quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Niek, flikker eens op met je kut TT. Halve gek.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef Buitendam het volgende:
Niek, flikker eens op met je kut TT. Halve gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker met de meidenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
zo, die heeft een stem alsof ze gister nog een hockeyfeestje had
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de lamp in mijn keuken aangedaan, dus nu kan ik gaan koken![]()
@:Scrummie2.1
roos94quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een note gekregen vanwege de anus van @:roos94
Terwijl ze er notabene zelf over begon.
Wij verbruiken een slordige 6000 kWh op jaarbasis. Da's redelijk veel. Ik ben eens benieuwd waar dat stroomverbruik nu in zit. Met dit kastje kan ik dat perfect meten.quote:
Eensquote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch
Doe eens wat aan de TT halve zool
Ja, dat is allemaal leuk en aardig maar hoe ver ben je met Octopath.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij verbruiken een slordige 6000 kWh op jaarbasis. Da's redelijk veel. Ik ben eens benieuwd waar dat stroomverbruik nu in zit. Met dit kastje kan ik dat perfect meten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een note gekregen vanwege de anus van @:roos94
Terwijl ze er notabene zelf over begon.
Ik weet gewoon zeker dat Haags alleen mod is geworden zodat ie oneindig in gesloten topics kan posten met een bot om zijn postcount op te krikkenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gebruik je eigen mod powers. Mietje.
Nee. Ik stop ruim op tijd.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Haags moet in 2020 wel de miljoen gaan halen, vind ik.
Effe doorzetten ouwe neger.
Ik heb vanavond aflevering 3 op de planning.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
Even tiger king weer opzetten
@:buitendam
Kloptquote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat Haags alleen mod is geworden zodat ie oneindig in gesloten topics kan posten met een bot om zijn postcount op te krikken
Ik ben begonnen met H'aanith, daarna Pimrose en Alfyn opgepikt. Nu bij Therion.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig maar hoe ver ben je met Octopath.
Vandaag tot nu toe: 947quote:Op donderdag 2 april 2020 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik stop ruim op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |