Had liever gezien dat zij dat lied had 'gezongen'.. met gebarentaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is ondertussen ook een BN'er geworden
Verdorie.quote:
Ik heb dat nog niet gehoord, lees er weinig goede berichten overquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:14 schreef Snikkelbeer het volgende:
Volgende vraag: "Wat vindt u eigenlijk van het coronalied?"
ellie lustgenotquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet gehoord, lees er weinig goede berichten over
Denk je dat Rutte nadenkt over een kindervakantie? Hij regeert het land en plant zorgvuldig de dataquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Goeie vraag ja, na meivakantie was logischer geweest. Zelfde datum als de scholen dan.
Kassa, kunnen ze die bedragen aan noodlijdende burgers gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Komend weekend met 20 graden zit iedereen weer hutje mutje te BBQ'en en te zonnen.
Yup. Maar wel allemaal afhalen bij het café. Drankje afhalen en dan lekker op het terras gaan zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Komend weekend met 20 graden zit iedereen weer hutje mutje te BBQ'en en te zonnen.
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down #2quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Gehrman het volgende:
FOK! server trekt het allemaal niet meer.
Eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:17 schreef bombmannl het volgende:
Tering wat een domme journalisten, schande
Geen verschil met voetbaljournalisten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:17 schreef bombmannl het volgende:
Tering wat een domme journalisten, schande
Klopt, jij snapt het. Walgelijke imperialistische vertoning alsof het de gouden eeuw is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik stoor mij eraan dat ik alleen witte mannen van middelbare leeftijd zie in deze crisis!
Volgens mij heeft hij het uitgelegd toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Landgeld het volgende:
Toch knullig dat ze dit niet direct verlengen tot en met de meivakantie?
Dan is het gewoon duidelijk. Toch?
Ik snap ook niet goed waar mensen denken heen te kunnen. Ja naar de lokale camping. Maar hoop niet dat mensen verwachten dat je gewoon in mei, of zelfs juni lekker naar Spanje kan gaan. Reisrestricties naar andere landen gaan nog maanden duren.quote:
Had je wat anders gedacht dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een hopeloze vragen van de journalisten. De tering.
Rutte: "Ook na 28 april zal het nog niet normaal zijn. Op 21 april bespreken we weer het maatregelenpakket."
Vraag: "WAAROM DAN NIET DE HELE MEIVAKANTIE??? (25/4 - 3/5)"
Ook ruim anderhalve meter daar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nooit een foto van nu het is 8 graden ofzo
Zal mij een zorg zijn als dat de beste mensen zijn om dit land door de crisis te helpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik stoor mij eraan dat ik alleen witte mannen van middelbare leeftijd zie in deze crisis!
Wat is er niet duidelijk aan 4 weken, en over 3 weken opnieuw evaluerenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:16 schreef Landgeld het volgende:
Toch knullig dat ze dit niet direct verlengen tot en met de meivakantie?
Dan is het gewoon duidelijk. Toch?
Oh echt jah joh??quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nooit een foto van nu het is 8 graden ofzo
Zou je raken?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:17 schreef KingRadler het volgende:
Tolk zal ook wel goed in bed zijn moet je die handen zien.
"Gewoon ff lekker oolinkloesief naar Turkije moet gewoon kunnen toch"quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waar mensen denken heen te kunnen. Ja naar de lokale camping. Maar hoop niet dat mensen verwachten dat je gewoon in mei, of zelfs juni lekker naar Spanje kan gaan.
Een beetje naïviteit moet kunnen, Lenny.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had je wat anders gedacht dan?
Ik dacht het ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
De NOS heeft wel van Lubach geleerd, ze schakelen niet meteen weg.
Kan toch prima met eigen gezin of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
"Waarom test u niet gewoon heel Nederland?!"
Allejezus.
Pas elke persco gevraagd...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Allejezus.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
twitter:arjenlubach twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 19:18:36persconferentie director's cut ❤️ reageer retweet
Vitaal beroepquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:19 schreef floris.sp het volgende:
Vorige week doodleuk vermelden dat alle bijeenkomsten verboden zijn. Week later geef je een persconferentie en nodig je journalisten uit. Of is dat geen bijeenkomst?
Dankje. Ik kijk de persco inderdaad zonder geluid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef kilon het volgende:
Nu 4000 testen per dag. Ze gaan naar 17,500 testen per dag. Tot mogelijk 29.000 per dag verder in de toekomst.
Anders doe gewoon zo'n snel goedkoop bloedtestje voor iedereen!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Allejezus.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Gewoon ff lekker oolinkloesief naar Turkije moet gewoon kunnen toch"
Ja, maar ik woon in de stad Groningen dus ik zie nu al hordes studenten, die overal schijt aan hebben, dat gewoon te doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef Justinn het volgende:
[..]
Kan toch prima met eigen gezin of zie ik dat verkeerd?
Kan prima.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef Justinn het volgende:
[..]
Kan toch prima met eigen gezin of zie ik dat verkeerd?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dankje. Ik kijk de persco inderdaad zonder geluid.
Ik kijk geen Lubach.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wij kquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef kilon het volgende:
Nu 4000 testen per dag. Ze gaan naar 17,500 testen per dag. Tot mogelijk 29.000 per dag verder in de toekomst.
Wij kijken ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef kilon het volgende:
Je zou ze bijna terug naar school sturen.....shit.....kan niet....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:20 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan 4 weken, en over 3 weken opnieuw evalueren![]()
![]()
testen als een mallequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef kilon het volgende:
Ja, die was ook mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef puzziepie het volgende:
We zijn voorbij de start maar we zijn nog niet aan het eind van het begin
Helder
Vraag 't ffquote:
Is ook erg belangrijk, simpele mensen snappen dat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Serieus... heel de wereld staat in de fik en jij maakt je druk ok profvoetbal
Mag je nog wel gaan golfen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:23 schreef heywoodu het volgende:
U zegt dat het voetbal tot 1 juni zeker niet verder gaat, maar mag de volleybalcompetitie op 29 april weer beginnen?
Dat is een verstandig uitgangspunt en als je daarna al je vakantie wil boeken... zoek iets dichtbij (t)huis want in de rest van de wereld is de stront nog dikker. This is just the start of the beginning.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
k vrees dat we op deze manier zeker nog 3 maanden doorgaan. als je ziet hoe belangrijk het is om die zorg niet te laten overspoelen.
Ja potjandorie, nu missen we allemaal nuttige vragen. Ik had wel willen weten waarom ze niet gewoon heel Nederland testen.quote:
Voor sommige Fokkers is dit het dichtst dat ze bij een vrouw kunnen komenquote:
Echt hequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte heeft een glazen bol, inderdaad. Jezus trut, stel een normale vraag
Gaat korfbal door???quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, nu missen we allemaal nuttige vragen. Ik had wel willen weten waarom ze niet gewoon heel Nederland testen.
Belangrijkste bijzaakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Serieus... heel de wereld staat in de fik en jij maakt je druk ok profvoetbal
MADquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef Confetti het volgende:
NOS is echt een compleet achterlijke zender met achterlijke mensen. Man man man. Dit gebeurt nooit in het buitenland.
Ik zie hier dagelijks complete wielerkoersen voor m'n raam voorbij komen. Nog nooit zoveel langs zien komenquote:
in het buitenland hebben ze ook geen NOSquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef Confetti het volgende:
NOS is echt een compleet achterlijke zender met achterlijke mensen. Man man man. Dit gebeurt nooit in het buitenland.
De journalisten die hier telkens zitten zijn echt dramatisch...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, nu missen we allemaal nuttige vragen. Ik had wel willen weten waarom ze niet gewoon heel Nederland testen.
Yepquote:
Wel, in Portugal hebben ze de Liga NOS.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in het buitenland hebben ze ook geen NOS
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intelligente lockdown
Het zijn van die FB vragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De journalisten die hier telkens zitten zijn echt dramatisch...
Mag paardensport in de meivakantie wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de schaakclub, wanneer gaat die weer openquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag paardensport in de meivakantie wel?
Dit soort dingen moeten wij weten.
[ afbeelding ]
Filmpje van Poet in de lift met een dokter die (zo blijkt vandaag) corona heeft, 6 dgn geleden opgenomentwitter:dimsmirnov175 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 14:11:32«Как больница? - Космос!»: Путин и главврач больницы в Коммунарке https://t.co/Vrsh9rQW14 reageer retweet
acht je ze zo hoog in dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef kilon het volgende:
Ik had met deze journalisten nog wel een vraag verwacht over Koningsdag. Of 5 mei.
Valt onder evenementen en dus helderquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef kilon het volgende:
Ik had met deze journalisten nog wel een vraag verwacht over Koningsdag. Of 5 mei.
Ze vragen dit namens hun kijkers. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef _I het volgende:
[..]
Het zijn van die FB vragen.
Er zit geen inhoud of vooruitblik tussen met enige substantie.
Ik ben serieus best woest dat de tennisclub dicht is. Waar slaat dat op? Ik sta 40-45 meter van de tegenstander.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de schaakclub, wanneer gaat die weer open
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze vragen dit namens hun kijkers. Kun je nagaan.
Als dat virus verstandig is slaat het Poetin over.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef myShizzle het volgende:
Filmpje van Poet in de lift met een dokter die (zo blijkt vandaag) corona heeft, 6 dgn geleden opgenomentwitter:dimsmirnov175 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 14:11:32«Как больница? - Космос!»: Путин и главврач больницы в Коммунарке https://t.co/Vrsh9rQW14 reageer retweet
Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
weet iemand hoe de bezetting van de duitse ic's zijn?
Alleen als je in de bible belt woont, daar wordt incest gedoogd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?
Besmet geraakt bij de vorige persco.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Zitten de journalisten die wel normale kunnen vragen ook in quarantaine ofzo?
Dit zou een goede vraag zijn. Gaan we niet stellen dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
Dat is geen sportquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met genoeg afstand dikke primaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?
Ik zou 'm graag even zien ontploffen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Zitten de journalisten die wel normale kunnen vragen ook in quarantaine ofzo?
@Rewimo had daar een website voor geloof ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb respect over hoe die man zijn geduld kan bewarenquote:
Maar hoe kunnen we nou een IC verpleegkundige het beste steunen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Sportschool dicht, tennisclub dicht, straks ga ik nog aankomen, alleen maar omdat een chinees zonodig een vleermuis moest etenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben serieus best woest dat de tennisclub dicht is. Waar slaat dat op? Ik sta 40-45 meter van de tegenstander.
Doet ie heel goed - zeker voor het simpele volkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Ze hadden beter kas stuyff daar neer kunnen zetten, die is me toch een partij kundig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Men voelt aan dat dit ernstig is. Wel fijn, die duiding door een psycholoog.
Ik zie geen vraagtekens?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Heb deze vraag gemaild naar de lokale GGD, kijken of ze er wat mee doen:
Vragen over de dagelijkse corona cijfers van Rivm en GGD-en en de maatregelen:
1. Mortaliteit: sterftecijfers over causaal verband met sars-cov-2 zijn onbekend.
2. Morbiditeit: Ook wat betreft de ziektelast van Covid-19 per geïnfecteerde zijn geen wetenschappelijk verantwoorde cijfers over ernst en omvang bekend;
3. Besmettingen: het werkelijke aantal besmettingen in de populatie met sars-cov-2 is niet bekend.
4. Ziekenhuisopname's: of en in welke mate (ic) ziekenhuisopname's bij Covid-19 effectief d.w.z. nodig zijn weten we niet. Zijn er al 'Randomized Controlled trials' uitgevoerd?
5. Aanpak: onbekend is of de maatregelen om besmetting met het sars-cov-2 virus tegen te gaan opwegen tegen de hoge maatschappelijke en economische kosten en op termijn mogelijk nog (langdurig) schadelijker zijn voor de volksgezondheid dan de (kortdurende) gezondheidsschade door Covid-19.
Samenvattend: er zijn dus grote vraagtekens te stellen bij de omvang, ernst en aanpak van deze virusinfectie. Door al deze vragen en twijfels is het de vraag waarop de overtuiging van het RIVM en de politiek berust over de noodzaak van de coronamaatregelen, met name gezien de (wel bekende) hoge maatschappelijke en economische kosten hiervan, zeker in vergelijking met andere meer urgente en omvangrijkere maatschappelijke en gezondheidsproblemen.
Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Die zal we weer gaan pissen op zijn total lockdown van tracking en tracing.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Ab Osterhaus vanavond weer bij Op1. Die gaat weer los.
Waar is de vraag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
1. Mortaliteit: sterftecijfers over causaal verband met sars-cov-2 zijn onbekend.
2. Morbiditeit: Ook wat betreft de ziektelast van Covid-19 per geïnfecteerde zijn geen wetenschappelijk verantwoorde cijfers over ernst en omvang bekend;
3. Besmettingen: het werkelijke aantal besmettingen in de populatie met sars-cov-2 is niet bekend.
4. Ziekenhuisopname's: of en in welke mate (ic) ziekenhuisopname's bij Covid-19 effectief d.w.z. nodig zijn weten we niet. Zijn er al 'Randomized Controlled trials' uitgevoerd?
5. Aanpak: onbekend is of de maatregelen om besmetting met het sars-cov-2 virus tegen te gaan opwegen tegen de hoge maatschappelijke en economische kosten en op termijn mogelijk nog (langdurig) schadelijker zijn voor de volksgezondheid dan de (kortdurende) gezondheidsschade door Covid-19.
Samenvattend: er zijn dus grote vraagtekens te stellen bij de omvang, ernst en aanpak van deze virusinfectie. Door al deze vragen en twijfels is het de vraag waarop de overtuiging van het RIVM en de politiek berust over de noodzaak van de coronamaatregelen, met name gezien de (wel bekende) hoge maatschappelijke en economische kosten hiervan, zeker in vergelijking met andere meer urgente en omvangrijkere maatschappelijke en gezondheidsproblemen.
Dit krijg je: TLDRquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Ik denk dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben dan wijsneusjes van het internet te voorzien van antwoorden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Je begrijpt het concept van een vraag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Heb je het 'piepen en kraken' ook nog geturfd?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef D_A het volgende:
Hahaha Hugo genot. Twee keer hamsteren zeggen
Onvergelijkbaar. Nederland is veel kleiner.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Italie had op de piek ongeveer 950 doden op een dag. Italie heeft 60 miljoen inwoners. Nederland, met 17 miljoen inwoners, doet het dan niet heel veel beter met 175 doden op een dag.
En Rutte & Co staan vooral te vertellen hoe goed Nederland het wel niet doet...
Ja goeie. Volgende keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je het 'piepen en kraken' ook nog geturfd?
Ja, we hebben weer kunnen lachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:35 schreef _I het volgende:
Nou, prettige persco.
Fris, helder, to the point..
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben dan wijsneusjes van het internet te voorzien van antwoorden.
Kijk dit stukken liever dan de pijn van Bruins te moeten zien. Die liet me elke keer achter met een van gevoel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, we hebben weer kunnen lachen.
Morgenochtend 10:00. !4:00 debat volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:37 schreef Vallon het volgende:
Is of wanneer komt er weer een inhoudelijke briefing van het RIVM aan de tweede Kamer ?
Wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef VersKers het volgende:
ik vind dit echt een schikbarende en grote maatregel.
de eerste maatregel op 15 maart uitgeroepen, over een periode van 2 weken
nu over een periode van ruim een maand
dit zint me niet
Dan heb je pech!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef VersKers het volgende:
dit zint me niet
Eens. Ik vraag me tegelijkertijd af of mensen hier niet moe worden van het eeuwige cynisme en gezeik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:35 schreef _I het volgende:
Nou, prettige persco.
Fris, helder, to the point..
Ik heb de humor klaarblijkelijk gemist.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:37 schreef _I het volgende:
[..]
Kijk dit stukken liever dan de pijn van Bruins te moeten zien. Die liet me elke keer achter met een van gevoel.
Dan liever humor tussen Hippe Schoenen en Doventolk.
10 dagen ==> 23 dagen. Rekenmodel is aangepast.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef VersKers het volgende:
dit zint me niet
Die gaan niet serieus op wijsneusjes reageren. Sowieso, wat bezielt jequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Vertel, wat zint je er niet aan. Lucht je hart.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef VersKers het volgende:
dit zint me niet
Goed moment om die tasers aan de politie uit te gaan delenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef Confetti het volgende:
Feelgood persconferentie. Ondertussen staan we op plek 3 of 4 qua aantal doden wereldwijd. Ze bakken er helemaal niks van en alle maatregelen zijn te soft. Volgende week bij 20 graden zal het me benieuwen.
Voor het virus niet nee maar voor de gewone man die naar buiten wil wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 20 graden gaan echt niks uitmaken hoor.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaan mensen weer naar het strand etcquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou me niet zo bezig met de users in beschouwelijke zin.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Eens. Ik vraag me tegelijkertijd af of mensen hier niet moe worden van het eeuwige cynisme en gezeik.
Hij noemde 2 x "hamsteren", om haar het te laten uitbeelden. Even een luchtig momentje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb de humor klaarblijkelijk gemist.
Krijg bij Hugo altijd het gevoel als hij begint met spreken dat hij een auditie voor James Bond doet.
Weet iemand hoe ze bij die 23 dagen komen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Viel mij trouwens op dat RIVM niet meer genoemd werd.
RIVM is gewoon onderdeel van OMT en 'team van experts' en 'wetenschappelijke inzichten'.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Viel mij trouwens op dat RIVM niet meer genoemd werd.
Vanaf volgende week 4000 zei hij toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat De Jonge zei over ruim 4000 tests per dag klopt trouwens niet. Dat eerder ergens tussen de 2000 en 4000 op het moment. https://www.rivm.nl/coron(...)rologische-dagstaten
Nee, maar ook de 10 dagen zijn niet onderbouwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ze bij die 23 dagen komen?
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Eens. Ik vraag me tegelijkertijd af of mensen hier niet moe worden van het eeuwige cynisme en gezeik.
Relatief gezien per miljoen inwonets bedoelde ik uiteraard. Onze cijfers gaan relatief gezien richting Italiaanse en Spaanse toestanden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:41 schreef butz0rs het volgende:
[..]
plek 8. Geen fake-news verspreiden
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Nee nu, volgende week 17.000 per dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Vanaf volgende week 4000 zei hij toch?
O, dan heb ik het misschien verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Vanaf volgende week 4000 zei hij toch?
Die data zijn niet helemaal compleet. Staat nota bene nog in de voetnoot...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat De Jonge zei over ruim 4000 tests per dag klopt trouwens niet. Dat zit eerder ergens tussen de 2000 en 4000 op het moment. https://www.rivm.nl/coron(...)rologische-dagstaten
Ah, ik keek bij de buuf via de NOS, die vonden het op dat moment vast belangrijker om Xander en Astrid in beeld te brengen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:40 schreef _I het volgende:
[..]
Hij noemde 2 x "hamsteren", om haar het te laten uitbeelden. Even een luchtig momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |