abonnement Unibet Coolblue
pi_192363517
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

America komt met deze 2.2 trilloen dollar aan hulp recht in een recessie terecht.
Volgens Pelosi is dit alleen nog maar een "aanbetaling". :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192363522
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Duitsland zelf was toch ook kritisch?
Yep. En die kunnen tenminste ook met geld omgaan. Kutland Italië. Altijd schulden, schulden, schulden.
pi_192363528
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat het belangrijk is om een balans te vinden in al die dingen. Situatie accepteren, maar ook niet compleet stil komen te staan.

Wij vieren altijd Midsummer bij vrienden in Zweden. Kijken daar ieder jaar weer naar uit, maar dat gaat dit jaar echt niet lukken. Zaten laatst al te bedenken of wij dan maar gewoon gaan Facetimen of iets dergelijks :D

Verder hadden wij tickets voor F1 en voor een concert. Jammer dat die niet doorgaan, maar komt wel weer een keer. Ik ga er niet eens van uit dat het dit jaar nog gaat lukken, dan kan het alleen maar meevallen.

Ben ook gewoon bezig met het plannen van een road trip naar de Noordkaap voor maart 2021. Geen idee hoe wij tegen die tijd in het leven staan, maar ik vind het wel leuk om ook met dit soort dingen bezig te zijn. Als het lukt prima, zo niet, dan niet of dan heb ik het al voor als het wel weer mogelijk is.

.....oh en we waren ook op het punt om een keuken te kopen net voordat dit hele gebeuren begon _O-, dus dat staat nu ook heel even stil, net op het moment dat wij er uit waren.

Volgende week komt FFVII Remake uit op PS4, dus wel iets om naar uit te kijken :D

Daarnaast denk ik dat je net wel een goed punt had. Zowel ik als mijn vrouw hebben een baan in de zorg, dus financieel hebben wij het goed. Situatie zou heel anders zijn als één van ons (of zelfs beiden) geen baan meer zouden hebben door deze situatie.

Het leven gaat door, het is anders, het is even aanpassen, maar het gaat gewoon door. Belangrijkste voor nu is echt de zorg in de lucht houden, rest kunnen wij wel weer herstellen.

Onsamenhangend dagboek post geworden, maar you get the point (hoop ik :P)
Haha ja, mijn nieuwe keuken is uitgesteld. Was ik al helemaal vergeten. Maar snap m helemaal verder hoor. Ik zelf sta er van versteld dat dingen waar ik me druk om maakte, me nu echt niks meer boeien.

Maar herken het toekomstige plannen wel. Dat doe ik dan ook wel in m'n hoofd. Leuk om even bij weg te dromen :)
pi_192363533
Trump met zijn cijfers..
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:28:01 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192363535
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Yep. En die kunnen tenminste ook met geld omgaan. Kutland Italië. Altijd schulden, schulden, schulden.
Ik vind het prima als wij ze straks een handje helpen, maar ze willen nu bijna een blanco cheque zonder regels. Dikke prima van Rutte dat die daar niet in meegaat.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:28:34 #256
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_192363543
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:

De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.

Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
die brief begint ook met "Liebe Deutsche Freunden" :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_192363558
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Haha ja, mijn nieuwe keuken is uitgesteld. Was ik al helemaal vergeten. Maar snap m helemaal verder hoor. Ik zelf sta er van versteld dat dingen waar ik me druk om maakte, me nu echt niks meer boeien.

Maar herken het toekomstige plannen wel. Dat doe ik dan ook wel in m'n hoofd. Leuk om even bij weg te dromen :)
Waarom stellen jullie het kopen van een nieuwe keuken uit? Het lijkt me dat je juist nu door een keuken te kopen enigszins kunt bijdragen aan het draaiende houden van de economie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_192363566
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het prima als wij ze straks een handje helpen, maar ze willen nu bijna een blanco cheque zonder regels. Dikke prima van Rutte dat die daar niet in meegaat.
Ik vind dat niet prima dat we ze een handje helpen. Waarom? Omdat hun al decenia lang gewoon niet met geld om kunnen gaan en hun werk ethiek en volkskaard lui van aard is. Dan zijn dit de gevolgen.

Bron: ouders die al tientallen jaren huisje hebben in Italië en zich aan 1 ding ergeren. Hun werkhouding. Wat een lui volk.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:32:10 #260
408813 crew  trein2000
pi_192363575
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het prima als wij ze straks een handje helpen, maar ze willen nu bijna een blanco cheque zonder regels. Dikke prima van Rutte dat die daar niet in meegaat.
Dit dus, strikte hervormingen. Staatsbedrijven verkopen, etc. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_192363591
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:

De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.


Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
Als Oostenrijk en Hongarije ook aansluiten bij die twee...
.
pi_192363596
-edit-. Je moet Italië gewoon helpen, als Italië of Europa hierom valt ben je helemaal lekker als Nederland :')

Nu helpen, straks als alles weer normaal is er spijkerhard in voor hervormingen, niet over de rug van doden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 30-03-2020 23:45:08 ]
  maandag 30 maart 2020 @ 23:34:23 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_192363598
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:

De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.

Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
Iedere tien jaar moeten er gewoon een paar kruiwagens Euro's naar het zuiden.
Nu is er weer een mooi moment dat er ingespeeld kan worden op sentiment.
Met een beetje geluk krijgen ze nu een vracht geld zelfs zonder voorwaarden.

Tot over een jaar of tien!
Oh en ondertussen hier de broekriem nog maar een keer goed aanhalen.

Italië helpen, uiteraard, maar niet zonder voorwaarden en toezicht vanuit het noorden.
pi_192363601
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom stellen jullie het kopen van een nieuwe keuken uit? Het lijkt me dat je juist nu door een keuken te kopen enigszins kunt bijdragen aan het draaiende houden van de economie.
Nou, er moest een lekkage verholpen worden. Dat moest eerst gebeuren door de loodgieter.

Daarna een dag demontage.

Daarna een dag montage.

Ik wilde sowieso niet het risico lopen dat na de demontage er een persconferentie zou komen waarin aangekondigd wordt dat morgen niemand meer de straat op mag. Want dan heb ik een x aantal weken geen keuken.

En kreeg gisteren een mailtje van de loodgieter. De afspraak kon niet doorgaan. Hij is gestrand in Amerika. Dus het was de juiste keuze. Even geen stress deze periode.
pi_192363604
ok ik zit teveel opp twitter en doe teveel aan paniekzaaijerij

Maar deze vond ik wel humor, god die kerel doet gewoon zn hand in zn zij zetten

https://twitter.com/DesegnistoR/status/1244733180256665602
  maandag 30 maart 2020 @ 23:34:33 #266
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192363618
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Iedere tien jaar moeten er gewoon een paar kruiwagens Euro's naar het zuiden.
Nu is er weer een mooi moment dat er ingespeeld kan worden op sentiment.
Met een beetje geluk krijgen ze vracht geld nu zelfs zonder voorwaarden.

Tot over een jaar of tien!
Oh en ondertussen hier de broekriem nog maar een keer goed aanhalen.

Italië helpen, uiteraard, maar niet zonder voorwaarden en toezicht vanuit het noorden.
Ja, dit zijn wel omstandigheden dat je elkaar moet helpen. En niet bijdehand gaan doen over de periode hiervoor. Dit had niemand aan kunnen zien komen. Je hebt elkaar toch uiteindelijk weer nodig.
pi_192363622
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
-edit- Je moet Italië gewoon helpen, als Italië of Europa hierom valt ben je helemaal lekker als Nederland :')

Nu helpen, straks als alles weer normaal is er spijkerhard in voor hervormingen, niet over de rug van doden.
Heerlijke dooddoener, alsof wij verantwoordelijk zijn voor de doden van Italie, dat is toch hun eigen schuld hoor door zaken niet op orde te hebben en financieel wanbeleid gevoerd..

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 30-03-2020 23:45:49 ]
pi_192363630
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heerlijke dooddoener, alsof wij verantwoordelijk zijn voor de doden van Italie, dat is toch hun eigen schuld hoor door zaken niet op orde te hebben en financieel wanbeleid gevoerd..
Dat zeg ik toch niet, daar moet je die gore Chinezen voor aankijken. Het is alleen niet het moment om niet te helpen, helemaal niet omdat je in een unie zit.
pi_192363635
quote:
99s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heerlijke dooddoener, alsof wij verantwoordelijk zijn voor de doden van Italie, dat is toch hun eigen schuld hoor door zaken niet op orde te hebben en financieel wanbeleid gevoerd..
Precies. En hun financiele staat. Laat ze het zelf maar eens regelen.
pi_192363640
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet, daar moet je die gore Chinezen voor aankijken. Het is alleen niet het moment om niet te helpen, helemaal niet omdat je in een unie zit.
Waarmee moeten we ze dan helpen, en hoe helpen ze ons
pi_192363644
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dit zijn wel omstandigheden dat je elkaar moet helpen. En niet bijdehand gaan doen over de periode hiervoor. Dit had niemand aan kunnen zien komen. Je hebt elkaar toch uiteindelijk weer nodig.
Geef me 1 voorbeeld waarom wij Italië nodig hebben?
  maandag 30 maart 2020 @ 23:38:09 #273
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192363648
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dit zijn wel omstandigheden dat je elkaar moet helpen. En niet bijdehand gaan doen over de periode hiervoor. Dit had niemand aan kunnen zien komen. Je hebt elkaar toch uiteindelijk weer nodig.
we kunnen onszelf nog niet eens helpen, overal een tekort van, onvoorbereid en ook nog eens prutser info van RIVM naar de regering.
Hoe kunnen wij dan een ander land helpen?
pi_192363649
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet, daar moet je die gore Chinezen voor aankijken. Het is alleen niet het moment om niet te helpen, helemaal niet omdat je in een unie zit.
Hoe is dat helpen, lekker een container vol geld sturen en dan is alles opgelost?

Mogen wij weer onze pensioenen straks omhoog gooien om onze probleem EN die van hun weer op te lossen?

Laten ze zelf eerst met een goed plan komen en dan zal er vast hulp komen :)
pi_192363651
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:37 schreef funnywell het volgende:

[..]

Waarmee moeten we ze dan helpen, en hoe helpen ze ons
Juist. Hoe helpen ze ons door de crisis?? De Duitsers helpen ons door IC bedden aan te bieden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')