abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 12:22:21 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192493801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, valt mij ook op. (Maar moet wel zeggen dat ik drukke tijden mijd!)
helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantje

bij de AH irriteert het me trouwens wel wat dat iedereen daar zelf zijn shit staat te scannen terwijl je ook een scanner kunt pakken en het tijdens het boodschappen doen kunt scannen

dan is het een kwestie van die scanner ophangen en betalen (af en toe controle), sta je echt in notime weer buiten maar als er allemaal van die figuren daar nog hun boodschappen 1 voor 1 moeten scannen sta je alsnog in de rij :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 12:22:59 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192493810
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vind dat ze het hier helemaal wel netjes aanpakken, afscheidingen in de winkel, een limiet aan mensen in de winkel en overal schoonmaakmiddelen.
hier ook, en er staat zo'n beveiligingsdude de winkelwagentjes schoon te maken voor ze terug in de rij gaan :Y

echt heel netjes _O_
  Spellchecker dinsdag 7 april 2020 @ 12:59:14 #243
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192494244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Lunatiek het volgende:
Er was bij de ingang ruimte tekort, daar zijn nu fietsenrekken verwijderd zodat de 1,5 meter makkelijk gehaald kan worden.

Eieren zijn schaars, vraag me af hoe dat met Pasen gaat.
Mixdranken zijn nog steeds schaars.

WC-papier volop verkrijgbaar _O_
Goed zoeken!!
  Admin dinsdag 7 april 2020 @ 12:59:46 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_192494253
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:59 schreef maily het volgende:

[..]

Goed zoeken!!
:X _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_192494269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjes :P
Handgel heb ik nog niet gevonden maar verder mis ik eigenlijk weinig echt.
pi_192494315
Rustig in de supermarkt en iedereen hield afstand.
Centengleufjes van de karretjes zijn afgeplakt en er staat een tafeltje met een soort desinfectans en doekjes om je karretje te poetsen.
Werkt iets minder goed als ik daar met mijn kar aankom en een dame zonder kar er recht voor blijft staan. Of ik dat karretje wil poetsen? Uhm ja... maar nu u daar staat kan ik er niet bij he :')

Alles op voorraad behalve meel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:29:58 #247
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_192494654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantje

bij de AH irriteert het me trouwens wel wat dat iedereen daar zelf zijn shit staat te scannen terwijl je ook een scanner kunt pakken en het tijdens het boodschappen doen kunt scannen

dan is het een kwestie van die scanner ophangen en betalen (af en toe controle), sta je echt in notime weer buiten maar als er allemaal van die figuren daar nog hun boodschappen 1 voor 1 moeten scannen sta je alsnog in de rij :')
Mijn idee ook. Wist niet eens dat dat kon. Want vroeger moest je altijd de handscanner gebruiken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192494716
Weet echt niet waar jullie allemaal wonen maar volgens mij merk ik erg veel paniekzaaierij in dit topic.

In Rotterdam echt geen last van. Ja, je moet wachten op je karretje, maar voor de rest houdt iedereen netjes afstand en ben ik gewoon binnen 15 minuten klaar met boodschappen doen.

Echt, sommige mensen op dit forum houden wel van sensatie en paniek zaaien. Stop daar mee. Voor niemand voordelig.
pi_192494872
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb er gisteren wederom Dettol schoonmaakdoekjes besteld, 12 pakjes, van bol.com zelf, geen externe verkoper. Enige nadeel is met geurtje.

Ik deed er voor de gein 1000 in mijn winkelmandje, dat werd gecorrigeerd naar 538. Desondanks nu toch uitverkocht, niet leverbaar.

Dettol Multi-Reiningingsdoekjes Cherry - 4 x 80 stuks

13 euro bij bol.com, een externe verkoper, Internet Drogist. vraagt er het dubbele voor.

Toiletpapier en keuken papier hebben ze ook weer op voorraad.

Page Toiletpapier Origineel Schoon 32 rol Bij de Gamma in de aanbieding voor een tientje. Bij AH ook goedkoper. Indien geen lege schappen :D.

Plenty Superior keukenpapier - 8 x 2 rollen
Ik bedoel Dettol ontsmettingsmiddel. Die doekjes ontsmetten niet.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 13:46:39 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192494917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Noordzijde het volgende:
Weet echt niet waar jullie allemaal wonen maar volgens mij merk ik erg veel paniekzaaierij in dit topic.

In Rotterdam echt geen last van. Ja, je moet wachten op je karretje, maar voor de rest houdt iedereen netjes afstand en ben ik gewoon binnen 15 minuten klaar met boodschappen doen.

Echt, sommige mensen op dit forum houden wel van sensatie en paniek zaaien. Stop daar mee. Voor niemand voordelig.
ik zie weinig paniek
pi_192495101
quote:

De mens heeft dat kennelijk nodig. Ik zie het niet alleen hier of op fok maar eigenlijk overal. In de gehele westerse wereld
pi_192495820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie weinig paniek
Paniek niet. Maar af en toe van die vragen: bij de Jumbo was het wc-papier op, is dat bij jullie ook zo? Serieus er zijn honderden Jumbo's. Wat voor nut heeft zo'n vraag?

Of steeds klagen over die lege schappen. woon je dan in Schubbekutteveen dat je daar maar 1 mini-supermarkt hebt?

Viend van mij zit ook steeds te klagen over lege schappen, maar dat was voor de hamstercrisis al een kut-AH waar je steeds misgrijpt, zeker met aanbiedingen, maakt niet uit welk tijdstip je daar komt.
Als hij 7 minuten verder fietst heeft hij de keuze uit de Aldi, AH XL, Dirk, Jumbo, 3 Turkse supermarkten, Biologische supermarkt en een Aziatische supermarkt en onderweg komt hij dan ook nog langs een COOP en een hele grote Jumbo :X

Het geklaag over vakkenvullers. Dat ze niets doen, in de weg staan, net zoals voor de hamstercrisis. Echt in elke supermarkt waar ik kom zijn de vakkenvullers gewoon bezig met vakkenvullen. Als ik iets niet kan vinden dan zijn ze altijd behulpzaam en loopen even mee naar het betreffende product of ze kijken even in het magazijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2020 14:41:12 ]
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 15:08:33 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192496269
idd, voor corona greep je ook wel eens mis, dan vraag je het aan zo'n gast of kijk je een dag later/elders

nu is het gelijk paniek en hamsterruuuuuuuuuh
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:09:44 #254
16715 Mylene
*schatje*
pi_192496290
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:44 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik bedoel Dettol ontsmettingsmiddel. Die doekjes ontsmetten niet.
Oh, de bruine, die je moet verdunnen? Ja, die heb ik ook staan :D .

Gebruik ik echter weinig, geen fijn spul, te vettig.

Uitverkocht, echter alternatief niet.

Dr. Johnson's Antiseptic Disinfectant kills 99.9 of bactaria 500 ml
9.99

Om desinfecteren gebruik ik alcoholische desinfectie, van Medichem met limoengeur. Inmiddels uitverkocht, prijzen zijn ook verdubbeld.

Van dit merk heb ik enkel de spray, heel handig, neem ik ook mee voor onderweg.

Gelukkig nog 4 flesjes staan.

Ik ontsmette mijn boodschappen al voor de crisis, smetvrees :D :') .
  dinsdag 7 april 2020 @ 15:18:44 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192496431
quote:

Wie is er in paniek dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192496477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

Oh, de bruine, die je moet verdunnen? Ja, die heb ik ook staan :D .

Gebruik ik echter weinig, geen fijn spul, te vettig.

[ afbeelding ]

Uitverkocht, echter alternatief niet.

[ afbeelding ]

Dr. Johnson's Antiseptic Disinfectant kills 99.9 of bactaria 500 ml
9.99

Om desinfecteren gebruik ik alcoholische desinfectie, van Medichem met limoengeur. Inmiddels uitverkocht, prijzen zijn ook verdubbeld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Van dit merk heb ik enkel de spray, heel handig, neem ik ook mee voor onderweg.

[ afbeelding ]

Gelukkig nog 4 flesjes staan.

Ik ontsmette mijn boodschappen al voor de crisis, smetvrees :D :') .
Ik ben net zo ocd hoor haha.
Ontsmet ook alles.

Trouwens superdrogist.com staat als onbetrouwbare site bekend. Dus ik zou daar geen dr johnson spul of andere spullen bestellen.
https://nederlandreview.n(...)eoordelingen-reviews
  woensdag 8 april 2020 @ 12:43:58 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192512723
Weet iemand wanneer nieuwe ah bezorgd tijden online komen elke dag?
pi_192512775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef Momo het volgende:
Is volgens mij geen vast tijdstip meer voor.
pi_192513475
Gelukkig handgel kunnen vinden, in de grote AH was natuurlijk weer niks te vinden :N
Bij Het Kruidvat lag het gewoon achter de kassa, 50 milliliter voor 1 euro :P
  woensdag 8 april 2020 @ 17:48:41 #260
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192517518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen verplicht hier handschoenen in de supermarkt(Krijg je bij de ingang).
Enige persoon die ik rond zie lopen zonder is een 80jarige vrouw. :')
Vanmiddag na twee weken, ook FF boodschappen gedaan. Winkelwagentje werd wat vaag afgepoetst. Zelf hield ik mijn (bots)bril en motorhandschoentjes aan en liep verder met de kol omhoog in de supermarkt. Wel divers gehannes om twijfelaars te passeren en verder mijzelf voorts maar op afstand door de rustige gangen heen gewurmd.

Veel dingen waren trouwen op... wilde bakmeel en gewoon brood hebben: op en ook het vlees(waren)assortiment en diepvries was fiks uitgedund. Volgende week wordt veel (voorgebakken) stokbrood eten. Gelukkig wel eieren kunnen scoren, dus Pasen zit wel goed.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192517595
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef Vallon het volgende:

[..]

Vanmiddag na twee weken, ook FF boodschappen gedaan. Winkelwagentje werd wat vaag afgepoetst. Zelf hield ik mijn (bots)bril en motorhandschoentjes aan en liep verder met de kol omhoog in de supermarkt. Wel divers gehannes om twijfelaars te passeren en verder mijzelf voorts maar op afstand door de rustige gangen heen gewurmd.

Veel dingen waren trouwen op... wilde bakmeel en gewoon brood hebben: op en ook het vlees(waren)assortiment en diepvries was fiks uitgedund. Volgende week wordt veel (voorgebakken) stokbrood eten. Gelukkig wel eieren kunnen scoren, dus Pasen zit wel goed.
En hoe was het assortiment vóór deze crisis
  woensdag 8 april 2020 @ 18:02:49 #262
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192517718
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

En hoe was het assortiment vóór deze crisis
Ruimer. Normaliter pakte ik ook wat voorgebakken saucijzen en worstenbroodje mee, nu op.

Als gezegd is de keuze van vleeswaren flink ingedamd, twee soorten ham (schouder & achter), voorheen iets van 4 of meer. Nu heb ik natuurlijk niet het dagoverzicht en ging juist vandaag omdat ik vermoed dat het vrijdag/zaterdag helemaal een ellenlange rij zou zijn.
Morgen is mijn escape voor een andere winkel. Let wel, alles was er wel maar merkbaar minder keus, ook snoepkeuze was minder: geen minibounties en diepvries/ijsvak was hoegenaamd leeg.

NB: Morgen de escape (op de fiets), had geen zin in het pak opgewarmd te worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192517779
Het zou mij niet verbazen als de producenten een tijdje alleen hardlopers hebben geproduceerd. Dan kun je veel maken en hoef je geen tijd te verspillen aan omschakelen tussen je producten.
dag
pi_192517894
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef Momo het volgende:
Meerdere malen per dag blijven kijken, er komen soms ineens weer slots vrij. Zondag kon ik voor mijn ouders woensdag boeken, was geen ideale dag. Maandag stond ook ineens donderdag en vrijdag er weer bij, dus van dag gewisseld.
Plekken zijn soms wel heel kort vrij!
pi_192519241
Hier was het eigenlijk al dagenlang weer vrijwel 'gewoon'. Maar vandaag greep ik ineens bij veel spullen mis. Sinds het hamsteren hier geen (Unox) rookworsten meer gezien. Vandaag ineens 50-75% van het afbakbrood leeg, broodbeleg was veel weg en ja, verder de winkel relatief leeggeroofd. Rijst, pasta e.d. was wel ruim voldoende.

Misschien dat mensen nu al groot ingekocht hebben voor de pasen om drukte het weekend te vermijden..
pi_192519479
Voor het eerst in drie weken heb ik meel gevonden _O_
Schap was alweer driekwart leeg :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 april 2020 @ 19:48:31 #267
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192519495
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 19:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier was het eigenlijk al dagenlang weer vrijwel 'gewoon'. Maar vandaag greep ik ineens bij veel spullen mis. Sinds het hamsteren hier geen (Unox) rookworsten meer gezien. Vandaag ineens 50-75% van het afbakbrood leeg, broodbeleg was veel weg en ja, verder de winkel relatief leeggeroofd. Rijst, pasta e.d. was wel ruim voldoende.

Misschien dat mensen nu al groot ingekocht hebben voor de pasen om drukte het weekend te vermijden..
Afbakbrood vindt ook gretig aftrek ivm bbq
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_192521623

Broeinest van covid19
Daarom bestel ik zoveel mogelijk online.
pi_192521640
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 19:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Afbakbrood vindt ook gretig aftrek ivm bbq
En paasbrunches
pi_192521783
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:35 schreef quirina het volgende:

Broeinest van covid19
Daarom bestel ik zoveel mogelijk online.
Mwa het gaat vooral om het onvoldoende afstand houden zeggen ze in dat filmpje. Volgens mij hebben we dat nu wel redelijk voor elkaar hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')