Mimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:47 schreef Caland het volgende:
Zelfs mijn oproep om een standbeeld voor Jaap te bouwen heeft in een note geresulteerd
ik heb er nu 12 en de laatste keer dat ik het me herinner 2 dus het zal vast te maken hebben met posten buiten VBLquote:
Sowquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nu 12 en de laatste keer dat ik het me herinner 2 dus het zal vast te maken hebben met posten buiten VBL
Mimimimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede TT.
En 50 notes. 🤣 Incapabele mods.
@dombodeolifant1quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk is corona snel voorbij, dan komen hier ook geen mongolen meer posten die we hier anders nooit zien.
Zitten mongolen ook in de risicogroep?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk is corona snel voorbij, dan komen hier ook geen mongolen meer posten die we hier anders nooit zien.
Hier gaat iets mis.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch interessant om iets te lezen van iemand die corona heeft gehad.
GC / [Vraag wat je wil] aan een ex-corona patient
iK HEB B.. wow capsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef Caland het volgende:
Mijn bestelling heeft nu de status
AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO
Waar gaan die boeken over?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
iK HEB B.. wow caps
Ik heb boeken besteld (ja echt, alweer) en die zijn vannacht verzonden.
Misschien komen die vandaag ook wel aan.Maar ik denk morgen.
@:scrummie2.1 Vandaag komt misschien mijn lamp aan.
Wil je promotie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje het zijn studie/leer-boeken
Ik heb de smaak te pakken!
Leuk dat je eindelijk Nederlandse grammatica gaat lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Wat ga je leren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef GGMM het volgende:
Aardig in je zak gescheten, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk een examen vorige week waar een loonsverhoging aan gekoppeld zat. Die is niet doorgegaan. Nu gaan ook nog eens vanaf morgen de vaste en variabele loonsverhogingen in, waardoor ik nu dus dubbel geld mis loop.
Nou, ik voel me dus mooi in de aap gelogeerd.
Je baas pijpen een examen noemenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
Ik had eigenlijk een examen vorige week waar een loonsverhoging aan gekoppeld zat. Die is niet doorgegaan. Nu gaan ook nog eens vanaf morgen de vaste en variabele loonsverhogingen in, waardoor ik nu dus dubbel geld mis loop.
Nou, ik voel me dus mooi in de aap gelogeerd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je baas pijpen een examen noemen
Steek die lamp toch in je nee laat ook maarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
iK HEB B.. wow caps
Ik heb boeken besteld (ja echt, alweer) en die zijn vannacht verzonden.
Misschien komen die vandaag ook wel aan.Maar ik denk morgen.
@:scrummie2.1 Vandaag komt misschien mijn lamp aan.
Als het maar geen I-phone wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het wordt binnenkort tijd voor een nieuw telefoontoestel, vrees ik.
Xiaomi maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het wordt binnenkort tijd voor een nieuw telefoontoestel, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |