quote:Op maandag 30 maart 2020 17:14 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon tot het einde van deze crisis dus opsluiten. Zodra het luchtruim opengaat, gelijk terug.
Bedrijven zullen steeds meer tegen situaties aanlopen waarvoor er toch mensen op kantoor zullen moeten komen ipv thuiswerken. Zal je steeds meer gaan zien.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Ik vind het vandaag in vergelijking met vorige werkdagen wel al weer een stuk drukker op de weg. Meer mensen die dit ervaren?
Goed punt. Als je zulke wurgvedragen ondertekent moet je op de blaren zitten. Je kan ze overigens wel vastzetten onder een wettelijke noodtoestand(dus niet die flut noodverordeningen) maar dat gaat hier niet gebeurenquote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
GewoonDrie keer raden wat er dan gebeurd. Gedetineerde belt het Europees Hof van de Rechten van de Mens. Rechtertje doet uitspraak en Nederland moet hem een dikke som geld betalen.
Dat trekken we dan af van het geld dat Italië en die andere knoflook landen ons uiteindelijk toch gaan kosten.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
GewoonDrie keer raden wat er dan gebeurd. Gedetineerde belt het Europees Hof van de Rechten van de Mens. Rechtertje doet uitspraak en Nederland moet hem een dikke som geld betalen.
Zelf regelen? Hoe dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En eventueel zelf regelen of via ziekenhuis een overplaatsing naar België/Duitsland?
Als er nog een grote kans is.
Waar héb je het over? Zeg ik ergens lockdown? heeft Duitsland een lockdown?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onzin, je ziet nu ook dat met een niet harde lockdown het best goed gaat. Daarnaast tijdje terug een onderzoek gezien dat Nederland het veelal beter deed als landen waar wel een harde lockdown is.
Jazekerquote:Op maandag 30 maart 2020 17:19 schreef Newone82 het volgende:
Ik vind het vandaag in vergelijking met vorige werkdagen wel al weer een stuk drukker op de weg. Meer mensen die dit ervaren?
En toch waren de stranden dit weekend nagenoeg leeg. Terwijl het zaterdag prima weer was.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar héb je het over? Zeg ik ergens lockdown? heeft Duitsland een lockdown?
Hier vráágt onze MP of we het alsjeblieft willen doen, De Duitsers zeiden gewoon, vanaf nú gáán jullie dit doen, of je krijgt een onbehouwen dikke prent.. Het is inmiddels bewezen dat de nederlandse bevolking niet kan omgaan met zo'n 'verzoek', want iedereen veegde zijn kont ermee af en zat het weekend erna lekker op het strand.
Dit. Het was vanaf dag 1 te vrijblijvend.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier vráágt onze MP of we het alsjeblieft willen doen, De Duitsers zeiden gewoon, vanaf nú gáán jullie dit doen, of je krijgt een onbehouwen dikke prent.. Het is inmiddels bewezen dat de nederlandse bevolking niet kan omgaan met zo'n 'verzoek', want iedereen veegde zijn kont ermee af en zat het weekend erna lekker op het strand.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je 400 aan je broek, dat werkt een stuk beter..quote:Op maandag 30 maart 2020 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch waren de stranden dit weekend nagenoeg leeg. Terwijl het zaterdag prima weer was.
Afgelopen weekend amper iemand op stranden te vinden.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Het was vanaf dag 1 te vrijblijvend.
Je kunt ook het 'better safe than sorry' principe hanteren. Soms is dat slimmer dan liefjes iets verzoeken.. NL'ers hebben er een houtje van om regels aan hun laars te lappen..quote:
Goed verhaal door de Dräger adembron t.a.v. productiequote:
Ja, je bevestigt ons punt. Mensen zijn pas gaan luisteren toen er gehandhaafd ging worden en het niet meer een vrijblijvend verzoekje was.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Afgelopen weekend amper iemand op stranden te vinden.
En er komt geen nieuwe?? Normaal staan nieuwe huisartsen elkaar te vertrappelen om patientendossiers over te nemen. Wordt ook grof geld voor betaald volgens mij.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:24 schreef HiZ het volgende:
Hoe gaat het trouwens als je geen huisarts meer hebt? De mijne is net met pensioen gegaan.
Dat dusquote:Op maandag 30 maart 2020 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je overdrijft met 'iedereen (...) zat het weekend daarna op het strand'. Dat is waar Nederland goed in is, uitvergroten.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ook het 'better safe than sorry' principe hanteren. Soms is dat slimmer dan liefjes iets verzoeken.. NL'ers hebben er een houtje van om regels aan hun laars te lappen..
In mijn geval zou de behandeling met chloroquine een hartstilstand tot gevolg hebben, dus ik kan juist beter niet liegen want dan hou ik een IC-bed zeg maar iets van 27 minuten bezet en dan kan de volgende er al weer opquote:Op maandag 30 maart 2020 16:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kunnen ze eigenlijk in je medisch dossier kijken mocht iemand mogelijkerwijs op de IC belanden?Ik dacht dat dat alleen per ziekenhuis was en niet het algemeen. Ik heb een kleine medische geschiedenis en heb zo vaak gehad dat men van niets wist toen ik in een ander ziekenhuis was en het toen zelf moest vertellen. Ik zou gewoon de boel bij elkaar liegen, veel sporten, niet roken en drinken, etc. Ook zorgen dat je familie dit weet mochten ze het vragen. Alhoewel, denk niet dat ze je gaan weigeren mocht je daar komen. Volgens mij geldt dat vooral echt voor extreme gevallen.
Mensen beginnen dus misschien weer hun leven op te pikken? Ik weet niet wat je hier uit kunt concluderen. Ook veel meer vrachtwagens enz.....quote:Op maandag 30 maart 2020 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JazekerViel mij en een collega ook al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |