Ik ben trots op je Lans. Dochterlief ook balen dat het seizoen is afgelopen?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg overleg. Daarna begonnen met het inwerken van een nieuwe collega mbv teams.
(best een lekker wijf wel)
En de kinderen om 9 uur aan de teams vergadering gezet en ze zijn nu braaf huiswerk aan het maken. @:maxi-mus
Zo maar eens een rondje met Adolf lopen.
Pics?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg overleg. Daarna begonnen met het inwerken van een nieuwe collega mbv teams.
(best een lekker wijf wel)
En de kinderen om 9 uur aan de teams vergadering gezet en ze zijn nu braaf huiswerk aan het maken. @:maxi-mus
Zo maar eens een rondje met Adolf lopen.
Check Twitter.quote:
@Scrummie2.1quote:Op woensdag 1 april 2020 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen komen mijn Hue lampen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik twijfelde de xiaomilampen te halen, maar toen bedacht ik me dat ik dan Corona financieel steun en dat gaan we echt niet doen hequote:
Ik heb vorige week donderdag geweigerd deel te nemen aan een 'virtual thirsty Thursday'. Ze kunnen de pot op met die hipsteronzin.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:48 schreef Coco. het volgende:
Net ook Teams meeting met 100 man achter de rug.
Schijtlollig en tenenkrommend.
(lol)twitter:Topdob11 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 22:48:49Wie van de dames had hem het huis uit gegooid? https://t.co/DZqa5ufd1n reageer retweet
Arrogante Ajaciedquote:Op woensdag 1 april 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:
(lol)twitter:Topdob11 twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 22:48:49Wie van de dames had hem het huis uit gegooid? https://t.co/DZqa5ufd1n reageer retweet
Verschrikkelijk wijf is dat. Alles voor de views.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:
Tondeusequote:Op woensdag 1 april 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Mijn kapper is dus ook t/m 28 april gesloten.
Hoe los ik dat op
Jij hebt een GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Hoe los ik dat op
mimimimmiimimiimimmimillimeterenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Hoe los ik dat op
Bijna al die kappers komen nu gewoon bij je thuis langsquote:Op woensdag 1 april 2020 10:57 schreef GGMM het volgende:
Hoe los ik dat op
JR heeft geen tondeuse hij associeert dat gelijk met kaalheidquote:
doen ze wel een mondkapje op dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna al die kappers komen nu gewoon bij je thuis langs
Gewoon even appen
jr hoeft nooit zijn zak te scherenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JR heeft geen tondeuse hij associeert dat gelijk met kaalheid![]()
Die loopt nu met een lange mat rond.
Volgens mij in heel Zuid-Korea net boven de 50 miljoen. Seoul zal rond de 10 zitten ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:08 schreef PicoMMP het volgende:
Trumpgod denkt dat er 38 miljoen mensen in Seoul wonen
Trump heeft even op wiki gekeken en daar staat: elevation: 38m.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij in heel Zuid-Korea net boven de 50 miljoen. Seoul zal rond de 10 zitten ofzo.
Ik denk dat een stagiair dat via een oortje influisterde. Die zal binnenkort wel op Guantanamo zitten.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Trump heeft even op wiki gekeken en daar staat: elevation: 38m.
Lol.
Hij zegt: Niemand kent Seoul zo goed als ik. Daar wonen 38 miljoen mensen, meer dan welke stad in Amerika ook.
Kan je gewoon je bek houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 07:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem ook in COR geplaatst, maar daar wordt ie waarschijnlijk toch verwijderd.
https://www.linkedin.com/(...)746732663582720-RoaR
Erg interessant voor een aantal van jullie.
@:elan
@:tjacka
@:onlogisch
@:gutanoth
Waarom zet je mensen op de IC danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:caland
@:tjacka
@:maxi-mus
@:fetx
@:kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |