abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 april 2020 @ 14:43:21 #276
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_192514721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:

[..]

Je moet het anders zien, zelfs indien het virus compleet uitgedoofd is zullen er nog doden vallen ten gevolge van de infectie.

Een afname van het aantal nieuwe besmettingen toont of het aan het uitdoven is.
en natuurlijk dat moet je per provincie hier bekijken, en niet landelijk

ook maar te vermelden, wat misschien beetje meer tot in de kleinste details is, en bij feiten heb je alle details nodig over het hele land
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_192514793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat zou wel geweldig zijn. Want de verwachting was een paar weken geleden nog dat de piek eind mei zou zijn. Dat zou betekenen dat we bijna twee maanden zijn ingelopen.Klopt dat?
Dat denk ik wel, al heb ik mijn vraagtekens bij de schattingen van het RIVM. Ze gingen eerst ook uit van 10 dagen gemiddeld op de IC.

Maar door de maatregelen hebben we de piek zodanig naar beneden gekregen dat we de IC bedden capaciteit mooi onder controle hebben.
  woensdag 8 april 2020 @ 14:50:55 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192514808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:35 schreef Za het volgende:

[..]

Je moet het anders zien, zelfs indien het virus compleet uitgedoofd is zullen er nog doden vallen ten gevolge van de infectie.

Een afname van het aantal nieuwe besmettingen toont of het aan het uitdoven is.
Je bedoelt omdat die al ziek wáren?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 8 april 2020 @ 14:52:41 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192514828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat denk ik wel, al heb ik mijn vraagtekens bij de schattingen van het RIVM. Ze gingen eerst ook uit van 10 dagen gemiddeld op de IC.

Maar door de maatregelen hebben we de piek zodanig naar beneden gekregen dat we de IC bedden capaciteit mooi onder controle hebben.
Dat is wel echt geweldig vind ik. Die code zwart zou ik vreselijk vinden. En als het aan mij lag, werd er dan geloot ofzo en werd niet zomaar de jongste persoon geholpen. Voor mij is iedereen even veel waard, behalve gewelddadige criminelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_192514889
Ook voor Nederland weer hoopvolle cijfers, 969 nieuwe besmettingen is natuurlijk iets meer dan gisteren, maar vergeet niet dat we sinds maandag ook veel meer testen. Het is dan ook logisch dat de cijfers iets omhoog gaan, misschien morgen zelfs nog iets hoger. Maar dat is geen negatief signaal, het is juist positief. Er worden veel meer testen gedaan en toch stijgen de cijfers maar mondjesmaat.

Maar het meest positief en blij ben ik met deze grafiek vandaag:


Uit deze grafiek kan je namelijk heel belangrijke positieve informatie halen!

Allereerst natuurlijk de daling, die is onmiskenbaar. Waar we eerst opliepen, daarna gelijk bleven zie je nu heel sterk dat we naar beneden gaan *O* Ook zie je dat er nog meldingen met terugwerkende kracht verwerkt zijn tot 1 april, dat strookt mooi met mijn verwachting van 7-10 dagen voor je een oordeel kan vellen over aantallen. De zorg lijkt zijn achterstanden wat in te lopen, tot voor kort werden er nog meldingen van februari verwerkt.

Maar het allerbelangrijkste is dat er beduidend minder instroom is in het ziekenhuis, dat is op zich niet het belangrijkste. Want gewone ziekenhuisbedden in quarantaine hebben we ruim voldoende. Het belangrijkste is dat hoe minder instroom in het ziekenhuis, hoe minder er naar de IC moeten. De meesten komen niet direct op de IC maar doorlopen eerst een deel van het ziekteproces in een gewoon bed.

Mijn verwachting voor de komende dagen is toch wel een daling in de IC bedden die gebruikt zijn. Zal niet met 100 of 200 afnemen, maar een tiental moet toch wel realistisch zijn. Hopelijk vertrekken er wat meer mensen levend van de IC de komende dagen.

Al met al een 24 uur waarover we tevreden mogen zijn, dankzij de inspanningen van iedereen in Nederland krijgen we vat op die rotzak van een Corona!
pi_192514901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je bedoelt omdat die al ziek wáren?
Ja, de overlijdens zullen nog een uitloop hebben na dit alles. Soms liggen mensen eerst nog 30 of meer dagen op de IC voor ze alsnog overlijden. Helaas.
pi_192514907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat is wel echt geweldig vind ik. Die code zwart zou ik vreselijk vinden. En als het aan mij lag, werd er dan geloot ofzo en werd niet zomaar de jongste persoon geholpen. Voor mij is iedereen even veel waard, behalve gewelddadige criminelen.
Helemaal mee eens, als ik het nu inschat denk ik dat die code zwart er niet komt. We hebben ruimte genoeg en een mogelijke overloop naar Duitsland. Als iedereen nou maar de regels in acht blijft houden de komende 10 dagen, dan heb ik goede hoop dat het ergste achter de rug is.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:00:56 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192514919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:58 schreef GereDathan het volgende:
Ook voor Nederland weer hoopvolle cijfers, 969 nieuwe besmettingen is natuurlijk iets meer dan gisteren, maar vergeet niet dat we sinds maandag ook veel meer testen. Het is dan ook logisch dat de cijfers iets omhoog gaan, misschien morgen zelfs nog iets hoger. Maar dat is geen negatief signaal, het is juist positief. Er worden veel meer testen gedaan en toch stijgen de cijfers maar mondjesmaat.

Maar het meest positief en blij ben ik met deze grafiek vandaag:
[ link | afbeelding ]

Uit deze grafiek kan je namelijk heel belangrijke positieve informatie halen!

Allereerst natuurlijk de daling, die is onmiskenbaar. Waar we eerst opliepen, daarna gelijk bleven zie je nu heel sterk dat we naar beneden gaan *O* Ook zie je dat er nog meldingen met terugwerkende kracht verwerkt zijn tot 1 april, dat strookt mooi met mijn verwachting van 7-10 dagen voor je een oordeel kan vellen over aantallen. De zorg lijkt zijn achterstanden wat in te lopen, tot voor kort werden er nog meldingen van februari verwerkt.

Maar het allerbelangrijkste is dat er beduidend minder instroom is in het ziekenhuis, dat is op zich niet het belangrijkste. Want gewone ziekenhuisbedden in quarantaine hebben we ruim voldoende. Het belangrijkste is dat hoe minder instroom in het ziekenhuis, hoe minder er naar de IC moeten. De meesten komen niet direct op de IC maar doorlopen eerst een deel van het ziekteproces in een gewoon bed.

Mijn verwachting voor de komende dagen is toch wel een daling in de IC bedden die gebruikt zijn. Zal niet met 100 of 200 afnemen, maar een tiental moet toch wel realistisch zijn. Hopelijk vertrekken er wat meer mensen levend van de IC de komende dagen.

Al met al een 24 uur waarover we tevreden mogen zijn, dankzij de inspanningen van iedereen in Nederland krijgen we vat op die rotzak van een Corona!
Dank je wel voor deze positieve woorden. _O_ Wat de voorlaatste alinea van je post betreft: bedoel je een daling van een tiental per dag?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, de overlijdens zullen nog een uitloop hebben na dit alles. Soms liggen mensen eerst nog 30 of meer dagen op de IC voor ze alsnog overlijden. Helaas.
Dertig dagen op de IC... En zou het dan gewoon als een seconde aanvoelen voor de mensen die al die tijd in slaap zijn gehouden?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, als ik het nu inschat denk ik dat die code zwart er niet komt. We hebben ruimte genoeg en een mogelijke overloop naar Duitsland. Als iedereen nou maar de regels in acht blijft houden de komende 10 dagen, dan heb ik goede hoop dat het ergste achter de rug is.
Ja, da's wel heel belangrijk. Maar ik leid uit jouw posts af dat je denkt dat er geen nieuwe piek of stijging komt wanneer de maatregelen worden versoepeld. Klopt dat?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_192515269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:50 schreef Federer-fan het volgende:

Je bedoelt omdat die al ziek wáren?
Ja. Mensen liggen met covid-19 vaak weken op een IC, in China nog een paar duizend terwijl er al weken geen nieuwe besmettingen zijn.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:24:02 #285
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192515299


Uit de post van @hollandia02. In Zweden lijkt het vanzelf af te nemen ????


https://en.wikipedia.org/(...)Sweden_medical_cases
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192515413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:24 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]

Uit de post van @:hollandia02. In Zweden lijkt het vanzelf af te nemen ????


https://en.wikipedia.org/(...)Sweden_medical_cases
Niet accuraat of komt iig niet overeen met de aantallen die elders gehanteerd worden.
  woensdag 8 april 2020 @ 15:39:09 #287
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192515503
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:31 schreef Za het volgende:

[..]

Niet accuraat of komt iig niet overeen met de aantallen die elders gehanteerd worden.
Oeps deze site zegt idd weer iets heel anders :@

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/

note to myself : too good to be true is :N
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 8 april 2020 @ 15:58:39 #288
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192515756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 14:58 schreef GereDathan het volgende:
Ook voor Nederland weer hoopvolle cijfers, 969 nieuwe besmettingen is natuurlijk iets meer dan gisteren, maar vergeet niet dat we sinds maandag ook veel meer testen. Het is dan ook logisch dat de cijfers iets omhoog gaan, misschien morgen zelfs nog iets hoger. Maar dat is geen negatief signaal, het is juist positief. Er worden veel meer testen gedaan en toch stijgen de cijfers maar mondjesmaat.

Maar het meest positief en blij ben ik met deze grafiek vandaag:
[ link | afbeelding ]

Uit deze grafiek kan je namelijk heel belangrijke positieve informatie halen!

Allereerst natuurlijk de daling, die is onmiskenbaar. Waar we eerst opliepen, daarna gelijk bleven zie je nu heel sterk dat we naar beneden gaan *O* Ook zie je dat er nog meldingen met terugwerkende kracht verwerkt zijn tot 1 april, dat strookt mooi met mijn verwachting van 7-10 dagen voor je een oordeel kan vellen over aantallen. De zorg lijkt zijn achterstanden wat in te lopen, tot voor kort werden er nog meldingen van februari verwerkt.

Maar het allerbelangrijkste is dat er beduidend minder instroom is in het ziekenhuis, dat is op zich niet het belangrijkste. Want gewone ziekenhuisbedden in quarantaine hebben we ruim voldoende. Het belangrijkste is dat hoe minder instroom in het ziekenhuis, hoe minder er naar de IC moeten. De meesten komen niet direct op de IC maar doorlopen eerst een deel van het ziekteproces in een gewoon bed.

Mijn verwachting voor de komende dagen is toch wel een daling in de IC bedden die gebruikt zijn. Zal niet met 100 of 200 afnemen, maar een tiental moet toch wel realistisch zijn. Hopelijk vertrekken er wat meer mensen levend van de IC de komende dagen.

Al met al een 24 uur waarover we tevreden mogen zijn, dankzij de inspanningen van iedereen in Nederland krijgen we vat op die rotzak van een Corona!
Nieuwe besmettingen is wel redelijk stabiel, al meer dan 2 weken nu. Dinsdag opeens onder de 800 maar zondag was het boven de 1200 dus dat middelt weer op de cijfers die we sinds zaterdag zien. De exponentiële groei is er al sinds 23 maart uit.
pi_192516658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze positieve woorden. _O_ Wat de voorlaatste alinea van je post betreft: bedoel je een daling van een tiental per dag?
quote:
Aantal ic-patiënten voor het eerst afgenomen: 16 patiënten minder dan gisteren
https://www.ad.nl/dossier(...)n-gisteren~a3259945/

;)

quote:
Dertig dagen op de IC... En zou het dan gewoon als een seconde aanvoelen voor de mensen die al die tijd in slaap zijn gehouden?
Ik ben ooit geopereerd en weet daar niets meer van, dus dat denk ik wel. Je hoort ook altijd dat IC patiënten boos en verward zijn als ze wakker worden.

quote:
Ja, da's wel heel belangrijk. Maar ik leid uit jouw posts af dat je denkt dat er geen nieuwe piek of stijging komt wanneer de maatregelen worden versoepeld. Klopt dat?
Ik verwacht dan wel een lichte stijging, maar niet noemenswaardig. De maatregelen zullen dermate langzaam afgebouwd worden dat dit mijn inziens niet tot problemen leiden zal.
  woensdag 8 april 2020 @ 16:56:52 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192516720
quote:
quote:
Ik ben ooit geopereerd en weet daar niets meer van, dus dat denk ik wel. Je hoort ook altijd dat IC patiënten boos en verward zijn als ze wakker worden.
[..]
Ik ook. Maar bizar lijkt me dat dat je gewoon een maand kwijt bent.
quote:
Ik verwacht dan wel een lichte stijging, maar niet noemenswaardig. De maatregelen zullen dermate langzaam afgebouwd worden dat dit mijn inziens niet tot problemen leiden zal.
Oké, klinkt goed.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 8 april 2020 @ 17:21:18 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192517119
Als deze daling doorzet wordt een eerste afschaling van maatregelen de 28 realistisch
pi_192517204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:21 schreef Hexagon het volgende:
Als deze daling doorzet wordt een eerste afschaling van maatregelen de 28 realistisch
Sommige zaken mogen wel blijven:
Betaald voetbal, überhaupt sport evenementen met betaalde sportlieden mag voor mij definitief wegblijven
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 8 april 2020 @ 20:47:12 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192520739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Sommige zaken mogen wel blijven:
Betaald voetbal, überhaupt sport evenementen met betaalde sportlieden mag voor mij definitief wegblijven
Behalve tennis dan hea. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 8 april 2020 @ 20:50:18 #294
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192520777
Als curling maar weer doorgaat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 8 april 2020 @ 20:52:38 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192520839
quote:
15s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:50 schreef Kriegel het volgende:
Als curling maar weer doorgaat.
Dat kan mij echt niet boeien.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 8 april 2020 @ 20:52:51 #296
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192520845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat kan mij echt niet boeien.
Mij ook niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 8 april 2020 @ 20:54:24 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192520871
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:52 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Mij ook niet.
Dan kunnen we elkaar een hand geven.

Bij wijze van dan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 8 april 2020 @ 21:02:34 #298
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_192521023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 20:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dan kunnen we elkaar een hand geven.

Bij wijze van dan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 8 april 2020 @ 21:27:00 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192521443
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:02 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo zie ik het graag. *)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_192524727
Afgelopen dagen in Europa



Rond 21 maart zag het er somber uit, we liepen steeds dichter qua recvories/ deaths. Sinds de 28e ziet et er steeds beter uit. We heben 1 terugval gehad op de 6e, maar dit was erg klein. Vandaag was voor Europa een goede dag qua vooruitgang.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')