We zijn ook fucked. En dan gaat Nederland nog relatief meevallen. Ik ben blij dat het niet mooier wordt verkocht. Daarnaast is groepsimmuniteit geen tactiek, maar een bijkomstig feit. Of je het nou wil of niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:22 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan heb ik het al een lakse tactiek gevonden die groepsimmuniteit. Zeker omdat ze eerst amper moeite deden om de ziekte in te dammen en te controleren. Kwam voor mij over als “yep we fucked up, dus laten we de mensen maar doen geloven dat dit de beste strategie is”. Ook veel mensen die dat klakkeloos overnamen en daarna Rutte complimenten hierover gaf.
Bijzonder om het zo schematisch te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:24 schreef Slayage het volgende:
http://imgur.com/gallery/AQPqXkE
Interessante grafieken van Amerikaanse steden die tijdens de Spaans griep pandemie het virus bestreden met Social distancing
In geneeskunde is bij mijn weten niets bewezen... en dan ook nog's 100% te stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom stelt het RIVM dat dan zo stellig keer op keer? Dat kunnen ze toch alleen doen als het reeds bewezen is? En dat blijkt dus helemaal niet bewezen te zijn.
Althans zo interpreteer ik het als leek zijnde.
Twitter is dan ook het corona van het internet. Wat een bagger komt daar voorbij zegquote:Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef funnywell het volgende:
ok ik zit teveel opp twitter en doe teveel aan paniekzaaijerij
Maar deze vond ik wel humor, god die kerel doet gewoon zn hand in zn zij zetten
https://twitter.com/DesegnistoR/status/1244733180256665602
HIV krijg je niet maar je bent HIV omdat het onderdeel wordt van je DNA en je komt er ook nooit meer vanaf. HIV is een DNA virus en corona een RNA virus. RNA veranderd het DNA van de cel niet maar activeert een cel tot het aanmaken van meer virus. Crispr-cas9 techniek is nog onvoldoende precies en foutloos om het virale stuk DNA er weer uit te slopen bijv.quote:
Zelf bij HIV is niet uit te sluiten dat men immuniteit heeft of opbouwt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
En elk virus, behalve HIV, bouw je enige mate vanimmuniteit voor op. Het kán bij deze theoretisch anders zijn, maar ja. Een omgekeerde nulhypothese bewijzen is onmogelijk. Zoals bij het spaghettimonster. Bewijs maar eens dat hij niet bestaat.
Wikipedia is geen (goede) bron.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf bij HIV is niet uit te sluiten dat men immuniteit heeft of opbouwt.
bron: wiki
Ben je nu aan het plagen of heb je daarvoor een bron ?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
binnen 18 maanden zijn er meerdere vaccins....vooral nu er zoveel funcding voor is.
en vergeet niet, er lag al wat op de plank, ze zijn al best ver
Je typt ook steeds 'als zijnde', dus er gaat wel meer foutquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:21 schreef vosss het volgende:
Ik zie overigens dat ik weer herd community heb getypt ipv herd immunity
Dat gaat steeds fout. Geen idee waarom.
Niet onderlegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je typt ook steeds 'als zijnde', dus er gaat wel meer fout
En wat is het verschil dan met een Herpes-virus? Die draag je ook je hele leven mee, van koortslip tot een vorm van soa. Nooit uitgeroeid als je dat eenmaal draagt, maar vrij onschuldig. Wie zegt niet dat dit ook gebeurd met dit virus?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:28 schreef Digi2 het volgende:
[..]
HIV krijg je niet maar je bent HIV omdat het onderdeel wordt van je DNA en je komt er ook nooit meer vanaf. HIV is een DNA virus en corona een RNA virus. RNA veranderd het DNA van de cel niet maar activeert een cel tot het aanmaken van meer virus. Crispr-cas9 techniek is nog onvoldoende precies en foutloos om het virale stuk DNA er weer uit te slopen bijv.
Wat is er fout aan om te typen "…. als leek zijnde?"quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je typt ook steeds 'als zijnde', dus er gaat wel meer fout
plagen ???quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ben je nu aan het plagen of heb je daarvoor een bron ?
Geld is niet het probleem, tijd wel.
Dat fucked valt getalsmatig, nofi, ook wel weer mee.... ja er zullen meer kwetsbare ouderen hierdoor sneller/eerder overlijden en zo de jaarlijkse sterftecijfers met ca 10/20% doen opschroeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:27 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
We zijn ook fucked. En dan gaat Nederland nog relatief meevallen. Ik ben blij dat het niet mooier wordt verkocht. Daarnaast is groepsimmuniteit geen tactiek, maar een bijkomstig feit. Of je het nou wil of niet.
Yep, te beginnen met morgen/overmorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie denkt er nog meer dat de wereld er anders uitgaat zien ?
De wereld niet.... de mensen steeds weer wel... zelfs zonder dit virus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
plagen ???
nee gewoon feiten, en doe even een google search dan er zijn zoveel bronnen over de huidige onderzoeken.
het duurt in ieder geval geen 10 jaar meer zoals jij beweert
Ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
10 jaarquote:
Ik hoop dat de piek snel weg is maar is nog steeds aan het stijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Yep, te beginnen met morgen/overmorgen
Contaminatiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is er fout aan om te typen "…. als leek zijnde?"
Sowieso, maar dat komt niet door corona.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Absint?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sowieso, maar dat komt niet door corona.
Herpes is ook een DNA virus inderdaad. Een RNA virus is uit te roeien zoals met SARS en MERS is gebeurt. Zodra je lichaam antilichamen heeft stopt de infectie van nog niet geïnfecteerde cellen en worden geïnfecteerde cellen aangezet tot apoptose in het geval van een RNA virus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En wat is het verschil dan met een Herpes-virus? Die draag je ook je hele leven mee, van koortslip tot een vorm van soa. Nooit uitgeroeid als je dat eenmaal draagt, maar vrij onschuldig. Wie zegt niet dat dit ook gebeurd met dit virus?
Precies! Er leven mensen al jarenlang met diverse virussen in hun lijf die af en toe de kop op steken als de weerstand het niet even doet, bijvoorbeeld, het herpesvirus, de koortslip.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:30 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zelf bij HIV is niet uit te sluiten dat men immuniteit heeft of opbouwt.
bron: wiki
Ook in deze vorm?:quote:
Ik hoop het, maar als paniekzaaier zijnde snap je natuurlijk wel dat ik twijfelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over een jaartje of minder is dit alles weer overgewaaid en is het business as usual.
Zou kunnen je hebt altijd griep golven maar deze is wel heftig en het is geeneens een griepquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over een jaartje of minder is dit alles weer overgewaaid en is het business as usual.
Zomer vakantie 2021 zal het weer normaal zijn, op de economie naquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar als paniekzaaier zijnde snap je natuurlijk wel dat ik twijfel
Oh ja dat snap ik wel. Ik weet het ook niet zeker. Maar ik denk het welquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar komt de griep eigenlijk vandaan en waarom hebben we daar, behalve de jaarlijkse griepspuit, nog niet echt een oplossing voor gevonden? Hoe zit dat precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou kunnen je hebt altijd griep golven maar deze is wel heftig en het is geeneens een griep
Ik vind de mensen die net alsof doen dat er niks aan de hand is meer domquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is “als leek”, of “leek zijnde”. Dubbelop is dubbel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn handen zijn echt helemaal naar de kloten. Te meer ook omdat ik op mn werk van die schuurzeep gebruik. Wat ze in garages ook gebruiken. Droog inwrijven en dat je van die korrels voelt en dan pas onder de kraan. Dat is echt killing voor je huid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:48 schreef DonDruiper het volgende:
Het enige wat ik aan deze crisis tot nu toe heb overgehouden zijn schrale handen
Ook de economie kan verrassend snel aantrekken. Zie het verleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Zomer vakantie 2021 zal het weer normaal zijn, op de economie na
Jezus Tijn, het is 1 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is “als leek”, of “leek zijnde”. Dubbelop is dubbel.
"Als ... zijnde" is dubbelop. Kies er 1 van de twee. Als leek, of leek zijnde.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen verstand van maar dit is wel een agresief virus en verspreid wel snelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar komt de griep eigenlijk vandaan en waarom hebben we daar, behalve de jaarlijkse griepspuit, nog niet echt een oplossing voor gevonden? Hoe zit dat precies?
Al die bedrijven die jarenlang duren om op te bouwen en nu omvallen zijn er dan ook gewoon weer bij. Heerlijk naïefquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
en al die noodregelingen en bailouts gaan we niks meer van merken ???quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook de economie kan verrassend snel aantrekken. Zie het verleden.
Precies nog wel, nou duizenden jaren geleden was er een oerknal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar komt de griep eigenlijk vandaan en waarom hebben we daar, behalve de jaarlijkse griepspuit, nog niet echt een oplossing voor gevonden? Hoe zit dat precies?
Tijd voor een biertje!quote:
Die zijn er verdomd weinig. Een paar Jensen volgers misschien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die net alsof doen dat er niks aan de hand is meer dom
Een koortslip heb ik hoogstens dat het een beetje prikt als het op komt zetten. Doe er wat brandzalf op, en het gaat weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies! Er leven mensen al jarenlang met diverse virussen in hun lijf die af en toe de kop op steken als de weerstand het niet even doet, bijvoorbeeld, het herpesvirus, de koortslip.
Zeer besmettelijk, wie maakte zich daar ooit druk om?
RIVM we komen nooit boven de 2500 !quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijd voor een biertje!
Heb ik nog belangrijk nieuws gemist vandaag?
1054 liggen op de IC momenteel lees ik. Iemand enig idee wat de capaciteit nu is? En hoe snel er nog bij geschakeld kan worden? Is er al een plan voor als we over de 2500 IC opnames gaan?
Dat drukt de komende jaren de rijksbegroting, maar dat is niet iets dat mensen direct in de praktijk ervaren toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en al die noodregelingen en bailouts gaan we niks meer van merken ???
Ja Jensen zit er totaal naast in dit gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn er verdomd weinig. Een paar Jensen volgers misschien.
De financiële crisis in 2008 hebben veel mensen niet in hun portemonnaie gevoeld. Dat kan nu wel eens anders uitpakken. Denk ik. Als leek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat drukt de komende jaren de rijksbegroting, maar dat is niet iets dat mensen direct in de praktijk ervaren toch?
Nederland heeft nog 500 miljard die we tegen deze crises kunnen gooienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat drukt de komende jaren de rijksbegroting, maar dat is niet iets dat mensen direct in de praktijk ervaren toch?
Onzin, goede bedrijven kunnen het best even uithouden met minder/geen inkomsten. Aanbevolen wordt een buffer van 3-6 maanden. Daarnaast zal de overheid zeer waarschijnlijk ook wel met oplossingen komen in de vorm van bijvoorbeeld een renteloze lening voor probleemgevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die bedrijven die jarenlang duren om op te bouwen en nu omvallen zijn er dan ook gewoon weer bij. Heerlijk naïef
ik denk wel dat onze koopkracht de aankomende jaren niet vooruit gaat maar achteruit ...dus de economie groeit ook amper meerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef vosss het volgende:
[..]
De financiële crisis in 2008 hebben veel mensen niet in hun portemonnaie gevoeld. Dat kan nu wel eens anders uitpakken. Denk ik. Als leek.
Volgens mij kwam er pas een echte koopkrachtverbetering voor de meeste werkenden sinds 2015, dus zonder kleerscheuren was het niet. Ook was de economische groei jarenlang matig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef vosss het volgende:
[..]
De financiële crisis in 2008 hebben veel mensen niet in hun portemonnaie gevoeld. Dat kan nu wel eens anders uitpakken. Denk ik. Als leek.
Ligt eraan hoelang het duurt en hoe paniekerig de media op deze crisis reageert. Helaas heeft zij veel invloed.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk wel dat onze koopkracht de aankomende jaren niet vooruit gaat maar achteruit ...dus de economie groeit ook amper meer
Maar dat virus gaat niet meer uit jouw lijf.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:53 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Een koortslip heb ik hoogstens dat het een beetje prikt als het op komt zetten. Doe er wat brandzalf op, en het gaat weg.
Dat is zo, maar normaal gesproken merk je er niks van. Dus zoals gezegd: als het begint te prikken.... een beetje brandzalf en het verdwijnt. Ben er gelijk bij en heb nooit zo'n plek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dat virus gaat niet meer uit jouw lijf.
Voor de horeca is het klote. Voor veel andere sectoren (waaronder die van mij) is het vooral uitstellen van uitgaven. Wat nu niet komt, komt later wel weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:56 schreef vosss het volgende:
[..]
En digitale geld heeft ook maar een beperkte waarde net zoals een euro biljet of edel metaalquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk wel dat onze koopkracht de aankomende jaren niet vooruit gaat maar achteruit ...dus de economie groeit ook amper meer
Dat is mooi, zo gaat het misschien ook met dit virus, we gaan het dragen en we overleven het in afgezwakte vorm, tenzij...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:04 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Dat is zo, maar normaal gesproken merk je er niks van. Dus zoals gezegd: als het begint te prikken.... een beetje brandzalf en het verdwijnt.
Van wat? Dat Chinezen geen vleermuizen moeten etenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is volgens mij ook de eerste pandemie hopelijk snel voorbij en leren we ervan
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Van wat? Dat Chinezen geen vleermuizen moeten eten
Van deze eeuw wel ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is volgens mij ook de eerste pandemie
Inderdaad geen vliegtoerisme meer toestaan maar daar gaan ze niet aan en dus gaan we er weinig van leren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is volgens mij ook de eerste pandemie hopelijk snel voorbij en leren we ervan
Maar hoe kan ik dan naar mn allinclusive hotel in Turkije?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Inderdaad geen vliegtoerisme meer toestaan maar daar gaan ze niet aan en dus gaan we er weinig van leren.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit is volgens mij ook de eerste pandemie
Met een boot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan naar mn allinclusive hotel in Turkije?
H1N1 (swine flu) in 2009 was ook een pandemie. Maaruiteindelijk viel dat griepseizoen nog mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die markten zijn alweer volop gaandequote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Van wat? Dat Chinezen geen vleermuizen moeten eten
Tja, dat weet nog niemand...wat de uitwerking gaat zijn. Zorgen dat je een goed immuunsysteem hebt is dan het deviesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is mooi, zo gaat het misschien ook met dit virus, we gaan het dragen en we overleven het in afgezwakte vorm, tenzij...
je immuunsysteem het niet kan hebben.
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die markten zijn alweer volop gaande
Nu 1100 IC-bedden voor coronapatiënten beschikbaar (en 500 reguliere acute zorg), deze week wordt opgeschaald naar 2400 bedden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:53 schreef vosss het volgende:
1054 liggen op de IC momenteel lees ik. Iemand enig idee wat de capaciteit nu is? En hoe snel er nog bij geschakeld kan worden? Is er al een plan voor als we over de 2500 IC opnames gaan?
swine flu hadden we hier in NL niet echt last van tochquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:18 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
H1N1 (swine flu) in 2009 was ook een pandemie. Maaruiteindelijk viel dat griepseizoen nog mee.
(voor kinderen was het wel dodelijker dan normaal)
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_pandemic
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Goede tip, commercieel ook! Wat zorgt er voor dat je een goed immuunsysteem krijgt, drink veel melk..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:23 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Tja, dat weet nog niemand...wat de uitwerking gaat zijn. Zorgen dat je een goed immuunsysteem hebt is dan het devies
1600 IC-bedden nu en opschalen tot maximaal 2500 komende weken. 100 beademingsapparaten per week voorlopig, misschien binnenkort meer. Ik denk dus dat die 2400-2500 niet in één week geregeld gaat zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nu 1100 IC-bedden voor coronapatiënten beschikbaar (en 500 reguliere acute zorg), deze week wordt opgeschaald naar 2400 bedden.
Daarna is er geen plan meer, behalve hopen dat het voldoende is en anders code zwart / fase 3: kiezen wie een IC-bed krijgt en wie niet.
https://nos.nl/l/2328827
Wim hof method. Koude douches etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Goede tip, commercieel ook! Wat zorgt er voor dat je een goed immuunsysteem krijgt, drink veel melk..
Van die 2400, zijn daarvan nog steeds 500 gereserveerd voor reguliere acute zorg?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nu 1100 IC-bedden voor coronapatiënten beschikbaar (en 500 reguliere acute zorg), deze week wordt opgeschaald naar 2400 bedden.
Daarna is er geen plan meer, behalve hopen dat het voldoende is en anders code zwart / fase 3: kiezen wie een IC-bed krijgt en wie niet.
https://nos.nl/l/2328827
Vergeet niet dat er mensen uit komen hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Van die 2400, zijn daarvan nog steeds 500 gereserveerd voor reguliere acute zorg?
Indien dat het geval is dan is onze max aan corona IC's dus 1900 bedden. En daar liggen na een maand al meer dan de helft van vol en het worden er nog iedere dag meer en meer.
Ik zet alvast in op code zwart.
Én IC opnames nemen af.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er mensen uit komen hè.
Je hebt een imuum systeem of je hebt het niet daar kan je niet op trainen of wat dan ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wim hof method. Koude douches etc.
Schijnt te werken.
Exact!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt een imuum systeem of je hebt het niet daar kan je niet op trainen of wat dan ook
Ik vind het wel een goede strategie hoor. Eerlijk vertellen hoeveel doden er zouden vallen als ze niets zouden doen. Dan snapt iedereen de ernst van de situatie en is er meteen draagvlak voor de maatregelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:21 schreef crystal_meth het volgende:
Trump moves the coronavirus goal posts, pre-spinning 100,000 deaths as ‘a very good job’
After he spent the early weeks of the outbreak downplaying the severity of the situation, Trump is now playing up the most dire projections in an attempt to cast a positive light on his response
https://www.washingtonpos(...)eaths-very-good-job/
Vleermuis!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Inderdaad geen vliegtoerisme meer toestaan maar daar gaan ze niet aan en dus gaan we er weinig van leren.
Je kan met de bus, de trein, de auto, de boot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja lekker als kasplantje thuis blijven .....jij spoort niet
oh ja....met de bus en de trein word niemand besmet en zit je niet op elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Je kan met de bus, de trein, de auto, de boot.
Mensen waren ook geen kasplantjes toen er nog geen vliegtuigen waren
quote:
Eehmz…. wij kwamen eerder in dit topic toch op hele andere aantallen uit qua mensen die levend van de IC afgekomen waren????quote:In totaal zijn 1200 patiënten opgenomen geweest op de intensive care, van wie er 140 zijn overleden. 19 IC-patiënten zijn uit het ziekenhuis ontslagen, meldt Gommers. Zij moeten nog wel revalideren.
Niet in Italiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Knoflook schijnt wel te werken
Vliegverkeer zorgt voor de snelle verspreiding van besmettingen, met name ook door de massaliteit ervan. Vooral intercontinentaal vliegverkeer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
oh ja....met de bus en de trein word niemand besmet en zit je niet op elkaar natuurlijk
dan zit je zelfs nog langer op elkaar gepropt
Zeker mensen houden vanzelf meer afstand, bruine bonen met uien schijnt ook te werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Knoflook schijnt wel te werken
Dat viel mee in het eerste jaar. >1700 bevestigde gevallen en 51 doden. Kwam een jaar later terug, in het 2010-11 seizoen waren 60% van de griepgevallen H1N1.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 01:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
swine flu hadden we hier in NL niet echt last van toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |