Dit wil ik nou ook wel eens weten, met hun "overgewicht" ding. Al die mensen drastisch aan een crash-dieetquote:
Ze hebben daar denk ik ook vrij lang gewacht met testen danwel cijfers naar buiten brengen, de eerste cijfers kwamen pas naar buiten toen het in Italië begon los te gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Ze stonden lang op nul. Er gingen mensen daar ook plagerig tweeten, dat in Turkije 93% de handen was na het toilet bezoek. En in NL zou dat 53% zijn. Hihaho.
Nu staan ze boven ons.
Dat is ook wel erg inderdaad..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat natuurlijk ook echt nergens op, dan ben je echt niet goed bij je pannenkoek. Ik maak me ook best zorgen over extra huiselijk geweld richting kinderen met deze maatregelen. Al die gefrustreerde ouders die hun "eigen tijd" missen en dat botvieren op de lastige kinderen.
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit wil ik nou ook wel eens weten, met hun "overgewicht" ding. Al die mensen drastisch aan een crash-dieet
Ik had het ook fijner gevonden als ze de afgelopen weken (en de komende weken) hadden gebruikt om lange termijn te denken; wellicht wat aangepaste maatregelen bedenken waarmee een gedeelte weer kan gaan draaien in ieder geval. Maar veel verder dan ''lockdown'' en dat eindeloos verlengen schijnen ze niet te kijken. Ik denk dat het achteraf erg veel commentaar gaat opleveren; hoe erg de economie ingestort is....mja, we gaan 't zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nu nog wel het beleid ja. Maar er moet toch eens het besef gaan indalen dat dit niet eeuwigdurend te handhaven is.
Bovendien zie ik nog grote maatschappelijke debatten opkomen als de hele wereld een vaccin (moet) krijgen.
Best wel erg dat DIT al die genderneutrale kutzooi, zwarte pieten shit en al dit soort dingen op de achtergrond moeten dringen....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook weleens prima. Konden we maar weer zeiken over onzin als genderneutrale toiletten.
Dat gender neutrale en klimaat gezeik kwam me ook wel de kont uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is ook weleens prima. Konden we maar weer zeiken over onzin als genderneutrale toiletten.
Ben ik me bewust van ja. En ik weet dat we ons dat economisch niet kunnen veroorloven. Overheid staat best onder de druk van de bevolking though. En andere landen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat een vaccin nog zeker op zich laat wacht tot 2021? Tevens denk je serieus dat een land zich deze situatie economisch kan veroorloven, nog minstens 9 maanden?
Keihard crashen lijkt mij ook niet zo gezond nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.
10 tot 20? Ik las 5-10x...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, had ergens gelezen dat je de bevestigde besmettingen kunt vermenigvuldigen tussen de 10 en de 20x. Dus ook dat schiet niet op.
Ze lijken nog steeds flink op televisie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
3 weken IC zal mensen met overgewicht wel aardig doen afslanken denk ik
Dat ligt er maar net aan hoeveel er getest wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, had ergens gelezen dat je de bevestigde besmettingen kunt vermenigvuldigen tussen de 10 en de 20x. Dus ook dat schiet niet op.
Haha ja, dan is het binnenblijven en bidden denk ik. Heb zelf 25,7 dus ik waan me veiligquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Keihard crashen lijkt mij ook niet zo gezond nu.
Zelfs als je het over 20* hebt zou het nu in totaal om ongeveer 260.000 personen gaan, nog geen 1,5% van de bevolking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
10 tot 20? Ik las 5-10x...
Ik hoop wel dat het hoger dan 10 ligt eigenlijk
Waren al experts die hadden gezegd dat crashen juist niet verstandig was omdat dat ook een aanslag is op je lichaam.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meer dan 30 is het toch? Daarboven is het gewoon keihard crashen om je hachje te redden lijkt me.
Als dit beelden uit China waren was nu iedereen FAKE NEWS FAKE NEWS aan het roepen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Coronadoden New York met heftruck in vrachtwagen geladen
Doden als gevolg van het coronavirus worden bij een ziekenhuis in New York met een heftruck in een koelwagen geladen. De staat is zwaar getroffen door het virus, met ruim 75.000 besmettingen en 1550 doden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)smetting-in-azc.html
Ook in China hebben ze daar last vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken verdomd weinig dikke Chinezen. Toch vielen ze daar ook bij bosjes. Zal dit virus niet gewoon zijn tol eisen en is het Nederlandse volk niet gewoon overwegend te dik?
*stelde ze voordat ze iedereen over zich heen kreeg*
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik ken verdomd weinig dikke Chinezen. Toch vielen ze daar ook bij bosjes. Zal dit virus niet gewoon zijn tol eisen en is het Nederlandse volk niet gewoon overwegend te dik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus!! Al dat gezeik om ergens een etiketje op te plakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:51 schreef Mammietje het volgende:
Ik denk niet dat de overheid onder druk staat van de bevolking noch van andere landen. Hoe noordelijker (en westelijker) je in Europa gaat, hoe "intelligenter" de lockdowns zijn gedefinieerd. Je begint hier en daar al geluiden de eerste geluiden te horen over wanneer we weer "open" gaan, bijvoorbeeld in talkshows en kranten. Ik ben geen expert en ik heb geen glazen bol, maar ik denk dat de huidige situatie niet veel langer dan begin mei volgehouden kan worden. Waarschijnlijk worden de maatregelen langzamerhand versoepeld om uitendelijk ergens in juni of juli helemaal "open" te gaan. Althans, dat hoop ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ben ik me bewust van ja. En ik weet dat we ons dat economisch niet kunnen veroorloven. Overheid staat best onder de druk van de bevolking though. En andere landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |