Verschilt per filiaal dan. Hier lag van alles!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Bocaj het volgende:
ALDI heeft altijd veel soorten afbak, maar dat is nu bij lange na niet meer... (leeg)
Of ze krijgen niks meer of het is steeds op als je aan het eind van de dag daar komt kopen!
En toch is het niet goed, want dat zorgt er nog steeds voor dat de super leeg is...quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:03 schreef Mondkapje het volgende:
En iedereen maar lachen om de hamsteraars - inclusief ondergetekende. 'Het is ook voor mij schoonmoeder!' (Vrouw met twee volgeladen karren paar weken geleden om 8 uur 's morgens.)
Maar het was toch niet zo dom.
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjesquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:03 schreef Mondkapje het volgende:
En iedereen maar lachen om de hamsteraars - inclusief ondergetekende. 'Het is ook voor mij schoonmoeder!' (Vrouw met twee volgeladen karren paar weken geleden om 8 uur 's morgens.)
Maar het was toch niet zo dom.
Idem hier. Nog meer dan genoeg te halen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjes
Hier is de supermarkt weer net zo vol met producten als voor de coronacrisis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En toch is het niet goed, want dat zorgt er nog steeds voor dat de super leeg is...
Volgens mij is het meer zo dat veel mensen nu thuis eten, want restaurant dicht, en dus vaak inkopen doen!
Dan hebben ze het daar weer goed onder controle!quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier is de supermarkt weer net zo vol met producten als voor de coronacrisis.
echt maar 1 dag gehad datecht de halve AH was leeggehamstert heeeeeeeelemaal in het begin toen iedereen dacht dat het leger met tanks de straten af kwamen zetten maar verder niet heel veel last vanquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Idem hier. Nog meer dan genoeg te halen.
Ja, valt mij ook op. (Maar moet wel zeggen dat ik drukke tijden mijd!)quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:14 schreef sp3c het volgende:
...nu vind ik het zelfs heerlijk rustig in de supermarkt
Vind dat ze het hier helemaal wel netjes aanpakken, afscheidingen in de winkel, een limiet aan mensen in de winkel en overal schoonmaakmiddelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar weer goed onder controle!
helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantjequote:Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook op. (Maar moet wel zeggen dat ik drukke tijden mijd!)
hier ook, en er staat zo'n beveiligingsdude de winkelwagentjes schoon te maken voor ze terug in de rij gaanquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind dat ze het hier helemaal wel netjes aanpakken, afscheidingen in de winkel, een limiet aan mensen in de winkel en overal schoonmaakmiddelen.
Goed zoeken!!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:51 schreef Lunatiek het volgende:
Er was bij de ingang ruimte tekort, daar zijn nu fietsenrekken verwijderd zodat de 1,5 meter makkelijk gehaald kan worden.
Eieren zijn schaars, vraag me af hoe dat met Pasen gaat.
Mixdranken zijn nog steeds schaars.
WC-papier volop verkrijgbaar
Handgel heb ik nog niet gevonden maar verder mis ik eigenlijk weinig echt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen problemen gehad met mijn boodschappenlijstjes
Mijn idee ook. Wist niet eens dat dat kon. Want vroeger moest je altijd de handscanner gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
helpt ook dat er geen 100 jongetjes in de rij staan met 1 blikje energydrink en een croissantje
bij de AH irriteert het me trouwens wel wat dat iedereen daar zelf zijn shit staat te scannen terwijl je ook een scanner kunt pakken en het tijdens het boodschappen doen kunt scannen
dan is het een kwestie van die scanner ophangen en betalen (af en toe controle), sta je echt in notime weer buiten maar als er allemaal van die figuren daar nog hun boodschappen 1 voor 1 moeten scannen sta je alsnog in de rij
Ik bedoel Dettol ontsmettingsmiddel. Die doekjes ontsmetten niet.quote:Op maandag 6 april 2020 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren wederom Dettol schoonmaakdoekjes besteld, 12 pakjes, van bol.com zelf, geen externe verkoper. Enige nadeel is met geurtje.
Ik deed er voor de gein 1000 in mijn winkelmandje, dat werd gecorrigeerd naar 538. Desondanks nu toch uitverkocht, niet leverbaar.
Dettol Multi-Reiningingsdoekjes Cherry - 4 x 80 stuks
13 euro bij bol.com, een externe verkoper, Internet Drogist. vraagt er het dubbele voor.
Toiletpapier en keuken papier hebben ze ook weer op voorraad.
Page Toiletpapier Origineel Schoon 32 rol Bij de Gamma in de aanbieding voor een tientje. Bij AH ook goedkoper. Indien geen lege schappen.
Plenty Superior keukenpapier - 8 x 2 rollen
ik zie weinig paniekquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef Noordzijde het volgende:
Weet echt niet waar jullie allemaal wonen maar volgens mij merk ik erg veel paniekzaaierij in dit topic.
In Rotterdam echt geen last van. Ja, je moet wachten op je karretje, maar voor de rest houdt iedereen netjes afstand en ben ik gewoon binnen 15 minuten klaar met boodschappen doen.
Echt, sommige mensen op dit forum houden wel van sensatie en paniek zaaien. Stop daar mee. Voor niemand voordelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |