Er gaat soberso binnen een aantal jaar flink aan die indeling gesleuteld worden. Dan beter nu een overgangsfase.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die dan maar.
En volgend jaar weer terug naar
Vr: FP1 en 2
Za: FP3, Q
Zo: Race.
Die monteurs moeten eens een jaartje internationaal vracht rijden. Zijn ze meteen klaar met dat gemiemiemie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:22 schreef rubbereend het volgende:
gewoon weekenden terug naar twee dagen, dan is de belasting voor de monteurs kleiner met al die extra races die ze willen toevoegen
Jaaaa dat staat gelijk aan presteren onder hoge druk, beoefenen van topsport en het reizen door weet ik hoeveel tijdzones.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die monteurs moeten eens een jaartje internationaal vracht rijden. Zijn ze meteen klaar met dat gemiemiemie.
Dat mocht al niet in park fermequote:Op dinsdag 7 april 2020 10:54 schreef daNpy het volgende:
Denk niet dat de teams dat willen. Nauwelijks reparatie tijd tussen Q en race.
Wel als Stroll hem totalt tochquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die monteurs moeten eens een jaartje internationaal vracht rijden. Zijn ze meteen klaar met dat gemiemiemie.
Hoop het niet, want er zijn al veel minder sessies over dan ooit het geval was.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er gaat soberso binnen een aantal jaar flink aan die indeling gesleuteld worden. Dan beter nu een overgangsfase.
Maar ook veel meer races.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoop het niet, want er zijn al veel minder sessies over dan ooit het geval was.
Degene met de beste simulator wintquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou wel willen zien dat ze alle FP's schrappen en met data van vorig jaar de quali in gaan.
Dan zal het veel meer op de rijders aankomen die met niet-perfect afgestelde wagens rond moeten gaan. Ik ben erg benieuwd hoe dan de rangorde er uit komt te zien
Zal nooit gebeuren natuurlijk, maar lijkt me wel wat
twitter:RTLGP twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 20:11:27Officieel: ook de Grand Prix van Canada is uitgesteld https://t.co/VowjKhoV0q #RTLGP #F1 https://t.co/fcT9xzRrlM reageer retweet
Ik heb nota bene gezegd dat ik alles tot België nog onzeker vind.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is niet iedereen het mee eens hè @:Nattekat
Geef Max gewoon de titel, zo goed is hijquote:Op dinsdag 7 april 2020 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
Max begint het seizoen met twee overwinningen in Oostenrijk
Haha ja ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 7 april 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop nu gewoon dat Frankrijk opdondert, is het niet waard om seizoensopener te zijn.
Het is een goede ogentestquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop nu gewoon dat Frankrijk opdondert, is het niet waard om seizoensopener te zijn.
Nouuuuuuuu jij zat nog in spanning wij niet...quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nota bene gezegd dat ik alles tot België nog onzeker vind.
Lekker wedstrijdjes gehakstaven vreten bij de pomp, kakken in de bosjes met je Poolse buren en pornoblaadjes ruilen op de parking. Ik had het wel geweten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die monteurs moeten eens een jaartje internationaal vracht rijden. Zijn ze meteen klaar met dat gemiemiemie.
Wat? Omdat ik zei dat er nog geen 100% uitsluitsel is? Al zei ik 99%, dan nog was er de kans geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu jij zat nog in spanning wij niet...
Ja maar dat maakt het niet minder kut. Zegmaar.quote:
Inderdaad, anders een doodsaaie 1-2 voor Mercedesquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop nu gewoon dat Frankrijk opdondert, is het niet waard om seizoensopener te zijn.
ze gingen het circuit toch aanpassen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop nu gewoon dat Frankrijk opdondert, is het niet waard om seizoensopener te zijn.
Een chicane halverwege het rechte stuk waar inhalen nog steeds praktisch onmogelijk is als een voorganger niet ligt te slapen. Zelfs als je je voorganger weet uit te remmen, heeft die bij de tweede helft meer snelheid mee en de binnenkant.quote:
Binnen hoeveel seconden ze dichtvallen?quote:
gewoon 8 keer daar rijden. GP van Hongarije, GP van Oost-Europa, GP van Europa, GP van Europese Unie, GP van Roemenië etc.quote:Op dinsdag 7 april 2020 23:50 schreef maan_man het volgende:
Vraag mij niet precies hoe, maar op de een of andere manier zie ik Hongarije als een van de eerste landen die een race gaat toelaten. Om even een statement te maken nu er veel commentaar is op de politieke ontwikkelingen daar. Dat die Orban zegt: "kijk, al die andere landen kunnen wel commentaar hebben op wat hier gebeurd, maar wat in al die andere tot nu toe niet kon, kan hier wel. Wij hebben dus goede keuzes gemaakt. Maar het is ook van belang dat al ons goede werk niet voor niks is geweest, daarom moet ik nog even aan de macht blijven."
EE-GPquote:Op woensdag 8 april 2020 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon 8 keer daar rijden. GP van Hongarije, GP van Oost-Europa, GP van Europa, GP van Europese Unie, GP van Roemenië etc.
Ik had die race 's avond teruggekeken, was echt hét middel om lekker te slapenquote:Op woensdag 8 april 2020 12:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Binnen hoeveel seconden ze dichtvallen?
Ik slaap niet makkelijk in, zeker niet overdag maar bij die race in Frankrijk ben ik weggedommeld vorig jaarGewoon schrappen aub.
https://www.formula1.com/(...)uSF2CbWeiFLZsnQT03l0quote:Formula 1 motorsports boss Ross Brawn says the 2020 season will likely begin in Europe – and potentially behind closed doors – when it eventually gets under way, after the delay caused by the coronavirus pandemic.
On Tuesday, the Canadian Grand Prix became the latest race to be postponed because of the virus, the ninth race to be postponed or cancelled, with F1 bosses working with promoters to create a revised calendar for a time when it is possible to once again go racing.
Brawn said it was Formula 1’s desire to go racing as soon as possible – if anything to give fans some entertainment in difficult times – even if that means holding some of the initial events without fans.
CLOSED DOOR RACES POSSIBLE
“Travel for the teams and travel for everyone involved is going to be one of the big issues,” said Brawn, who was speaking to Sky Sports. “You could argue once we get there we could become fairly self-contained.
“Our view is probably a European start will be favourable and that could even be a closed event. We could have a very enclosed environment, where teams come in on charters, we channel them into the circuit, we make sure everyone is tested, cleared and that there is no risk to anyone.
“We have a race with no spectators. That’s not great, but it’s better than no racing at all. We have to remember there are millions of people who follow the sport sat at home. A lot of them are isolating and to be able to keep the sport alive and put on a sport and entertain people would be a huge bonus in this crisis we have. But we can’t put anyone at risk.
“We’re looking at the organisational structure which would give us the earliest start. But also the ability to maintain that start. There’s no point having a start and then stopping again for a while. It’s most likely to be in Europe. It’s conceivable that it could be a closed event.”
19-RACE SEASON POSSIBLE WITH JULY START
Brawn said it would be credible to have a 18-19 race calendar, if it was possible to start racing in July – with a series of triple headers followed by a weekend off.
“Eight races is the minimum we can have a world championship, [according to] the FIA Statutes,” says Brawn. “We could achieve eight races by starting in October. So if you wanted a drop dead point it would be October.
“But then there is always the possibility we could run into next year. That’s being explored. Can we stray into January to finish the season? There are all sorts of complications, as you can imagine, with that.
“If we were able to start at the beginning of July we could do a 19-race season. [It would be] tough - three races on, one weekend off, three races on, one weekend off. We have looked at all the logistics, and we think we can hold an 18-19 race season if we can get started at the beginning of July. The choice is between those two numbers.”
TWO-DAY WEEKENDS POSSIBLE
F1 bosses and promoters are also looking at a number of two-day Grand Prix events to ease the pressure in a compressed calendar.
“We may have some two-day races in order to meet the logistical needs,” says Brawn. “For instance China looks like it will probably be a two-day race if we go ahead with it because to get there and get away to the next event we are planning, it could easily be a two-day race."
Debuut: Zwitserland 1951quote:
quote:Calling upon my years of experience, I froze at the controls.
quote:
Ik vind dit soort plannetjes nogal bedenkelijk. Sla gewoon het 2020 seizoen over.quote:Op woensdag 8 april 2020 22:48 schreef Drebbelman het volgende:
Officieel F1 persbericht biedt hoop dat er nog een 19-races seizoen komt als ze begin juli kunnen starten in Europa, weliswaar zonder publiek. Het zal afhangen van de mogelijkheden voor de teams om te kunnen reizen.
[..]
https://www.formula1.com/(...)uSF2CbWeiFLZsnQT03l0
Nee man, dan wordt het een saai jaar.quote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind dit soort plannetjes nogal bedenkelijk. Sla gewoon het 2020 seizoen over.
vraag me serieus over hoe een aantal teams dat gaan overleven zonder prijzengeld en grote kans dat sponsoren ook even niet betalenquote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vind dit soort plannetjes nogal bedenkelijk. Sla gewoon het 2020 seizoen over.
Niet racen dit jaar = vaarwel F1quote:Op zondag 12 april 2020 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag me serieus over hoe een aantal teams dat gaan overleven zonder prijzengeld en grote kans dat sponsoren ook even niet betalen
Linksom of rechtsom zal de F1 "altijd" blijven bestaan. Daar is de merknaam met de bijbehorende historie veel te waardevol voor. In hoeverre teams als Williams en Sauber dit gaan overleven is afwachten.quote:
Renault kan ook in de gevarenzone zittenquote:Op zondag 12 april 2020 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom zal de F1 "altijd" blijven bestaan. Daar is de merknaam met de bijbehorende historie veel te waardevol voor. In hoeverre teams als Williams en Sauber dit gaan overleven is afwachten.
Alleen in naam. Alfa Romeo is niet meer dan een titelsponsor. De eigenaar is nog steeds Sauber.quote:Op zondag 12 april 2020 21:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Je bedoelt Alfa Romeo. Dat gaat wel lukken anders is Ferrari hun test team kwijt. Williams zit dieper in de problemen. Dat team is gewoon de grond in gerund de afgelopen jaren.
Wat is de F1 nog als er straks 3 of 4 teams minder zijn? Grote fabrikanten zetten bovendien meer in op de FE. Dus wat voor toekomst heeft de F1 nog als er plots minder teams zijn?quote:Op zondag 12 april 2020 21:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom zal de F1 "altijd" blijven bestaan. Daar is de merknaam met de bijbehorende historie veel te waardevol voor. In hoeverre teams als Williams en Sauber dit gaan overleven is afwachten.
inderdaad corona kan voor velen best de druppel zijn om de stekker eruit te trekkenquote:Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is de F1 nog als er straks 3 of 4 teams minder zijn? Grote fabrikanten zetten bovendien meer in op de FE. Dus wat voor toekomst heeft de F1 nog als er plots minder teams zijn?
Mercedes.quote:Op maandag 13 april 2020 10:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als Honda stopt, wie gaat red bull dan van een motor voorzien?
F1 is tegenwoordig zo duur geworden dat die kans een stuk minder is dan vroeger. Dit alles is wel een goed argument om de kosten nog meer terug te brengen, zodat het makkelijker wordt voor teams om in te stappen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als teams omvallen staan er weer genoeg dubieuze miljardairs te wachten die hun geld kwijt willen.
Mercedes. Althans, dat gerucht ging een tijdje geleden.quote:Op maandag 13 april 2020 10:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als Honda stopt, wie gaat red bull dan van een motor voorzien?
Bij Force India kwamen er nog rechtszaken aan te pas om te bepalen wie het over mocht nemen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
F1 is tegenwoordig zo duur geworden dat die kans een stuk minder is dan vroeger. Dit alles is wel een goed argument om de kosten nog meer terug te brengen, zodat het makkelijker wordt voor teams om in te stappen.
Latifi en Mazepin om er maar een paar te noemen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:45 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als teams omvallen staan er weer genoeg dubieuze miljardairs te wachten die hun geld kwijt willen.
andere tijden, denk dat ze bij Williams nu ook wel spijt hebben dat ze Stroll de deur gewezen hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bij Force India kwamen er nog rechtszaken aan te pas om te bepalen wie het over mocht nemen.
Liberty Media heeft 4.6 billion betaald voor de F1. Denk je dat ze gaan zeggen van "oh we zijn Williams, Sauber en Haas kwijtgeraakt, we sluiten de deuren lol." We schrijven even 4.6 billion af. Nee natuurlijk niet. Desnoods laten ze Dallara of Swift Engineering auto's bouwen aangedreven door Cosworth motoren maar het wereldkampioenschap Formule 1 zal verreden worden.quote:Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat is de F1 nog als er straks 3 of 4 teams minder zijn? Grote fabrikanten zetten bovendien meer in op de FE. Dus wat voor toekomst heeft de F1 nog als er plots minder teams zijn?
Renaultquote:Op maandag 13 april 2020 10:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als Honda stopt, wie gaat red bull dan van een motor voorzien?
Bilion USD ja.quote:Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef fathank het volgende:
Je bedoelt 4.6 billion neem ik aan?
Dat is miljard, geen biljoen. Een biljoen is duizend miljard. 4600 miljard lijkt me enigszins onverantwoord
Claire is ook niet de degene die die tent de grond in heeft gerund. Die krijgt vaak de schuld maar die houd het beetje wat het nog is bij elkaar. Dank eerder dat Paddy Lowe er grote schuld aan heeft.quote:Op zondag 12 april 2020 23:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen in naam. Alfa Romeo is niet meer dan een titelsponsor. De eigenaar is nog steeds Sauber.
En Williams was helaas al niet veel meer voordat Claire er de baas was.
Waarom zouden ze dat doen als ze overduidelijk in de weg omhoog zitten? Ze kunnen wedijveren met Mercedes op het moment, Ferrari is tijdelijk geen bedreiging en Renault door is door de eeuwige betrouwbaarheid problemen geen eens echte concurrentie. Er is niet zoveel reden om te stoppen, er ligt zelfs een mogelijk WK in het verschiet. Dat weten ze daar ook.quote:Op maandag 13 april 2020 10:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als Honda stopt, wie gaat red bull dan van een motor voorzien?
welnee, Lowe heeft maar 1½ jaar invloed gehad op Williams. Het hele verval van het team is begonnen toen Adam Parr in 2006 de dagelijkse leiding van het team kreeg. Dat was een zakenman ipv een leidinggevende uit de race-wereld. De enige opleving erna is enkel nog '14 en '15 geweest dankzij de Merc PU.quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Claire is ook niet de degene die die tent de grond in heeft gerund. Die krijgt vaak de schuld maar die houd het beetje wat het nog is bij elkaar. Dank eerder dat Paddy Lowe er grote schuld aan heeft.
Je vergeet Barcelona 2012 of is dat meer een toevalstrefferquote:Op maandag 13 april 2020 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
welnee, Lowe heeft maar 1½ jaar invloed gehad op Williams. Het hele verval van het team is begonnen toen Adam Parr in 2006 de dagelijkse leiding van het team kreeg. Dat was een zakenman ipv een leidinggevende uit de race-wereld. De enige opleving erna is enkel nog '14 en '15 geweest dankzij de Merc PU.
Je geeft jezelf al antwoord.....quote:Op maandag 13 april 2020 18:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je vergeet Barcelona 2012 of is dat meer een toevalstreffer
Ben wel benieuwd waarom ze zo hoog scoorden die jaren. De motor was goed en het chassis wat minder van invloed.quote:Op maandag 13 april 2020 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
welnee, Lowe heeft maar 1½ jaar invloed gehad op Williams. Het hele verval van het team is begonnen toen Adam Parr in 2006 de dagelijkse leiding van het team kreeg. Dat was een zakenman ipv een leidinggevende uit de race-wereld. De enige opleving erna is enkel nog '14 en '15 geweest dankzij de Merc PU.
Williams was he-le-maal nergens op downforce circuits. Alles is te danken geweest aan de motor.quote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze zo hoog scoorden die jaren. De motor was goed en het chassis wat minder van invloed.
Maar Force India McLaren en Lotus waren waardeloos met diezelfde motor. Terwijl Williams op sommige dagen zelfs snelste in de Q.
R&D was toen van hetzelfde niveau als jaren ervoor. Dus er moet nog iets anders meegespeeld hebben.
F.I. deed het gewoon beter dan het jaar er voor. McLaren kreeg nog nauwelijks support op motorgebied omdat ze het jaar erna naar Honda overstapten. Enstone-team kreeg voor het eerst sinds 1995 iets anders dan een Renault PU, niet dat dat een excuus moet zijn maar dat zal er zeker niet aan meegeholpen hebben dat ze die Merc het meest optimaal konden benutten.quote:Op maandag 13 april 2020 20:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze zo hoog scoorden die jaren. De motor was goed en het chassis wat minder van invloed.
Maar Force India McLaren en Lotus waren waardeloos met diezelfde motor. Terwijl Williams op sommige dagen zelfs snelste in de Q.
R&D was toen van hetzelfde niveau als jaren ervoor. Dus er moet nog iets anders meegespeeld hebben.
Toch een circuit van niks.quote:Op maandag 13 april 2020 21:10 schreef Starflyer het volgende:
Frankrijk wordt dus ook uitgesteld na de uitspraak van Macron dat alle grote publieksevenementen tot half juli verboden zijn
https://www.ad.nl/wielren(...)uit-macron~a5f1efd8/
Ik zou ook niet rouwig om zijn als deze GP wordt afgelast en doe dan die van Rusland ook gelijk bij.quote:Op maandag 13 april 2020 21:10 schreef Starflyer het volgende:
Frankrijk wordt dus ook uitgesteld na de uitspraak van Macron dat alle grote publieksevenementen tot half juli verboden zijn
https://www.ad.nl/wielren(...)uit-macron~a5f1efd8/
Liberty Media is Amerikaans, ja die schrijven dat gewoon af als ze dat willen.quote:Op maandag 13 april 2020 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Liberty Media heeft 4.6 billion betaald voor de F1. Denk je dat ze gaan zeggen van "oh we zijn Williams, Sauber en Haas kwijtgeraakt, we sluiten de deuren lol." We schrijven even 4.6 billion af. Nee natuurlijk niet. Desnoods laten ze Dallara of Swift Engineering auto's bouwen aangedreven door Cosworth motoren maar het wereldkampioenschap Formule 1 zal verreden worden.
De gemiddelde boerenlul die naar de Formule 1 kijkt interesseert het toch niet dat Williams en Sauber hun eigen auto ontworpen en gebouwd hebben dus je kan er net zo goed een soort IndyCar achtige formule van maken waarbij teams hun auto kopen bij een Dallara, Lola of Swift. Aangevuld met fabrieksteams zoals Ferrari en Mercedes. Dat zou prima werken. Haas doet het eigenlijk al op deze manier.
De kans dat de F1 gaat verdwijnen is in ieder geval 0,0%. Markeer mijn woorden.
ze zouden het zich waarschijnlijk nog kunnen permitteren ook maar het zou misschien handiger zijn om die noodlijdende teams (tijdelijk) een helpende hand te biedenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Liberty Media is Amerikaans, ja die schrijven dat gewoon af als ze dat willen.
Wat bedoel je? Waarom zou een bedrijf omdat het Amerikaans is er geen moeite mee hebben om ff een investering van 7/8 miljard af te schrijven? Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Liberty Media is Amerikaans, ja die schrijven dat gewoon af als ze dat willen.
ontwikkelde, die zijn er hoewel laat inmiddels (al was het voor corona) ook wel achter dat je niet alles zelf kan doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een team als Williams wat al jaren tegen beter weten in zelf een auto ontwikkelt met honderden mensen op de payroll lijkt me niet meer levensvatbaar.
Joh ik heb gekkere dingen zien gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom zou een bedrijf omdat het Amerikaans is er geen moeite mee hebben om ff een investering van 7/8 miljard af te schrijven? Dat slaat natuurlijk nergens op.
En juist Haas roept heel hard dat ze er over nadenken te kappen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stel dat je drie teams kwijtraakt, dan is dat toch alsnog geen reden om het hele circus op te doeken? Daar zijn zoveel oplossingen voor denkbaar. Desnoods laat je teams als DAMS of ART Grand Prix door derden gebouwde auto's runnen. Haas heeft eigenlijk al aangetoond dat je redelijk low budget een F1 team kunt bestieren.
Ik denk wel dat er een hoop gaat veranderen in de F1 in de nabije toekomst. Een team als Williams wat al jaren tegen beter weten in zelf een auto ontwikkelt met honderden mensen op de payroll lijkt me niet meer levensvatbaar.
Mercedes blijft dan nog wel even motoren leveren en het team wordt dan waarschijnlijk overgenomen. Mogelijk door Wolff zelf.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Joh ik heb gekkere dingen zien gebeuren.
Ze roepen allemaal wel dat ze de historie etc belangrijk vinden.
De investeerders in Liberty Media (dat is er geen 1 maar meerderen) laten dat net zo hard vallen joh als ze er geen geld meer mee verdienen.
[..]
En juist Haas roept heel hard dat ze er over nadenken te kappen.
Teams die alles kopen klinkt heel leuk maar die zullen het nooit winnen van een Mercedes (als die er nog in blijven, heb daar nog steeds een hard hoofd over in), Red Bull of Ferrari.
Als je de boel opdoekt dan verdampt je investering grotendeels. Dan is "Formula 1" niet meer dan een trademark met de bijbehorende historie. Dat is letterlijk jezelf in de voet schieten als investeerder zijnde. Ik sluit niet uit dat Liberty Media de boel wilt verkopen maar daar is het nu ook niet het moment voor lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Joh ik heb gekkere dingen zien gebeuren.
Ze roepen allemaal wel dat ze de historie etc belangrijk vinden.
De investeerders in Liberty Media (dat is er geen 1 maar meerderen) laten dat net zo hard vallen joh als ze er geen geld meer mee verdienen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |