, onderste steen boven, en niet een halfbakken evaluatie?
pi_192427863
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat vinden we van de cijfers uit Belgie?
welke, of dat ze iedereen meetellen in hun covid statistieken
pi_192427871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Grondig onderzoek, onderste steen boven, en niet een halfbakken evaluatie?
Alsof een parlementaire enquête de enige manier is voor een grondig evaluatieonderzoek.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:36:17 #178
3542 Gia
User under construction
pi_192427875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef -river- het volgende:

[..]

En mensen (zoals die Jort) die hebben gerookt, gesnoven en gezopen menen uit te mogen maken wie er dood mag gaan.
Walgelijk figuur, inderdaad. Maar dat vond ik al voor de crisis.
pi_192427891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vind wel dat als iemand bijvoorbeeld 60 jaar rookt en we kunnen kiezen tussen iemand die niet continu zijn longen bewust heeft aangetast van eenzelfde leeftijd of jonger dat we bij schaarste aan bedden moeten kiezen voor die bewuster leefde, ja.
pi_192427898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Alsof een parlementaire enquête de enige manier is voor een grondig evaluatieonderzoek.
wereldwijd tribunaal is beter
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:37:26 #181
236264 crew  capricia
pi_192427903
quote:

[..]

Moet ook niet te snel gebeuren.
Stof moet eerst gaan liggen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192427908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef influcted het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vind wel dat als iemand bijvoorbeeld 60 jaar rookt en we kunnen kiezen tussen iemand die niet continu zijn longen bewust heeft aangetast van eenzelfde leeftijd of jonger dat we bij schaarste aan bedden moeten kiezen voor die bewuster leefde, ja.
Ja, bedankt voor het omschrijven van de situatie waar we binnen een week of 2 gedwongen in komen.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:37:47 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_192427912
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:31 schreef Newone82 het volgende:
Kelder zou het dan ook niet terecht vinden als hij niet meer welkom is op het eiland. "Ik ben geen toerist. Ik betaal meer belasting voor mijn huis dan de Terschellingers, ongeveer 50 procent. Ik vind dat ik daarom hier ook zeker mijn rechten heb. Dit is gewoon mijn huis, ook al ben ik hier niet 365 dagen per jaar", zegt hij.

Als het aan Kelder ligt moet er dus geen lockdown komen
Jaja, en zelf doodsbenauwd voor dat virus op Terschelling blijven zitten... :')

Overigens exact dezelfde retoriek als onze Ebel... :')

NWS / Amsterdams gezin weggestuurd uit tweede woning in Zeeland
pi_192427915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Walgelijk figuur, inderdaad. Maar dat vond ik al voor de crisis.
Ik heb hem persoonlijk 2 maal gezien want mijn tante is belachelijk rijk en een belachelijk rijke vriendin van haar ging veel met hem om, en hij is echt een vies mannetje.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:38:15 #185
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192427923
quote:

[..]

Als de roker ook een lagere overlevingskans heeft dan heb je helemaal gelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:39:18 #186
3542 Gia
User under construction
pi_192427945
quote:
Ze kiezen voor overlevingskansen.
En ja, die worden slechter met roken, drank en drugs.

Bij Jort gaat het alleen om zijn eigen centjes en zijn eigen hachje
Ikke, ikke, ikke
pi_192427952
quote:

[..]

Dus degene die 60 jaar rookt en 60 jaar heeft gewerkt moet zijn bed afstaan voor een knul die nog niets heeft bereikt en waarschijnlijk dat ook nooit gaat doen? Gelukkig mag jij dat niet beslissen.
pi_192427960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Dáár ben ik het mee eens.
Maar om te stellen dat mensen die oud zijn of (aangeboren) aandoeningen hebben, dan maar eerder dood moeten gaan, omdat mijnheer vindt dat hij het recht heeft om naar Terschelling te gaan, gaat mij echt te ver.
In een dergelijke crisis als we nu in zitten komt de ware aard naar boven. Sommigen doen boodschappen voor ouderen. En we hebben Jort Kelder.
pi_192427966
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Moet ook niet te snel gebeuren.
Stof moet eerst gaan liggen.
Uiteraard, maar een parlementaire enquête geeft mijns inziens een verkeerd signaal af. Alsof de betrokkenen in een beklaagdebankje zitten. Laten we eerst een gewoon, regulier onderzoek uit laten voeren. Als blijkt dat er grove nalatigheid is geweest door bepaalde partijen kun je altijd nog een stap verder gaan en er een half strafproces van maken. Wat me ten zeerste zou betwijfelen.
pi_192427997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef -river- het volgende:

[..]

Dus degene die 60 jaar rookt en 60 jaar heeft gewerkt moet zijn bed afstaan voor een knul die nog niets heeft bereikt en waarschijnlijk dat ook nooit gaat doen? Gelukkig mag jij dat niet beslissen.
Dat doen artsen inderdaad, maar die komen toch ook tot die conclusie. Zij kijken immers, even heel cru gezegd, naar wat een behandeling aan gezonde levensjaren oplevert en dat zal hoogstwaarschijnlijk die knul zijn.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:43:18 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192428006
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

In een dergelijke crisis als we nu in zitten komt de ware aard naar boven. Sommigen doen boodschappen voor ouderen. En we hebben Jort Kelder.
De haat altijd tegen mensen die niet meelopen met de massa is van alle tijden.
The End Times are wild
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:44:35 #192
236264 crew  capricia
pi_192428024
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:42 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat doen artsen inderdaad, maar die komen toch ook tot die conclusie. Zij kijken immers, even heel cru gezegd, naar wat een behandeling aan gezonde levensjaren oplevert en dat zal hoogstwaarschijnlijk die knul zijn.
Ach. Jort kan nog altijd naar een privé ziekenhuis.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192428032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

'We' doen dit om te zorgen dat onze ziekenhuis niet overbelast raken, zodat er geen mensen dood gaan omdat er geen plek meer is.

Dat 'redden' van een bepaalde minderheidsgroep is bijzaak.

Als je dat na al die weken nu nog niet snapt, dan weet ik het ook niet meer.
Ik snap het wel. Mentale klachten zie je niet. Lichamelijk wel. Ik zeg niet dat je de iCs op slot moet gooien. Maar we moeten ons ook niet blindstaren op corona en dat daar alles voor wijkt. Las op omrop fryslân live blog dat er nu een verpleeghuis gedeeltelijk leeg moet om coronapatienten op te vangen.

https://www.omropfryslan.(...)schotanus-heerenveen

dan ben je bij mij he-le-maal koekoek. Talloze sportscholen zijn leeg. Hotels ook. En dan denk ik: slaan we niet een heel klein beetje door???
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:45:14 #194
3542 Gia
User under construction
pi_192428034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Heb van de week mijn telefoonnummer gegeven aan een oud, alleenstaand dametje uit de straat, met de mededeling te bellen als er iets is. Ben zelf wel een risicogeval, maar mijn huisgenoten zouden wel kunnen helpen, als er iets is.
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:45:26 #195
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_192428037
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach. Jort kan nog altijd naar een privé ziekenhuis.
En Beatrix zal ook geen telefoontje van haar huisarts hebben gehad dat er geen plek op de IC is voor haar.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_192428042
quote:

[..]

Als het dan maar 'grondig' gebeurt. Niks mis mee.
pi_192428056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

De haat altijd tegen mensen die niet meelopen met de massa is van alle tijden.
Ik ben juist blij dat hij zijn ware aard laat zien.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:47:09 #198
236264 crew  capricia
pi_192428061
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

En Beatrix zal ook geen telefoontje van haar huisarts hebben gehad dat er geen plek op de IC is voor haar.
Nou. Inderdaad.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192428064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:45 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Mentale klachten zie je niet. Lichamelijk wel. Ik zeg niet dat je de iCs op slot moet gooien. Maar we moeten ons ook niet blindstaren op corona en dat daar alles voor wijkt. Las op omrop fryslân live blog dat er nu een verpleeghuis gedeeltelijk leeg moet om coronapatienten op te vangen.

https://www.omropfryslan.(...)schotanus-heerenveen

dan ben je bij mij he-le-maal koekoek. Talloze sportscholen zijn leeg. Hotels ook. En dan denk ik: slaan we niet een heel klein beetje door???
quote:
Zorggroep Alliade was al van plan de afdeling te sluiten. "Er stond voor later dit jaar al een verhuizing gepland. De afdeling Blommenfjild wordt gesloten. Dat hebben we nu naar voren gehaald. Begrijp wel dat we nu in een ongelooflijk zware crisis zitten. Dat vergt ontzettend veel van iedereen. Keuzes die we maken doen pijn."
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:48:59 #200
236264 crew  capricia
pi_192428093
Wat vinden we van België? Iemand nog inzichten waarom ze het qua doden per miljoen inwoners het slechter doen dan NL?
Ze hebben daar tenslotte een veel strengere lockdown dan wij.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')