Ik denk dat Bloomberg hem wel een paar honderd miljoen zou betalen voor de inhoud van de kluis met verhalen over Trump.twitter:thedailybeast twitterde op zondag 29-03-2020 om 08:00:10David Pecker, the chief executive of financially troubled American Media Inc., is cutting the payroll of the National Enquirer and at least nine other AMI publications by 23 percent starting April 1, Pecker announced in a staff memo https://t.co/kp0O40GTDE reageer retweet
Dat je campagne wil voeren voor een falende Trump is tot daar aan toe, maar opmerkingen plaatsen over zijn tegenstander is een absoluut zwaktebod. Trump en zijn volgelingen zijn bang voor Biden en proberen elke vuile truuk uit het boekje te halen om te voorkomen dat Biden gehakt van Trump gaat maken in de debatten. En Biden heeft veel punten waarmee hij dit kan doen. Als je nu maar IETS hebt waarmee je Trump kan promoten, zou het iets kunnen betekenen hier. Maar je hebt HELEMAAL NIETS.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:39 schreef Chivaz het volgende:
JoeBiden twitterde op zondag 29-03-2020 om 00:52:00
Hoe kom je erbij dat Biden gehakt maakt van Trump in de debatten? De man weet soms niet eens waar hij is of is midden in zijn zin zijn gedachten kwijt. Zelfs democraten weten dat dit een probleem is en vrezen het ergste. Ik snap niet waarom je dat niet kan toegeven.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:55 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat je campagne wil voeren voor een falende Trump is tot daar aan toe, maar opmerkingen plaatsen over zijn tegenstander is een absoluut zwaktebod. Trump en zijn volgelingen zijn bang voor Biden en proberen elke vuile truuk uit het boekje te halen om te voorkomen dat Biden gehakt van Trump gaat maken in de debatten. En Biden heeft veel punten waarmee hij dit kan doen. Als je nu maar IETS hebt waarmee je Trump kan promoten, zou het iets kunnen betekenen hier. Maar je hebt HELEMAAL NIETS.
Ik snap niet waarom je geen antwoord hebt gegeven op de vraag van mcmlxiv.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Biden gehakt maakt van Trump in de debatten? De man weet soms niet eens waar hij is of is midden in zijn zin zijn gedachten kwijt. Zelfs democraten weten dat dit een probleem is en vrezen het ergste. Ik snap niet waarom je dat niet kan toegeven.
Kut, ik kan Trump niet verdedigen. Snel over naar Biden!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:37 schreef Chivaz het volgende:
AnneX vond dat Biden dan maar de volledige zendtijd moest krijgen. We weten allemaal dat Biden mentaal op zijn retour is en dat hij midden in een zin totaal zijn gedachten kwijt is.
In hoeverre zou je dan een podium aan Biden moeten bieden als die letterlijk niet eens meer weet waar hij het over heeft?
Trump was in 2016 een onbeschreven blad. Ze weten nu beter. Trump viel Clinton aan op de punten die hij de laatste 4 jaar meerdere malen zelf heeft geschonden. Zoveel zelfs dat de demente grootmoeder van mijn vriendin ze nog kan herinneren.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
Debatten zijn overrated. Clinton veegde 3 keer de vloer aan met Trump en zie het resultaat.
Kut, ik kan Trump niet verdedigen. Snel over naar Biden!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:37 schreef Chivaz het volgende:
AnneX vond dat Biden dan maar de volledige zendtijd moest krijgen. We weten allemaal dat Biden mentaal op zijn retour is en dat hij midden in een zin totaal zijn gedachten kwijt is.
In hoeverre zou je dan een podium aan Biden moeten bieden als die letterlijk niet eens meer weet waar hij het over heeft?
Ja natuurlijk aan staatstelevisie doen we niet ouwe communist!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dus je wil bepalen wat ik wel of niet mag zien?
quote:Speaking generally, Biden added, “For a woman to come forward in the glaring lights of focus, nationally, you’ve got to start off with the presumption that at least the essence of what she’s talking about is real, whether or not she forgets facts, whether or not it’s been made worse or better over time. But nobody fails to understand that this is like jumping into a cauldron.”
Ja natuurlijk aan staatstelevisie doen we niet ouwe communist!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:48 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dus je wil bepalen wat ik wel of niet mag zien?
Lockerroom talk.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:16 schreef Chivaz het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het feit dat Biden nu beschuldigd word van aanranding?
Het schijnt dat hij zijn assistente heeft gevingerd, nog steeds geschikt als president of word Biden aan een andere standaard gehouden?
Dit is niet waar. Het gevoel dat bij Kavanaugh heerste was dat er goed onderzocht moest worden. De getuigenverklaringen waren van dien aard dat dit gerechtvaardigd was. Daarnaast was het zijn gedrag in dat hem ongeschikt maakt.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Toegegeven het is haar woord tegen zijn woord. Waarom ik dit nu even aanhaal is het feit dat men hier vond dat een beschuldiging genoeg was om iemand van een belangrijke functie te onthouden. Ik refereer nu naar het circus rondom Kavanaugh en de hysterie rondom Trump.
Ook Biden is of waarschijnlijk was van mening dat we alle vrouwen bij voorbaat moeten geloven.
Trump kan zichzelf niet eens verdedigen. als ze hem verbaal attaqueren staat hij rare grimassen te trekken en gaat dan weer in de aanval. Hoplieten trainden hun soldaten heel effectief door gebruik te maken van de falanx. Verdediging werd er hoger aangeschreven dan de aanval. Dit gaat ook op bij de meeste Oosterse vechtsporten. Leer eerst pareren, daarna de aanval.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:05 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Kut, ik kan Trump niet verdedigen. Snel over naar Biden!
Misschien helpt het om daadwerkelijk eens te lezen wat ik post.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:14 schreef klappernootopreis het volgende:
waar blijft het echte antwoord op de vraag van mcmlxiv?
Erg leuk om er experts bij te halen. Maar hou je dan op de vlakte. De campagne voor 2020 staat op het moment stil. Dus hoef je je niet op de voorgrond te dringen:quote:Op zondag 29 maart 2020 11:13 schreef Chivaz het volgende:
Omdat mijn mening over Trump zijn response die ik al meerdere malen heb gegeven overigens blijkbaar erg belangrijk gevonden word, zal ik hem nog maar eens geven.
Ik vind dat Trump het virus serieuzer had moeten nemen, vooral het downplayen van het virus is wat mij betreft een fatale fout gebleken wat hem wel eens zijn positie als president zou kunnen kosten.
Nu blijkt dat Trump zich heeft omringt met experts en lijkt het erop dat hij er bovenop zit en luistert naar de experts.
Wat ik daar op dit moment van vind, geen idee ik zie vooral veel hysterie vanuit de media waar zelfs een gerespecteerde dokter Birx word verweten politiek te bedrijven. Let wel dit zijn de bleu checks op Twitter die aangesloten zijn bij verschillende media bedrijven, artikelen heb ik eerlijk gezegd niet gezien of gelezen.
je post alleen maar schijn-meningen over Biden, en echt die interesseren ons geen fluit. En je beantwoordt je de directe vraag van mcmlxiv mbt Trump in wel hele vage bewoordingen.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien helpt het om daadwerkelijk eens te lezen wat ik post.
Dit is trouwens de laatste keer dat ik mijzelf ga herhalen in dit topic. Want een ding is zeker mijn mening interesseert jullie eerlijk gezegd geen moer.
Ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:23 schreef Chivaz het volgende:
Is er iemand trouwens nog van mening dat Biden aan zijn eigen standaarden gehouden moeten worden?
Ja natuurlijk, je vindt hier weinig Biden fans.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:23 schreef Chivaz het volgende:
Is er iemand trouwens nog van mening dat Biden aan zijn eigen standaarden gehouden moeten worden?
Sinds Biden de grootste kanshebber is geworden om de tegenstander van Trump te worden, en het Coronavirus niet politiek is te manipuleren, en zijn poging om Biden via Oekraïne te elimineren is de paniek in de Trump cult groter dan ooit. Mocht Mitch McConnell onverhoopt zijn senaatszetel aan Amy McGrath verliezen in November, dan zal de paniek NOG groter worden.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je vindt hier weinig Biden fans.
Het is natuurlijk wel zo dat alles dat je Biden aanwrijft een factor 3 erger is bij Trump.
je kan altijd nog een TR plaatsenquote:Op zondag 29 maart 2020 11:39 schreef Barbusse het volgende:
Toch wel wel opvallend dat Chivaz er maar in blijft slagen dmv gaslighting hele topics te kapen zonder zelf amper ergens op in te gaan. Vreemd dat users dit in de hand werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |