Ik deelde even een sneer uit naar een user.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kut, gereageerd daar. 2 notes staan genoteerd.
@:picommp
@:zipportal
Jammer dat het 1 april is, anders was dit zowaar goed nieuws in de ochtend geweestquote:
Oh okequote:Op woensdag 1 april 2020 09:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door de fittie met @:aTypisch kreeg hij een meltdown.
Sorry maat.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat het 1 april is, anders was dit zowaar goed nieuws in de ochtend geweest
link?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:19 schreef Caland het volgende:
Oei, Lenny wordt stevig aangepakt in het grieptopic.
Onder de jouwe ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:17 schreef Doublepain het volgende:
Jongens er zit iets onder jullie neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lennygodquote:Op woensdag 1 april 2020 09:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lenny zit binnenkort met zijn ziel onder zijn arm bij het UWV.
Snitches get stitches maat.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lennygod
Dit soort dingen kon ie beter hier bewaren, ipv de snitches daar
Ik ook pas 1.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:44 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
@:lenny_leonard call 1 van 6 achter de rug.
Ik zit nu in 2 van de 2quote:Op woensdag 1 april 2020 09:44 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
Goor varken.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het duivelse dilemma waar ik nu mee worstel is of ik zo bij de koffie een pindakoek of een appelkoek neem.
Ik hoop dat @Lenny_Leonard jou ook niet spaart straksquote:Op woensdag 1 april 2020 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het duivelse dilemma waar ik nu mee worstel is of ik zo bij de koffie een pindakoek of een appelkoek neem.
Altijd appelquote:Op woensdag 1 april 2020 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:Lenny_Leonard jou ook niet spaart straks
Altijd pindakoekquote:Op woensdag 1 april 2020 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Doe een lekkere haring. Of een viandel.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
We hebben geen airfryer, sorry.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe een lekkere haring. Of een viandel.
Vanmorgen vroeg overleg. Daarna begonnen met het inwerken van een nieuwe collega mbv teams.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:44 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
Vroeger bij ons in de cafetaria hadden ze gefrituurde braadharing. Ik heb dat nooit durven nemen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We hebben geen airfryer, sorry.
Gebakken haringquote:Op woensdag 1 april 2020 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vroeger bij ons in de cafetaria hadden ze gefrituurde braadharing. Ik heb dat nooit durven nemen.
Ik werk voor 2 verschillende klanten, dus de tijd dat ik geen call met de één heb, heb ik er wel een call met de andere. En tijdens die calls doe ik dan mijn echte werk. Als ik actief zou luisteren in alle vergaderingen, zou ik niks gedaan krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg overleg. Daarna begonnen met het inwerken van een nieuwe collega mbv teams.
(best een lekker wijf wel)
En de kinderen om 9 uur aan de teams vergadering gezet en ze zijn nu braaf huiswerk aan het maken. @:maxi-mus
Zo maar eens een rondje met Adolf lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |