Mimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
Zelfs mijn oproep om een standbeeld voor Jaap te bouwen heeft in een note geresulteerd
ik heb er nu 12 en de laatste keer dat ik het me herinner 2 dus het zal vast te maken hebben met posten buiten VBLquote:
Sowquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nu 12 en de laatste keer dat ik het me herinner 2 dus het zal vast te maken hebben met posten buiten VBL
Mimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede TT.
En 50 notes. 🤣 Incapabele mods.
@dombodeolifant1quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk is corona snel voorbij, dan komen hier ook geen mongolen meer posten die we hier anders nooit zien.
Zitten mongolen ook in de risicogroep?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk is corona snel voorbij, dan komen hier ook geen mongolen meer posten die we hier anders nooit zien.
Hier gaat iets mis.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch interessant om iets te lezen van iemand die corona heeft gehad.
GC / [Vraag wat je wil] aan een ex-corona patient
iK HEB B.. wow capsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef Caland het volgende:
Mijn bestelling heeft nu de status
AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO
Waar gaan die boeken over?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
iK HEB B.. wow caps
Ik heb boeken besteld (ja echt, alweer) en die zijn vannacht verzonden.
Misschien komen die vandaag ook wel aan.Maar ik denk morgen.
@:scrummie2.1 Vandaag komt misschien mijn lamp aan.
Wil je promotie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje het zijn studie/leer-boeken
Ik heb de smaak te pakken!
Leuk dat je eindelijk Nederlandse grammatica gaat lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat ga je leren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Aardig in je zak gescheten, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk een examen vorige week waar een loonsverhoging aan gekoppeld zat. Die is niet doorgegaan. Nu gaan ook nog eens vanaf morgen de vaste en variabele loonsverhogingen in, waardoor ik nu dus dubbel geld mis loop.
Nou, ik voel me dus mooi in de aap gelogeerd.
Je baas pijpen een examen noemenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk een examen vorige week waar een loonsverhoging aan gekoppeld zat. Die is niet doorgegaan. Nu gaan ook nog eens vanaf morgen de vaste en variabele loonsverhogingen in, waardoor ik nu dus dubbel geld mis loop.
Nou, ik voel me dus mooi in de aap gelogeerd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je baas pijpen een examen noemen
Steek die lamp toch in je nee laat ook maarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
iK HEB B.. wow caps
Ik heb boeken besteld (ja echt, alweer) en die zijn vannacht verzonden.
Misschien komen die vandaag ook wel aan.Maar ik denk morgen.
@:scrummie2.1 Vandaag komt misschien mijn lamp aan.
Als het maar geen I-phone wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het wordt binnenkort tijd voor een nieuw telefoontoestel, vrees ik.
Xiaomi maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het wordt binnenkort tijd voor een nieuw telefoontoestel, vrees ik.
Ligt aan je wensen. Bekijk deze eensquote:
quote:Xiaomi Mi Note 10
Xiaomi Mi 9
Xiaomi Mi 9 SE
Xiaomi Mi Mix 3
Xiaomi Mi 9T Pro
Xiaomi Pocophone F1
Xiaomi Mi 8 Pro
Xiaomi Redmi Note 7
Xiaomi Redmi 7A
Bekekenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen. Bekijk deze eens
[..]
Jij had zelf niet eens meer een Xinomie toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ligt aan je wensen. Bekijk deze eens
[..]
Helaas niet. Maar ik ga er dit jaar wel weer 1 halen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij had zelf niet eens meer een Xinomie toch?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de hele dag het 'coronalied' op repeat te zetten.
Had je er dit jaar geen budget voor?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar ik ga er dit jaar wel weer 1 halen.
Xinomiegoden
Gelukkig is @Elan er nog niet, dan was het helemaal een kut ochtend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
Niemand vindt het leuk dat KingRoland er is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
Niemand vindt het leuk dat KingRoland er is.
Dat negeren gaat je goed af hè. Ruggengraatloze zak aardappelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Elan er nog niet, dan was het helemaal een kut ochtend.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat negeren gaat je goed af hè. Ruggengraatloze zak aardappelen.
Vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je er dit jaar geen budget voor?
Zeker. Prima dingetjes hoor, van Huawei. Alleen hij is inmiddels wel aan vervanging toe. Niet omdat hij kwalitatief kut zou zijn, meer omdat ik hem uit mijn klauwen heb laten flikkeren en het display een beetje naar de klote is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En je loopt nu nog steeds met dat pauperding dus?
Vreemdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Prima dingetjes hoor, van Huawei. Alleen hij is inmiddels wel aan vervanging toe. Niet omdat hij kwalitatief kut zou zijn, meer omdat ik hem uit mijn klauwen heb laten flikkeren en het display een beetje naar de klote is.
Confirmation bias.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
Waarom zeggen mensen met paupermateriaal altijd "ja het is kapot, maar dat komt niet door de kwaliteit hoor"
Zo'n paupermerk zal wel net een afwijkend formaatje hebben waardoor je geen bescherming kan kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vreemd
Mijn Iphone is al 40/45x gevallen en niks is stuk
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Snap niet dat mensen iets waar ze honderden euro's voor betalen zo vaak laten vallen. Wees gewoon zuinig op je dure troep man.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
Waarom zeggen mensen met paupermateriaal altijd "ja het is kapot, maar dat komt niet door de kwaliteit hoor"
Ik hep ook last van me ogequote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik las net dat 'vraag wat je wil' topic en nu heb ik oogcorona.
Ik sta ook pas op 3.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:50 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
@:lenny_leonard 3 calls achter de rug, nog 4 te gaan vandaag.
Blijkbaar omdat ze motorisch zo gestoord zijn dat ze hun mobiel laten vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:41 schreef GGMM het volgende:
Call waar ik nu in zit is met Granada. Dat is alleen al comedy capers omdat de Spanjaarden engels moeten praten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta ook pas op 3.
Eentje van 2 uur dus die hakte er wel in.
Belgenot beste genot?
Waarom doe je het dan niet in het Spaans?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Call waar ik nu in zit is met Granada. Dat is alleen al comedy capers omdat de Spanjaarden engels moeten praten.
Omdat er ook Franstaligen in de call zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet in het Spaans?
Mijn goede vriend @:masterminded zou direct overschakelen naar deze taal.
hun Engels is dan ook een stuk beterquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat er ook Franstaligen in de call zitten.
Ik was erg verbaasd, maar deze franstaligen spreken bijna accentloos engels. Geen Allo Allo toestanden helaas...quote:
wow waar hebben ze die gevondenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was erg verbaasd, maar deze franstaligen spreken bijna accentloos engels. Geen Allo Allo toestanden helaas...
Hoe is het vandaag in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan niet in het Spaans?
Mijn goede vriend @:masterminded zou direct overschakelen naar deze taal.
ze zijn sowieso wel wat internationaler geworden is mijn indruk van de laatste jaren, meer bereidheid überhaupt Engels te proberenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze doen al jaren internationale projecten, denk dat het daardoor komt.
Klopt, ik heb zelfs 2 projecten in Parijs gedaan waar de voertaal Engels was.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn sowieso wel wat internationaler geworden is mijn indruk van de laatste jaren, meer bereidheid überhaupt Engels te proberen
Zoals elk mens, vast wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon last van hypocrisie?
Ik vraag me dan altijd af wat die mensen gaan doen als zo’n crisis voorbij isquote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
onze thermostaat staat altijd op 21 graden
Nog steeds geen tagjequote:
Dan gaan ze naar POL en daar boos doen over de politiek en de verwoestende economie maatregelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat die mensen gaan doen als zo’n crisis voorbij is
Gaan ze dan gewoon weer over naar het volgende onderwerp waarover ze de hele dag boos kunnen doen
Prima idee. Gister ook lekker rondje door het park gewandeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
GENOT
Even sporten in het park eerst.
@:kapiteintje
Uitstekend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag in het ziekenhuis?
Eigenlijk zou je een lijstje moeten maken met mensen die meteen riepen om een complete lockdownquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar POL en daar boos doen over de politiek en de verwoestende economie maatregelen.
Jij durft!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima idee. Gister ook lekker rondje door het park gewandeld.
Die volledige lockdown kan natuurlijk gewoon nog komen, als het de komende weken alsnog de moeder escaleert.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een lijstje moeten maken met mensen die meteen riepen om een complete lockdown
Die doen de komende jaren eventjes niet meer mee
Hypocriet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima idee. Gister ook lekker rondje door het park gewandeld.
Ik vind het maar treurig eigenlijk. Ik sta er niet van te kijken dat @Solotovski hiermee is begonnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je jankt.
Heb ik van @:solotovski geleerd die doet dat altijd en heb ik gewoon overgenomen
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het maar treurig eigenlijk. Ik sta er niet van te kijken dat @:solotovski hiermee is begonnen.
Ik moet er nog aan wennen, maar ik geef het een kans.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Hopelijk wordt dit een nieuwe rage
Meeloper.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan wennen, maar ik geef het een kans.
Ach, tenminste iemand die het leuk vindt. Past een beetje in het rijtje van @KingRoland acts. Niemand vindt het leuk, behalve degene die de act uitvoert. En je zet jezelf er een beetje mee voor lul.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Coco gaat het anders ook een kans gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, tenminste iemand die het leuk vindt. Past een beetje in het rijtje van @:kingroland acts. Niemand vindt het leuk, behalve degene die de act uitvoert. En je zet jezelf er een beetje mee voor lul.
Same. Ik vind het ook een debiel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het maar treurig eigenlijk. Ik sta er niet van te kijken dat @:solotovski hiermee is begonnen.
Grappig zeg!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Het is niet zo dat het grappig hoeft te zijn. Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm check deze hilarische post
lol
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie moeten Bassie betalen voor deze meme
@:Johannes_vermeer is het hiermee eens
We betalen voor zijn spoedige crematie, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Jullie moeten Bassie betalen voor deze meme
@:Johannes_vermeer is het hiermee eens
Ik vergelijk je niet met Kingroland. Ik vergelijk deze act met zijn acts.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coco gaat het anders ook een kans geven
En ik zag Pico het ook doen laatst
Prima dat je het niet leuk vindt, maar ik zou je willen verzoeken mij niet met KingRoland te vergelijken.
Waarom is een manier van jezelf uitdrukken een act?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vergelijk je niet met Kingroland. Ik vergelijk deze act met zijn acts.
Een kunstje van iemand anders jatten en dit telkens herhalen zie ik als een act. Helemaal als je hoopt dat het een rage wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is een manier van jezelf uitdrukken een act?
Nou? Leg me dat eens uit?
Mimimimimimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:45 schreef Elan het volgende:
Als GGMM in een sloot springt, zou Scrummie hem dan direct achterna springen?
Nee, mensen nemen elkaars manier van spreken/uitdrukken altijd over.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een kunstje van iemand anders jatten en dit telkens herhalen zie ik als een act. Helemaal als je hoopt dat het een rage wordt.
Met je @Zipportal gemention bij GROOT PROBLEEM om eens iets te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lenny_Leonard verwijt René iets wat 'ie zelf ook tot vervelends toe doet.
Interessant.
mimimimimimimimimimimimiimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mensen nemen elkaars manier van spreken/uitdrukken altijd over.
En ook, dit:
[..]
Met je @:zipportal gemention bij GROOT PROBLEEM om eens iets te noemen.
Hypocriet varken!
DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIEquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
mimimimimimimimimimimimiimimimimimi
Boos.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Mimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb al 2 weken geen koffie gehad.
Dat zal welquote:
Dat is zeker toevalligquote:
waarom is dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb al 2 weken geen koffie gehad.
@Caland en ik drinken dat soort troep niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de koffie waarover hier wordt gesproken. Er zijn ook Wilden die bijvoorbeeld Nespresso en Senseo koffie durven te noemen.
Nespresso is natuurlijk niet te vergelijken met Senseoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de koffie waarover hier wordt gesproken. Er zijn ook Wilden die bijvoorbeeld Nespresso en Senseo koffie durven te noemen.
Nespresso-drinker gespot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nespresso is natuurlijk niet te vergelijken met Senseo
mimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik drinken dat soort troep niet.
Ah kijk een Nespressoproleet. Eet jij ook pasta met tomatenketchup als saus?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Of plakken kaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah kijk een Nespressoproleet. Eet jij ook pasta met tomatenketchup als saus?
1 wat, Onlogisch. Nog geen twee minuten geleden vraag ik om man en paard te noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg jongens! Ik drink er nu ook één
wel eens maar dan nog, Zwitserse espresso is ook vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lenny_Leonard verwijt René iets wat 'ie zelf ook tot vervelends toe doet.
Interessant.
je moet ergens beginnen, dit virus is er alleen voor #viesdikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Er zijn nog maar weinig debielen gestorven door corona gezien het topic.
Wat, nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah kijk een Nespressoproleet. Eet jij ook pasta met tomatenketchup als saus?
Ik drink wél nespresso.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik drinken dat soort troep niet.
wtfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink wél nespresso.
(senseo is geen koffie).
Lungootje lekker manquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink wél nespresso.
(senseo is geen koffie).
Als jij hier geen note voor krijgt houdt alle geloofwaardigheid van FOK! op.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat, nee.
Liever Nespresso dan filterkoffie.
Oei, ik prop net een roze koek naar binnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen, dit virus is er alleen voor #viesdik
Ik ben in geen enkel opzicht verbaasd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink de laatste tijd vaak oploskoffie.
Smerige dikzakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, ik prop net een roze koek naar binnen.
Ik drink eigenlijk zelden koffie thuis omdat ik het beperk tot werk en zo nu en dan een zaterdagochtend.quote:
Heb ook een Siemens volautomaat maar is gewoon makkelijk. Boeit mij geen reet je elitaire geneuzel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als jij hier geen note voor krijgt houdt alle geloofwaardigheid van FOK! op.
Je koopt maar gewoon een filterkoffieapparaatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk zelden koffie thuis omdat ik het beperk tot werk en zo nu en dan een zaterdagochtend.
Dan is een nespresso goed genoeg.
Walgelijke vergelijking, user Buitendam.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en voor je het weet heb je plakken kaas over je pasta.
Ik houd je een spiegel voor. Moment van zelfreflectie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke vergelijking, user Buitendam.
Als je nu niet aan het werk gaat kan je eindigen als @Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk weer iets gaan doen.
Misschien kunnen jullie mij motiveren aan het werk te gaan.
Toen ik dat gisterenmiddag zei zag ik Judas op Videoland staan. Had ik nog nooit gezien. In één keer alle afleveringen erdoorheen gejaagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Thuiswerk tip: zorg voor lekkere koffie!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
Bedankt, dit hielpquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu niet aan het werk gaat kan je eindigen als @:drizzt_dourden
Proleet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen ik dat gisterenmiddag zei zag ik Judas op Videoland staan. Had ik nog nooit gezien. In één keer alle afleveringen erdoorheen gejaagd.
Oh, we zijn nu op het punt gekomen dat vanwege het bekritiseren van je "koffie"smaak jij alles stom vindt wat ik zeg. Dit doen doorgaans kinderen van 8, maar heel interessant om het nu eens bij een volwassen persoon te zien.quote:
Welke act?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de Bjorn van der Doelen act?
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, we zijn nu op het punt gekomen dat vanwege het bekritiseren van je "koffie"smaak jij alles stom vindt wat ik zeg. Dit doen doorgaans kinderen van 8, maar heel interessant om het nu eens bij een volwassen persoon te zien.
Ik vond hem wel prima voor een Nederlandse seriequote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind Judas gewoon een enorme kutserie.
Voor een Nederlandse serie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem wel prima voor een Nederlandse serie
Ik vind het altijd zo geforceerd 'kijk mij eens een Brabander zijn' overkomen bij hem, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:15 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb even van der Doelen op YouTube gezocht en ik neem aan dat het gaat om dat hart onder de riem steken. Achja, als die jongen dat leuk vindt he. Laat gaan.
Een beetje alsof je ouders zeggen dat je broer hun beste prestatie is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een Nederlandse serie.
De lat ligt dan ook meteen wel extreem laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nee, dat vind ik als Brabander ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo geforceerd 'kijk mij eens een Brabander zijn' overkomen bij hem, maar ik kan het mis hebben.
Geklikt.quote:
Verbaast me nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe COR note uit trouwens
Ik vroeg om een gifje van doventolk. Dit wordt NIET geaccepteerd.
@:zipportal @:picommp
Hier nog niks. Schone lei na mijn ban.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe COR note uit trouwens
Ik vroeg om een gifje van doventolk. Dit wordt NIET geaccepteerd.
@:zipportal @:picommp
Ja hehe omdat je toen geband wasquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier nog niks. Schone lei na mijn ban.
Ellie lust is er alleen voor Ellie Lust.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan kijk je dit nog maar een keer:
Dat zou zomaar een positieve note kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
Tevens een note omdat ik het jammer vond dat Youp van 't Hek weer beter was
Nouja
Daar ga ik dan maar vanuitquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou zomaar een positieve note kunnen zijn.
Je hebt nu wel een heel mooi aantal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar vanuit
Maar in COR is humor streng verboden.
TR meegepakt wegens openbaren notes.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:34 schreef Caland het volgende:
Tevens een note omdat ik het jammer vond dat Youp van 't Hek weer beter was
Nouja
Daar attendeerde @GGMM me ook al opquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een heel mooi aantal.
Heb je ook al vernomen dat:quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet snert. Ik heb gehoord dat dit niet verboden is.
Bij deze.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je ook al vernomen dat:
- dat jouw probleem is
- jij dat zelf moet weten
- mensen jouw post niet hebben gelezen
?
Stik voorzichtig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet snert. Ik heb gehoord dat dit niet verboden is.
Mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
175 nieuwe sterfgevallen, weer wat extra ruimte op de IC
@:Caland
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:52:52Volgens mijn glazen bol wint het prachtige Almere City binnen 10 jaar hun eerste Eredivisie titel. Ik hoop uiteraard dat dit de waarheid gaat worden reageer retweet
Totdat hij straks steeds een grote poepie voor jouw deur doetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:23 schreef KingRoland het volgende:
Wow hond van de buren is echt een poepie
Dogshovel.gifquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:23 schreef KingRoland het volgende:
Wow hond van de buren is echt een poepie
Reageer op m'n post danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:38 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje is er NOG STEEDS NIET.
Ik hou jullie op de hoogte
Die kende ik al een behoorlijke tijd, maar ik snap dat ze in Belgie iets achterlopenquote:
Sterfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kende ik al een behoorlijke tijd, maar ik snap dat ze in Belgie iets achterlopen
De nieuwe @Kyran ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:40 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe Kyran is uit in COR
@:zipportal
Hij zal weinig moeite hebben om zijn ijs koud te houden, het is echt coronakoud.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:48 schreef Caland het volgende:
Ah
De ijscoboer komt door de straat
CORONAED
Heb je corona?quote:
Er schijnt hier een lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal weinig moeite hebben om zijn ijs koud te houden, het is echt coronakoud.
Hier ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt hier een lekker zonnetje.
Hier ook, maar het is maar 6 graden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt hier een lekker zonnetje.
Ga hier maar even lekker naar kijken.quote:
Extreem verdrietig ditquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik moet hem nog uitpakken)
Die XL staat voor je buikvet straksquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik sinds de opmerking van @Lange_Lans opeens ontzettend veel zin in viandellen heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En nu lekker op zoek naar viandellen die krokant blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |