Ik had moeite met het lezen maar sterkte verderquote:Op zondag 29 maart 2020 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet deze voor 20 april 55 meter kabel trekken van de garage naar de meterkast. Ik meende dat met de schep te gaan doen. Ik ben daar mee gestopt en heb iemand gebeld met een mini mini graver. Die wil het doen voor ¤ 100.
Heb ik goffetomme me al bijna 2 dagen een hernia gewerkt. Tyfuszooi.
Dat maakt niet uit, doublepain.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had moeite met het lezen maar sterkte verder
Dit was inderdaad niet mijn beste post maar - in mijn verdediging - ik heb inmiddels aardig wat alcohol op om mijn hernia te onderdrukken.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had moeite met het lezen maar sterkte verder
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit was inderdaad niet mijn beste post maar - in mijn verdediging - ik heb inmiddels aardig wat alcohol op om mijn hernia te onderdrukken.
twitter:aad300 twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:12:28DE OEFENING VOOR JE RUG #StayAtHome #coronanederland #Veel s6 #Topadvies https://t.co/1cooLrqtGB reageer retweet
quote:
Aadgodquote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:12:28DE OEFENING VOOR JE RUG #StayAtHome #coronanederland #Veel s6 #Topadvies https://t.co/1cooLrqtGB reageer retweet
Ik heb dit geprobeerd, maar het helpt niet echt.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op zondag 22-03-2020 om 21:12:28DE OEFENING VOOR JE RUG #StayAtHome #coronanederland #Veel s6 #Topadvies https://t.co/1cooLrqtGB reageer retweet
Je moet het ook iedere dag doen, dit is deel 2.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd, maar het helpt niet echt.
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:57:25Wel volhouden he #topoefening zie ook @aad300 op @instagram Degene die nu een weekje bezig zijn hoe bevalt t ? #dtv https://t.co/9N42ebC5Mw reageer retweet
Morgen maar weer proberen dan. Denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet het ook iedere dag doen, dit is deel 2.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:57:25Wel volhouden he #topoefening zie ook @:aad300 op @:instagram Degene die nu een weekje bezig zijn hoe bevalt t ? #dtv https://t.co/9N42ebC5Mw reageer retweet
Waarom heb ik geen PM van je gekregen? Wat is dit ineens? Heb ik iets fout gezegd of zo?quote:
Nu:quote:In een somber scenario zal het aantal patiënten op de IC volgens Wallinga snel stijgen en oplopen naar 2500 eind mei.
quote:"In het meest waarschijnlijke scenario liggen er half april 2500 coronapatienten op de intensive care.
Sorry vriend. Ik heb gewoon automatisch een lijstje genomen die naar voren kwam van een vorige PM. Het lag niet aan jou, maar aan mijquote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen PM van je gekregen? Wat is dit ineens? Heb ik iets fout gezegd of zo?
Worden de Kyrannetjes van deze wereld al gek omdat ze denken dat dit soort voorspellingen absolute wiskunde zijn?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, het lijkt dat het RIVM een klein rekenfoutje heeft gemaakt. PANIEK
Vorige week:
[..]
Nu:
[..]
Fijn om dat te weten. ik voelde me echt even kut. Ook al omdat een aantal users hier het er extra in gingen wrijven bij me.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry vriend. Ik heb gewoon automatisch een lijstje genomen die naar voren kwam van een vorige PM. Het lag niet aan jou, maar aan mij
Redelijk racistisch 3rr0r.quote:
Niet meer zo heel erg gevolgd. Maar ik neem aan van wel.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Worden de Kyrannetjes van deze wereld al gek omdat ze denken dat dit soort voorspellingen absolute wiskunde zijn?
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, het lijkt dat het RIVM een klein rekenfoutje heeft gemaakt. PANIEK
Vorige week:
[..]
Nu:
[..]
Van hetzelfde. Erg vervelend. Hopelijk kan @Caland hier de volgende keer rekening mee houden.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijn om dat te weten. ik voelde me echt even kut. Ook al omdat een aantal users hier het er extra in gingen wrijven bij me.
Ik wilde mijn PM-box gewoon coronavrij houden, Lenny.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Erg vervelend. Hopelijk kan @:caland hier de volgende keer rekening mee houden.
Kutlul.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde mijn PM-box gewoon coronavrij houden, Lenny.
Ik krijg nooit een PMquote:Op zondag 29 maart 2020 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Erg vervelend. Hopelijk kan @:caland hier de volgende keer rekening mee houden.
Leugenaar!!!quote:
Uiteraardquote:Op zondag 29 maart 2020 19:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kutlul.
Of was dit een diss richting Lenny_?
Oké. (sorry Lenny_)quote:
Verplegers lijken ook wel allemaal Chineesquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Eerste Brabanders verlaten Ommelander Ziekenhuis in Scheemda.
[ afbeelding ]
https://www.dvhn.nl/groni(...)heemda-25511371.html
"Brabander" Blijkt het toch weer een Chinees te zijn.
Wuhanedquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik zag vrijdag een Chinees met mondkapje en plastic handschoenen lopen
Had toen wel een beetje het gevoel van ja te laat he, vriend.
Scheelt weer een IC-bed.twitter:Politie_Adam twitterde op zondag 29-03-2020 om 19:03:59Iets voor vijf uur vanavond is een stoffelijk overschot aangetroffen in de bosschages op de Oostzanerdijk in Amsterdam. De politie is een onderzoek gestart naar de identiteit van deze persoon en de toedracht. reageer retweet
hoe meer dooien hoe meer plek op de icquote:Op zondag 29 maart 2020 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Scheelt weer een IC-bed.twitter:Politie_Adam twitterde op zondag 29-03-2020 om 19:03:59Iets voor vijf uur vanavond is een stoffelijk overschot aangetroffen in de bosschages op de Oostzanerdijk in Amsterdam. De politie is een onderzoek gestart naar de identiteit van deze persoon en de toedracht. reageer retweet
gelachen samen met @Wereldgozer en @GGMMquote:Op zondag 29 maart 2020 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik zag vrijdag een Chinees met mondkapje en plastic handschoenen lopen
Had toen wel een beetje het gevoel van ja te laat he, vriend.
matigtwitter:youpvanthek twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 10:27:15Sorry, nog even geen column. reageer retweet
PoAhquote:Op zondag 29 maart 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond weer Jeroen Pauw jongens
@:RensAjacied
@:JanCees
Hoe was je spelletjesavond?quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was je spelletjesavond?
(ik heb toevallig gisteren ook voor het eerst catan gespeeld)
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Ga nog steeds stuk om die kop van Klopp
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe meer dooien hoe meer plek op de ic
Present.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Ben er ook bij amigoquote:Op zondag 29 maart 2020 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Zelfkennis siert de mens, maar niet te bescheiden vriend.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben een meeloper, dus ik volg iemand wel
quote:
ik zie je @pauw nielsiequote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ook wel een leuke voor in het coronatopic.
Nice maatjequote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik drink een Cornet
Daarvoor een gin-tonic
@:Coco
geen idee wat joviaal isquote:Op zondag 29 maart 2020 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe act? De joviale @:KingRoland ?
Link?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
pauwtopic waar we allemaal hamas hamas gaan roepen
@:coco.
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
Corona denk je?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een akelige puist ontwikkeld in mijn nek, als ik naar links kijk doet het pijn
kanker?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een akelige puist ontwikkeld in mijn nek, als ik naar links kijk doet het pijn
corona ,bel de huisartsquote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Pics?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
HIV?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo, ligt je moeder daar weer te vozen met een wildvreemde man?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Het gevaar komt van links, dus dit is een vervelende kwaal, makker.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Goeiequote:Op zondag 29 maart 2020 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gevaar komt van links, dus dit is een vervelende kwaal, makker.
-4/10quote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, ligt je moeder daar weer te vozen met een wildvreemde man?
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt ie dit ook tegen de vrouwen op zijn woonboot
Geen darkmode LOLquote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt ie dit ook tegen de vrouwen op zijn woonboot
Goed Nederlands ookquote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ondeugend mannetje die Kuzu.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)fte-tegen-kuzu-denk/
Moet jij wetenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef aTypisch het volgende:
morgen drie nieuwe inwoners op mijn eiland in animal crossing jongens
en de brug is ook morgen klaar!![]()
geen idee wat hier staatquote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef aTypisch het volgende:
?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef aTypisch het volgende:
quote:
Ik heb het even voor je gegoogled maat, blijkbaar speelt hij een kleuterspelletje.quote:
Vreemdquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even voor je gegoogled maat, blijkbaar speelt hij een kleuterspelletje.
[ afbeelding ]
Sjezusquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even voor je gegoogled maat, blijkbaar speelt hij een kleuterspelletje.
[ afbeelding ]
Wtf typisch gaat het wel goed met jequote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ah dat verbaast me niks bij typischquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pauw zuigt dit helemaal leeg natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ondeugend mannetje die Kuzu.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)fte-tegen-kuzu-denk/
Ik wist niet eens dat ‘ie opstaptequote:Op zondag 29 maart 2020 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pauw zuigt dit helemaal leeg natuurlijk
Hij heeft geluk dat iedereen op het moment alleen maar bezig is met dat boomergriepje.quote:
Minder uitlaatgassenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef JanCees het volgende:
waarom is het zo mokerkoud
tijd voor ZOMER
Net nog balkon gezeten uit de wind, wel fris ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef JanCees het volgende:
tijd voor ZOMER
Vannacht -5 ofzo tochquote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef JanCees het volgende:
tijd voor ZOMER
Is wel te merken hoor, lucht is hier stuk frisser doordeweeksquote:Op zondag 29 maart 2020 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Minder uitlaatgassen
Straks krijgen we weer sneeuw met kerst
echt moker hard niet te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net nog balkon gezeten uit de wind, wel fris ja.
Geen idee ik zit in quarantainequote:Op zondag 29 maart 2020 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel te merken hoor, lucht is hier stuk frisser doordeweeks
Een goede fles jagermeister bevriest nietquote:Op zondag 29 maart 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou een fles Jagermeister dan bevriezen? Ik vraag dit voor een goede vriend.
Dat vertelde ik de goede vriend in kwestie ook al, maar hij bleef toch bang om zijn fles in de vriezer te steken.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Een goede fles jagermeister bevriest niet
Oh die meme heb ik even gemistquote:Op zondag 29 maart 2020 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vertelde ik de goede vriend in kwestie ook al, maar hij bleef toch bang om zijn fles in de vriezer te steken.
Gaat moeilijk met Coronaquote:Op zondag 29 maart 2020 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh was ff vergeten dat je dan niet inademt
Kunt hiermee lachen maar mijn dochter speelt dit ook met veel plezier.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
hoe oud is je dochterquote:Op zondag 29 maart 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kunt hiermee lachen maar mijn dochter speelt dit ook met veel plezier.
Ik denk dat jouw dochter ook dezelfde maat kleding en schoenen heeft als @aTypischquote:Op zondag 29 maart 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10.quote:
Pedo.quote:
Ik voel dat we weer wat tot elkaar komen, hier ben ik het roerend mee eens. Ik zou niet zeggen dat dit soort mensen afgeschoten moeten worden, maar een kogel in de kop zou ik niet afraden.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
Tevens kan ik mensen die hun jagermeister niet in de vriezer hebben liggen totaal niet serieus nemen.
Ja ik kan me voorstellen dat het voor jou ook moeilijk moet zijn om je enige bondgenoot in de strijd tegen corona te verliezen, daar hij doodleuk met de buren afspreekt om spelletjes te spelen. Derhalve sla ik een wat gematigdere toon tegen je aanquote:Op zondag 29 maart 2020 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel dat we weer wat tot elkaar komen, hier ben ik het roerend mee eens. Ik zou niet zeggen dat dit soort mensen afgeschoten moeten worden, maar een kogel in de kop zou ik niet afraden.
djangoatquote:Op zondag 29 maart 2020 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Dit nummer kan weer de kast in voor 5 dagen
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:00:26I am a great friend and admirer of the Queen & the United Kingdom. It was reported that Harry and Meghan, who left the Kingdom, would reside permanently in Canada. Now they have left Canada for the U.S. however, the U.S. will not pay for their security protection. They must pay! reageer retweet
GOAT.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef JanCees het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:00:26I am a great friend and admirer of the Queen & the United Kingdom. It was reported that Harry and Meghan, who left the Kingdom, would reside permanently in Canada. Now they have left Canada for the U.S. however, the U.S. will not pay for their security protection. They must pay! reageer retweet
Dit waardeer ik. Laten we de strijdbijl begraven en vanavond het Pauw topic volgens ‘Shock and Awe’ tactiek bestormen, terwijl ik zak chips 3 van de 28 opeet.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan me voorstellen dat het voor jou ook moeilijk moet zijn om je enige bondgenoot in de strijd tegen corona te verliezen, daar hij doodleuk met de buren afspreekt om spelletjes te spelen. Derhalve sla ik een wat gematigdere toon tegen je aan
The Loudest Voice moet je kijken makkerquote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef JanCees het volgende:
Had je nu maar een airfryerquote:Op zondag 29 maart 2020 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer dat de frituur hier dicht is, wel trek in een frikandel speciaal.
You have now been banned from POL.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef JanCees het volgende:
Wat is datquote:Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Loudest Voice moet je kijken makker
Heb hem in de koeling maar las dus dat jagermeister wel degelijk kan bevriezen omdat alcoholpercentage te laag is.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
Tevens kan ik mensen die hun jagermeister niet in de vriezer hebben liggen totaal niet serieus nemen.
Is vandaag serieus ter sprake gekomen.quote:
Neppe jagermeister wel ja. Al is dat meer dropshot.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem in de koeling maar las dus dat jagermeister wel degelijk kan bevriezen omdat alcoholpercentage te laag is.
Bij -40 ofzo jaquote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem in de koeling maar las dus dat jagermeister wel degelijk kan bevriezen omdat alcoholpercentage te laag is.
Ik heb er vandaag één besteld. Hij wordt dinsdagavond bezorgdquote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is vandaag serieus ter sprake gekomen.
Maar wij hebben een oven die binnen 5 minuten op 200 graden zit.
@:Scrummie2.1
Dan verplaats ik mijn jagermeister van de koeling richting vriezerquote:Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Neppe jagermeister wel ja. Al is dat meer dropshot.
Hoe moet ik dat dan voor me zien als je een frikandel wil eten? Ik zou me er toch wat ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag één besteld. Hij wordt dinsdagavond bezorgd
IJs- en ijskoudquote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan verplaats ik mijn jagermeister van de koeling richting vriezer
Alleen als die ijskoud is jaaa
Ik snap je vraag nietquote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan voor me zien als je een frikandel wil eten? Ik zou me er toch wat ongemakkelijk bij voelen.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook van die speciale jagermeister glaasjes die in de vriezer liggen
Doe je weleens jagerbombs met uitgaan. Heb een keer bloed gekotst na hele avond jagerbombs in het pittoreske Groningen. Daarna nooit meer gedaan en gewoon normale Jagermeisterquote:Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook van die speciale jagermeister glaasjes die in de vriezer liggen
Moet je dan zo’n kromme pik in je bek steken of wat? Een airfryer is toch een klein cirkeltje?quote:
Nee. Zonde en dat is toch meer een Engels dingetje.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe je weleens jagerbombs met uitgaan. Heb een keer bloed gekotst na hele avond jagerbombs in het pittoreske Groningen. Daarna nooit meer gedaan en gewoon normale Jagermeister
Uh, neequote:Op zondag 29 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je dan zo’n kromme pik in je bek steken of wat? Een airfryer is toch een klein cirkeltje?
Ik heb er een, daar past een hele kip in.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je dan zo’n kromme pik in je bek steken of wat? Een airfryer is toch een klein cirkeltje?
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik een verkeerd beeld van een airfryer heb. Ik geef Tel-Sell de schuld.
Ik heb deze besteldquote:Op zondag 29 maart 2020 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik een verkeerd beeld van een airfryer heb. Ik geef Tel-Sell de schuld.
jij zuigt erop?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Moet je dan zo’n kromme pik in je bek steken of wat?
Gister ook gedaan, niet slechtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
Ik luister voor het eerst zo’n 8d nummertje
Best gaaf wel
Had @RensAjacied niet iedereen opgeroepen? #WAARISRENS?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Waar blijven onze VBL vrienden?
TV / [NPO1] Op1 #46 Coronauitvaart
VBL ON TOUR hierbij afgesloten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Waar blijven onze VBL vrienden?
TV / [NPO1] Op1 #46 Coronauitvaart
Ja, dit geloof ik ook wel.quote:
Prima beslissingquote:Op zondag 29 maart 2020 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in het topic. Paul de Leeuw slaan we dan over.
Zeer begrijpelijkquote:Op zondag 29 maart 2020 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in het topic. Paul de Leeuw slaan we dan over.
Morgenochtend weer lekker naar de kamer naast mijn slaapkamer lopen.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Nog 3 minuten en het weekend is voorbij..........
Ik was nog aan het twijfelen om een glaasje in te schenken, maar morgen weer ‘werkdag’ he.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgenochtend weer lekker naar de kamer naast mijn slaapkamer lopen.
5 minuten voor tijd bed uit rollen, teamgesprekje, koffie zettenquote:Op maandag 30 maart 2020 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgenochtend weer lekker naar de kamer naast mijn slaapkamer lopen.
Lukt het wel een beetje thuiswerken Kapi?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen om een glaasje in te schenken, maar morgen weer ‘werkdag’ he.
Ik vind er geen kut meer aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 minuten voor tijd bed uit rollen, teamgesprekje, koffie zetten
Ultiem genot
CORGOD
Volgas, bij jou?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lukt het wel een beetje thuiswerken Kapi?
Bij mij lijkt het nu juist andersom te worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja best prima, alleen voor mijn gevoel soms minder productief door afleiding
in jouw branche kan ik dat goed begrijpen jaquote:Op maandag 30 maart 2020 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het nu juist andersom te worden.
Caland sluist even wat ondernemerssubsidie naar een privé-rekeningquote:Op maandag 30 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
in jouw branche kan ik dat goed begrijpen ja![]()
Neem aan dat je deze periode ook extra verdient
Zoals het hoort in Kapitalismequote:Op maandag 30 maart 2020 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland sluist even wat ondernemerssubsidie naar een privé-rekening
Door de extra uren ja. Provisies mogen helaas niet meerquote:Op maandag 30 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
in jouw branche kan ik dat goed begrijpen ja![]()
Neem aan dat je deze periode ook extra verdient
Dat soort 'hippe' bedrijven mogen ook naar de Corona gaan wmbquote:Op maandag 30 maart 2020 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hebben de laatste dagen veel te verduren gekregen he?
De eerste dag dat alles weer normaal is mogen ze alvast een IC voor me reserveren als ik me helemaal naar de coma zuip met al dat geldquote:Op maandag 30 maart 2020 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Door de extra uren ja. Provisies mogen helaas niet meer
Ik verbaas me er vooral over dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die troep kopen en volgen.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat soort 'hippe' bedrijven mogen ook naar de Corona gaan wmb
Weet niet of je in dropshipping verdiept hebt, maar daar stikt het van. Tactiek is maximaal in hippe insta/facebook posts stoppen en dan hopen dat de Henk en Ingrids het kopen.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbaas me er vooral over dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die troep kopen en volgen.
ik heb daar familie, doe eens liefquote:Op maandag 30 maart 2020 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat iemand het sleuteltje weggooit.
Wat me vooral stoort is die bijdehante debiel die die interviewtjes op straat doetquote:Op maandag 30 maart 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je in dropshipping verdiept hebt, maar daar stikt het van. Tactiek is maximaal in hippe insta/facebook posts stoppen en dan hopen dat de Henk en Ingrids het kopen.
Vooral GRATIS (plus 20eu verzendkosten) is een mooie
is het VERHEVEN als ik vraag: waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat me vooral stoort is die bijdehante debiel die die interviewtjes op straat doet
Wat heeft dit met dropshipping te maken?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet niet of je in dropshipping verdiept hebt, maar daar stikt het van. Tactiek is maximaal in hippe insta/facebook posts stoppen en dan hopen dat de Henk en Ingrids het kopen.
Vooral GRATIS (plus 20eu verzendkosten) is een mooie
Is niet dat ik het bewust opzoek, maar soms komt het langs in je feed.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is het VERHEVEN als ik vraag: waarom kijk je het dan?
Die gebruiken ook zo'n tactiek van stelen en dan op Insta postenquote:Op maandag 30 maart 2020 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft dit met dropshipping te maken?
Hij heeft blijkbaar kritiek op rumag terwijl zijn volledige concept ook gewoon is gejat.quote:
Lol.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar kritiek op rumag terwijl zijn volledige concept ook gewoon is gejat.
Moet ik hieruit concluderen dat als je wel tijd zou hebben je Lubach zou kijken?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tijd om naar die Lubach te kijken.
Die quote niet herkennenquote:Op maandag 30 maart 2020 08:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat als je wel tijd zou hebben je Lubach zou kijken?
Als dat het geval is: idioot.
Ik ook. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand met zo'n shirt heb gezien.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbaas me er vooral over dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die die troep kopen en volgen.
voorbereidtquote:Op maandag 30 maart 2020 09:27 schreef Doublepain het volgende:
Jongens zijn jullie voorbereidt? Het gaat vanaf deze week echt los in NL wb CORPERIKELEN
Dit kan niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
voorbereidt
HAHAHAHAHAHAHA
Teringdebiel.
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef Doublepain het volgende:
Prima poppenspeler voor een maandagochtend
Genot @:jancees
RTL7 heeft Flodder.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er is nu een erg leuke wedstrijd bezig op Fox 1.
@:doublepain
@:lange_lans
@:scarface88
@:coco.
@:psvcl
Ik was eerderquote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben je toch een debiel.
@:onlogisch @:lenny_leonard @:caland
Zoon Kees heeft per post een doe-het-zelfcursus hypnose besteld. Helaas blijkt hij zelf de enige te zijn die daar gevoelig voor is.quote:
Bedankt René!!!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Caland, jij was inderdaad eerder.
Goed hoor!
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoon Kees heeft per post een doe-het-zelfcursus hypnose besteld. Helaas blijkt hij zelf de enige te zijn die daar gevoelig voor is.
PSV wint die wedstrijd toch wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je kunt mij spotten op Fox 1. Dat is ook wat waard natuurlijk.
Toevallig heb ik die al gezien.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zoon Kees heeft per post een doe-het-zelfcursus hypnose besteld. Helaas blijkt hij zelf de enige te zijn die daar gevoelig voor is.
Er zijn nogal wat films opgenomen in Amerika, makker.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het wordT tijd dat de oude films weer op TV komen, vooral in Amerika blijft genot
Leukquote:Op maandag 30 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat films opgenomen in Amerika, makker.
wow dan kom ik deze tijd wel door!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat films opgenomen in Amerika, makker.
Soms ja??quote:Op maandag 30 maart 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
Soms krijg ik wel eens het idee dat @:doublepain niet zo snugger is.
Ik moest glimlachen om deze postquote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wow dan kom ik deze tijd wel door!
Ik ook niet Lans, ik ook niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om thuis te werken. Of om überhaupt te werken.
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om thuis te werken. Of om überhaupt te werken.
Ik ben dan ook niet fit. (ik hoop niet dat ik corona heb)quote:
Prima serie, Ozark. Ooit aangeraden aan @GGMM maar hij vond het maar niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo zag ik bijvoorbeeld dat Ozark SE03 uit is.
Hoewel ik de eerste twee seizoenen niet heel bijzonder vond, lees ik veel positiefs over dit seizoen.
Netflix wil daarnaast graag Vikings aan mij opdringen. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
wtf dat was onlogischquote:Op maandag 30 maart 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima serie, Ozark. Ooit aangeraden aan @:ggmm maar hij vond het maar niks.
Stank voor dank.
Ah oké, dat verklaart een hoop aangezien hij the sopranos ook na een paar afleveringen heeft afgezet.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf dat was onlogisch
Jij biedt nu je excuses aan.
Ik vond die eerste 2 seizoenen ook niet zo. Maar op de een of andere manier heb ik zin in dit derde seizoen. In tegenstelling tot veel andere series weet ik eigenlijk nog alles wat in de 2 voorgaande Ozark seizoenen gebeurd is. Dus dat is toch wel goed blijven hangen. Onbewust misschien toch beter dan ik mezelf heb doen geloven.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima serie, Ozark. Ooit aangeraden aan @:ggmm maar hij vond het maar niks.
Stank voor dank.
wtf, wat een idioot.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, dat verklaart een hoop aangezien hij the sopranos ook na een paar afleveringen heeft afgezet.
Sorry @:ggmm !!!
Dat verbaasd me niks, doet ie ook altijd met zijn gym en eetschema'squote:Op maandag 30 maart 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oké, dat verklaart een hoop aangezien hij the sopranos ook na een paar afleveringen heeft afgezet.
Hij vond The Wire toch ook extreem kut?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit doe je bewust.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niks, doet ie ook altijd met zijn gym en eetschema's
Beterschap ouwe reus.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet fit. (ik hoop niet dat ik corona heb)
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Ozark weet te verdragen kan je elke serie kijken.
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen moet ik eerlijk bekennen.quote:
Hij zei ook dat Octopath niks kon zijn omdat het geen HD-graphics hadquote:Op maandag 30 maart 2020 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij vond The Wire toch ook extreem kut?
Oei.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen moet ik eerlijk bekennen.
Had je GGMM wel een PM gestuurd?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ja maar jij had die serie niet aan mij aangeraden.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar jij had die serie niet aan mij aangeraden.
Wie denk je wel niet dat je bent
Ik ben teleurgesteld in Caland.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Ozark heeft een waardeloos einde.
Ik ben teleurgesteld in Caland.
Ik ben ook niet fit. Ik had gisteren gewoon Heinekenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet fit. (ik hoop niet dat ik corona heb)
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.quote:
Lekker maatquote:Op maandag 30 maart 2020 09:29 schreef Doublepain het volgende:
Prima poppenspeler voor een maandagochtend
Genot @:jancees
Hey dvenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat de connectie is maar m'n Yogo-chick die in bed ligt te meuren begon opeens mee te zingen. Wat is dezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |