Dat is ook wel erg inderdaad..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat natuurlijk ook echt nergens op, dan ben je echt niet goed bij je pannenkoek. Ik maak me ook best zorgen over extra huiselijk geweld richting kinderen met deze maatregelen. Al die gefrustreerde ouders die hun "eigen tijd" missen en dat botvieren op de lastige kinderen.
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit wil ik nou ook wel eens weten, met hun "overgewicht" ding. Al die mensen drastisch aan een crash-dieet
Ik had het ook fijner gevonden als ze de afgelopen weken (en de komende weken) hadden gebruikt om lange termijn te denken; wellicht wat aangepaste maatregelen bedenken waarmee een gedeelte weer kan gaan draaien in ieder geval. Maar veel verder dan ''lockdown'' en dat eindeloos verlengen schijnen ze niet te kijken. Ik denk dat het achteraf erg veel commentaar gaat opleveren; hoe erg de economie ingestort is....mja, we gaan 't zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nu nog wel het beleid ja. Maar er moet toch eens het besef gaan indalen dat dit niet eeuwigdurend te handhaven is.
Bovendien zie ik nog grote maatschappelijke debatten opkomen als de hele wereld een vaccin (moet) krijgen.
Best wel erg dat DIT al die genderneutrale kutzooi, zwarte pieten shit en al dit soort dingen op de achtergrond moeten dringen....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook weleens prima. Konden we maar weer zeiken over onzin als genderneutrale toiletten.
Dat gender neutrale en klimaat gezeik kwam me ook wel de kont uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook weleens prima. Konden we maar weer zeiken over onzin als genderneutrale toiletten.
Ben ik me bewust van ja. En ik weet dat we ons dat economisch niet kunnen veroorloven. Overheid staat best onder de druk van de bevolking though. En andere landen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat een vaccin nog zeker op zich laat wacht tot 2021? Tevens denk je serieus dat een land zich deze situatie economisch kan veroorloven, nog minstens 9 maanden?
Keihard crashen lijkt mij ook niet zo gezond nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.
10 tot 20? Ik las 5-10x...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, had ergens gelezen dat je de bevestigde besmettingen kunt vermenigvuldigen tussen de 10 en de 20x. Dus ook dat schiet niet op.
Ze lijken nog steeds flink op televisie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
3 weken IC zal mensen met overgewicht wel aardig doen afslanken denk ik
Dat ligt er maar net aan hoeveel er getest wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, had ergens gelezen dat je de bevestigde besmettingen kunt vermenigvuldigen tussen de 10 en de 20x. Dus ook dat schiet niet op.
Haha ja, dan is het binnenblijven en bidden denk ik. Heb zelf 25,7 dus ik waan me veiligquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Keihard crashen lijkt mij ook niet zo gezond nu.
Zelfs als je het over 20* hebt zou het nu in totaal om ongeveer 260.000 personen gaan, nog geen 1,5% van de bevolking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
10 tot 20? Ik las 5-10x...
Ik hoop wel dat het hoger dan 10 ligt eigenlijk
Waren al experts die hadden gezegd dat crashen juist niet verstandig was omdat dat ook een aanslag is op je lichaam.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.
Als dit beelden uit China waren was nu iedereen FAKE NEWS FAKE NEWS aan het roepen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Coronadoden New York met heftruck in vrachtwagen geladen
Doden als gevolg van het coronavirus worden bij een ziekenhuis in New York met een heftruck in een koelwagen geladen. De staat is zwaar getroffen door het virus, met ruim 75.000 besmettingen en 1550 doden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)smetting-in-azc.html
Ook in China hebben ze daar last vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken verdomd weinig dikke Chinezen. Toch vielen ze daar ook bij bosjes. Zal dit virus niet gewoon zijn tol eisen en is het Nederlandse volk niet gewoon overwegend te dik?
*stelde ze voordat ze iedereen over zich heen kreeg*
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken verdomd weinig dikke Chinezen. Toch vielen ze daar ook bij bosjes. Zal dit virus niet gewoon zijn tol eisen en is het Nederlandse volk niet gewoon overwegend te dik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus!! Al dat gezeik om ergens een etiketje op te plakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik denk niet dat de overheid onder druk staat van de bevolking noch van andere landen. Hoe noordelijker (en westelijker) je in Europa gaat, hoe "intelligenter" de lockdowns zijn gedefinieerd. Je begint hier en daar al geluiden de eerste geluiden te horen over wanneer we weer "open" gaan, bijvoorbeeld in talkshows en kranten. Ik ben geen expert en ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat de huidige situatie niet veel langer dan begin mei volgehouden kan worden. Waarschijnlijk worden de maatregelen langzamerhand versoepeld om uitendelijk ergens in juni of juli helemaal "open" te gaan. Althans, dat hoop ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben ik me bewust van ja. En ik weet dat we ons dat economisch niet kunnen veroorloven. Overheid staat best onder de druk van de bevolking though. En andere landen.
Officieel overgewicht, dus als jij op de IC komt dan zullen ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja, dan is het binnenblijven en bidden denk ik. Heb zelf 25,7 dus ik waan me veilig
In het allerergste geval wordt het bar en boos. Maar ja, na de tweede wereldoorlog is het ook gelukt om alles weer op te bouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe lang we dit gaan volhouden. Qua economie bedoel ik.
Betaalmuur, maar ik neem het van je aan. Verbaast me wel. Enige Aziaat van formaat die ik kan plaatsen is Kim!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook in China hebben ze daar last van
https://www.trouw.nl/nieu(...)vergewicht~b3ded5ad/
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]Ik trek mijn woorden in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja, als je daar ligt ben je gelukkig in slaap. Dat biedt troost.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Officieel overgewicht, dus als jij op de IC komt dan zullen ze dat zeggen.
Want dan maakt het dat minder erg ofzo.
De maatregelen hebben natuurlijk ook wel een houdbaarheidsdatum. Als straks de zomervakantie periode aanbreekt, we niet naar het buitenland op vakantie kunnen gaan mensen vanzelf vertier opzoeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de overheid onder druk staat van de bevolking noch van andere landen. Hoe noordelijker (en westelijker) je in Europa gaat, hoe "intelligenter" de lockdowns zijn gedefinieerd. Je begint hier en daar al geluiden de eerste geluiden te horen over wanneer we weer "open" gaan, bijvoorbeeld in talkshows en kranten. Ik ben geen expert en ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat de huidige situatie niet veel langer dan begin mei volgehouden kan worden. Waarschijnlijk worden de maatregelen langzamerhand versoepeld om uitendelijk ergens in juni of juli helemaal "open" te gaan. Althans, dat hoop ik.
Met dank aan onze opa's en oma's die zich de blaren gewerkt hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het allerergste geval wordt het bar en boos. Maar ja, na de tweede wereldoorlog is het ook gelukt om alles weer op te bouwen.
U zei?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Kickinalfa het volgende:
twitter:MarjetHeins twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 19:21:21Goede persconferentie @MinPres. Maar ik mis de vrouwen. Is het enige waar we goed voor zijn vertalen??? Als we de verschillen tussen man en vrouw respecteren dan moeten we juist nu zien dat we een andere rol te spelen hebben. Ik mis de liefde & bescherming van een vrouw. reageer retweet
Kan je wel niet op FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, als je daar ligt ben je gelukkig in slaap. Dat biedt troost.
Weer dat gezeik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
U zei?twitter:MarjetHeins twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 19:21:21Goede persconferentie @:MinPres. Maar ik mis de vrouwen. Is het enige waar we goed voor zijn vertalen??? Als we de verschillen tussen man en vrouw respecteren dan moeten we juist nu zien dat we een andere rol te spelen hebben. Ik mis de liefde & bescherming van een vrouw. reageer retweet
Ik qua alles, sta er nog goed in, vind mijn weg op de manier die mag maar begin er al meer over na te denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe lang we dit gaan volhouden. Qua economie bedoel ik.
Als vrouw zijnde krijg ik echt hangtieten van zulke mensen. Hoe verzin je het. In deze tijd.. What's next? Te weinig kleurlingen en moslims op de IC?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
U zei?twitter:MarjetHeins twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 19:21:21Goede persconferentie @:MinPres. Maar ik mis de vrouwen. Is het enige waar we goed voor zijn vertalen??? Als we de verschillen tussen man en vrouw respecteren dan moeten we juist nu zien dat we een andere rol te spelen hebben. Ik mis de liefde & bescherming van een vrouw. reageer retweet
Die laatste zin vat haar complex waarschijnlijk prima samen. Haar moeder vindt haar een kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien zijn we nu met belangrijke zaken bezig en is het voor journalisten nu tijd voor iets anders dan "ophef" en "nieuws" maken omdat iemand iets op Twitter zet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen dat mens zou ik willen zeggen: doe de mensheid een plezier en gooi jezelf weg alsjeblieft. Man man manquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt..... Sommige mensen hebben ook echt niet door dat ze soms hun plaats moeten kennen he?! In Marjets geval.... de keuken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd leuk om even te kijken wat voor personen achter zo'n account schuilen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mee eens. Nu hebben ze eindelijk tijd om kwaliteitstijd met hun kinderen te hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik qua alles, sta er nog goed in, vind mijn weg op de manier die mag maar begin er al meer over na te denken.
Qua economie, we kunnen wel meer hebben dan we denken maar goffer een klap is het.
Het geklaag vind ik erg....over kinderen bezig houden vooral....ik word daar erg kwaad over, je wilde ze....zorg er maar voor.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Die laatste zin vat haar complex waarschijnlijk prima samen. Haar moeder vindt haar een kut.
Ja, dat zullen wij dan moeten doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met dank aan onze opa's en oma's die zich de blaren gewerkt hebben
Dat is geen overgewicht meer...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Coronadoden New York met heftruck in vrachtwagen geladen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:59 schreef Cactus1 het volgende:
Als vrouw zijnde krijg ik echt hangtieten van zulke mensen.
Wat een gezeik. Is nu geen plaats voor hoor. Opzouten met dat geklaag.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hadden het kunnen radenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:00 schreef Tris het volgende:
[..]
Altijd leuk om even te kijken wat voor personen achter zo'n account schuilen.
Ze is groen en vrolijk met haar 2cv.
Dat moet dan maar. Zit niets anders op. We stropen de mouwen op en gaan aan de slag.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat zullen wij dan moeten doen.
In het ergste geval dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |