Vandaar dat er wel FFP2 op stond?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Slayage het volgende:
Maw Nederlanders zijn kneuzen volgens de Chinezentwitter:SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:401/2 China export "defective" masks to the Netherlands? True story about masks purchased by a Dutch procurement agent: the Chinese manufacturer stated clearly that they are non-surgical & the exported customs clearing procedures were also under the name of "non-surgical masks". reageer retweet
twitter:SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:412/2 Masks of various category offer different levels of protection, for day-to-day use and for medical purposes. Pls Double-check the instructions to make sure that you ordered, paid for and distributed the right ones. Do not use non-surgical masks for surgical purposes. reageer retweet
Dáár ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef influcted het volgende:
[..]
Vinger op de zere plek?
Als mensen stelselmatig hun longen jarenlang hebben verpest dan hoeven die niet vooraan de rij te staan hoor
Dat is een heel sympathiek idee maar als er in kosten gesneden moet worden gaat dat ruimte als eerste eruit. Een bedrijf wil niet gevestigd zijn in een te groot pand. Men zal dan zeggen dat zulk voorraad verantwoordelijkheid is van een veiligheidsregio, GGD, zorginstellingen, ziekenhuizen enz.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeft, m.i., niets extra te kosten. Die ruimte is er al. Bedrijf betaalt voor het hele pand.
Voordeel is dat het materiaal dan verspreid door Nederland ligt en makkelijk uitgedeeld kan worden op het moment dat dat nodig is.
En: https://www.volkskrant.nl(...)-keerzijde~b7b2275a/quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:17 schreef Slayage het volgende:
Maw Nederlanders zijn kneuzen volgens de Chinezentwitter:SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:401/2 China export "defective" masks to the Netherlands? True story about masks purchased by a Dutch procurement agent: the Chinese manufacturer stated clearly that they are non-surgical & the exported customs clearing procedures were also under the name of "non-surgical masks". reageer retweet
twitter:SpokespersonCHN twitterde op donderdag 02-04-2020 om 18:46:412/2 Masks of various category offer different levels of protection, for day-to-day use and for medical purposes. Pls Double-check the instructions to make sure that you ordered, paid for and distributed the right ones. Do not use non-surgical masks for surgical purposes. reageer retweet
quote:De anonieme Europese importeur denkt zelfs eerder aan 70 procent. ‘Dat kan gewoon niet anders’, zegt hij. ‘Niemand kan zo snel zo’n enorme hoeveelheid mondkapjes produceren én aan alle standaarden voldoen. Het doet er ook niet toe, in deze uitzichtloze tijden. Als je de keuze hebt tussen 70 procent en 0 procent bescherming, dan weet ik het wel.’ Certificaten en testrapporten: daar hechten beiden niet veel aan. Reinikis: ‘In China kun je elk document krijgen dat je nodig hebt.’
quote:Maar volgens de Europese importeur houdt China ook nu nog de hoogste kwaliteit voor zichzelf. ‘Producenten vertellen me dat de echte N95-mondkapjes niet geëxporteerd mogen worden’, zegt de importeur, die jarenlang in Shanghai voor een bedrijf in medische toestellen heeft gewerkt en daar nauwe contacten aan heeft overgehouden. ‘De Chinese overheid laat het niet toe.’
Hij snapt het dus nog steeds niet, maar had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:22 schreef Newone82 het volgende:
Jort Kelder👌
https://www.omropfryslan.(...)ebben-aan-het-redden
Dus gaan we filteren? Drink je?-> Jij wacht maar op een bed. Rook je?-> Jij wacht maar op een bed. Eet je taartjes?-> Jij wacht maar op een bed. Ga je te laat naar bed?-> Jij wacht maar op een bed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef influcted het volgende:
[..]
Vinger op de zere plek?
Als mensen stelselmatig hun longen jarenlang hebben verpest dan hoeven die niet vooraan de rij te staan hoor
walgelijk inderdaad: als een ketter roken en dik zijn. Bah.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]![]()
Wat bestaan er toch walgelijke mensen
Kap zelf eens met dat triomfantelijke "zie je wel!" gedrag als er een jong iemand is overleden...quote:
Kunnen ook overheidspanden zijn, zoals belastingdienst, SVB, e.d.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een heel sympathiek idee maar als er in kosten gesneden moet worden gaat dat ruimte als eerste eruit. Een bedrijf wil niet gevestigd zijn in een te groot pand. Men zal dan zeggen dat zulk voorraad verantwoordelijkheid is van een veiligheidsregio, GGD, zorginstellingen, ziekenhuizen enz.
Wat dacht je van genen, spelen nog de grootste rol. Mn oma, mn opa beide zware kettingrokers sinds de Amerikanen hier zijn geweest, Wanneer gingen ze dood. Niet, ze leven nog en zijn 95.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Dus gaan we filteren? Drink je?-> Jij wacht maar op een bed. Rook je?-> Jij wacht maar op een bed. Eet je taartjes?-> Jij wacht maar op een bed. Ga je te laat naar bed?-> Jij wacht maar op een bed.
Precies. En de economie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
walgelijk inderdaad: als een ketter roken en dik zijn. Bah.
En dit:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mentale-gezondheid
Vergeet niet de mentale gezondheid.
'We' doen dit om te zorgen dat onze ziekenhuis niet overbelast raken, zodat er geen mensen dood gaan omdat er geen plek meer is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
walgelijk inderdaad: als een ketter roken en dik zijn. Bah.
En dit:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mentale-gezondheid
Vergeet niet de mentale gezondheid.
Er zijn nu al internetshops die aan sale beginnen. Ik koop normaal graag kleding maar mij is de zin voor de rest van t jaar wrs over.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb het dus ook over korting.
Mensen gaan vanaf mei niet meer de volle mep betalen voor de lentecollectie van dit jaar.
Winkels zullen er wel vanaf willen.
Dus lagere prijzen.
Dan mag ik toch hopen. Alleen dan wel zonder zondebok aan te wijzen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat de reactie op deze crisis uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd gaat worden. Idee van Baudet om een parlementaire enquête te houden om zo veel mogelijk lessen te leren vond ik helemaal niet gek.
Maar waarom zou daar een parlementaire enquête voor nodig zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga er vanuit dat de reactie op deze crisis uitgebreid geanalyseerd en geëvalueerd gaat worden. Idee van Baudet om een parlementaire enquête te houden om zo veel mogelijk lessen te leren vond ik helemaal niet gek.
En mensen (zoals die Jort) die hebben gerookt, gesnoven en gezopen menen uit te mogen maken wie er dood mag gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:32 schreef funnywell het volgende:
[..]
Wat dacht je van genen, spelen nog de grootste rol. Mn oma, mn opa beide zware kettingrokers sinds de Amerikanen hier zijn geweest, Wanneer gingen ze dood. Niet, ze leven nog en zijn 95.
Grondig onderzoek, onderste steen boven, en niet een halfbakken evaluatie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar waarom zou daar een parlementaire enquête voor nodig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |