SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste post:Mooi ding. Maar wel iets boven budget. Wil er ong 150 aan uitgeven.quote:
Van vrienden kreeg ik de Garmin forerunner 35 aanbevolen. Iemand van jullie die hiermee ervaring heeft?![]()
De 35 is wel al best oud, maar zou voor jou prima kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:11 schreef Pinuts het volgende:
Laatste post:
[..]
Mooi ding. Maar wel iets boven budget. Wil er ong 150 aan uitgeven.
Van vrienden kreeg ik de Garmin forerunner 35 aanbevolen. Iemand van jullie die hiermee ervaring heeft?
Ik heb de 45(s), en die bevalt prima. Geen fancy Spotify-playlists enzo, maar GPS en de optische HRM zijn volgens mij hetzelfde als de 645.![]()
Zo, bijna 140 kilometer gehardgeloopt deze maand. Dat was heel lang geleden. De laatste keer dat ik zo ver liep was in september 2018, toen ik voor een marathon trainde. Dus dat is wel weer lekker.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De Polar M400 is wel binnen je budget. Heb daar vele kilometers met plezier mee gelopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:11 schreef Pinuts het volgende:
Laatste post:
[..]
Mooi ding. Maar wel iets boven budget. Wil er ong 150 aan uitgeven.
Van vrienden kreeg ik de Garmin forerunner 35 aanbevolen. Iemand van jullie die hiermee ervaring heeft?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Die gebruik ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
De Polar M400 is wel binnen je budget. Heb daar vele kilometers met plezier mee gelopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
100 km voor de maand maart en de eerste kilometers voor april zijn al gemaakt. Loop nu maar vroeg in de morgen, dan heb niet zo'n moe gevoel krijg van het nauwelijks bewegen. De afstand naar bureau is nu tenslotte maar een paar meter in plaats van een paar kilometer.![]()
![]()
Zijn bij de meeste webshops niet meer leverbaar geloof ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
De Polar M400 is wel binnen je budget. Heb daar vele kilometers met plezier mee gelopen.![]()
![]()
Als je INg hebt is de rentepunten winkel soms een mooie manier om een activity tracker te scoren.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Ik ga zaterdag ook voor een HM. Ben bezig met m'n wekelijkse afstand op te schroeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Net 8km gelopen, rustiger en meer ontspannen dan ooit, gewoon om vóór zaterdag nog even wat gelopen te hebben. Misschien dat ik het vrijdag ga proberen in plaats van zaterdag, want net leek ineens de hele wereld tien keer per dag z'n hond uit te moeten laten en zaterdag zal dat ongetwijfeld nog erger zijn
Ik zag laatst een video van een hardloopkanaal op YouTube dat het niet wordt geadviseerd om runs te doen die meer dan 40% van je wekelijkse afstand zijn.
Kortom, als ik zaterdag een HM qua afstand wil lopen, moet dat eigenlijk in lijn zijn met ~50km per week?
Ik zit wekelijks tussen de 20 a 35. Dan zou ik dus nooit meer dan zo'n 15km per ronde mogen doen?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
De regel die ik regelmatig lees is dat je per week niet meer dan 10% moet toevoegen aan je maximale afstand. Dat zal vast niet gelden als je een stapje terug doet en kleinere afstanden traint voordat je weer langer gaat lopen, maar als beginner moet je beginnen met een afstand, zeg een kilometer, en dus niet meteen de week erop voor 2 kilometer gaan.
En ik denk dat als je bijvoorbeeld een 5k gewend bent, je eigenlijk naar 5,5, dan 6,05, dan 6,65, et cetera moet gaan.
Ik hou me daar niet echt meer aan; ik ren op gevoel (en dus soms te veel, dus tja) en voeg gerust een keer iets meer toe om te testen hoe dat gaat. Maar misschien, als ik heel specifiek de regel zou volgen, dat ik wel netjes blessurevrij kan blijven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Met die 10% word volgensmij vooral de weekomvang bedoeld. Als je gemiddeld 25 km hardloopt, moet je de week erop niet ineens 35 kilometer in totaal gaan lopen.![]()
Maar dan moet je die nog steeds per keer ook niet te veel verhogen. Je kan niet een week 5 x 5 km lopen en de week erop 1 x 25 km.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:34 schreef Remco het volgende:
Met die 10% word volgensmij vooral de weekomvang bedoeld. Als je gemiddeld 25 km hardloopt, moet je de week erop niet ineens 35 kilometer in totaal gaan lopen.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa ik was lekker bezig deze avond, dus heb ineens weer 9,6Km gelopenI'm back!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zijn opvolger dan.. Ook mooi binnen budget.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn bij de meeste webshops niet meer leverbaar geloof ik
https://www.decathlon.nl/(...)WTDM_rBoCWlEQAvD_BwE
@Pinuts![]()
Thanks. Ziet er ook wel strak uit!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Zijn opvolger dan.. Ook mooi binnen budget.
https://www.decathlon.nl/(...)WTDM_rBoCWlEQAvD_BwE
@:Pinuts![]()
heywoodu
![]()
RIP @rechtsedirecte die nu 800+ kilometer per week moet lopen voor hij volgens dat schema de Tahoe200 kan doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zag laatst een video van een hardloopkanaal op YouTube dat het niet wordt geadviseerd om runs te doen die meer dan 40% van je wekelijkse afstand zijn.
Dat met die percentages en afstanden en alles is toch ook niet meer dan een beetje een richtlijn en houvast? Uiteindelijk lijkt me dat je gewoon moet lopen wat voor jou werkt (wat je met behulp van zo'n richtlijn misschien makkelijker kunt ontdekken).
Als ik twee keer in de week loop, loop ik vaak een keer zo'n 15-20km en een keer ongeveer 8-10km, maar met zo'n 40%-ding zou dat niet kunnen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die regels zijn ook niet om te zeggen: dit MAG niet en dit MAG wel.. maar het zijn wel handige richtlijnen om je trainingsschema optimaal in te richten. Als je wekelijks 50km loopt, verteer je die HM in het weekend beter dan als je wekelijks 30km loopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heywoodu
![]()
We zullen zien zaterdag, ik heb de afgelopen weken twee keer meer dan 30km gelopen maar de 22km een week of drie geleden verteerde ik prima. Ach, er zit ook geen verplichting aan verder, ik ga gewoon lopen en we zien het wel
Ekiden afgelast. En die zou 4 juli zijn. Lijkt me wel logisch als je de prognoses ziet van hoe het verdere verloop is van de Coronacrisis. Of de zon (UV-straling) zou het gehoopte effect moeten hebben de komende maanden, wat nog maar de vraag is omdat niemand dat echt weet.
Misschien blijven we wel in deze situatie zitten totdat er een vaccin in massaproductie gaat. In dat geval zijn we er mogelijk pas in de herfst van volgend jaar vanaf. Onwerkelijk.![]()
Goed nieuws!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa ik was lekker bezig deze avond, dus heb ineens weer 9,6Km gelopenI'm back!
![]()
Hier ook goed nieuws. Vandaag voor het eerst sinds 10 dagen weer gelopen, en het ging zooooooo veel beter dan het loopje met Zwabber.![]()
Dacht ik toen nog dat ik gelijk gestraft werd met een slechte conditie omdat ik de week ervoor slechts 1 keer had gelopen, bleek het dus gewoon een griepje te zijn.
Na een week isolatie bleek het spiergeheugen nog prima te zijn. Eén van de snellere trainingen op mijn standaardparcours.![]()
![]()
Dat kan helemaal niet, dat past niet in mijn agenda.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Ekiden afgelast. En die zou 4 juli zijn. Lijkt me wel logisch als je de prognoses ziet van hoe het verdere verloop is van de Coronacrisis. Of de zon (UV-straling) zou het gehoopte effect moeten hebben de komende maanden, wat nog maar de vraag is omdat niemand dat echt weet.
Misschien blijven we wel in deze situatie zitten totdat er een vaccin in massaproductie gaat. In dat geval zijn we er mogelijk pas in de herfst van volgend jaar vanaf. Onwerkelijk.![]()
Begin nu toch wel te vrezen voor mijn zomerprogramma. Killybegs, Chamonix
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Als we er dan uit komen kan half Nederland marathons lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Misschien blijven we wel in deze situatie zitten totdat er een vaccin in massaproductie gaat. In dat geval zijn we er mogelijk pas in de herfst van volgend jaar vanaf. Onwerkelijk.
Ik heb ook 9.6km gelopen! Compleet per ongeluk door een verkeerde afslag te nemen... dus het duurde wat langer voor ik thuis was dan gepland. Yay voor camelbags.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met 55 besmettingen op Aruba, waar het overdag toch redelijk zonnig is, denk ik niet dat het virus zich gaat terug trekken in de zomer.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Er gaat een gerucht dat we hier tm 20 april in lock down zitten, UV straling of niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Blijf je daar trouwens voor langere tijd?quote:Op donderdag 2 april 2020 02:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb ook 9.6km gelopen! Compleet per ongeluk door een verkeerde afslag te nemen... dus het duurde wat langer voor ik thuis was dan gepland. Yay voor camelbags.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hier komt de UV-index onder maximale omstandigheden tot 8 (in de zomer), heb je enig idee hoe hoog die momenteel bij jullie is? Qua temperatuur is het eigenlijk altijd 32 graden of zo bij jullie denk ik en 's nachts een graad of 25?quote:Op donderdag 2 april 2020 02:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met 55 besmettingen op Aruba, waar het overdag toch redelijk zonnig is, denk ik niet dat het virus zich gaat terug trekken in de zomer.
Er gaat een gerucht dat we hier tm 20 april in lock down zitten, UV straling of niet.![]()
Killybegs... Ik heb echt geen flauw idee of dat doorgaat, maar als het virus niet door warmer weer kapot gaat dan kan het bijna niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, dat past niet in mijn agenda.![]()
Begin nu toch wel te vrezen voor mijn zomerprogramma. Killybegs, Chamonix![]()
Ik kwam vanochtend twee hardlopers tegen die samen aan het lopen waren, met netjes anderhalve meter ertussen.
Dan kom je er dus niet langs op een fietspad.
Ga dan achter elkaar lopen mensen![]()
![]()
Verder heb ik wel lekker gelopen. Ik denk erover om vaker mijn rondje van 10 km te doen, want dieper in het bos, waar je met de 5 km niet komt, is het stukken rustiger. Maar ik wil ook proberen om vroeger te gaan. Ik ben nu ergens rond 8:15-8:30 in het bos, maar dat kan wel vroeger.![]()
Die 55 besmettingen kunnen natuurlijk ook nog grotendeels 'geïmporteerd' zijn van toen er nog toerisme was.. het is vooral de vraag hoe snel het virus zich verspreidt bij hogere temperaturen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heywoodu
![]()
Zo, half uurtje relatief rustig op de hometrainer gehad, na zo'n 35 minuten wat harder (maar met vrij lichte weerstand) op maandag en woensdag en 8km rustig lopen op dinsdag. Morgen hooguit een stukje wandelen en dan moet ik wel klaar zijn voor zaterdag. Ik begin bijna zenuwachtig te worden, alsof het echte evenement er gewoon is
Ik heb hier hetzelfde, een stuk dieper in het bos is toch altijd wel prettig en lekker rustig. Vanmiddag ga ik nog weer ff voor een rondje van een KM of 10 over de Sallandse Heuvelrug.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:58 schreef Tele6 het volgende:
Verder heb ik wel lekker gelopen. Ik denk erover om vaker mijn rondje van 10 km te doen, want dieper in het bos, waar je met de 5 km niet komt, is het stukken rustiger. Maar ik wil ook proberen om vroeger te gaan. Ik ben nu ergens rond 8:15-8:30 in het bos, maar dat kan wel vroeger.![]()
Dat was wel het plan, ben bezig met emmigratie/immigratie.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:17 schreef SEMTEX het volgende:
Blijf je daar trouwens voor langere tijd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn UV-index zegt dat het nu 3 is (tis wat bewolkt). Maar als ik ga kijken online kom ik 12 tegen, dus das vrij fors. En die temperaturen kloppen wel, Gister heb ik met een gemiddelde temperatuur van 29 graden gelopen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hier komt de UV-index onder maximale omstandigheden tot 8 (in de zomer), heb je enig idee hoe hoog die momenteel bij jullie is? Qua temperatuur is het eigenlijk altijd 32 graden of zo bij jullie denk ik en 's nachts een graad of 25?Ja, dat waren de eerste 5, nr 6 en 7 waren lokale besmettingen. Daarna is het allemaal van lokale besmettingen gekomen. Mijn vermoeden is dat nu 20% import is en de overige 80 lokaal.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Die 55 besmettingen kunnen natuurlijk ook nog grotendeels 'geïmporteerd' zijn van toen er nog toerisme was.. het is vooral de vraag hoe snel het virus zich verspreidt bij hogere temperaturen.
Ik ga er wel vanuit dat als je buiten bent dat de zon en de UV straling het gros van het virus dood, maar op Aruba kennen ze ook airco. Maar we weten simpelweg niet waar de mensen zich bevonden ten tijde van de besmetting. Of de overheid weet het, maar zegt het niet.
Dus hoewel ik hoop dat het weer invloed heeft op, ga ik er ook vanuit dat het ondanks een blazende zon alsnog risicovol is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat tof!quote:Op donderdag 2 april 2020 15:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat was wel het plan, ben bezig met emmigratie/immigratie.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik hou me tot nu toe nog, waarschijnlijk tegen beter weten in, aan mijn schemaquote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RIP @:rechtsedirecte die nu 800+ kilometer per week moet lopen voor hij volgens dat schema de Tahoe200 kan doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 1 april 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RIP @:rechtsedirecte die nu 800+ kilometer per week moet lopen voor hij volgens dat schema de Tahoe200 kan doen.
Mensen die geen 800km per week lopen
Over afstanden gesproken, ik ga best lekker so far. Kleine 330km op de teller dit jaar. Target van 1000 is goed haalbaar en wellicht kunnen we het nog bijstellen.
Eigenlijk zou ik heel graag Rotterdam dit najaar willen lopen. Ik baal er zo van dat het al volledig is uitverkocht.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Dr gaan echt nog wel startnummers vrijkomenquote:Op donderdag 2 april 2020 21:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mensen die geen 800km per week lopen
Over afstanden gesproken, ik ga best lekker so far. Kleine 330km op de teller dit jaar. Target van 1000 is goed haalbaar en wellicht kunnen we het nog bijstellen.
Eigenlijk zou ik heel graag Rotterdam dit najaar willen lopen. Ik baal er zo van dat het al volledig is uitverkocht.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien mijn nummer wel..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag m'n horloge teruggekregen van de reparatie. Geen idee wat ze gedaan hebben, maar volgens mij is het gewoon een helemaal nieuwe?
Morgen maar eens testen of ik weer een normale hartslag heb.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 2 april 2020 21:25 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dr gaan echt nog wel startnummers vrijkomen
Kun je dan je eigen naam erop laten zetten? Als man rondlopen met bijvoorbeeld Destiny zie ik niet helemaal zitten
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Als de startnummers al gedrukt zijn is daar niets meer aan te doen, maar een stift doet wonderen. Je kan altijd je startnummer op naam zetten zodat iig je in de uitslagen in de juiste categorie en onder je eigen naam terug te vinden bent.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies?
Kun je dan je eigen naam erop laten zetten? Als man rondlopen met bijvoorbeeld Destiny zie ik niet helemaal zittenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat boeit dat nou?quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies?
Kun je dan je eigen naam erop laten zetten? Als man rondlopen met bijvoorbeeld Destiny zie ik niet helemaal zitten
Zit er nu soms ook over te denken om een unieke najaarsmarathon in Rotterdam te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik weet niet of ik het haal, maar bij mij kriebelt het ook. Zijn er nog startnummers over dan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou?
Zit er nu soms ook over te denken om een unieke najaarsmarathon in Rotterdam te lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien nu niet. Maar die komen wel vrij weer hoor. Maak ik me niet zo druk om. En zeker als je het niet erg vindt om met Madelief op je buik te lopen, komt het wel goed.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb blaren op de topjes van al mijn tenen van mijn rechtervoet, behalve mijn grote teen. Ik snap er echt niks van, het is niet alsof ik op de puntjes van mijn tenen loop of zo![]()
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb andere sokken geprobeerd, maar dat lijkt weinig verschil te maken.
Mijn rechtervoet heeft iets meer ruimte in de schoen, want hij is wat kleiner dan de linkervoet. Maar ik heb de veters strak zat zitten (het patroontje van mijn sok stond in mijn voet na de 10k gisteren, oeps).![]()
Langzaam hardlopen![]()
https://www.runnersworld.(...)t=langzaam%20trainen
Moet het toch nog wat vaker doenMorgen maar eens oefenen met een extra lange duurloop
F means you're fucked![]()
Vanaf zondag krijgen we weer 6 maanden zomer met van tijd tot tijd van die onvermijdelijke walgelijke hitte, dus het hardloopseizoen eindigt voor mij binnenkort.![]()
Als we weer vrijelijk naar buiten mogen dan is elke hardloopmeter, vooral samen/bij een wedstrijd toch feestvieren? Hoe langzaam die dan ook gaat door al dan niet hitte?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heywoodu
![]()
Ik vind hitte (30+) echt verschrikkelijk, maar op de een of andere manier vind ik hardlopen dan juist wel weer een interessante uitdaging
Nu ik ook in winters door blijf lopen moet het in zomers natuurlijk ook
Heerlijk! Ik vind het altijd prettig om in de zomerzon te rennenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanaf zondag krijgen we weer 6 maanden zomer met van tijd tot tijd van die onvermijdelijke walgelijke hitte, dus het hardloopseizoen eindigt voor mij binnenkort.. Te warm is ook niet goed.. Maar dat is hooguit een paar weken.
![]()
Ik word ziek in de volle zon, dus ik blijf dan sowieso zoveel mogelijk binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Als we weer vrijelijk naar buiten mogen dan is elke hardloopmeter, vooral samen/bij een wedstrijd toch feestvieren? Hoe langzaam die dan ook gaat door al dan niet hitte?![]()
Toch weer jammer dit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:49 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien nu niet. Maar die komen wel vrij weer hoor. Maak ik me niet zo druk om. En zeker als je het niet erg vindt om met Madelief op je buik te lopen, komt het wel goed.
Gelukkig bepaal ik zelf wel waar ik me druk om maak
Persoonlijk maak ik me daar ook helemáál niet druk om, maar als je dat vervelend vind, plak je de naam op het nummer af en stift je je eigen naam eropquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Toch weer jammer dit.
Gelukkig bepaal ik zelf wel waar ik me druk om maaken dan is je probleem weg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan me voorstellen dat het je weinig doet. Maar ik vind het leuk om een foto achteraf in een lijstje te hebben staan als herinnering. En dan is het gewoon leuker om je eigen naam op je startbewijs te zien staanquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:52 schreef Guppy het volgende:
[..]
Persoonlijk maak ik me daar ook helemáál niet druk om, maar als je dat vervelend vind, plak je de naam op het nummer af en stift je je eigen naam eropen dan is je probleem weg
Maar jouw oplossing en die van Guard zijn idd prima alternatieven
Moet zeggen dat dat bluetooth mij een beetje teleurstelt. Heb zelf goede draadloze oordoppen van Roflstone gekocht. Om mee te sporten perfect, ze vallen ook totaal niet snel uit je oren. Maar toch als ik buiten ga hardlopen hapert de muziek regelmatig. Als dat soms een paar seconden duurt is het niet zo erg, maar dit kan wel storend zijn. Dan is hapert hij dus lange stukken achter elkaar, en als je iets niet wil tijdens het hardlopen is je ergens druk over lopen maken. Niet goed voor je motivatie ook. Zowel tijdens het lopen met mijn hardloop horloge (die ook spotify kan afspelen) als hardlopen met mn telefoon had ik er last van.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij kan mijn Garmin Forerunner 645 Music dat allemaal. Kun je zelfs nog afspeellijsten van Spotify mee synchroniseren en met BT oordoppen daar je herrie luisteren 👍
Straks toch maar weer hardlopen met mn telefoon erbij en oordopjes met draad. Dat werkte altijd perfect, alleen was ik graag draadloos gaan lopen zonder telefoon, en muziek puur afspelende met mn horloge. Maar helaas, bluetooth is natuurlijk niet helemaal waterdicht.![]()
Dat lijkt mij dan weer juist wel leuk en levert leuke aanmoedigingen op.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies?
Kun je dan je eigen naam erop laten zetten? Als man rondlopen met bijvoorbeeld Destiny zie ik niet helemaal zitten![]()
Photoshopquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het je weinig doet. Maar ik vind het leuk om een foto achteraf in een lijstje te hebben staan als herinnering. En dan is het gewoon leuker om je eigen naam op je startbewijs te zien staan
Maar jouw oplossing en die van Guard zijn idd prima alternatieven![]()
![]()
Startnummer namen aanpassen kan nog tot 3 weken vtv of zo. No worries!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
BT + iPhone + Aftershokz gaat feilloos hier. Maar goed, da's via een telefoon en niet via een horlogequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat bluetooth mij een beetje teleurstelt. Heb zelf goede draadloze oordoppen van Roflstone gekocht. Om mee te sporten perfect, ze vallen ook totaal niet snel uit je oren. Maar toch als ik buiten ga hardlopen hapert de muziek regelmatig. Als dat soms een paar seconden duurt is het niet zo erg, maar dit kan wel storend zijn. Dan is hapert hij dus lange stukken achter elkaar, en als je iets niet wil tijdens het hardlopen is je ergens druk over lopen maken. Niet goed voor je motivatie ook. Zowel tijdens het lopen met mijn hardloop horloge (die ook spotify kan afspelen) als hardlopen met mn telefoon had ik er last van.
Straks toch maar weer hardlopen met mn telefoon erbij en oordopjes met draad. Dat werkte altijd perfect, alleen was ik graag draadloos gaan lopen zonder telefoon, en muziek puur afspelende met mn horloge. Maar helaas, bluetooth is natuurlijk niet helemaal waterdicht.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kan als het goed is morgen m’n eerste eckte racefiets ophalen, daarvoor is zomer wel fijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanaf zondag krijgen we weer 6 maanden zomer met van tijd tot tijd van die onvermijdelijke walgelijke hitte, dus het hardloopseizoen eindigt voor mij binnenkort.![]()
Fietsen is inderdaad wel beter! Wat voor fiets had je dan toen je dwars door Engeland crosste?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kan als het goed is morgen m’n eerste eckte racefiets ophalen, daarvoor is zomer wel fijn.![]()
Ik heb zelf ook rolfstone oortjes en ik vind ze ook heerlijk om mee te sporten. Wel valt af en toe het linker oor voor een paar seconde stil. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is of dat beide oortjes stil vallen ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat bluetooth mij een beetje teleurstelt. Heb zelf goede draadloze oordoppen van Roflstone gekocht. Om mee te sporten perfect, ze vallen ook totaal niet snel uit je oren. Maar toch als ik buiten ga hardlopen hapert de muziek regelmatig. Als dat soms een paar seconden duurt is het niet zo erg, maar dit kan wel storend zijn. Dan is hapert hij dus lange stukken achter elkaar, en als je iets niet wil tijdens het hardlopen is je ergens druk over lopen maken. Niet goed voor je motivatie ook. Zowel tijdens het lopen met mijn hardloop horloge (die ook spotify kan afspelen) als hardlopen met mn telefoon had ik er last van.
Straks toch maar weer hardlopen met mn telefoon erbij en oordopjes met draad. Dat werkte altijd perfect, alleen was ik graag draadloos gaan lopen zonder telefoon, en muziek puur afspelende met mn horloge. Maar helaas, bluetooth is natuurlijk niet helemaal waterdicht.![]()
Een crossfiets. Die heb ik nog steeds trouwens, maar is heel saai op asfalt. Aangezien ik toch voorlopig niet op (fiets)vakantie kan (ik zou eigenlijk maandag naar Duitsland) en ik mezelf om andere redenen zielig vond heb ik een kilometervreter voor asfalt gekocht.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Fietsen is inderdaad wel beter! Wat voor fiets had je dan toen je dwars door Engeland crosste?![]()
Ja ervaring mee. Geen oplossing gevonden vooralsnog. Insmeren met vaseline helpt me iets. Inmiddels heb ik er vrede mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb blaren op de topjes van al mijn tenen van mijn rechtervoet, behalve mijn grote teen. Ik snap er echt niks van, het is niet alsof ik op de puntjes van mijn tenen loop of zo![]()
Iemand ervaring hiermee?
Ik heb andere sokken geprobeerd, maar dat lijkt weinig verschil te maken.
Mijn rechtervoet heeft iets meer ruimte in de schoen, want hij is wat kleiner dan de linkervoet. Maar ik heb de veters strak zat zitten (het patroontje van mijn sok stond in mijn voet na de 10k gisteren, oeps).Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Goed om te horen dat ik niet de enige ben, wel jammer dat je niet weet waar het van komt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja ervaring mee. Geen oplossing gevonden vooralsnog. Insmeren met vaseline helpt me iets. Inmiddels heb ik er vrede mee.
Ik heb er ook geen enorme last van![]()
![]()
Met een beetje pech komt de blaar onder je nagel, die wordt dan zwart en valt er vanzelf een keer af en dan is het weer even goed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat ik niet de enige ben, wel jammer dat je niet weet waar het van komt.
Ik heb er ook geen enorme last vanEen vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Dat heb ik inderdaad al een keer gehad. Zeer charmant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Met een beetje pech komt de blaar onder je nagel, die wordt dan zwart en valt er vanzelf een keer af en dan is het weer even goed.
Nu lijken de blaren iets meer op de top van de teen te zitten ipv bij de nagel, maar ik weet niet wat ze doen als ze groter worden.![]()
Ohja, vijlen doe ik ook wel als ik er aan denk, eelt/dode huid weghalen als de blaar over is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad al een keer gehad. Zeer charmant.
Nu lijken de blaren iets meer op de top van de teen te zitten ipv bij de nagel, maar ik weet niet wat ze doen als ze groter worden.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Wat tof! Wat voor een?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kan als het goed is morgen m’n eerste eckte racefiets ophalen, daarvoor is zomer wel fijn.
Een Cannondale Synapse! Nog steeds een relaxte fiets, maar ik ben dan ook een relaxte fietserquote:
Morgen eerst een duurloopje, dan een stukje doorrijden om m’n fiets op te halen en dan morgenmiddag misschien al uitproberen.![]()
Aftershokz kende ik niet, is dat een app die je kunt downloaden waardoor Bluetooth wellicht stabieler is? Ik heb een Samsung Galaxy S9 plus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:55 schreef Guppy het volgende:
[..]
BT + iPhone + Aftershokz gaat feilloos hier. Maar goed, da's via een telefoon en niet via een horloge
En gebruik je dan Spotify? Wellicht dat het daar aan ligt. Heb een paar gedowloade afspeellijsten in de bibliotheek. Misschien moet ik het nog wat vaker proberen. Via horloge viel het geluid vrij snel weg en kreeg ik niet meer aan. En telefoon was het geluid soms goed, en dan weer even minder etc etc.![]()
Zijn inderdaad heerlijke draadloze oordopjes. En eigenlijk werken ze altijd goed, behalve als ik ga hardlopen. Bij mij vallen ze wel beide af en toe stil.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:09 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook rolfstone oortjes en ik vind ze ook heerlijk om mee te sporten. Wel valt af en toe het linker oor voor een paar seconde stil. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is of dat beide oortjes stil vallen ?
Maar voor 100 euro echt heel goed spul hoor! Alleen had ze grotendeels voor het hardlopen gekocht eigenlijk.![]()
O, echt waar? Wat jammer zeg...quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanaf zondag krijgen we weer 6 maanden zomer met van tijd tot tijd van die onvermijdelijke walgelijke hitte, dus het hardloopseizoen eindigt voor mij binnenkort.
Voor mij begint het hardloop seizoen nu pas. Bij 30 a 35 graden loop ik zelfs graag op het heetst van de dag. Mijn seizoen zal wel weer ergens in oktober eindigen.
Ik liep in oktober de 10km in 46 minuten. En nu liep ik vandaag weer (bijna) voor het eerst, en kreeg er met moeite 7.5km in 41.5 minuten uitgeperst 😊. Vreselijk lastig dat opnieuw beginnen. Wilde 2 weken geleden eigenlijk al beginnen, alleen kreeg de motivatie niet op orde.![]()
Nee, Aftershokz is het merk oortjes wat ik gebruik. En dan gewoon radio via Bluetooth:)quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aftershokz kende ik niet, is dat een app die je kunt downloaden waardoor Bluetooth wellicht stabieler is? Ik heb een Samsung Galaxy S9 plus.
En gebruik je dan Spotify? Wellicht dat het daar aan ligt. Heb een paar gedowloade afspeellijsten in de bibliotheek. Misschien moet ik het nog wat vaker proberen. Via horloge viel het geluid vrij snel weg en kreeg ik niet meer aan. En telefoon was het geluid soms goed, en dan weer even minder etc etc.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oke, thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:52 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nee, Aftershokz is het merk oortjes wat ik gebruik. En dan gewoon radio via Bluetooth:)![]()
Ik vind m cool! Maak je een foto als ie er is??quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een Cannondale Synapse! Nog steeds een relaxte fiets, maar ik ben dan ook een relaxte fietser
Morgen eerst een duurloopje, dan een stukje doorrijden om m’n fiets op te halen en dan morgenmiddag misschien al uitproberen.
heywoodu
![]()
Race day.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Net weer even gelopen een uurtje..heb het idee dat mijn hartslag nogal hoog ligt 165/175...
Hoe zit dat bij jullie...Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat is voor iedereen weer anders. Niet te vergelijken. Al lijkt 175 me wel te hoog voor een duurloopje. Maar goed, het is echt bij iedereen anders.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:43 schreef Geerd het volgende:
Net weer even gelopen een uurtje..heb het idee dat mijn hartslag nogal hoog ligt 165/175...
Hoe zit dat bij jullie...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien toch wat rustiger beginnen ...quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen weer anders. Niet te vergelijken. Al lijkt 175 me wel te hoog voor een duurloopje. Maar goed, het is echt bij iedereen anders.Ik zwaai naar dieren.![]()
heywoodu
![]()
Rustiger lopen, dan is je hartslag lager
Idd maar eens proberen volgende keer...quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Rustiger lopen, dan is je hartslag lagerIk zwaai naar dieren.![]()
Vandaag lekker rustig duurloopje gedaan, gemiddelde hartslag was 135. Max zit tegen de 190 aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:43 schreef Geerd het volgende:
Hoe zit dat bij jullie...
Maar daar is een duurloopje dan ook voor
heywoodu
![]()
Goed, halve marathon van Nunspeet uiteraard afgelast, maar ik heb ervoor getraind en dus heb ik vandaag een halve marathon in Nunspeet gelopen. Net zoals tijdens mijn 'test' van een maand geleden heb ik mijn horloge ingesteld op 22km ipv 21,1km, want dan weet ik met de mogelijke onnauwkeurigheid wat GPS betreft in elk geval wel min of meer zeker dat ik een HM gelopen heb. Mijn doel was om voor 6:00/km te gaan, dus 2:12 uur voor 22km, hoewel ik stiekem ook wel onder de 2:10 wilde proberen - als ik maar gewoon tot en met het einde zou hardlopen.
In het begin moest ik even een beetje in mijn ritme komen, maar uiteindelijk ging het erg goed. Vier van de 22 kilometers gingen níet onder de zes minuten, en zoals in de spoiler is te zien zaten die er maar net boven en zaten ze allemaal in de eerste zeven kilometer. Daarna ging het tempo langzaam maar zeker omhoog, waarbij ik mijn hartslag ook in de gaten hield: als het te snel omhoog ging, nam ik wat gas terug. Pas in de laatste paar kilometer werd het toch wel lastig en de laatste 3-4 kilometer waren echt even flink doorbijten, maar het lukte en volgens Polar zat ik op 22km na 2:08.17 uur (en op HM na 2:03.25 uur, wat een dikke minuut sneller is dan mijn officiële Amersfoorttijd van vorig jaar). Ik ben blij en voldaan en moe
Kilometertijden en grafiekjes voor de liefhebber en omdat waarom niet. De snelheid gaat vooral flink op en neer omdat de GPS er in het bos schijnbaar wat moeite mee had soms, ik kan inmiddels wel aanvoelen dat mijn tempo op veel stukken echt niet van 8.5 km/u naar 11.5 km/u schommelde zoals Polar suggereerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Goed, halve marathon van Nunspeet uiteraard afgelast, maar ik heb ervoor getraind en dus heb ik vandaag een halve marathon in Nunspeet gelopen. Net zoals tijdens mijn 'test' van een maand geleden heb ik mijn horloge ingesteld op 22km ipv 21,1km, want dan weet ik met de mogelijke onnauwkeurigheid wat GPS betreft in elk geval wel min of meer zeker dat ik een HM gelopen heb. Mijn doel was om voor 6:00/km te gaan, dus 2:12 uur voor 22km, hoewel ik stiekem ook wel onder de 2:10 wilde proberen - als ik maar gewoon tot en met het einde zou hardlopen.
In het begin moest ik even een beetje in mijn ritme komen, maar uiteindelijk ging het erg goed. Vier van de 22 kilometers gingen níet onder de zes minuten, en zoals in de spoiler is te zien zaten die er maar net boven en zaten ze allemaal in de eerste zeven kilometer. Daarna ging het tempo langzaam maar zeker omhoog, waarbij ik mijn hartslag ook in de gaten hield: als het te snel omhoog ging, nam ik wat gas terug. Pas in de laatste paar kilometer werd het toch wel lastig en de laatste 3-4 kilometer waren echt even flink doorbijten, maar het lukte en volgens Polar zat ik op 22km na 2:08.17 uur (en op HM na 2:03.25 uur, wat een dikke minuut sneller is dan mijn officiële Amersfoorttijd van vorig jaar). Ik ben blij en voldaan en moe
Kilometertijden en grafiekjes voor de liefhebber en omdat waarom niet. De snelheid gaat vooral flink op en neer omdat de GPS er in het bos schijnbaar wat moeite mee had soms, ik kan inmiddels wel aanvoelen dat mijn tempo op veel stukken echt niet van 8.5 km/u naar 11.5 km/u schommelde zoals Polar suggereerdeZo dan !! 22km...2x mijn rondje en nog 2 km...pfff uurtje vind ik wel mooi..hoelang heb je gedaan voordat je 22km kon lopen / Laat staan een hele marathon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Kilometertijden en grafiekjes voor de liefhebber en omdat waarom niet. De snelheid gaat vooral flink op en neer omdat de GPS er in het bos schijnbaar wat moeite mee had soms, ik kan inmiddels wel aanvoelen dat mijn tempo op veel stukken echt niet van 8.5 km/u naar 11.5 km/u schommelde zoals Polar suggereerdeMooie negatieve split manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heywoodu
![]()
Ik heb jaren geprobeerd om 5km te lopen (beginnen met minuut-minuut enzo), maar ging steeds véél te hard in de hardloopminuten (en dan ging ik 20s sprinten ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan !! 22km...2x mijn rondje en nog 2 km...pfff uurtje vind ik wel mooi..hoelang heb je gedaan voordat je 22km kon lopen / Laat staan een hele marathon...), dus na een paar weken had ik steeds overal last van en gaf ik het op.
In 2018 met hulp van m'n vriendin dan eindelijk op een meer verstandige manier begonnen en in juni of juli voor het eerst 5km non-stop kunnen hardlopen. Het heeft minder dan een jaar geduurd voor ik 20km aan kon, in juni vorig jaar liepen we de HM maar moest ik na 19km écht wandelen omdat mijn benen ontploften. Dus nou ja, anderhalf jaar, ruim. Iets langer om het zoals nu ook gewoon in een vrij redelijk tempo vol te kunnen houden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
5km's in 30:00, 29:33, 29:11, 28:30, ik ben er best blij meequote:
Overigens zou @Neo-Mullen vandaag volgens mij ook zijn geplande HM lopen, benieuwd hoe dat is gegaan!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik begrijp dat je er blij mee bent! Heel veel mooier kun je ze niet lopen vind ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
5km's in 30:00, 29:33, 29:11, 28:30, ik ben er best blij mee
Overigens zou @:Neo-Mullen vandaag volgens mij ook zijn geplande HM lopen, benieuwd hoe dat is gegaan!
Netjes !quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb jaren geprobeerd om 5km te lopen (beginnen met minuut-minuut enzo), maar ging steeds véél te hard in de hardloopminuten (en dan ging ik 20s sprinten ofzo), dus na een paar weken had ik steeds overal last van en gaf ik het op.
In 2018 met hulp van m'n vriendin dan eindelijk op een meer verstandige manier begonnen en in juni of juli voor het eerst 5km non-stop kunnen hardlopen. Het heeft minder dan een jaar geduurd voor ik 20km aan kon, in juni vorig jaar liepen we de HM maar moest ik na 19km écht wandelen omdat mijn benen ontploften. Dus nou ja, anderhalf jaar, ruim. Iets langer om het zoals nu ook gewoon in een vrij redelijk tempo vol te kunnen houden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Top prestatiequote:Op zaterdag 4 april 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
5km's in 30:00, 29:33, 29:11, 28:30, ik ben er best blij mee
Overigens zou @:Neo-Mullen vandaag volgens mij ook zijn geplande HM lopen, benieuwd hoe dat is gegaan!moet een lekker gevoel geven of niet?
Ik zou idd een halve met je meelopen, maar m'n date is blijven slapen dus de nacht was iets korter dan goed voor een HM isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het gehouden bij een interval loopje van 7x 500/1000m. Totale afstand uiteindelijk 12,6km
Was het ook een duurloopje wat je deed?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien toch wat rustiger beginnen ...![]()
Ik loop beetje recreatie..2x in de week rond de 10km probeer altijd wel rond de 56/58 min te halen...quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Was het ook een duurloopje wat je deed?
Hartslag in rust is wel lekker laag rond de 60..Ik zwaai naar dieren.![]()
heywoodu
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Top prestatiemoet een lekker gevoel geven of niet?
Ik zou idd een halve met je meelopen, maar m'n date is blijven slapen dus de nacht was iets korter dan goed voor een HM isAcceptabele redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het gehouden bij een interval loopje van 7x 500/1000m. Totale afstand uiteindelijk 12,6km
En inderdaad, ik begin het Amersfoortgebeuren (na 19km moeten wandelen na al een tijdje flink vertraagd te hebben) toch wel weg te poetsen zo, vooral dat voelt lekker.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:11 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik vind m cool! Maak je een foto als ie er is??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Kilometertijden en grafiekjes voor de liefhebber en omdat waarom niet. De snelheid gaat vooral flink op en neer omdat de GPS er in het bos schijnbaar wat moeite mee had soms, ik kan inmiddels wel aanvoelen dat mijn tempo op veel stukken echt niet van 8.5 km/u naar 11.5 km/u schommelde zoals Polar suggereerdeGoed gedaan! Nette tijden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens mijn rondje vanmorgen heb ik ook een HM-plan gemaakt voor over een paar weken. Ik zie het niet zo zitten om een duurloop van 21km te lopen, maar 4km inlopen op 5:50, 5km duurloop op 5:20, 4km rust op 5:50, 5km duurloop 5:20 en dan het restje weer uitlopen op 5:50. Volgens mij moet ik dat kunnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Heel cool! En mooi Hollands plaatje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevalt het?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: