quote:Op zondag 29 maart 2020 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Bijna precies 1 week over 1 topic gedaannet een half uur verschil
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Kon je niet even wachten met hem dichtgooien
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n dag waar ik echt nergens zin in heb...
Ooooh lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Klinkt wel als een goede dag zoquote:Op zondag 29 maart 2020 12:34 schreef Patapon het volgende:
Klok vergeten vooruit te zetten, dus het was later dan ik dacht. Laat aan de poets....![]()
Straks na het wegen van de poezen, borduren op de bank. Ik denk dat manlief dan gaat gamen.
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mod je nu ook op COR? De mods daar zullen het wel verschrikkelijk druk hebben.
Dat is mijn halve week alquote:Op zondag 29 maart 2020 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekkerik kijk series en haak aan een sjaaltje... Misschien zo even lekker met een audioboek zitten... misschien
Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk
[..]
Dat is mijn halve week al
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.
COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd
Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaanquote:Op zondag 29 maart 2020 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselenKnuffel
Grey's is fantastischen goede ontspanning. En crea bezig, je doet het goed
Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaan
Thanks
Ik zit nu midden in seizoen 16, dus ik moet nu ook braaf wachten tot Net5 de afleveringen uitzendt, in plaats van 5 achter elkaar kijken
Gelukkig is er nog Station 19 en Private Practice
Oh, geen zorgen hoor!quote:Op zondag 29 maart 2020 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doenDus gewoon erover praten, en ik let op mezelf. Prima deal toch! Anders vind ik het echt niet fijn
Hahahaha ik weet dat ik tot 15 gebinged heb op videoland, maar de rest niet meer gebinged, maar verder heb ik niks gezien. Ik kijk zelf nu Glow op Netflix. Luchtig, origineel en gewoon erg vrolijk allemaal
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 29 maart 2020 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen hoor!
Ik ben brood aan het bakken voor de nieuwe reeks in CUL en mijn huis ruikt zo ontzettend lekker nu![]()
Is Glow die serie over die worsteldames? Daar ben ik namelijk aan begonnen en ik vond het heel leuk! Geen idee waarom ik er niet mee verder gegaan ben eigenlijk
Edit: ja dus
Misschien in de loop van de week eens kijken voor de afwisseling
Dit kun jij ook, echt waarquote:Op zondag 29 maart 2020 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed
Oooooh brood bakken is zo moeilijk, maar wel lekker! Wat voor brood maak je?
Klopt, zoals je zelf ook zag. Het doet me echt goed in deze tijden om daarnaar te kijken. Normaal gesproken "houd ik niet van humor", maar hierbij zijn mijn lachspieren echt te sterk. Stukje kijken + haken. Dan touwtjespringen en piano spelen en dan komt deze zondag wel om
Hmmm...ik ga even wegen of ik genoeg in huis heb, want ik weet dat ik alles heb, maar niet de juiste hoeveelheid.. leuk om mrogen te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit kun jij ook, echt waar
Ik maak no knead bread; oftewel gooi alle ingrediënten in een kom, meng goed met een lepel en wacht
https://www.laurasbakery.nl/no-knead-bread-brood-zonder-kneden/
Ja, de dagen dat ik daar veel lees word ik heel neerslachtig. Lijkt me helemaal niet prettig om daar vast mod te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk
[..]
Dat is mijn halve week al
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.
COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd
Hetzelfde hier (alleen lag ik op het logeerbed).quote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Knap dat je het überhaupt doet, je krijgt er niets voor en echt goed voor je mentale gezondheid zal het niet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik heb net maar vast eten gekookt uit lamlendigheid.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook echt een lamlendige dag die niet opschiet...
Jij hebt er ook al last van. Wat eten jullie vanavond? Hier kookt mijn man, dus daar kan/ ga ik me ook niet op storten.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:14 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik heb net maar vast eten gekookt uit lamlendigheid.
Valt meequote:Op zondag 29 maart 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Met droge handen van het wassen.
[..]
Jij hebt er ook al last van. Wat eten jullie vanavond? Hier kookt mijn man, dus daar kan/ ga ik me ook niet op storten.
We maken ook niks mee he
Lijkt op mij gisterenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:18 schreef Nanuke het volgende:
Ik had lasagne gemaakt en nu hebben we patatjes gegeten. De lasagne is voor morgen, maar ik wist niet wat ik anders moest doen.
Ik heb ook nog de koelkast gepoetst en uitgemest.
Gewoon even geen vriendenbezoekjes hoe vervelend het ook isquote:Op zondag 29 maart 2020 19:33 schreef Sumppi het volgende:
Ook allemaal 1,5 meter uit elkaar (behalve het stel)?![]()
Denk dat je er verstandig aan doet die vriend niet op te zoeken. Het lijkt me erg lastig om niemand irl te zien als je alleen woont.
Ben het met je eens. Maar vanuit de overheid wordt dan weer gezegd max. drie bezoekers.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon even geen vriendenbezoekjes hoe vervelend het ook is
Zeker als je in de risicogroep valt, maar eigenlijk gewoon voor iedereen want er liggen ook genoeg kerngezonde 30 jarigen op de ic nu
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie heb ik Storytel ontdekt, dat maakt me zo blij... Knutselen, boek aan en genietenHet is gezelliger dan muziek of zo
Doet me denken aan mijn kindertijd. Tot mijn veertiende ben ik elke avond voorgelezen en dan is een fantastische herinnering. En dat herleef ik gewoon
Voorlezen is heel waardevolquote:Op zondag 29 maart 2020 20:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geweldig dat je zoveel jaren bent voorgelezen. Dat blijf ik ook doen bij mijn kinderen.
Ik vind het ook echt erg dat de overheid dat zei (net zoals lubach nu zegt)quote:Op zondag 29 maart 2020 20:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Maar vanuit de overheid wordt dan weer gezegd max. drie bezoekers.
Als ik alleen zou zijn zou ik eventueel een vast iemand proberen te vinden, die verder ook gewoon bij huis blijft. Mochten de muren echt op me afkomen.
Helemaal mee eens... En veel mensen nemen ondanks alles de relatief milde maatregelen serieusquote:Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt erg dat de overheid dat zei (net zoals lubach nu zegt)
En als je 100% zeker weet dat die ander verder niemand ziet zou ik er ook nog wel over nadenken
Of in iemands tuin op meters afstand
Dat is een dilemma idd... mijn eerste instinct is om te zeggen dat je niet over je eigen grenzen heen moet gaan, anderzijds snap ik ook heel erg goed dat je je verantwoordelijk voelt bij zo'n oproep... lastig meid.. Knuffelquote:Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...
Aan de andere kant kan ik misschien wel helpen met het vinden van een medicijn.
Ik denk dat op dit moment het ziekenhuis veiliger is dan de supermarkt, maar ik snap dat het lastig is.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...
Ik zou toch wel een garantie willen dat ze er zoveel mogelijk aan doen om je risico op besmetting te reduceren.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Dank je wel! Doel is PC met ontbijt, lunch en na 16:00 en de rest gewoon zonder. Dus ik ben nog wel even bezig met opbouwenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Goed bezig CotS.![]()
Ik heb de kinderen buiten in de tuin een bak fruit gegeven en elk een pakje chocomelk. Hoor ik net het kattenluikje en zie ik nog net peuter wegrennen. Heeft ze alle lege pakjes door het luik naar binnen gegooid.![]()
Verder allemaal ruzietjes samen opgelost, heen en weer gerend om te helpen bij schoolwerk en videobellen en amper tijd voor het huishouden.
Vanmiddag zet ik ze achter een lange film.
Ondeugdquote:Op maandag 30 maart 2020 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Goed bezig CotS.![]()
Ik heb de kinderen buiten in de tuin een bak fruit gegeven en elk een pakje chocomelk. Hoor ik net het kattenluikje en zie ik nog net peuter wegrennen. Heeft ze alle lege pakjes door het luik naar binnen gegooid.![]()
Verder allemaal ruzietjes samen opgelost, heen en weer gerend om te helpen bij schoolwerk en videobellen en amper tijd voor het huishouden.
Vanmiddag zet ik ze achter een lange film.
Dank je wel! En dat klinkt erg productiefquote:Op maandag 30 maart 2020 15:31 schreef Patapon het volgende:
Heel goed CotS. Ik zit veel te veel met mijn telefoon te spelen....maar ik heb een nieuw project opgezet en de chili staat nu te pruttelen, dus toch wel productief geweest.
Zieke poes ligt boven te slapen, ze eet weer slecht. Morgenavond weer naar de dierenarts.
En nu nog ff borduren!
Wat een handig ding en mooi al die kleurtjes!quote:
Dan heb je de garenhouders voor de Epic Pokémon nog niet gezien.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:57 schreef Sumppi het volgende:
Ik zie nu de hoeveelheid naalden pas.Ik voel me een enorme chaoot als ik jouw garen zo zie.
Dat is die met die losse patronen wegens de maat, toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:09 schreef Patapon het volgende:
[..]
Dan heb je de garenhouders voor de Epic Pokémon nog niet gezien.![]()
Ik zal die morgen op de foto zetten.
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is die met die losse patronen wegens de maat, toch?![]()
En groetjes vanuit quarantaine, keel doet raar en ik wissel tussen heet en koud. Niet meer naar buiten voor mij.
Verstandig en op tijd naar een arts als je ziek wordt hequote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Thanks, ik doe lekker rustig aan de komende paar dagen.
Nee, bellen, niet heengaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig en op tijd naar een arts als je ziek wordt he
Oh dat zou ik ook niet doen idd! Goed dat je voor jezelf kiestquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:42 schreef Patapon het volgende:
Oh en ik heb besloten om niet mee te doen aan het onderzoek
Het is eerst een schriftelijk onderzoek en daarna volgen vervolg onderzoeken. Het is om te kijken hoe mensen net reumatische klachten op het virus reageren. Je moet dagelijks je temperatuur doorgeven en of je je ziek voelt.
Het is een langdurig traject, zolang het virus actief is blijf je in het onderzoek. De onderzoeken kunnen ieder moment aangepast worden.
Maar wat me vooral dwars zit, is dat het zogenaamd vrijwillig is maar als ik niet reageer doe ik automatisch mee.
Oja meivakantie is net rond die tijd, dan zullen ze die tijd sowieso nog wel mee nemenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:58 schreef Patapon het volgende:
Ik denk halverwege mei ivm de meivakantie.
Maar dit gaat zeker langer duren.
Ik denk scholen dit tot en met de meivakantie (inclusief meivakantie). Horeca open gaat in de meivakantiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:58 schreef Patapon het volgende:
Ik denk halverwege mei ivm de meivakantie.
Maar dit gaat zeker langer duren.
Over dat laatste gaan ze nu in ieder geval nog niet beslissen lijkt me. Makkelijker om steeds een week/paar weken te verlengen dan terug te komen op een belofte dat iets open gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:50 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik denk scholen dit tot en met de meivakantie (inclusief meivakantie). Horeca open gaat in de meivakantie
De dichtgevroren vriezer was helaas nog niet leeg.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef Sumppi het volgende:
Beterschap IJsdraakje. Had je ondertussen wel wat gehamsterd?En ik duim dat het hier bij blijft.
Dit ja, zelfs met een "we hopen dat we dan weer open kunnen" zullen mensen dat zien als een niet nagekomen belofte als het niet verstandig blijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over dat laatste gaan ze nu in ieder geval nog niet beslissen lijkt me. Makkelijker om steeds een week/paar weken te verlengen dan terug te komen op een belofte dat iets open gaat.
Klinkt als een goed besluit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:42 schreef Patapon het volgende:
Oh en ik heb besloten om niet mee te doen aan het onderzoek
Het is eerst een schriftelijk onderzoek en daarna volgen vervolg onderzoeken. Het is om te kijken hoe mensen net reumatische klachten op het virus reageren. Je moet dagelijks je temperatuur doorgeven en of je je ziek voelt.
Het is een langdurig traject, zolang het virus actief is blijf je in het onderzoek. De onderzoeken kunnen ieder moment aangepast worden.
Maar wat me vooral dwars zit, is dat het zogenaamd vrijwillig is maar als ik niet reageer doe ik automatisch mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dagboek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:32 schreef Sumppi het volgende:
Oh bah wat vervelend... Je weet dat je niet verplicht bent om overal op te reageren of te lezen? Of dat je een moment per dag inplant waar je op berichten reageert en verder gewoon die telefoon links laten liggen? Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dagboek.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:32 schreef Sumppi het volgende:
Automatisch downloaden van plaatjes uitzetten en mensen op mute zetten een idee? Dan word je in ieder geval niet knettergek van een steeds afgaande telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief dagboek.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ditquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatisch downloaden van plaatjes uitzetten en mensen op mute zetten een idee? Dan word je in ieder geval niet knettergek van een steeds afgaande telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgehuild bij mijn man en hij gaat mijn telefoon leegtrekken.En automatisch downloaden uitzetten en een bepaalde schoolapp verplaatsen, zodat die het interne geheugen niet gebruikt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sumppi op 31-03-2020 12:05:08 ]In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:04 schreef Patapon het volgende:
Zoals beloofd de garenhouders voor de Epic Pokémon.
Dit is alleen voor de onderste 2 delen.
Het patroon heeft 224 bladzijden. Ik heb er al een tijdje niet aan gewerkt, misschien ga ik het toch weer een maandproject maken.
[ afbeelding ]
Wow....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:04 schreef Patapon het volgende:
Het patroon heeft 224 bladzijden. Ik heb er al een tijdje niet aan gewerkt, misschien ga ik het toch weer een maandproject maken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:04 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik heb hier zoveel respect voor, ik ben echt onder de indrukquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:58 schreef Patapon het volgende:
Dit was mijn laatste foto mei 2018
[ afbeelding ]
De onderste rij bijna af
Ik koop ze op Etsy bij plan2stitch ze heeft ook een eigen website.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:03 schreef Sumppi het volgende:
Met bijpassende naaldhouderWaar kopen jullie die dingen?
Het is wel echt een megaproject ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zijn inderdaad een enorm aantal kleine "doeletjes", maar alsnog ik ben enorm onder de indruk
Thanks. Ik ga sowieso eens kijken of dat iets is voor me.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:21 schreef Sumppi het volgende:
@:Spijker83 https://www.hobbyinspirat(...)chnieken/pyrografie/
Bijvoorbeeld. Mijn man zei dat hij zoiets ook weleens gedaan heeft met een soldeerbout, maar geen idee of je die daarmee sloopt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:46 schreef Patapon het volgende:
Poes was helaas afgevallen. Ze heeft nu weer infuus, anabolen, antimisselijkmiddel en een vitamine shot gehad. Thuisgekomen ging ze wat eten en nu zit ze zich te poetsen.
Donderdagavond weer terug.
Ach het arme beestjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:46 schreef Patapon het volgende:
Poes was helaas afgevallen. Ze heeft nu weer infuus, anabolen, antimisselijkmiddel en een vitamine shot gehad. Thuisgekomen ging ze wat eten en nu zit ze zich te poetsen.
Donderdagavond weer terug.
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:49 schreef Patapon het volgende:
Ik word er moedeloos van...allerlei smaken en soorten eten en mevrouw eet bijna niet....ze moet gaan eten, maar ik kan haar niet dwingen.
Wat heb je besteld voor de tuin?quote:Op woensdag 1 april 2020 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag staat in het teken van wachten op pakketjes, als het goed is kunnen we daarna weer in de tuin aan de slag
Veel bloemzaadjes voor bloemen die vlinders en bijen aantrekken.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Patapon
[..]
Wat heb je besteld voor de tuin?
Kom op poes.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:49 schreef Patapon het volgende:
Ik word er moedeloos van...allerlei smaken en soorten eten en mevrouw eet bijna niet....ze moet gaan eten, maar ik kan haar niet dwingen.
Nice!quote:Op woensdag 1 april 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel bloemzaadjes voor bloemen die vlinders en bijen aantrekken.
En een nieuwe spade, kunnen we eindelijk wat oude struiken er uit slopen.
Ow... wat naar...quote:Op woensdag 1 april 2020 08:49 schreef Patapon het volgende:
Wat fijn dat je geniet van de pcloze momentenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer twee uur zonder PC gezeten. Als dat morgen net zo goed lukt, rek ik mijn PC-loze uurtjes nog een half uur uit. Ik kan dit!
Eigenlijk wel leuk, hoe minder ik achter een beeldscherm zit, hoe meer ik die tijd het leukst vind en het scherm minder interessant.
Vanochtend heb ik geborduurd, gelezen, kleed geknoopt en gekleurd. Heerlijk
Om 13:00 ga ik videobellen met een goede vriendin en daarna een gesprek met mijn behandelaar.
Gisteren moest ik enorm slikken om de verlening van de maatregelen. Zeker omdat mijn buurthuis aangeeft tot september dicht te blijven. En ook nog die regel van 1 juni... Dat is echt lang, alleen thuis te zitten. Voornamelijk alleen. Maar dat is voor iedereen moeilijk... ook voor de mensen die een gezin of relatie hebben... dat is een hele opgave
Ja... achter een beeldscherm begin ik me steeds meer te vervelen... 's avonds is een serie leuk, tussen de middag ook, maar verder... neuh... ja soms een patroon zoeken en printen en dat soort werkquote:Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn dat je geniet van de pcloze momenten
En voor jullie die alleen thuis zitten is het ook extra moeilijkmaar je kan het!
Ik ga even spieken welke ik heb!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tips gevraagd! Ik heb geld gekregen voor echt goede kleurpotloden, die de kleuren echt lekker stevig neerzet en zo... Welk merk is goed?
Helemaal top! Dank je welquote:Op woensdag 1 april 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga even spieken welke ik heb!
Oh, die staan beneden. Over een half uurtje ga ik spieken welke ik heb!(want lunchpauze dan, onder het mom van normaal ritme aanhouden)
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de zaadjes zijn er. Nu nog wachten op de spade en de weekboodschappen.
Ja, maar maar maar, leuke dingen in huis krijgen valt ook onder goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2020 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt iets te doen, alleen wachten
Ow dat zekerquote:Op woensdag 1 april 2020 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar, leuke dingen in huis krijgen valt ook onder goed bezig
Faber Castell Polychromos heb ik.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:24 schreef Patapon het volgende:
Zit ik helemaal opgemaakt en haar netjes, nette blouse aan op joggingbroek, camera ingesteld zodat je alleen mijn hoofd ziet, klaar voor mij eerste Skype overleg....... is het een bel-skype overleg....
Zit ik helemaal opgemaakt en haar netjes, nette blouse aan op joggingbroek, camera ingesteld zodat je alleen mijn hoofd ziet, klaar voor mij eerste Skype overleg....... is het een bel-skype overleg....
Hahahaha, ach jezelf netjes maken geeft vaak ook een goed gevoel. Alleen wel een beetje flauw van zequote:Op woensdag 1 april 2020 12:24 schreef Patapon het volgende:
Ik heb er even geen voorbeeld van, maar ik vind ze erg fijn. Kleur is mooi "op te bouwen", zeg maar.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dank je! En die geven mooi kleur aan... ik had ze wel al zitten bekijken online...
Hoera voor de vlinders en bijen!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou de zaadjes zijn er. Nu nog wachten op de spade en de weekboodschappen.
Dat is wel fijn!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er even geen voorbeeld van, maar ik vind ze erg fijn. Kleur is mooi "op te bouwen", zeg maar.
Aftellenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hoera voor de vlinders en bijen!
Ik heb ook zo'n zin om in de tuin aan de slag te gaan. Nog 27 nachtjes slapen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hoera voor de vlinders en bijen!
Ik heb ook zo'n zin om in de tuin aan de slag te gaan. Nog 27 nachtjes slapen.
quote:Op woensdag 1 april 2020 12:41 schreef Patapon het volgende:
Kon er wel om lachen.
Ik hoor goede verhalen over polychromos kleurpotloden.
Ik twijfel tussen die en derwent procolour. Derwent heb ik de studiolijn van en de procolours kun je met gamsol mooi blenden..
Van Derwent heb ik metallic potloden... die pakken idd heel erg mooi... Twijfels...quote:Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Derwent zijn ook mooi ja, daar heb ik wat losse potloden van.
#heusgeenhoarder
Je zal met geen van twee een miskoop doen denk ik zo.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Van Derwent heb ik metallic potloden... die pakken idd heel erg mooi... Twijfels...
Ik zit te twijfelen tussen die twee... Ik heb wel besloten ze in de tekenwinkel zelf te kopen, dan dat ze door de brievenbus worden gegooid... Dus even sparen en dan beslissenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zal met geen van twee een miskoop doen denk ik zo.Ik ben vooral voor de polychromos gedaan omdat het een mooie doos was (en cadeau gekregen, dan helpt mooie doos).
Oh, die heb ik ook! Zitten in een Scrawlrbox. (Weet niet meer welke)quote:Op woensdag 1 april 2020 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Van Derwent heb ik metallic potloden... die pakken idd heel erg mooi... Twijfels...
En de 2 duurste dingen missen bij de boodschappenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:47 schreef Sarabi het volgende:
De zaadjes zijn niet compleetnu weer achteraan mailen
Wat grappig.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Derwent, grappig. Ik ken Derwent water, bij Keswick, in de Lake District. In Keswick is het Pencilmuseum. Dat blijkt het gebouw te zijn waar Derwent ooit is begonnen met de productie van potloden.
https://www.derwentart.com/en-gb/c/about/company/our-story
Nooit in het museum geweest, wel een paar keer in Keswick, dat is echt leuk.
Ooit, ooit, ooit!
Sterkte met de kat, P.
quote:Op woensdag 1 april 2020 13:49 schreef Patapon het volgende:
@:Sarabi wat vervelend!
@:Lienekien, grappig. De potloden die ik heb zijn al oud....uit 1999 ofzo ...volgens mij bestaat de studiolijn niet meer.
En over scrawlrboxen gesproken, de stapel ligt me nu te roepen ....[ afbeelding ]
Je hebt nog veel pakketjesquote:Op woensdag 1 april 2020 13:49 schreef Patapon het volgende:
@:Sarabi wat vervelend!
@:Lienekien, grappig. De potloden die ik heb zijn al oud....uit 1999 ofzo ...volgens mij bestaat de studiolijn niet meer.
En over scrawlrboxen gesproken, de stapel ligt me nu te roepen ....[ afbeelding ]
Nee, ik ben echt klaar en klaar wakker. Ik heb het nu officieel opgegeven. Ik ben meerdere malen weer gaan liggen, zonder effectquote:Op donderdag 2 april 2020 04:17 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk slaap je alweer.![]()
Ik kijk naar afbeeldingen van het Lake District. Wat is het prachtig daar! Toen ik nog alleen was ben ik naar het Peak District geweest in de herfst (met uitstapje naar York) en sindsdien staat het Lake District ook op mijn lijstje.
Daar zijn afspraken over en daar houd ik me aanquote:Op donderdag 2 april 2020 08:08 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Waarom neem je geen slaapmedicatie CotS? Volgens mij heb je al een flinke tijd geen 2 nachten achter elkaar echt normaal geslapen.
Gelukkigquote:Op donderdag 2 april 2020 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar zijn afspraken over en daar houd ik me aanVanavond wel slaapmedicatie. Behandelaar weet dat dit speelt, er is contact met een arts. Ik word elke dag gebeld en dan wordt dit ook besproken en dan maken we een afspraak over hoe en wat met medicatie
Goed dat ze weer eet en wat levendig isquote:Op donderdag 2 april 2020 08:59 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen,
Kaida poes heeft gisteravond wat harde brokjes gegeten en afgelopen nacht een half zakje natvoer. Geen idee of ze ook harde brokjes heeft gegeten want ik was vergeten het schaaltje te wegen...![]()
Ze is nog steeds erg levendig en hangt nu in de krabpaal in mijn hobby/werkkamer.
[ afbeelding ]
Peak District zijn we ook geweest. York ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 04:17 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk slaap je alweer.![]()
Ik kijk naar afbeeldingen van het Lake District. Wat is het prachtig daar! Toen ik nog alleen was ben ik naar het Peak District geweest in de herfst (met uitstapje naar York) en sindsdien staat het Lake District ook op mijn lijstje.
Brief voor de koning net gehad, nu het vervolg (Geheimen van het wilde woud). Bingen. 😁quote:Op donderdag 2 april 2020 10:01 schreef Sumppi het volgende:
Engeland trekt mijn man niet echt, maar ik heb hem nog nooit foto's van die natuurgebieden laten zien om hem lekker te maken. Dat ga ik maar eens doen.Hij is nooit veel verder gekomen dan Londen.
Tonke DragtHaar verhalen vond/ vind ik zo magisch. Welk boek ben je mee bezig?
@:Patapon, mooi dat ze wat in haar buik heeft.
En dat is nog eens een krabpaal.
Natuurlijk mag je meepraten! Je bent hartstikke welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugde tochquote:Op donderdag 2 april 2020 11:09 schreef -lieve- het volgende:
Ik hoop hier ook wat mee te mogen praten. Nu ik thuis zit van school mis ik het contact wel erg.
Gelukkig heb ik een bijbaantje in de zorg, maar een beetje afleiding is niet verkeerd.
Welkom!quote:Op donderdag 2 april 2020 11:09 schreef -lieve- het volgende:
Ik hoop hier ook wat mee te mogen praten. Nu ik thuis zit van school mis ik het contact wel erg.
Gelukkig heb ik een bijbaantje in de zorg, maar een beetje afleiding is niet verkeerd.
Wat ben je aan het kleuren?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welkom!
Ik ga m'n kleurplaat er maar bij pakken denk ik.
Welkom! Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2020 11:09 schreef -lieve- het volgende:
Een octopus! Is kleuren op nummer, een instagram-account dat ik volg kwam ermee:quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kleuren?
Oeh! Gaaf! Veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een octopus! Is kleuren op nummer, een instagram-account dat ik volg kwam ermee:
https://1.bp.blogspot.com(...)%2BOctocolouring.png
Dat is het leuk van kleuren op nummerquote:Op donderdag 2 april 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen ik had niet gespiekt vooraf, dus het is een beetje een Bob Ross (there are no mistakes, just happy accidents) aan het worden qua kleuren.
Leukquote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een octopus! Is kleuren op nummer, een instagram-account dat ik volg kwam ermee:
https://1.bp.blogspot.com(...)%2BOctocolouring.png
Ik zag 'm langskomen ja, lekker veel kleurtjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb net een kleurplaat van Blond Amsterdam zitten kleuren
Slim om hem zo te doenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gisteravond gewerkt aan zo'n Blond Amsterdam kleurplaat. Hij is niet ingekleurd, maar ik vind hem wel erg leuk geworden
[ afbeelding ]
Sluit je aan!quote:Op donderdag 2 april 2020 11:09 schreef -lieve- het volgende:
Ik vind ‘gewoon’ elke dag koken eigenlijk wel fijn. Geeft ook een ritme aan de dag.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:35 schreef Sarabi het volgende:
En toen stond ik opeens weer voor 6 dagen te kokenen daarvoor ook nog courgettewafels voor lunch gemaakt.
Dit was vooral voor 4 dagen lunch (soep). En toen had ik nog een broccoli over en moest ik wat verzinnen dus daar even 2x pastasaus van gemaakt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind ‘gewoon’ elke dag koken eigenlijk wel fijn. Geeft ook een ritme aan de dag.
Ik wou nog wat zeggen, maar dat ben ik vergeten.
Vanaf kind af aan al een creatieveling geweest. Als we op bezoek waren dan zaten mijn nichtjes tv te kijken en ging ik naar oma om te leren breien/haken/knutselen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sluit je aan!
Heb je creatieve hobby’s?
Heel schattigquote:Op donderdag 2 april 2020 15:10 schreef Patapon het volgende:
Ik ben niet een hele goede tekenaar, de opdracht van de eerste box was paper tiger.
[ afbeelding ]
Leuk hobby's! Een alleskunner dusquote:Op donderdag 2 april 2020 16:08 schreef -lieve- het volgende:
[..]
Vanaf kind af aan al een creatieveling geweest. Als we op bezoek waren dan zaten mijn nichtjes tv te kijken en ging ik naar oma om te leren breien/haken/knutselen.
Nu voornamelijk bezig met borduren. Ook maak ik weleens bouwpakketen met mijn vader. Op het moment bezig met een mini woonkamer tussen plexiglas.
Leuk zo'n box! Nog nooit eerder van gehoord.
Oh en ik ben misschien wel wat jonger dan jullie verwachten
helemaal eens!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:22 schreef -lieve- het volgende:
Ach ik word liever vergeleken met een oma dan een telefoon verslaafde
Op mijn werk tussen de bejaarde vermaak ik mij prima met knutselen een thee drinken.
Jonkiequote:Op donderdag 2 april 2020 17:37 schreef -lieve- het volgende:
Ik ben 20
Wat voor kamer was het? Gezellig!
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 2 april 2020 17:37 schreef -lieve- het volgende:
Ik ben 20
Wat voor kamer was het? Gezellig!
Klopt, maar veel minder gedetailleerd (en ik woon klein, dus ze nemen minder ruimte inquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef -lieve- het volgende:
Schattig!
De kat laat mij denken aan de aristocats.
Childofthestars, volgens mij heb ik die wel eens gezien. Dat zijn echt mini dingen.
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef -lieve- het volgende:
Schattig!
De kat laat mij denken aan de aristocats.
Super leuk geworden! ook vette kleurenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, klaar met mijn kleur-op-nummer-plaat. Deze bevalt me beter dan mijn eerste, daar was ik met een onhandige kleur begonnen (want niet gekeken wat het werd vooraf).
[ afbeelding ]
Leuk geworden.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, klaar met mijn kleur-op-nummer-plaat. Deze bevalt me beter dan mijn eerste, daar was ik met een onhandige kleur begonnen (want niet gekeken wat het werd vooraf).
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk geworden.
Zie ik daar eenhoornsloffen?
Mooi gedaan, toffe kleurenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nee wat vervelend voor je... Specifieke reden of zo maar?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen Cots.
Mooi dat jij goed geslapen hebt, dat is bij mij anders. Werd vannacht om 3 uur klaar wakker.
Straks nog een ochtend werken en vanmiddag soep maken en lekker gaan handwerken.
Oh soep, lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen Cots.
Mooi dat jij goed geslapen hebt, dat is bij mij anders. Werd vannacht om 3 uur klaar wakker.
Straks nog een ochtend werken en vanmiddag soep maken en lekker gaan handwerken.
Gelukkig slaap ik heel vaak slechtquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:45 schreef Lienekien het volgende:
Oh, dus als CotS goed slaapt, slaapt de rest kut.
Oh fijn zulke buren.... ook een goede morgen dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh soep, lekker. Welke ga je maken?
Onze buurman vond het een goed idee vanmorgen om half zeven te gaan klopboren.
Ja, dat was erg onprettigquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn zulke buren.... ook een goede morgen dus![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was erg onprettig.
Maar goed, druk dagje vandaag, dus op tijd opstaan is niet zo erg.
Met het bouwen van een kippenren en nachthokquote:
Leuk! Dat zijn de goede dingen om mee bezig te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met het bouwen van een kippenren en nachthok.
Het frame staat, nu het gaas nog.
Yesquote:Op vrijdag 3 april 2020 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk! Dat zijn de goede dingen om mee bezig te gaan
You can do it!quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Maar, gaas spannen
. Gelukkig hebben we mooi en goed gaas, maar toch
.
Oh, zeker wel (zei ze overtuigd)quote:
Hiquote:
Nee hoor, ik heb heerlijk geslapen!quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Damn mensen, snurk ik zo hard dat ik heel Fok van hun slaap ontzie?
Thx! En die sloffen blijf ik fan van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi gedaan, toffe kleuren.
Ik wil jouw sloffen!
Waarom slaap je nu zoveel beter?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik had ook een nieuw slaaprecorddat ga ik straks na deze tijden toch wel weer missen
Omdat ik nu aan een stuk slaap (van 12 tot 8). Normaal was dat van 11 tot 6 en dan nog proberen te slapen van 8 tot 10. Kennelijk vond ik die gebroken nachten minder dan ik dacht.quote:
Omdat je man dan om 6 uur op moest?quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik nu aan een stuk slaap (van 12 tot 8). Normaal was dat van 11 tot 6 en dan nog proberen te slapen van 8 tot 10. Kennelijk vond ik die gebroken nachten minder dan ik dacht.
Yes en nu heeft ie geen reistijdquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je man dan om 6 uur op moest?
Na een half uur snoozen ben ik wel wakkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je überhaupt opstaat met 'm.Daar is mijn slaap me echt te heilig voor.
Oh ja, dat proberen wij niet te doen als de ander kan blijven liggen, dat zal het verschil zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na een half uur snoozen ben ik wel wakker
Als je beide werkt snap ik datquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat proberen wij niet te doen als de ander kan blijven liggen, dat zal het verschil zijn.
Zo ben ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan. De wekker gaat, ik sta op. Als ik ga snoozen ben ik alleen maar meer moe.
Samequote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo ben ik ook
Ik sta ook meteen aan, geen ochtendhumeur of iets.
Behalve dat ik mijn ouders minder zie, mag ik niet klagenquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Houden jullie het allemaal een beetje vol in isolatie?
Matig. Ik mis de sociale contacten, lekker winkelen, terrasje pakken, hondenschool, paardrijden e.d.. En ik wil zo graag naar de kapperquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat ik mijn ouders minder zie, mag ik niet klagenwel knus met mijn man de hele dag thuis.
En jij?
Oja kapper....mijn man moet me eens gaan verven en knippen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Matig. Ik mis de sociale contacten, lekker winkelen, terrasje pakken, hondenschool, paardrijden e.d.. En ik wil zo graag naar de kapper.
Ja, maar is toch anders he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja kapper....mijn man moet me eens gaan verven en knippen.
Maar vervelend johwel aan het videobellen met vrienden?
Als ik te plots moet opstaan, lig ik naast m'n bed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er echt een hekel aan. De wekker gaat, ik sta op. Als ik ga snoozen ben ik alleen maar meer moe.
Ja hoor, ik mis nu alleen het naar buiten gaan, maar enorm snotterig (en eerder deze week wat koortsig), dus ik blijf maar binnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Oeiquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik te plots moet opstaan, lig ik naast m'n bed.(Niks engs, heb er al eens naar laten kijken bij een arts, beetje lage bloeddruk).
Ja, dat vind ik ook lastig. De horeca hier past zich redelijk aan met afhaal en bezorgen, maar het blijft een enorme klap. Zelfde voor evenementenorganisaties.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik mis nu alleen het naar buiten gaan, maar enorm snotterig (en eerder deze week wat koortsig), dus ik blijf maar binnen.![]()
Al baal ik wel nog steeds van de lading dingen die niet doorgaan en hoop ik dat de kleine ondernemers in het centrum er een beetje goed doorkomen.
Ja, ze doen hier ook hun best, maar alle "rand"banen liggen nu stil. Ik ken vrij veel lui die in die sector werken (organisatie, maar ook dingen als beveiliging, lockerverhuur, opbouw) en die hebben nu dus gewoon geen inkomen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook lastig. De horeca hier past zich redelijk aan met afhaal en bezorgen, maar het blijft een enorme klap. Zelfde voor evenementenorganisaties.
Eigenlijk voor iedereen...
Hij gaat het liefst wildkamperen in de bossen (vroeger voornamelijk richting Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland). Ik heb hem er wel al van kunnen overtuigen dat Schotland heel erg mooi is en het een fantastisch land is om in rond te trekken (heb ik drie weken gedaan, met tent). Vorig jaar hebben we rondgetrokken in Zweden en dit jaar wilden we dat weer, maar dan nog noordelijker.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Brief voor de koning net gehad, nu het vervolg (Geheimen van het wilde woud). Bingen. 😁
Londen vs. ‘Rural England’ is nogal een verschil. Waar gaat je man het liefste heen?
Wat leuk! Wat voor kippen hebben/ krijgen jullie?quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met het bouwen van een kippenren en nachthok.
Het frame staat, nu het gaas nog.
Wij bestellen ook vaker dan normaal bij restaurants (die normaal gesproken niet bezorgen).quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:
Oja de locale horeca proberen we wel een beetje te helpenbinnenkort ook poffertjes afhalen bij de pannenkoekenbakker.
Kokosmakronen met een laagje chocolade (hij is gek op kokos) en mijn dochter maakt een hartjescake.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:38 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Kokosmakronen met een laagje chocolade (hij is gek op kokos) en mijn dochter maakt een hartjescake.
Ja, ik vind dat echt erg. Veel mensen komen in de problemen. Gelukkig heeft de overheid flinke reserves...quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze doen hier ook hun best, maar alle "rand"banen liggen nu stil. Ik ken vrij veel lui die in die sector werken (organisatie, maar ook dingen als beveiliging, lockerverhuur, opbouw) en die hebben nu dus gewoon geen inkomen.
We hebben nog geen kippen, maar het worden Sussex Columbia en Koningsberger.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Hij gaat het liefst wildkamperen in de bossen (vroeger voornamelijk richting Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland). Ik heb hem er wel al van kunnen overtuigen dat Schotland heel erg mooi is en het een fantastisch land is om in rond te trekken (heb ik drie weken gedaan, met tent). Vorig jaar hebben we rondgetrokken in Zweden en dit jaar wilden we dat weer, maar dan nog noordelijker.
[..]
Wat leuk! Wat voor kippen hebben/ krijgen jullie?
Het ruikt hier heerlijk naar baksels. Mijn man is jarig vandaag.
't Is lastig, maar ik weet ongeveer tussen de lijntjes te kleuren. Soms schiet ik uit, maar over het algemeen doe ik het na omstandigheden goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Knuffelquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Matig. Ik mis de sociale contacten, lekker winkelen, terrasje pakken, hondenschool, paardrijden e.d.. En ik wil zo graag naar de kapper.
Ah fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Is lastig, maar ik weet ongeveer tussen de lijntjes te kleuren. Soms schiet ik uit, maar over het algemeen doe ik het na omstandigheden goed
Ow jammerquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het wandelen in het bos. Ik kort de wandeling maar een beetje in, het regent.
Ja echt wel! Volgende weekquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow jammermaar er komen nog wat mooie dagen aan
Hier nog een binnenzitter!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zit voornamelijk binnen, zal wel pinteresten hihi.
Daar komt mijn tattoo vandaan. Zo blij.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog een binnenzitter!
Wat voor tatoeage heb je?
ooooh die is leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al een jaartje hoor.
Ik ben in quarantaine maar moest mijn kot uit omdat de stroom uitgevallen was.
Ja, daar is het goed weer voor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heerlijkdit weekend weer in de tuin aan het werk
Met de dag bekijkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar is het goed weer voor.
Vriendje voelt zich al wat beter. Hij wil morgen met de kippenren bezig, maar dat zien we dan wel weer.
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ooooh die is leuk
Ow... dat is behoorlijk naar... is het geregeld?
Ja, die wil ik al zo langquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met de dag bekijkenen gewoon rustig aan.
Wel echt leuk kippen.
Doet me denken aan mijn geborduurde boekenleggerquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:23 schreef F1gamer het volgende:
Paar steekjes gezet op mijn borduurwerk (een boekenlegger waar ik al minstens 2 a 3 jaar niks meer aan gedaan heb)
Ook een poes. Maar ik heb nog andere borduurwerkjes, zoals getekend konijn in pyama/rompertje met bloemen in de hand (In 2007 mee begonnen en het is niet zo'n groot pakket).quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn geborduurde boekenleggergemaakt door mijn moeder
Wat staat er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |