quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Niek, flikker eens op met je kut TT. Halve gek.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Niek, flikker eens op met je kut TT. Halve gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker met de meidenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
zo, die heeft een stem alsof ze gister nog een hockeyfeestje had
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de lamp in mijn keuken aangedaan, dus nu kan ik gaan koken![]()
@:Scrummie2.1
roos94quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een note gekregen vanwege de anus van @:roos94
Terwijl ze er notabene zelf over begon.
Wij verbruiken een slordige 6000 kWh op jaarbasis. Da's redelijk veel. Ik ben eens benieuwd waar dat stroomverbruik nu in zit. Met dit kastje kan ik dat perfect meten.quote:
Eensquote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
Doe eens wat aan de TT halve zool
Ja, dat is allemaal leuk en aardig maar hoe ver ben je met Octopath.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij verbruiken een slordige 6000 kWh op jaarbasis. Da's redelijk veel. Ik ben eens benieuwd waar dat stroomverbruik nu in zit. Met dit kastje kan ik dat perfect meten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een note gekregen vanwege de anus van @:roos94
Terwijl ze er notabene zelf over begon.
Ik weet gewoon zeker dat Haags alleen mod is geworden zodat ie oneindig in gesloten topics kan posten met een bot om zijn postcount op te krikkenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gebruik je eigen mod powers. Mietje.
Nee. Ik stop ruim op tijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Haags moet in 2020 wel de miljoen gaan halen, vind ik.
Effe doorzetten ouwe neger.
Ik heb vanavond aflevering 3 op de planning.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
Even tiger king weer opzetten
@:buitendam
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat Haags alleen mod is geworden zodat ie oneindig in gesloten topics kan posten met een bot om zijn postcount op te krikken
Ik ben begonnen met H'aanith, daarna Pimrose en Alfyn opgepikt. Nu bij Therion.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig maar hoe ver ben je met Octopath.
Vandaag tot nu toe: 947quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik stop ruim op tijd.
Goed bezig Harrie. Dit gaat tong nooit meer inhalen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 947
Deze maand tot nu toe: 1800
Dit jaar tot nu toe: 41303
Mooi zoquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed bezig Harrie. Dit gaat tong nooit meer inhalen.
ja wat voor kastjequote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij verbruiken een slordige 6000 kWh op jaarbasis. Da's redelijk veel. Ik ben eens benieuwd waar dat stroomverbruik nu in zit. Met dit kastje kan ik dat perfect meten.
Beginnen de dialogen al saai te worden?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met H'aanith, daarna Pimrose en Alfyn opgepikt. Nu bij Therion.
BOKS live van Greenchoice.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beginnen de dialogen al saai te worden?
Ik had toch wel even fapje gemacht op Primrose. Bohh.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met H'aanith, daarna Pimrose en Alfyn opgepikt. Nu bij Therion.
Nederland zal wel weer naief zijn met dit soort dingenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:34 schreef aTypisch het volgende:
https://www.bnnvara.nl/ze(...)-china-corona-update
Zemblagoden
BRAZZERSquote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer vindt dit leuk. KimGodin
Jouw probleem.quote:
Benieuwd of @GGMM dit ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na chapter 1 van elk personage heb ik alles geskipt.
Die rechter is goed te doenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Ik geef deze graag aan @Scrummie2.1quote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Die ga ik kijken na deel 4 van La case de papel .quote:Op donderdag 2 april 2020 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
Toch wel weer vermaakt met seizoen 2 van Sunderland till i die.
Die komt morgen, die jas ik er in het weekend even doorheen denk ik. Hoewel het zondag wel mooi weer wordt.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ga ik kijken na deel 4 van La case de papel .
Wie?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
De QCY T5 zijn echt leip @:lennny_leonard
Genot he. Lekker manquote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt morgen, die jas ik er in het weekend even doorheen denk ik. Hoewel het zondag wel mooi weer wordt.
EvaGodin.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Heb je de birkenstocks al tevoorschijn getoverd?quote:
Als ze geen kleren aan gehad zou hebben, dan zou ik geklikt hebben.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je de birkenstocks al tevoorschijn getoverd?
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze geen kleren aan gehad zou hebben, dan zou ik geklikt hebben.
Lenny_Leonard bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
De QCY T5 zijn echt leip @:lenny_leonard
Sunderland till i die is erg leuk!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanavond halve aflevering Tiger King gekeken maar dat is best saai.
Ik zal het proberen te onthouden!quote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sunderland till i die is erg leuk!
Je snapte het zeker niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb hier weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden!
Sheffield Wednesday FCquote:Op donderdag 2 april 2020 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welkom.
Wie ben je en voor welke club ben je?
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik ben vies hard uitgeschoten met mijn tonduese
Maak niks uit zo lang je balzak maar heel blijftquote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef Tjacka het volgende:
Gelachen om de picsquote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef Tjacka het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd of @:ggmm dit ook gedaan heeft.
Pics?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef Tjacka het volgende:
Die heb ik sowieso al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik kan @:onlogisch wel taggen, maar waarom zou ik
Waar hangt die gozer uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso al een tijdje niet gezien.
Hoop niet dat hij onverhoopt Corona heeft opgelopen tijdens een van zijn strooptochten op jacht naar de laatste pakken wc-papier.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal in de supermarkt maar die filmpjes heb ik ook al een tijd niet gezien.
Nee nu je het zegt.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso al een tijdje niet gezien.
Dikke padquote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef KingRoland het volgende:
ik pak nog 2 pakjes liga chocolade melk
Smerige vetzak.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:09 schreef KingRoland het volgende:
ik pak nog 2 pakjes liga chocolade melk
Dit ligt nog gevoelig.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Geen wonder dat het spel bij @:buitendam vastliep als hij het zo behandelt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef FoolWithMokey het volgende:
Jongens kan je jezelf herbesmetten door te hoesten en in je eigen hoestlucht te lopen?
Pics op Whatsapp aubquote:Op donderdag 2 april 2020 21:36 schreef Tjacka het volgende:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op donderdag 2 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
Vier op een rij!
@:lange_lans @:madame_paon
Gedaan makker!quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen jullie even in dts komen kutten het is overgenomen door enge oude wijven van Uto en 40+
Vriendelijke groeten.
Bedankt vriend.quote:
Ja eindelijk. Tijd voor de BBQ.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker weekendje deze week.
morgen wat coca cola zero inslaan en magnum ijs
René gaat weer eens met vrienden BBQen naja ik vind dat niet echt een verstandige optie.quote:
Kinderen zijn minder vatbaar voor Corona he dus die vrienden zijn safe.quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René gaat weer eens met vrienden BBQen naja ik vind dat niet echt een verstandige optie.
Mengvoerders United?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:28 schreef Elan het volgende:
Theo Maassen op NPO 3 van 20 jaar geleden wtf
quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kinderen zijn minder vatbaar voor Corona he dus die vrienden zijn safe.
Dit account is privéquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com(...)?igshid=mfmuj63lnwqu
@:donraja
Oh.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit account is privé
Volg dit account om zijn/haar foto's en video's te bekijken.
Al gezien natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
We beginnen de dag goed allen
@:Zipportal
@:scrummie2.1
Hey maat.quote:
Ik heb dat met de gym, geen idee of ik dan ook een alcoholist benquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ben je eigenlijk een alcoholist als je de kroeg het meest mist van alles?
Dan mis je de gezelligheid, zuipen kan nog altijd.Dus nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
@PicoMMP @tong80quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo'n thuisdrinker, daar zie ik het nut niet zo van in. En ik kan ook niet echt rustig drinken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mis je de gezelligheid, zuipen kan nog altijd.Dus nee.
Ik drink thuis ook zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n thuisdrinker, daar zie ik het nut niet zo van in. En ik kan ook niet echt rustig drinken.
Over alcoholisten gesproken, waarom post @Saind hier eigenlijk nooit meer?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alcoholisten zuipen gewoon halve liters Schulten Brau thuis.
Hij gaf mij wel een like op Twitter zag ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Over alcoholisten gesproken, waarom post @:saind hier eigenlijk nooit meer?
jouw probleemquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben die 'voetbaldiscussie' nu al zat.
Ik alleen als vrienden voetbal komen kijken of als we in de tuin zitten met 20+ graden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink thuis ook zelden tot nooit.
Had/Heb jij geen alcoholprobleem?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik alleen als vrienden voetbal komen kijken of als we in de tuin zitten met 20+ graden.
Laatst zat je ook met vrienden in de tuin bier te drinken maar toen was het nog geen 20+ graden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik alleen als vrienden voetbal komen kijken of als we in de tuin zitten met 20+ graden.
Als ik bezoek heb wel natuurlijk ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drink je dat puur of altijd mixquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vooral een probleem met sterke drank (vodka). Af en toe een biertje is geen probleem.
Een fles pure wodka is beter te behappen dan een fles pure whisky of iets anders, jenever et cetera. Na een halve fles van dattum pleur ik om en lig ik de volgende dag tot 's avonds als een dood vogeltje op de bank.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drink je dat puur of altijd mix
Matties van me altijd mix en roepen dan stoer dat ze flessen er zo doorheen jagen
Zo kan ik dat ook ja
Je drinkt nog steeds dezelfde hoeveelheid vodka over het algemeen toch.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drink je dat puur of altijd mix
Matties van me altijd mix en roepen dan stoer dat ze flessen er zo doorheen jagen
Zo kan ik dat ook ja
Vooral dat laatste is waarom men voor vodka gaat jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een fles pure wodka is beter te behappen dan een fles pure whisky of iets anders, jenever et cetera. Na een halve fles van dattum pleur ik om en lig ik de volgende dag tot 's avonds als een dood vogeltje op de bank.
En waarschijnlijk sneller.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je drinkt nog steeds dezelfde hoeveelheid vodka over het algemeen toch.
Ja ik moet bij baco ook altijd wel oppassen, dat is net water en die klap komt altijd iets later.quote:
Baco heb ik sinds 2013 niet meer gedronken ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet bij baco ook altijd wel oppassen, dat is net water en die klap komt altijd iets later.
Ja wij hebben bij de voetbal altijd van die afkoopavondjes, dan heb je na een tijd 40-45 bier op en wil je iets anders. Meestal een slecht plan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Baco heb ik sinds 2013 niet meer gedronken ofzo![]()
Die gingen er best makkelijk doorheen ja
Mourinhoquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
We beginnen de dag goed allen
@:Zipportal
@:scrummie2.1
Ja en de voetbalkantinequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:28 schreef Caland het volgende:
Ben ermee gestopt toen een mattie van me een slok nam en mij een watje vond dat ik gewoon cola dronk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wij hebben bij de voetbal altijd van die afkoopavondjes, dan heb je na een tijd 40-45 bier op en wil je iets anders. Meestal een slecht plan.
Zijn account is privé, wat kan ik nu niet zien?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:11 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com(...)?igshid=mfmuj63lnwqu
@:donraja
Gefeliciteerd met CL voetbal voor Feyenoord volgenf seizoenquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Bij de Uefa zitten normaal een stel sukkels, maar ik vind het wel mooi dat ze nu tegen België hebben gezegd: we tyfen jullie uit de Europese competities als je de competitiestop doorzet.
Surinaamse politie die een groep liet kruipen naar huis die zich niet aan het samenscholingsverbod hield.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn account is privé, wat kan ik nu niet zien?
volgenfquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met CL voetbal voor Feyenoord volgenf seizoen
Ik zag een filmpje waar ze iemand uit een dure Mercedes haalden en even kennis lieten maken met hun wapenstok. Surinaamse politie maakt geen grappen, die schieten sowieso eerst en roepen dan pas stop.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Surinaamse politie die een groep liet kruipen naar huis die zich niet aan het samenscholingsverbod hield.
(lucille werner)
https://www.facebook.com/(...)1332790392/?vh=e&d=nquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje waar ze iemand uit een dure Mercedes haalden en even kennis lieten maken met hun wapenstok. Surinaamse politie maakt geen grappen, die schieten sowieso eerst en roepen dan pas stop.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met CL voetbal voor Feyenoord volgenf seizoen
Als er iemand logopedie nodig heeft is hij het wel. Begint ie een podcast.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat Mike Tyson zijn eigen podcast show heeft?
Nu wel
Het heet dan ook gekscherend The Mumble Show.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er iemand logopedie nodig heeft is hij het wel. Begint ie een podcast.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het heet dan ook gekscherend The Mumble Show.
Nu wel, Niek. Dank je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In plaats van The Rumble Show, snap je.
Vanwaar toch steeds dat familiaire? Niek dit, Niek dat.quote:
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
[..]
Hallo JCGod.
Dat hangt van onze COR-mods af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik hoop dat ik nu weer een aantal maanden vrij mag posten.
Welkom terug maatquote:
Ik mag hier niks meer over zeggen (ik weet niet precies waarom ik een ban had, dus ik ben erg voorzichtig).quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom terug maat
Nog viesdikke mensen de IC uit gekankerd?
Even contact opnemen met een FA, dan krijg je mimimimimi terug.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag hier niks meer over zeggen (ik weet niet precies waarom ik een ban had, dus ik ben erg voorzichtig).
kut GGMM met die corona memequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even contact opnemen met een FA, dan krijg je mimimimimi terug.
Triest hequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mag hier niks meer over zeggen (ik weet niet precies waarom ik een ban had, dus ik ben erg voorzichtig).
Makkelijk gezegd van mongolen die nooit buiten komenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
In COR willen ze alle cafés en discotheken definitief sluiten. (lol)
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat heet klantenbinding.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even contact opnemen met een FA, dan krijg je mimimimimi terug.
In COR willen ze alle corona mensen in een gaskamer zettenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In COR willen ze alle corona mensen in een gaskamer zetten
Lost wel het capaciteitsprobleem op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In COR willen ze alle corona mensen in een gaskamer zetten
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 08:50:20De volledige brief, inclusief sancties van de UEFA, mede ondertekend door de ECA. De ECA, waar Edwin van der Sar vice-voorzitter is...
https://t.co/6ymd4vhNPe reageer retweet
Link?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
(lol)twitter:aishmall twitterde op donderdag 02-04-2020 om 22:15:50Sorry maar gaan mijn belastingcenten naar RTL4 voor een portie amateur toneel? Haal dat is per direct van de buis, #tvkantine #rtl4 #blijfthuis #coronanederland #glazenbolcup https://t.co/nIybSjovQJ reageer retweet
Dat verklaard alleenstaandequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
(lol)twitter:aishmall twitterde op donderdag 02-04-2020 om 22:15:50Sorry maar gaan mijn belastingcenten naar RTL4 voor een portie amateur toneel? Haal dat is per direct van de buis, #tvkantine #rtl4 #blijfthuis #coronanederland #glazenbolcup https://t.co/nIybSjovQJ reageer retweet
@:wereldgozer
(lol)quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer
Ik las Ashaquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
Ik zou Aisha overigens wel mokerhard doen.
Vieze snitchquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede toevoeging![]()
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
Ik zou Aisha overigens wel mokerhard doen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)1332790392/?vh=e&d=n
Maar wel met enorm veel kutvolk er in. Uitzonderingen daargelaten.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
![]()
'Ga naar die tequila party, je gaat zien wat er gaat gebeuren..'
In crisistijden ontdek je ook wie je echte vrienden zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar wel met enorm veel kutvolk er in. Uitzonderingen daargelaten.
En met name in crisistijden komen de slechte kanten van mensen nog eens extra naar boven.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In crisistijden ontdek je ook wie je echte vrienden zijn
Zie sc
Bernhardgodquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Zat even wat te lezen over dictators in Afrika en wie kom ik tegen:
[ afbeelding ]
Bernhardgod
Altijd proberen alleen zitten niet veel asians op tinders krijg alleen nederlandersquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft Tinder nu voor zin voor jou? Die Aziaten mogen toch niet reizen.
Heb juist alleen maar asians als matchesquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Altijd proberen alleen zitten niet veel asians op tinders krijg alleen nederlanders
Als ze matchen, moet jij ze toch ook geliked hebben?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb juist alleen maar asians als matches
Leugen stuur pics in dm ik had jou tijdje geleden ook pic gestuurdquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb juist alleen maar asians als matches
Mortaxx EXPOSEDquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze matchen, moet jij ze toch ook geliked hebben?
Ik like alles en selecteer daarnaquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze matchen, moet jij ze toch ook geliked hebben?
Smakelijk!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Caland het volgende:
Straks weer een visje halen
@:wereldgozer @:atypisch @:kapiteintje
Mobutogod.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:
Zat even wat te lezen over dictators in Afrika en wie kom ik tegen:
[ afbeelding ]
Bernhardgod
Sow, en niet een klein beetje.quote:
Dat is wel fijn ja. Binnenkort ook maar een keer een dagje vrij nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow, en niet een klein beetje.
Gelukkig de komende weken vierdaagse werkweken, dat is voor je gevoel toch altijd zo voorbij.
Volgende week lekker lang weekend genot.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow, en niet een klein beetje.
Gelukkig de komende weken vierdaagse werkweken, dat is voor je gevoel toch altijd zo voorbij.
Ik kan me maar moeilijk concentreren op het moment, geen specifieke reden. Maar het schiet allemaal niet op zo.quote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kan me maar moeilijk concentreren op het moment, geen specifieke reden. Maar het schiet allemaal niet op zo.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kan me maar moeilijk concentreren op het moment, geen specifieke reden. Maar het schiet allemaal niet op zo.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |