abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 maart 2020 @ 11:45:12 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192334262
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence

Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zondag 29 maart 2020 @ 11:50:07 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192334356
Je vraagt je af of de kapotte beademingsapparatuur met opzet naar Californië ging.
GavinNewsom twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 23:32:20 LA received 170 broken ventilators from the national stockpile. Rather than complaining, we put them on a truck, drove them up overnight, and had @Bloom_Energy get to work fixing them. Monday they‘ll back in LA--fixed. That’s the spirit of CA. https://t.co/y8yzsiC3Ny reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 29 maart 2020 @ 11:52:34 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192334402
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:50 schreef Ulx het volgende:
Je vraagt je af of de kapotte beademingsapparatuur met opzet naar Californië ging.
GavinNewsom twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 23:32:20 LA received 170 broken ventilators from the national stockpile. Rather than complaining, we put them on a truck, drove them up overnight, and had @:Bloom_Energy get to work fixing them. Monday they‘ll back in LA--fixed. That’s the spirit of CA. https://t.co/y8yzsiC3Ny reageer retweet
Ik denk het niet. Het zou eerder een overhaaste levering kunnen zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 29 maart 2020 @ 12:08:40 #4
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192334708
Trump vindt quarantaine niet nodig. Dat vinden de democraten ook, voor republikeinen. Als zij samen met Trump aan de beademingsapparatuur willen hangen, moeten zij dat maar zelf weten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 29 maart 2020 @ 12:13:23 #5
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192334777
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192334838
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:13 schreef Chivaz het volgende:
Omdat mijn mening over Trump zijn response die ik al meerdere malen heb gegeven overigens blijkbaar erg belangrijk gevonden word, zal ik hem nog maar eens geven.

Ik vind dat Trump het virus serieuzer had moeten nemen, vooral het downplayen van het virus is wat mij betreft een fatale fout gebleken wat hem wel eens zijn positie als president zou kunnen kosten.
Nu blijkt dat Trump zich heeft omringt met experts en lijkt het erop dat hij er bovenop zit en luistert naar de experts.
Wat ik daar op dit moment van vind, geen idee ik zie vooral veel hysterie vanuit de media waar zelfs een gerespecteerde dokter Birx word verweten politiek te bedrijven. Let wel dit zijn de bleu checks op Twitter die aangesloten zijn bij verschillende media bedrijven, artikelen heb ik eerlijk gezegd niet gezien of gelezen.
Ik heb haar laatste persconferentie gezien, waar ze zei dat Ferguson (britse viroloog) z'n voorspelling voor de UK van 500.000 doden had herzien naar 20.000. Wat BS was, er was niets herzien, in z'n studie werden verschillende scenario's besproken, waarbij het dodental varieerde van meer dan 500.000 tot minder dan 20.000, afhankelijk van de maatregelen die men nam. Maar zij stelde het voor alsof hij 500.000 doden had voorspeld en nu toegaf dat hij zich zwaar had vergist.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 29 maart 2020 @ 12:25:29 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192334970
D'r is in februari aardig wat hoaxhulp naar China gegaan.

https://www.state.gov/the(...)e-novel-coronavirus/

quote:
This week the State Department has facilitated the transportation of nearly 17.8 tons of donated medical supplies to the Chinese people, including masks, gowns, gauze, respirators, and other vital materials. These donations are a testament to the generosity of the American people.

Today, the United States government is announcing it is prepared to spend up to $100 million in existing funds to assist China and other impacted countries, both directly and through multilateral organizations, to contain and combat the novel coronavirus.(..)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 29 maart 2020 @ 12:26:05 #8
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192334984
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb haar laatste persconferentie gezien, waar ze zei dat Ferguson (britse viroloog) z'n voorspelling voor de UK van 500.000 doden had herzien naar 20.000. Wat BS was, er was niets herzien, in z'n studie werden verschillende scenario's besproken, waarbij het dodental varieerde van meer dan 500.000 tot minder dan 20.000, afhankelijk van de maatregelen die men nam. Maar zij stelde het voor alsof hij 500.000 doden had voorspeld en nu toegaf dat hij zich zwaar had vergist.
beter de getallen overdrijven en je vergissen dat het omgekeerde doen en het uit de hand laten lopen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192335137
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 08:46 schreef OMG het volgende:
Boeiend, laat iedere zichzelf respecterende media outlet maar eens stoppen met het uitzenden van de oranje persconferenties totdat alle feiten zijn gecheckt. Plus dat ik nog steeds hoop op 1 journalist met een ruggegraat die ooit eens door hamert op de leugens en onzin, in tegenstelling tot al die lui die nu als "fake news" worden weggezet en nooit eens doorvragen. Watjes.
Valt me ook op die lafheid van de journalisten in dat kanertje. Waarschijnlijk bang om de kamer uitgezet te worden door het WH 🤣 Helpt niet dat hun aantal is uitgedund vanwege sociaal afstand. Ze hebben die Jake van CNN weer terug nodig. Of hoe die ook alweer heette. Degene die niet bang is en op de man af vragen stelt. Die eventueel zijn persvergunning kreeg ingetrokken en dan weer in ere hersteld.
  zondag 29 maart 2020 @ 12:38:30 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_192335175
Iemand ontdekt een patroon.

-Trump orders states to buy their own resources and then strategically outbids them at the last minute when they do manage to secure orders for critical medical supplies.

-Trump has vendors cut off states like Michigan due to personal grudges with governors.

-Trump sends Florida 200% of its requests from the national emergency stockpile (with more en route) while starving MA, ME, CO, CA, NJ, NY and NM. CO got a single day's worth of supplies while CA received 170 broken ventilators; Maine received barely 5 percent of its requests and we all know how poorly NY is being treated at the moment.

-Arizona is now also receiving its full requests from the Feds.

-South Carolina, like Florida, has also already received two full shipments of supplies as of yesterday
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 maart 2020 @ 12:45:36 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192335275
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:38 schreef speknek het volgende:
Iemand ontdekt een patroon.

-Trump orders states to buy their own resources and then strategically outbids them at the last minute when they do manage to secure orders for critical medical supplies.

-Trump has vendors cut off states like Michigan due to personal grudges with governors.

-Trump sends Florida 200% of its requests from the national emergency stockpile (with more en route) while starving MA, ME, CO, CA, NJ, NY and NM. CO got a single day's worth of supplies while CA received 170 broken ventilators; Maine received barely 5 percent of its requests and we all know how poorly NY is being treated at the moment.

-Arizona is now also receiving its full requests from the Feds.

-South Carolina, like Florida, has also already received two full shipments of supplies as of yesterday
Lijkt er op dat de voormalige confedereerde staten willen overleven ten koste van de rest.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192335459
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:38 schreef speknek het volgende:
Iemand ontdekt een patroon.

-Trump orders states to buy their own resources and then strategically outbids them at the last minute when they do manage to secure orders for critical medical supplies.

-Trump has vendors cut off states like Michigan due to personal grudges with governors.

-Trump sends Florida 200% of its requests from the national emergency stockpile (with more en route) while starving MA, ME, CO, CA, NJ, NY and NM. CO got a single day's worth of supplies while CA received 170 broken ventilators; Maine received barely 5 percent of its requests and we all know how poorly NY is being treated at the moment.

-Arizona is now also receiving its full requests from the Feds.

-South Carolina, like Florida, has also already received two full shipments of supplies as of yesterday
Dat zijn dankbare staten, dan krijg je hulp.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192335474
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:28 schreef ITs_relative het volgende: [..] Ik.
Het siert je dat je principieel blijft. Mijn mening is en blijft dat ik de timing wel weer erg gunstig vind.
Of er iets is gebeurt geen idee, maar ik vind dat men op basis van een verdachtmaking alleen geen besluiten kan maken.
pi_192335491
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb haar laatste persconferentie gezien, waar ze zei dat Ferguson (britse viroloog) z'n voorspelling voor de UK van 500.000 doden had herzien naar 20.000. Wat BS was, er was niets herzien, in z'n studie werden verschillende scenario's besproken, waarbij het dodental varieerde van meer dan 500.000 tot minder dan 20.000, afhankelijk van de maatregelen die men nam. Maar zij stelde het voor alsof hij 500.000 doden had voorspeld en nu toegaf dat hij zich zwaar had vergist.
Dat zou ik dan terug moeten zien, kan het niet zijn dat we hier spreken over een simpele misverstand?
pi_192335599
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:36 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Valt me ook op die lafheid van de journalisten in dat kanertje. Waarschijnlijk bang om de kamer uitgezet te worden door het WH 🤣 Helpt niet dat hun aantal is uitgedund vanwege sociaal afstand. Ze hebben die Jake van CNN weer terug nodig. Of hoe die ook alweer heette. Degene die niet bang is en op de man af vragen stelt. Die eventueel zijn persvergunning kreeg ingetrokken en dan weer in ere hersteld.
Jake Acosta is een vervelende man die vooral interesse heeft in het goedkoop scoren ten koste van journalistiek.
Ik heb totaal geen moeite met kritische pers, sterker nog ik vind het essentieel. Maar het leek een beetje erop dat Acosta een appeltje te schillen had met de president.
Het siert het witte huis wel dat hij zijn pas terug heeft gekregen.
pi_192335698
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jake Acosta is een vervelende man die vooral interesse heeft in het goedkoop scoren ten koste van journalistiek.
Ik heb totaal geen moeite met kritische pers, sterker nog ik vind het essentieel. Maar het leek een beetje erop dat Acosta een appeltje te schillen had met de president.
Het siert het witte huis wel dat hij zijn pas terug heeft gekregen.
Houd op met die kutpropaganda spreiden. Je valt zo op. 👎
pi_192335936
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:15 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Houd op met die kutpropaganda spreiden. Je valt zo op. 👎
quote:
3. Accosted by Acosta

Next the President opened the floor to questions. He handled the first two pretty nicely, calmly, presidentially. And then came Acosta.

Acosta wanted to know why the President, during the election campaign’s final weeks, had characterized the Caravan marching up Mexico from Guatemala, El Salvador, and Honduras as “invaders.” In itself, the question was fair game for a Presidential press conference. This is a democracy, and a free and robust news media is entitled to explore a President’s thinking on a controversial matter. In response, the President explained his reasoning. And then Acosta shifted into his next gear, starting to lecture the President as to how the Caravan should be perceived and why the President is wrong. Again, did you catch this? — Acosta shifted from asking questions and instead started lecturing the President on public policy.

In other words, instead of being a journalist at a press conference, Acosta decided to change clothes like Clark Kent in a phone booth, and emerge as a talk-show host delivering his program’s opening monologue — in the President’s face on the public’s dime. The arrogance!
https://spectator.org/acostas-last-stand-accosted-by-acosta/

Een mooi voorbeeldje van Jim Acosta, ik snap best dat het prachtig gevonden word maar met journalistiek heeft het natuurlijk weinig te maken.
Zoals ik al zei goedkoop scoren helaas over de rug van andere journalisten die wel relevante vragen willen stellen.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 13:38:29 #18
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192336079
Ik heb het ook niet zo op Acosta. Het is niet zo dat-ie geen relevante vragen stelt of het hart op de verkeerde plek zou hebben, maar het is altijd wel heel erg de Acosta-show. Het lijkt er altijd op of hij het geweldig vindt het middelpunt van een relletje te zijn, terwijl je als journalist toch nooit zelf het nieuws zou moeten willen zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_192336169
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:38 schreef speknek het volgende:
Iemand ontdekt een patroon.

-Trump orders states to buy their own resources and then strategically outbids them at the last minute when they do manage to secure orders for critical medical supplies.

-Trump has vendors cut off states like Michigan due to personal grudges with governors.

-Trump sends Florida 200% of its requests from the national emergency stockpile (with more en route) while starving MA, ME, CO, CA, NJ, NY and NM. CO got a single day's worth of supplies while CA received 170 broken ventilators; Maine received barely 5 percent of its requests and we all know how poorly NY is being treated at the moment.

-Arizona is now also receiving its full requests from the Feds.

-South Carolina, like Florida, has also already received two full shipments of supplies as of yesterday
Dit is uitermate frustrerend voor mensen met een geweten en een goed gevoel voor recht. En toch blijven mensen hem steunen.

Hoe kunnen staten concurreren met de feds, die ongelimiteerd geld hebben om spullen te kopen die vervolgens alleen te sturen naar staten die lief tegen hen doen om daar zieltjes te winnen voor Trump's re-election.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 zondag 29 maart 2020 @ 13:53:32 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192336293
ryanstruyk twitterde op zondag 29-03-2020 om 04:02:22 US cases

3/1 89
3/2 105
3/3 125
3/4 159
3/5 227
3/6 331
3/7 444
3/8 564
3/9 728
3/10 1000
3/11 1267
3/12 1645
3/13 2204
314 2826
3/15 3505
3/16 4466
3/17 6135
3/18 8760
3/19 13229
3/20 18763
3/21 25740
3/22 34276
3/23 42663
3/24 52976
3/25 65273
3/26 82135
3/27 101295
Now 121176 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:00:41 #21
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192336394
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:38 schreef Mike het volgende:
Ik heb het ook niet zo op Acosta. Het is niet zo dat-ie geen relevante vragen stelt of het hart op de verkeerde plek zou hebben, maar het is altijd wel heel erg de Acosta-show. Het lijkt er altijd op of hij het geweldig vindt het middelpunt van een relletje te zijn, terwijl je als journalist toch nooit zelf het nieuws zou moeten willen zijn.
Acosta zet hoog in, zoals een New Yorker dit doet. ik weet niet of je er wel eens geweest bent, maar het is hun manier van communiceren. Bo gold or go nowhere.


Hij ziet ook dat zijn staat de hardste klappen krijgt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zondag 29 maart 2020 @ 14:03:52 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192336439
Acosta stelt gewoon lastige vragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 14:19:05 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192336629
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

[..]

https://spectator.org/acostas-last-stand-accosted-by-acosta/

Een mooi voorbeeldje van Jim Acosta, ik snap best dat het prachtig gevonden word maar met journalistiek heeft het natuurlijk weinig te maken.
Zoals ik al zei goedkoop scoren helaas over de rug van andere journalisten die wel relevante vragen willen stellen.
Jouw bewijzen zijn wel opvallend vaak opinie's, he?

Hint, opinies hebben nog veel minder met journalistiek te maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192336654
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jouw bewijzen zijn wel opvallend vaak opinie's, he?

Hint, opinies hebben nog veel minder met journalistiek te maken.
Daarom zijn de opinies van Acosta tijdens zo’n vragenuurtje niet relevant lijkt mij.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 14:27:55 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192336714
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daarom zijn de opinies van Acosta tijdens zo’n vragenuurtje niet relevant lijkt mij.
Alleen is Acosta wel een journalist en de opinie die jij quotte, van een zionistische rabbi, niet.

Zoek eens op een opinie van een journalist over Acosta, dan is er mischien wat om over te discussieren. Maar dat zal wel niet in je bubble passen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192336747
Wat mij onduidelijk is, dat de journalisten vragen stellen na een ellenlange inleiding - de man is allang de aandacht kwijt - en tevreden lijken met een kletskoek antwoord.
Wáarom werken de collega’s niet samen en laten de openstaande vragen herhalen en herhalen.
Is dat allemaal voor een scoop? En kijk mij eens een lastige vraag stellen...
pi_192336778
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alleen is Acosta wel een journalist en de opinie die jij quotte, van een zionistische rabbi, niet.

Zoek eens op een opinie van een journalist over Acosta, dan is er mischien wat om over te discussieren. Maar dat zal wel niet in je bubble passen.
Het voorval wat word beschreven door deze rabbi is toch echt hoe het is gegaan.
Het ziet er naar uit dat je het niet belangrijk vind dat Acosta vooral bezig is een statement te maken ipv gerichte vragen te stellen.
Ik vind het prima dat jij dat oké vind, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn tijdens zo’n conferentie waar men vraagt om antwoorden.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:36:45 #28
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192336805
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:03 schreef Ulx het volgende:
Acosta stelt gewoon lastige vragen.
Dat had hij eigenlijk wel kunnen laten, als je hoort welke antwoorden hij krijgt. }:|
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 29 maart 2020 @ 14:42:16 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192336876
Die persco's gaan toch nergens over. Zo'n podium met vervangbare sycofanten. Doet mij allemaal een beetje denken aan de bunkerscenes in Der Untergang, incl.fictieve divisies/pillen die wonderen gaan verrichten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192336900
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die persco's gaan toch nergens over. Zo'n podium met vervangbare sycofanten. Doet mij allemaal een beetje denken aan de bunkerscenes in Der Untergang, incl.fictieve divisies/pillen die wonderen gaan verrichten.
:D

:X
  zondag 29 maart 2020 @ 14:47:37 #31
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192336936
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die persco's gaan toch nergens over. Zo'n podium met vervangbare sycofanten. Doet mij allemaal een beetje denken aan de bunkerscenes in Der Untergang, incl.fictieve divisies/pillen die wonderen gaan verrichten.
of de virtuele tankdivisies die door de hoofdrolspeler over de stafkaarten werden geschoven terwijl de generaals er om heen staan en "zum befehl!" roepen, maar zodra ze de buiten de bunker waren ze plannen beraamden om zo snel mogelijk de plaat te poetsen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192336973
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:38 schreef speknek het volgende:
Iemand ontdekt een patroon.

-Trump orders states to buy their own resources and then strategically outbids them at the last minute when they do manage to secure orders for critical medical supplies.

-Trump has vendors cut off states like Michigan due to personal grudges with governors.

-Trump sends Florida 200% of its requests from the national emergency stockpile (with more en route) while starving MA, ME, CO, CA, NJ, NY and NM. CO got a single day's worth of supplies while CA received 170 broken ventilators; Maine received barely 5 percent of its requests and we all know how poorly NY is being treated at the moment.

-Arizona is now also receiving its full requests from the Feds.

-South Carolina, like Florida, has also already received two full shipments of supplies as of yesterday
Swing states toevallig?
  zondag 29 maart 2020 @ 17:03:52 #33
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192338987
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192339115
En daar gaan we weer: Oversight voorwaarde vastgelegd in het net ondertekende hulppakket van $2 biljoen wordt nu al aangevochten door Trump & Co.
kylegriffin1 twitterde op zondag 29-03-2020 om 15:00:00 Ex-DOJ inspector general Michael Bromwich: Trump "threatens to undermine the authority and independence of this new IG. The Senate should extract a commitment from the nominee that Congress will be promptly notified of any ... interference or obstruction." https://t.co/cecL4NXMHp reageer retweet
Trump takes immediate step to try to curb new inspector general’s autonomy, as battle over stimulus oversight begins

In signing statement, he signals he could restrict new watchdog’s independence
quote:
Immediately after signing the historic $2 trillion coronavirus aid package, President Trump sought to curb oversight provisions in the bill by asserting presidential authority over a new inspector general’s office.

The move could presage a major battle between the White House and Capitol Hill as the Trump administration moves to implement the new law.

In a White House signing statement released Friday evening, Trump questioned the constitutionality of the law’s requirement that a new Special Inspector General for Pandemic Recovery notify Congress immediately if the administration “unreasonably” withholds information requested by investigators.

The new inspector general, who will be nominated by the White House and confirmed by the Senate, will be tasked with monitoring how the Treasury Department extends loans and loan guarantees to businesses, among other things.

The White House signing statement said the administration will not allow the inspector general to inform Congress without “presidential supervision,” calling it a violation of executive branch authority.

“I do not understand, and my Administration will not treat, this provision as permitting the [inspector general] to issue reports to the Congress without the presidential supervision required by the Take Care Clause, Article II, section 3,” the White House statement said.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2020 17:27:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 18:55:38 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192341103
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het voorval wat word beschreven door deze rabbi is toch echt hoe het is gegaan.
Het ziet er naar uit dat je het niet belangrijk vind dat Acosta vooral bezig is een statement te maken ipv gerichte vragen te stellen.
Ik vind het prima dat jij dat oké vind, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn tijdens zo’n conferentie waar men vraagt om antwoorden.
Antwoorden? Oh, je bedoelt Trump die zegt geen verantwoordelijkheid te nemen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192343105
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Antwoorden? Oh, je bedoelt Trump die zegt geen verantwoordelijkheid te nemen?
?????
pi_192343247
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
joshtpm twitterde op zondag 29-03-2020 om 06:28:29 Good lord this video. Like a thoroughbred making a late break in a horse race https://t.co/EHdbTCviiU reageer retweet
En sindsdien zijn er in de VS nog eens 40k bijgekomen, tegen Italie 10k
pi_192343302
Dames en heren...de president voor u:

“ Because the “Ratings” of my News Conferences etc. are so high, “Bachelor finale, Monday Night Football type numbers” according to the
@nytimes
, the Lamestream Media is going CRAZY. “Trump is reaching too many people, we must stop him.” said one lunatic. See you at 5:00 P.M.!”
https://mobile.twitter.co(...)/1244310729856970752

P.S. Té complex dattie het zelf heeft getikt.
pi_192343370
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef AnneX het volgende:
Dames en heren...de president voor u:

“ Because the “Ratings” of my News Conferences etc. are so high, “Bachelor finale, Monday Night Football type numbers” according to the
@:nytimes
, the Lamestream Media is going CRAZY. “Trump is reaching too many people, we must stop him.” said one lunatic. See you at 5:00 P.M.!”
https://mobile.twitter.co(...)/1244310729856970752

P.S. Té complex dattie het zelf heeft getikt.
Ik wou het net posten, ik ben benieuwd welke “lunatic” dat is geweest.
  Overall beste user 2022 zondag 29 maart 2020 @ 20:46:27 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192343448
Michael M Grynbaum, NYT.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192343578
“ This should be a front page story including
@FoxNews
: In Feb Trump donated over 17 TONS of masks and protective supplies to China. He is a transactional creature. What did he gain in return?”
https://mobile.twitter.co(...)/1244268042579828738

One comment: And why did he then claim that he inherited ‘empty shelves’ from Obama? He is the one who emptied them! The MSM needs to make this inconsistency (lie, actually) more visible. The reality is that he is trying to blame others as cover for the mistake he made.
Overige comments zijn ook veelzeggend.
Bijv.”

And why did he then claim that he inherited ‘empty shelves’ from Obama? He is the one who emptied them! The MSM needs to make this inconsistency (lie, actually) more visible. The reality is that he is trying to blame others as cover for the mistake he made.

Overigens vermoed ik deels, dat meneer de president er geen weet van had.
Want hij weet niks.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 29-03-2020 20:58:37 ]
pi_192343626
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:40 schreef AnneX het volgende:
Presser Cuomo kan ook direct via yt kanaal.
Ik ken die kerel eigenlijk niet afgezien wat korte filmpjes van afgelopen week, maar wat een verademing om hem te horen zeg. Rustig, helder, informatief
pi_192343710
@tjoptjop ...sinds een week volg ik zijn pressers en begin te wennen aan zijn N.Y. accent.
Hij geeft feiten, ook de ellende, over de hoofden van de journo’s heen, geeft Cuomo ook nog even de president een lesje , legt uit hoe het zit met een hartverwarmend motiverend praatje en gaat “weer aan het werk.”
pi_192343778
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef AnneX het volgende:
Dames en heren...de president voor u:

“ Because the “Ratings” of my News Conferences etc. are so high, “Bachelor finale, Monday Night Football type numbers” according to the
@:nytimes
, the Lamestream Media is going CRAZY. “Trump is reaching too many people, we must stop him.” said one lunatic. See you at 5:00 P.M.!”
https://mobile.twitter.co(...)/1244310729856970752

P.S. Té complex dattie het zelf heeft getikt.
Er gaan allemaal mensen dood en hij is bezig met ratings?

Stel je voor dat Rutte zoiets op Twitter zou zeggen na zijn toespraak _O-
pi_192343835
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Er gaan allemaal mensen dood en hij is bezig met ratings?

Stel je voor dat Rutte zoiets op Twitter zou zeggen na zijn toespraak _O-
Je zou George Conway eens kunnen volgen op twitter.
Die laat geen spaan heel.
Ja, de echtgenoot van Kelly Ann, p.r. van witte huis.
  zondag 29 maart 2020 @ 21:07:33 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_192344074
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Er gaan allemaal mensen dood en hij is bezig met ratings?

Stel je voor dat Rutte zoiets op Twitter zou zeggen na zijn toespraak _O-
Een Rutte zou inderdaad worden afgebrand want die hoort niet in hun politieke clubje. En daarom zitten Trump aanhangers in een cult: het is persoonsverheerlijking in een poging om het groepsgevoel te versterken. De woorden of acties maken niet uit; zolang de groep maar denkt de macht te hebben.
Géén kloon van tvlxd!
pi_192344137
Oh lees nou:
“A plane from Shanghai arrived at JFK in New York Sunday morning carrying an extraordinary load: 12 million gloves, 130,000 N-95 masks, 1.7 million surgical masks, 50,000 gowns, 130,000 hand sanitizer units, and 36,000 thermometers."
https://mobile.twitter.co(...)/1244284656620572673

Het is niet te filmen.

Dit tweette Pompeo op 4 febr. jl.
“ Proud of our rapid facilitation of the delivery of donated life-saving personal protection equipment and medical and humanitarian relief supplies to the people affected by the #coronavirus in #China. Grateful to the generous U.S. organizations donating to the relief efforts.”
https://mobile.twitter.com/SecPompeo/status/1224773517704679426

Comment:” So they are sending back the supplies we sent them 1.5 months ago? WTF!”
pi_192344554
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:40 schreef AnneX het volgende:
Presser Cuomo kan ook direct via yt kanaal.
haha @ 1:34:50 even een kleine steek naar Biden? :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')