Ik heb er gisteren wederom Dettol schoonmaakdoekjes besteld, 12 pakjes, van bol.com zelf, geen externe verkoper. Enige nadeel is met geurtje.quote:
Maar werkt niet, stroh 80 zou technisch gezien wel moeten werken en zag ik nog staan bij de slijterquote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef Ole het volgende:
Zie nog wel desinfectie voor woekerprijzen online. Gelukkig had ik nog klein beetje meegenomen van mijn werk. (half flesje) vóór de echte crisis uitbrak . Wodka is goedkoper
quote:Op maandag 6 april 2020 17:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar werkt niet, stroh 80 zou technisch gezien wel moeten werken en zag ik nog staan bij de slijter
Maar dat stinkt als de neten en maakt vlekken (door de kleurstof die er in zit)quote:Op maandag 6 april 2020 17:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar werkt niet, stroh 80 zou technisch gezien wel moeten werken en zag ik nog staan bij de slijter
Dat is hier nog niet het geval.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef Mondkapje het volgende:
Hamsteren is toch wel verstandig geweest. Je moet nu echt heel vroeg gaan anders moet je buiten wachten en ze zeggen niet hoe lang, want dat weten ze niet. Het wordt hier strenger en strenger.
Er stond een aardige rij voor de kassa, maar de winkel was verder vrijwel leeg. Toch moest ik buiten wachten. Ben weer naar huis gegaan. Kan nog wel een pondje af.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is hier nog niet het geval.
Maar als dat gaat gebeuren, dan kan ik eindelijk een keer de rij voorbij lopen met mijn pasje.
quote:Op woensdag 1 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende: [..] Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?
Integendeel. Ik ben helemaal niet bang om het virus te krijgen. Ik en mijn gezin zijn jong en gezond, en bij ons is de IC ook nog niet vol. dus wat ons betreft liever nu besmet raken dan later. maar ik wil wel mijn plicht doen en de verspreiding van het virus vetragen. Niet voor mezelf, maar juist voor de zwakkeren in de samenleving.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:43 schreef Mar_an het volgende: [..] Dit vind ik dan weer best overdreven hahaha. Maar misschien ben ik dan net iets minder bang voor het virus of zo?
Na lange tijd ben ik vanochtend weer eens 'fysiek' de Kruidvat in geweest, met als reden de wachttijd bij online bestellen (minimaal 17 april). Zó lang kon datgene wat ik moest hebben niet wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef Mondkapje het volgende:
Hamsteren is toch wel verstandig geweest. Je moet nu echt heel vroeg gaan anders moet je buiten wachten en ze zeggen niet hoe lang, want dat weten ze niet. Het wordt hier strenger en strenger.
Nergens last van. Overal meer dan genoeg plek en ruimte hier om in alle rust de boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:27 schreef Mondkapje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik voelde me net alsof ik aan een soort van real-life Pacman-spel mee deed.
Dát dus. En allemaal mensen (het was opvallend druk in deze Kruidvat) op gepaste afstand van elkaar, die om de zoveel tijd een stukje naar voren gingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:36 schreef Morri2 het volgende:
[..]Dat is wel een goed omschrijving. Ik moest er gisteren zijn. Doorgangen afgesloten en pijltjes op de grond.
Verschilt per filiaal dan. Hier lag van alles!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Bocaj het volgende:
ALDI heeft altijd veel soorten afbak, maar dat is nu bij lange na niet meer... (leeg)
Of ze krijgen niks meer of het is steeds op als je aan het eind van de dag daar komt kopen!
En toch is het niet goed, want dat zorgt er nog steeds voor dat de super leeg is...quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:03 schreef Mondkapje het volgende:
En iedereen maar lachen om de hamsteraars - inclusief ondergetekende. 'Het is ook voor mij schoonmoeder!' (Vrouw met twee volgeladen karren paar weken geleden om 8 uur 's morgens.)
Maar het was toch niet zo dom.
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjesquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:03 schreef Mondkapje het volgende:
En iedereen maar lachen om de hamsteraars - inclusief ondergetekende. 'Het is ook voor mij schoonmoeder!' (Vrouw met twee volgeladen karren paar weken geleden om 8 uur 's morgens.)
Maar het was toch niet zo dom.
Idem hier. Nog meer dan genoeg te halen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjes
Hier is de supermarkt weer net zo vol met producten als voor de coronacrisis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En toch is het niet goed, want dat zorgt er nog steeds voor dat de super leeg is...
Volgens mij is het meer zo dat veel mensen nu thuis eten, want restaurant dicht, en dus vaak inkopen doen!
Dan hebben ze het daar weer goed onder controle!quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier is de supermarkt weer net zo vol met producten als voor de coronacrisis.
echt maar 1 dag gehad datecht de halve AH was leeggehamstert heeeeeeeelemaal in het begin toen iedereen dacht dat het leger met tanks de straten af kwamen zetten maar verder niet heel veel last vanquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Idem hier. Nog meer dan genoeg te halen.
Ja, valt mij ook op. (Maar moet wel zeggen dat ik drukke tijden mijd!)quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:14 schreef sp3c het volgende:
...nu vind ik het zelfs heerlijk rustig in de supermarkt
Vind dat ze het hier helemaal wel netjes aanpakken, afscheidingen in de winkel, een limiet aan mensen in de winkel en overal schoonmaakmiddelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar weer goed onder controle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |