Ik ook niet, het is dat andere mensen bezig waren met de ophef dat ik erachter kwamquote:Op zondag 29 maart 2020 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zal wel in een andere wereld leven maar ik kende rumag niet
Hier te zien dus!quote:Op zondag 29 maart 2020 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
LOLLLtwitter:hetisemma twitterde op zondag 29-03-2020 om 23:44:20Lmfao #zml #rumag https://t.co/t3Z4nuK0zp reageer retweet
Rumag, omdat we moeten documenteren wie er onderdeel van het probleem was zodat als alles voorbij is we dit soort bedrijven met de grond gelijk kunnen maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
Lubach kan wel lekker makkelijk scoren over de hoofden van deze mannen. Had er nog nooit van gehoord, dus tsja. Wie is er dan de sukkel.
Je geeft ze teveel credit.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rumag, omdat we moeten documenteren wie er onderdeel van het probleem was zodat als alles voorbij is we dit soort bedrijven met de grond gelijk kunnen maken.
Gelukkig staat alles online en zal nooit vergeten worden.
Ja, dat jatten is dubieus, maar ik vond de wijze waarop ze munt slaan uit deze crisis wel walgelijk, want Rode Ḱruis heeft dus ook nog gezegd dat ze helemaal geen samenwerking hadden met rumagquote:Op maandag 30 maart 2020 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Leuke frontale aanval op Rumag, wel een beetje makkelijk.
True, maar elke kans dat deze kutorgansatie falliet gaat is er 1 die we met beide handen aan moeten pakkenquote:
Rumag is zo geslepen.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat jatten is dubieus, maar ik vond de wijze waarop ze munt slaan uit deze crisis wel walgelijk, want Rode Ḱruis heeft dus ook nog gezegd dat ze helemaal geen samenwerking hadden met rumag
Ze maken er anders wel melding van op hun eigen website:quote:Op maandag 30 maart 2020 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, dat jatten is dubieus, maar ik vond de wijze waarop ze munt slaan uit deze crisis wel walgelijk, want Rode Ḱruis heeft dus ook nog gezegd dat ze helemaal geen samenwerking hadden met rumag
quote:Corona T-shirtlijn van Rumag en Chantal Janzen
Rumag gebruikt humor in de strijd tegen het coronavirus. Zij hebben in samenwerking met Chantal Janzen een Corona T-shirtlijn gelanceerd. Van elk verkochte T-shirt gaat er 10 euro naar het Rode Kruis.
Ah, dat is dan nieuw voor me, eerder op de week bleek er geen sprake te zijn van deze wederzijdse samenwerkingquote:Op maandag 30 maart 2020 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze maken er anders wel melding van op hun eigen website:
https://www.rodekruis.nl/(...)den-van-coronavirus/
[..]
Er staat toch ook niks over een samenwerking tussen het RK en Rumag? Enkel tussen Chantal en Rumag.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dat is dan nieuw voor me, eerder op de week bleek er geen sprake te zijn van deze wederzijdse samenwerking
Er was iets van een technisch probleem. Rest komt later online (maar had het nu al wel verwacht). Ging over de communicatie van de overheid over corona.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:58 schreef Faazz het volgende:
Is dit het enige item deze week? Ik zie alleen een post van Rumag, niet van iets anders. Iemand idee?
Godverdomme.quote:Op maandag 30 maart 2020 02:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
Zou Chantal ook blowjobs geven voor het goede doel?
Mijn stichting "Poor blue balls" kan nog wel wat hulp gebruiken.
Denk je dat echt? Volgens mij is de groep met mensen die Rumag shirts kopen een heel andere groep dan de mensen die ZML kijken. Al zal dit item uiteindelijk ook wel een hoop Rumag fans bereiken, ik denk dat je de invloed van Lubach wat overschat.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Prachtig hoe Lubach dat kutbedrijf een slag toebrengt. Misschien wel de nekslag, zelfs. Op Twitter praten ze al over een "Buckler-actie"...
Het valt mij ook al drie weken achterelkaar tegenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Lubach over zijn hoogtepunt is. Het word met de week slechter. Of heeft zijn redactie geen inspiratie meer ofzo?
Wel ironisch van een programma dat the daily show heeft gekopieerd, waarbij Lubach zelfs de hele presentatiestijl van Jon Stewart haast 1 op 1 heeft overgenomen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Prachtig hoe Lubach dat kutbedrijf een slag toebrengt. Misschien wel de nekslag, zelfs. Op Twitter praten ze al over een "Buckler-actie"...
Misschien kan je op basis hiervan even een mooie diss bedenken en die dan aan RUMAG verkopen.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel ironisch van een programma dat the daily show heeft gekopieerd, waarbij Lubach zelfs de hele presentatiestijl van Jon Stewart haast 1 op 1 heeft overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |