helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantjequote:Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook op. (Maar moet wel zeggen dat ik drukke tijden mijd!)
hier ook, en er staat zo'n beveiligingsdude de winkelwagentjes schoon te maken voor ze terug in de rij gaanquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind dat ze het hier helemaal wel netjes aanpakken, afscheidingen in de winkel, een limiet aan mensen in de winkel en overal schoonmaakmiddelen.
Goed zoeken!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Lunatiek het volgende:
Er was bij de ingang ruimte tekort, daar zijn nu fietsenrekken verwijderd zodat de 1,5 meter makkelijk gehaald kan worden.
Eieren zijn schaars, vraag me af hoe dat met Pasen gaat.
Mixdranken zijn nog steeds schaars.
WC-papier volop verkrijgbaar
Handgel heb ik nog niet gevonden maar verder mis ik eigenlijk weinig echt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjes
Mijn idee ook. Wist niet eens dat dat kon. Want vroeger moest je altijd de handscanner gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantje
bij de AH irriteert het me trouwens wel wat dat iedereen daar zelf zijn shit staat te scannen terwijl je ook een scanner kunt pakken en het tijdens het boodschappen doen kunt scannen
dan is het een kwestie van die scanner ophangen en betalen (af en toe controle), sta je echt in notime weer buiten maar als er allemaal van die figuren daar nog hun boodschappen 1 voor 1 moeten scannen sta je alsnog in de rij
Ik bedoel Dettol ontsmettingsmiddel. Die doekjes ontsmetten niet.quote:Op maandag 6 april 2020 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren wederom Dettol schoonmaakdoekjes besteld, 12 pakjes, van bol.com zelf, geen externe verkoper. Enige nadeel is met geurtje.
Ik deed er voor de gein 1000 in mijn winkelmandje, dat werd gecorrigeerd naar 538. Desondanks nu toch uitverkocht, niet leverbaar.
Dettol Multi-Reiningingsdoekjes Cherry - 4 x 80 stuks
13 euro bij bol.com, een externe verkoper, Internet Drogist. vraagt er het dubbele voor.
Toiletpapier en keuken papier hebben ze ook weer op voorraad.
Page Toiletpapier Origineel Schoon 32 rol Bij de Gamma in de aanbieding voor een tientje. Bij AH ook goedkoper. Indien geen lege schappen.
Plenty Superior keukenpapier - 8 x 2 rollen
ik zie weinig paniekquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Noordzijde het volgende:
Weet echt niet waar jullie allemaal wonen maar volgens mij merk ik erg veel paniekzaaierij in dit topic.
In Rotterdam echt geen last van. Ja, je moet wachten op je karretje, maar voor de rest houdt iedereen netjes afstand en ben ik gewoon binnen 15 minuten klaar met boodschappen doen.
Echt, sommige mensen op dit forum houden wel van sensatie en paniek zaaien. Stop daar mee. Voor niemand voordelig.
De mens heeft dat kennelijk nodig. Ik zie het niet alleen hier of op fok maar eigenlijk overal. In de gehele westerse wereldquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Noordzijde het volgende:
Weet echt niet waar jullie allemaal wonen maar volgens mij merk ik erg veel paniekzaaierij in dit topic.
In Rotterdam echt geen last van. Ja, je moet wachten op je karretje, maar voor de rest houdt iedereen netjes afstand en ben ik gewoon binnen 15 minuten klaar met boodschappen doen.
Echt, sommige mensen op dit forum houden wel van sensatie en paniek zaaien. Stop daar mee. Voor niemand voordelig.
Paniek niet. Maar af en toe van die vragen: bij de Jumbo was het wc-papier op, is dat bij jullie ook zo? Serieus er zijn honderden Jumbo's. Wat voor nut heeft zo'n vraag?quote:
Oh, de bruine, die je moet verdunnen? Ja, die heb ik ook staanquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik bedoel Dettol ontsmettingsmiddel. Die doekjes ontsmetten niet.
Wie is er in paniek dan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Noordzijde het volgende:
Ik ben net zo ocd hoor haha.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh, de bruine, die je moet verdunnen? Ja, die heb ik ook staan.
Gebruik ik echter weinig, geen fijn spul, te vettig.
[ afbeelding ]
Uitverkocht, echter alternatief niet.
[ afbeelding ]
Dr. Johnson's Antiseptic Disinfectant kills 99.9 of bactaria 500 ml
9.99
Om desinfecteren gebruik ik alcoholische desinfectie, van Medichem met limoengeur. Inmiddels uitverkocht, prijzen zijn ook verdubbeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dit merk heb ik enkel de spray, heel handig, neem ik ook mee voor onderweg.
[ afbeelding ]
Gelukkig nog 4 flesjes staan.
Ik ontsmette mijn boodschappen al voor de crisis, smetvrees![]()
.
Is volgens mij geen vast tijdstip meer voor.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef Momo het volgende:
Weet iemand wanneer nieuwe ah bezorgd tijden online komen elke dag?
Vanmiddag na twee weken, ook FF boodschappen gedaan. Winkelwagentje werd wat vaag afgepoetst. Zelf hield ik mijn (bots)bril en motorhandschoentjes aan en liep verder met de kol omhoog in de supermarkt. Wel divers gehannes om twijfelaars te passeren en verder mijzelf voorts maar op afstand door de rustige gangen heen gewurmd.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen verplicht hier handschoenen in de supermarkt(Krijg je bij de ingang).
Enige persoon die ik rond zie lopen zonder is een 80jarige vrouw.
En hoe was het assortiment vóór deze crisisquote:Op woensdag 8 april 2020 17:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vanmiddag na twee weken, ook FF boodschappen gedaan. Winkelwagentje werd wat vaag afgepoetst. Zelf hield ik mijn (bots)bril en motorhandschoentjes aan en liep verder met de kol omhoog in de supermarkt. Wel divers gehannes om twijfelaars te passeren en verder mijzelf voorts maar op afstand door de rustige gangen heen gewurmd.
Veel dingen waren trouwen op... wilde bakmeel en gewoon brood hebben: op en ook het vlees(waren)assortiment en diepvries was fiks uitgedund. Volgende week wordt veel (voorgebakken) stokbrood eten. Gelukkig wel eieren kunnen scoren, dus Pasen zit wel goed.
Ruimer. Normaliter pakte ik ook wat voorgebakken saucijzen en worstenbroodje mee, nu op.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En hoe was het assortiment vóór deze crisis
Meerdere malen per dag blijven kijken, er komen soms ineens weer slots vrij. Zondag kon ik voor mijn ouders woensdag boeken, was geen ideale dag. Maandag stond ook ineens donderdag en vrijdag er weer bij, dus van dag gewisseld.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef Momo het volgende:
Weet iemand wanneer nieuwe ah bezorgd tijden online komen elke dag?
Afbakbrood vindt ook gretig aftrek ivm bbqquote:Op woensdag 8 april 2020 19:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier was het eigenlijk al dagenlang weer vrijwel 'gewoon'. Maar vandaag greep ik ineens bij veel spullen mis. Sinds het hamsteren hier geen (Unox) rookworsten meer gezien. Vandaag ineens 50-75% van het afbakbrood leeg, broodbeleg was veel weg en ja, verder de winkel relatief leeggeroofd. Rijst, pasta e.d. was wel ruim voldoende.
Misschien dat mensen nu al groot ingekocht hebben voor de pasen om drukte het weekend te vermijden..
En paasbrunchesquote:Op woensdag 8 april 2020 19:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Afbakbrood vindt ook gretig aftrek ivm bbq
Mwa het gaat vooral om het onvoldoende afstand houden zeggen ze in dat filmpje. Volgens mij hebben we dat nu wel redelijk voor elkaar hier.quote:Op woensdag 8 april 2020 21:35 schreef quirina het volgende:
Broeinest van covid19
Daarom bestel ik zoveel mogelijk online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |