de variabele van de gemiddelde ligtijd op een IC stond allang vast ( china, italie, spanje ) dus hoe ze dan in godsnaam met 10 dagen hebben kunnen rekenen ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus de nieuwe prognose van zondag die de oude van een week eerder heeft ingehaald daarin falen ze? Dat zie ik niet als faal maar eerder als bijstellen van eerdere modellen.
Heb je zelf ooit een dynamisch model gemaakt waarbij ook nog eens de ingaande parameters variëren?
Op een RUMAG-shirt. Met puntjes ertussen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk "Carnaval viert men in kleine kring." wel op een tegeltje eigenlijk.
Of zo'n motivational poster ofzo.
Niet nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik merk dat je geen argumenten meer hebt.
we ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet nodig.
We zijn nog altijd in control
Nice.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een RUMAG-shirt. Met puntjes ertussen.
Welk verdrag wilde je daarvoor gebruiken? Hongarije en Polen zijn tegen al dat soort zaken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat van die vluchtelingen ben ik het mee eens, als je als EU al besluit migranten toe te laten moet je dat met 1 beleid doen en naar rato verdelen, als landen dat weigeren dan leg je ze gewoon een boete op.
Wat ironisch toch, zoals de anti RIVM toetsenbord warriors hier, stuurlui aan de wal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totaal geen praktijkervaring en alleen maar theoretische experts
Ik spreek ze persoonlijk, ze voelen zich niet echt in controle.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Citeer alleen wat mensen van de IC.
Niet eens zozeer met pandemieën, maar met de samenleving in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ironisch toch, zoals de anti RIVM toetsenbord warriors hier, stuurlui aan de wal.![]()
En het zou wel heel knap zijn geweest als we bij het RIVM medewerkers zouden hebben zitten die flinke praktijkervaringen met een grootschalige pandamie zouden hebben.
Dat is toch ook gewoon te verklaren? Dit is simpelweg nieuw voor iedereen en de praktijk (de natuur) lijkt vooralsnog zeer moeilijk te voorspellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totaal geen praktijkervaring en alleen maar theoretische experts
Werkdruk zal wel hoog zijn ja. Godenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik spreek ze persoonlijk, ze voelen zich niet echt in controle.
Misschien minder luisteren naar de woordvoerders en meer naar de mensen zelf?
Dan zetten ze maar een verdrag op, en shit landen zoals Hongarije en Polen is precies de reden dat je die niet in de EU wilt hebben, wel lekker nemen, maar niets geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welk verdrag wilde je daarvoor gebruiken? Hongarije en Polen zijn tegen al dat soort zaken.
en dat is het verschil, de WHO heeft dat dus wel, praktijkervaring met honderden virus uitbraken en het RIVM wilde niet naar de WHO luisteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ironisch toch, zoals de anti RIVM toetsenbord warriors hier, stuurlui aan de wal.![]()
En het zou wel heel knap zijn geweest als we bij het RIVM medewerkers zouden hebben zitten die flinke praktijkervaringen met een grootschalige pandamie zouden hebben.
Dus wij hebben hier op fok al de wetenschappelijke artikelen gezien waarbij de gemiddelde ligtijd op een ic tussen landen onderzocht is, waarbij zelfs per land het ic opname moment kan verschillen waardoor de duur dus veranderd, de leeftijdspopulatie op de ic verschilt, enz...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de variabele van de gemiddelde ligtijd op een IC stond allang vast ( china, italie, spanje ) dus hoe ze dan in godsnaam met 10 dagen hebben kunnen rekenen ?
@DustPuppy @Predator40quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-het-rivm~b2c81039/
Waarom ga je nooit in op de inhoud van iemands opmerking, maar wissel je meteen van onderwerp?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werkdruk zal wel hoog zijn ja. Goden
Capaciteit is nog altijd in control ja. Moet wat geschakeld worden maar dit redt men gewoon nog altijd.
Bij de WHO sowieso wel. Maar we weten het hier gewoon beter. Zonder die praktijkervaring. Volgens jou.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
de gemiddelde ligtijd was bij echte experts bekend.....en dat was zeker geen 10 dagenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus wij hebben hier op fok al de wetenschappelijke artikelen gezien waarbij de gemiddelde ligtijd op een ic tussen landen onderzocht is, waarbij zelfs per land het ic opname moment kan verschillen waardoor de duur dus veranderd, de leeftijdspopulatie op de ic verschilt, enz...
Ik ken het artikel. Logisch dat een overheid naar zijn eigen experts luistert.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:dustpuppy @:predator40
Mn grote vrienden. ❤ Lees dit. Ook een mogelijke benadering.
totaal irrelevant artikelquote:
Wie zegt dat ze daar geen financiele ondersteuning bij krijgen, staat helemaal los van covid gezeverquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van Italië wordt op het gebied van vluchtelingen ook vrij veel gevraagd vanuit de EU. Ik denk dat Nederland net zo goed daar aan had geklopt als wij allemaal kampen op hadden moeten zetten voor honderdduizenden vluchtelingen.
Die is echt meesterlijk ja, wie dat bedacht heeft. Iemand die nog nooit carnaval heeft gevierd iig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk "Carnaval viert men in kleine kring." wel op een tegeltje eigenlijk.
Of zo'n motivational poster ofzo.
Financiële steun helpt niet tegen overbevolking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:43 schreef funnywell het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar geen financiele ondersteuning bij krijgen, staat helemaal los van covid gezever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |