Ja klopt. En voorheen wilde het ook nog wel eens via Twitter lukken maar dat lijkt ook gebeurd te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef raptorix het volgende:
Naja ik ga er niet voor betalen, wat soms trouwens nog wel werkt is als je de titel zoekt in google en dan die link pakt
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar dat is meestal alleen met content die zelf door telegraaf op twitter word geshared.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja klopt. En voorheen wilde het ook nog wel eens via Twitter lukken maar dat lijkt ook gebeurd te zijn.
Tijdens zo’n crisis premium artikelen op slot zetten? Je zou het ook juist open kunnen gooien zodat mensen langer blijven hangen op je site en je zo meer adverteerders kunt trekken als bedrijf. Ook wat voor te zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Binnen lopen lijkt me wat overdreven, ze willen net als iedereen gewoon geld verdienen.
De eerste berichten uit Italië in de trant van "we kunnen niet iedereen redden" verschenen vanaf 7 maart: https://www.facebook.com/(...)45760&type=3&theater (deze tekst is later vertaald en viral gegaan via de media)quote:Op maandag 30 maart 2020 16:01 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Maar dat zou, als ik de grafiek volg, betekenen dat in Italië 8 dagen na de eerste 20 doden de IC's vol lagen.... Kun je dat ergens verifiëren?
Jep, of gewoon de useragent van je browser aanpassen naar die van een (Google-)spider. Maar dat lijkt hier ook niet te werken. Is dus echt afgeschermd voor betalende leden zonder mogelijkheid om gratis in te zien. Dan houdt het opquote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naja ik ga er niet voor betalen, wat soms trouwens nog wel werkt is als je de titel zoekt in google en dan die link pakt
https://nos.nl/liveblog/2(...)et-demonstreren.htmlquote:Nederland heeft een aantal mensen vrijgelaten uit vreemdelingendetentie omdat ze vanwege de wereldwijde coronacrisis niet snel kunnen worden uitgezet. Ze mogen op juridische gronden niet langer worden vastgehouden.
De uitzetting van vreemdelingen die hier niet langer mogen blijven, verloopt moeizaam doordat veel landen hun grenzen hebben gesloten. Er is dus vaak geen zicht op "uitzetting op een redelijke termijn", wat juridisch wordt vereist om hen in bewaring te houden
twitter:60Mins twitterde op zondag 29-03-2020 om 12:35:54Just two weeks ago the head of Emergency at Wuhan Central hospital went public, saying authorities had stopped her and her colleagues from warning the world. She has now disappeared, her whereabouts unknown. #60Mins https://t.co/3Jt2qbLKUb reageer retweet
Zeker. Maar voor mensen laten betalen voor je content ook. Crisis of niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Tijdens zo’n crisis premium artikelen op slot zetten? Je zou het ook juist open kunnen gooien zodat mensen langer blijven hangen op je site en je zo meer adverteerders kunt trekken als bedrijf. Ook wat voor te zeggen.
Ik weet dat Orban al tijdje bezig is met afbouw democratie en rechtstaat. Maar ik vind dat je tav deze maatregelen wellicht wat terughoudend moet zijn met kritiek. Een lockdown zoals we bv in Spanje zien gaat wdb veel verder qua opschorting van vrijheden en rechten.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef polderturk het volgende:
OMG
Orban is nu een dictator.twitter:balazscseko twitterde op maandag 30-03-2020 om 15:07:13Hungarian Parliament passes bill that gives PM Orbán unlimited power & proclaims:
- State of emergencyo time limit
- Rule by decree
- Parliament suspended
- No elections
- Spreading fake news + rumors: up to 5 yrs in prison
- Leaving quarantine: up to 8 yrs in prison
#COVID19 https://t.co/5ScZCbF4yv reageer retweet
Je weet dat er iets speelt met advertenties?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Tijdens zo’n crisis premium artikelen op slot zetten? Je zou het ook juist open kunnen gooien zodat mensen langer blijven hangen op je site en je zo meer adverteerders kunt trekken als bedrijf. Ook wat voor te zeggen.
Waar ja Nederland?quote:
Ik doe niet aan politiek, maar ik vind niet dat we de facto heel veel te zeiken hebben.. Het enige is dat Rutte wellicht niet met een verzoek om anderhalve meter had moeten komen, maar gewoon met een keiharde verordening, zoals de Duitsers deden.. gevalletje poldermodel zeg maar.. Voor de rest wordt er met een noodgang geregeld wat er geregeld moet worden, alle neuzen staan dezelfde kant op. Je moet je ook realiseren dat de hele situatie naturlijk gewoon helemaal nieuw is voor iedereen, en dat er met gigantisch veel partijen en factoren dingen op de rit moeten worden gezet, en dat is gebeurd, zonder al te veel democratische rompslomp; schouders eronder, aanpakken en gaan met die banaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de verkiezingen volgend jaar. Het zou me niet verbazen als Rutte het wel gezien heeft (overigens ook zonder de Corona crisis) en lekker ergens directeur of voorzitter wordt.
De komende maanden zullen ook veel invloed hebben op het kiesgedrag. Als we in een maand een daling zien, komt VVD goed uit de bus. Gaat het langer door, of hebben we een tweede piek dan zal deze regering toch wel als schuldige worden aangewezen (ongeacht of er een schuldige partij is of niet).
Onderzoeken naar het hele handelen zal vele maanden duren, dus dat wordt ver na de verkiezingen pas bekend, if at all.
New York heeft ook het hoogste aantal testen per zoveel inwoners dus dan gaat het hard in die besmettingshaard. Er kwam laatst nog een grafiek voorbij, kan hem ff niet terug vinden.quote:
Zo werkt de uitzetprocedure. Wat kun je precies 'niet menen'?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:09 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)et-demonstreren.html
Dit kan niet waar zijn.
Ik heb CNN eventjes opstaan hier. Man man wat een zooitje daar. We mogen toch blij zijn dat we hier geboren zijn, al gaan dingen hier niet vlekkeloos.quote:
Onzin, je ziet nu ook dat met een niet harde lockdown het best goed gaat. Daarnaast tijdje terug een onderzoek gezien dat Nederland het veelal beter deed als landen waar wel een harde lockdown is.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan politiek, maar ik vind niet dat we de facto heel veel te zeiken hebben.. Het enige is dat Rutte wellicht niet met een verzoek om anderhalve meter had moeten komen, maar gewoon met een keiharde verordening, zoals de Duitsers deden.. gevalletje poldermodel zeg maar.. Voor de rest wordt er met een noodgang geregeld wat er geregeld moet worden, alle neuzen staan dezelfde kant op. Je moet je ook realiseren dat de hele situatie naturlijk gewoon helemaal nieuw is voor iedereen, en dat er met gigantisch veel partijen en factoren dingen op de rit moeten worden gezet, en dat is gebeurd, zonder al te veel democratische rompslomp; schouders eronder, aanpakken en gaan met die banaan.
Dat er geen materiaal per direct beschikbaar is/was zoals mondkapjes e.d., gaat straks zéker geregeld worden in het noodplan wat er moet komen voor een volgende keer. Ergens een warehouse volstouwen met de overtollige apparatuur straks en een paar honderd pallets met PBM's moet niet zo'n probleem zijn lijkt me.
Zulke lui moeten gewoon opgesloten blijven. Niks vrijlaten, gewoon in de cel en bij het eerste beste vliegtuig enkeltje thuisland.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo werkt de uitzetprocedure. Wat kun je precies 'niet menen'?
Je snapt wat het betekent als landen hun grenzen sluiten?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:12 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Zulke lui moeten gewoon opgesloten blijven. Niks vrijlaten, gewoon in de cel en bij het eerste beste vliegtuig enkeltje thuisland.
Klopt. Gewoon tot het einde van deze crisis dus opsluiten. Zodra het luchtruim opengaat, gelijk terug.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je snapt wat het betekent als landen hun grenzen sluiten?
Als ik moet betalen voor nieuws, dan is het niet aan de Telegraaf.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon extra cashen en binnen lopen tijdens de Corona crisis. Voorspelbaar en logisch.
twitter:BaldingsWorld twitterde op maandag 30-03-2020 om 16:24:26Hospital in Belgium decides to start testing ALL patients for corona whether they have symptoms or not, whether they are there for unrelated reasons. Results: "first results show that five out of fifty patients - or about 10 percent - are infected without showing any symptoms." https://t.co/5aiZRiUCf7 reageer retweet
Gewoonquote:Op maandag 30 maart 2020 17:14 schreef DavidBrent het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon tot het einde van deze crisis dus opsluiten. Zodra het luchtruim opengaat, gelijk terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |