abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192333986
Bijna precies 1 week over 1 topic gedaan :D net een half uur verschil
pi_192334002
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Bijna precies 1 week over 1 topic gedaan :D net een half uur verschil
:P Kon je niet even wachten met hem dichtgooien ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192334062
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Kon je niet even wachten met hem dichtgooien ;)
:D
pi_192334955
Zo'n dag waar ik echt nergens zin in heb...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192334962
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n dag waar ik echt nergens zin in heb...
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
pi_192335077
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Ooooh lekker :) ik kijk series en haak aan een sjaaltje... Misschien zo even lekker met een audioboek zitten... misschien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 12:34:41 #8
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192335118
Klok vergeten vooruit te zetten, dus het was later dan ik dacht. Laat aan de poets.... -O-

Straks na het wegen van de poezen, borduren op de bank. Ik denk dat manlief dan gaat gamen.
pi_192335387
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:34 schreef Patapon het volgende:
Klok vergeten vooruit te zetten, dus het was later dan ik dacht. Laat aan de poets.... -O-

Straks na het wegen van de poezen, borduren op de bank. Ik denk dat manlief dan gaat gamen.
Klinkt wel als een goede dag zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 13:29:24 #10
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192335937
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mod je nu ook op COR? De mods daar zullen het wel verschrikkelijk druk hebben. :X
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk 8)7
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooh lekker :) ik kijk series en haak aan een sjaaltje... Misschien zo even lekker met een audioboek zitten... misschien
Dat is mijn halve week al :@
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.

COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192336021
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:

[..]

Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk 8)7
[..]

Dat is mijn halve week al :@
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.

COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd :@
Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselen :* Knuffel

Grey's is fantastisch *O* en goede ontspanning. En crea bezig, je doet het goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192336031
_O- ik heb een partituur die net in de zone van de naaste ontwikkeling zit. Net niet frustrerend, al ben ik al een half uur bezig met 1 systeem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 13:37:12 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192336063
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselen :* Knuffel

Grey's is fantastisch *O* en goede ontspanning. En crea bezig, je doet het goed :*
Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaan :*
Thanks *;

Ik zit nu midden in seizoen 16, dus ik moet nu ook braaf wachten tot Net5 de afleveringen uitzendt, in plaats van 5 achter elkaar kijken :D
Gelukkig is er nog Station 19 en Private Practice O-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192336149
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:37 schreef Muck het volgende:

[..]

Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaan :*
Thanks *;

Ik zit nu midden in seizoen 16, dus ik moet nu ook braaf wachten tot Net5 de afleveringen uitzendt, in plaats van 5 achter elkaar kijken :D
Gelukkig is er nog Station 19 en Private Practice O-)
Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doen ;) Dus gewoon erover praten, en ik let op mezelf. Prima deal toch! Anders vind ik het echt niet fijn :*

Hahahaha ik weet dat ik tot 15 gebinged heb op videoland, maar de rest niet meer gebinged, maar verder heb ik niks gezien. Ik kijk zelf nu Glow op Netflix. Luchtig, origineel en gewoon erg vrolijk allemaal :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 13:46:08 #15
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192336188
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doen ;) Dus gewoon erover praten, en ik let op mezelf. Prima deal toch! Anders vind ik het echt niet fijn :*

Hahahaha ik weet dat ik tot 15 gebinged heb op videoland, maar de rest niet meer gebinged, maar verder heb ik niks gezien. Ik kijk zelf nu Glow op Netflix. Luchtig, origineel en gewoon erg vrolijk allemaal :)
Oh, geen zorgen hoor!
Ik ben brood aan het bakken voor de nieuwe reeks in CUL en mijn huis ruikt zo ontzettend lekker nu :9~
Is Glow die serie over die worsteldames? Daar ben ik namelijk aan begonnen en ik vond het heel leuk! Geen idee waarom ik er niet mee verder gegaan ben eigenlijk :?

Edit: ja dus :D
Misschien in de loop van de week eens kijken voor de afwisseling O-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192336225
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:46 schreef Muck het volgende:

[..]

Oh, geen zorgen hoor!
Ik ben brood aan het bakken voor de nieuwe reeks in CUL en mijn huis ruikt zo ontzettend lekker nu :9~
Is Glow die serie over die worsteldames? Daar ben ik namelijk aan begonnen en ik vond het heel leuk! Geen idee waarom ik er niet mee verder gegaan ben eigenlijk :?

Edit: ja dus :D
Misschien in de loop van de week eens kijken voor de afwisseling O-)
Oke, dan is het goed :*

Oooooh brood bakken is zo moeilijk, maar wel lekker! Wat voor brood maak je?

Klopt, zoals je zelf ook zag. Het doet me echt goed in deze tijden om daarnaar te kijken. Normaal gesproken "houd ik niet van humor", maar hierbij zijn mijn lachspieren echt te sterk. Stukje kijken + haken. Dan touwtjespringen en piano spelen en dan komt deze zondag wel om ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 13:51:15 #17
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192336252
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oke, dan is het goed :*

Oooooh brood bakken is zo moeilijk, maar wel lekker! Wat voor brood maak je?

Klopt, zoals je zelf ook zag. Het doet me echt goed in deze tijden om daarnaar te kijken. Normaal gesproken "houd ik niet van humor", maar hierbij zijn mijn lachspieren echt te sterk. Stukje kijken + haken. Dan touwtjespringen en piano spelen en dan komt deze zondag wel om ;)
Dit kun jij ook, echt waar :D
Ik maak no knead bread; oftewel gooi alle ingrediënten in een kom, meng goed met een lepel en wacht *O*
https://www.laurasbakery.nl/no-knead-bread-brood-zonder-kneden/
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192336352
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:51 schreef Muck het volgende:

[..]

Dit kun jij ook, echt waar :D
Ik maak no knead bread; oftewel gooi alle ingrediënten in een kom, meng goed met een lepel en wacht *O*
https://www.laurasbakery.nl/no-knead-bread-brood-zonder-kneden/
Hmmm...ik ga even wegen of ik genoeg in huis heb, want ik weet dat ik alles heb, maar niet de juiste hoeveelheid.. leuk om mrogen te doen

Dank je wel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 maart 2020 @ 14:59:06 #19
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192337051
Steven Kazan doet dagelijks corona-tv op Instagram en YouTube heerlijke droge humor!

https://www.instagram.com/p/B-UDebmJR2u/?igshid=xmxi9oo5ua8f

:D
pi_192337154
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:

[..]

Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk 8)7
[..]

Dat is mijn halve week al :@
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.

COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd :@
Ja, de dagen dat ik daar veel lees word ik heel neerslachtig. Lijkt me helemaal niet prettig om daar vast mod te zijn.

Wat anders: dankjewel voor dat recept!!! Dat heb ik allemaal in huis, maar ik vind brood maken altijd zo'n gedoe. Dit ga ik proberen. :D

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Hetzelfde hier (alleen lag ik op het logeerbed). :D De kinderen hangen ook al de hele dag als bankaardappels voor de tv. :@ Dat gebeurt normaal gesproken nooit, maar we zijn allemaal lamlendig vandaag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192337172
Ah, kijk eens aan. Oudste dochter heeft zich losgerukt van de bank en wil nu leren punniken en daarna bordspelletjes met me doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192337194
Het is ook echt een lamlendige dag die niet opschiet... :N
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192337688
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:

[..]


COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd :@
Knap dat je het überhaupt doet, je krijgt er niets voor en echt goed voor je mentale gezondheid zal het niet zijn.
pi_192338204
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook echt een lamlendige dag die niet opschiet... :N
Zeg dat. Ik heb net maar vast eten gekookt uit lamlendigheid.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192338341
Na een dutje gaat het hier iets beter :) gewoon lekker zondag
pi_192338345


Met droge handen van het wassen.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:14 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Zeg dat. Ik heb net maar vast eten gekookt uit lamlendigheid.
Jij hebt er ook al last van. Wat eten jullie vanavond? Hier kookt mijn man, dus daar kan/ ga ik me ook niet op storten.

We maken ook niks mee he :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 17:12:19 #27
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192339126
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:23 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Met droge handen van het wassen.
[..]

Jij hebt er ook al last van. Wat eten jullie vanavond? Hier kookt mijn man, dus daar kan/ ga ik me ook niet op storten.

We maken ook niks mee he :')
Valt mee

Dan wil je mijn handen zijn nog droger



[ Bericht 11% gewijzigd door ESF1Gamer op 29-03-2020 17:30:26 ]
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192340359
Ik had lasagne gemaakt en nu hebben we patatjes gegeten. De lasagne is voor morgen, maar ik wist niet wat ik anders moest doen.

Ik heb ook nog de koelkast gepoetst en uitgemest. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 18:28:26 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192340552
Ik ga zo een stoofgerecht maken. Er zat nog teveel ijs in de kip en ik wou mijn gietijzeren pan neit naar de filistijnen helpen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192340586
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:18 schreef Nanuke het volgende:
Ik had lasagne gemaakt en nu hebben we patatjes gegeten. De lasagne is voor morgen, maar ik wist niet wat ik anders moest doen.

Ik heb ook nog de koelkast gepoetst en uitgemest. :')
Lijkt op mij gisteren :D
Lasagne maken maar iets anders eten
pi_192341339
@Muck, succes met modden in COR, lijkt me idd zwaar, dus goed dat er wel meerdere mods zijn om mee af te wisselen.

Hier ook een lazy sunday. Was gisteravond spontaan toch even op de fiets gestapt en bij een stel op bezoek gegaan wat ik vorige maand had leren kennen op een feest ( toen daarna met vriend van mij bij hun thuis ge-afterd). Er was ook 1 buurvrouw en nog 1 andere jongen, dus netjes aan de regels gehouden verder van max 3 personen op bezoek etc. Maar wel echt super fijn om even bij iemand anders thuis te zitten en in het echt te kletsen en lol te maken. Was vanochtend om kwart voor 8 weer thuis, best vroeg voor mijn doen _O- Vorige keer na dat feest was het 13 uur :')
En zit nou eigenlijk de hele dag al rustig op de laptop te klooien.

Maar dit had ik echt even nodig na weken alleen in huis zitten. Nu kan ik er weer even tegenaan hopelijk alleen thuis. Ik zou dinsdag naar een vriend in Rotterdam, maar zo lang reizen met het OV durf ik dan toch weer niet aan omdat ik door mn diabetes in risicogroep val. Heb mn boodschappen ook voor de hele maand laten bezorgen ipv dat ik zelf naar de winkel ga. Dus dat soort dingen vermijd ik toch liever even voor de zekerheid, hoe jammer het ook is omdat ik er dus juist wel zoveel behoefte aan heb.
pi_192341842
Ook allemaal 1,5 meter uit elkaar (behalve het stel)? O-)

Denk dat je er verstandig aan doet die vriend niet op te zoeken. Het lijkt me erg lastig om niemand irl te zien als je alleen woont. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192341991
Dat is ook wel lastig... Iedereen die ik ken heeft een partner, als je alleen bent kan een huis best wel stil en leeg aanvoelen. Anderzijds, het is ook wat je gewend bent ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192342163
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:33 schreef Sumppi het volgende:
Ook allemaal 1,5 meter uit elkaar (behalve het stel)? O-)

Denk dat je er verstandig aan doet die vriend niet op te zoeken. Het lijkt me erg lastig om niemand irl te zien als je alleen woont. -O-
Gewoon even geen vriendenbezoekjes hoe vervelend het ook is
Zeker als je in de risicogroep valt, maar eigenlijk gewoon voor iedereen want er liggen ook genoeg kerngezonde 30 jarigen op de ic nu
pi_192342621
Door jullie heb ik Storytel ontdekt, dat maakt me zo blij... Knutselen, boek aan en genieten :) Het is gezelliger dan muziek of zo :) Doet me denken aan mijn kindertijd. Tot mijn veertiende ben ik elke avond voorgelezen en dan is een fantastische herinnering. En dat herleef ik gewoon :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192342764
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon even geen vriendenbezoekjes hoe vervelend het ook is
Zeker als je in de risicogroep valt, maar eigenlijk gewoon voor iedereen want er liggen ook genoeg kerngezonde 30 jarigen op de ic nu
Ben het met je eens. Maar vanuit de overheid wordt dan weer gezegd max. drie bezoekers.

Als ik alleen zou zijn zou ik eventueel een vast iemand proberen te vinden, die verder ook gewoon bij huis blijft. Mochten de muren echt op me afkomen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192342787
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie heb ik Storytel ontdekt, dat maakt me zo blij... Knutselen, boek aan en genieten :) Het is gezelliger dan muziek of zo :) Doet me denken aan mijn kindertijd. Tot mijn veertiende ben ik elke avond voorgelezen en dan is een fantastische herinnering. En dat herleef ik gewoon :)
O+

Ik vind het geweldig dat je zoveel jaren bent voorgelezen. Dat blijf ik ook doen bij mijn kinderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192344835
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

O+

Ik vind het geweldig dat je zoveel jaren bent voorgelezen. Dat blijf ik ook doen bij mijn kinderen.
Voorlezen is heel waardevol
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192344943
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Maar vanuit de overheid wordt dan weer gezegd max. drie bezoekers.

Als ik alleen zou zijn zou ik eventueel een vast iemand proberen te vinden, die verder ook gewoon bij huis blijft. Mochten de muren echt op me afkomen.
Ik vind het ook echt erg dat de overheid dat zei (net zoals lubach nu zegt)

En als je 100% zeker weet dat die ander verder niemand ziet zou ik er ook nog wel over nadenken :Y
Of in iemands tuin op meters afstand
pi_192345098
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt erg dat de overheid dat zei (net zoals lubach nu zegt)

En als je 100% zeker weet dat die ander verder niemand ziet zou ik er ook nog wel over nadenken :Y
Of in iemands tuin op meters afstand
Helemaal mee eens... En veel mensen nemen ondanks alles de relatief milde maatregelen serieus :N
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 30 maart 2020 @ 08:16:35 #41
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192349233
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...

Aan de andere kant kan ik misschien wel helpen met het vinden van een medicijn.

:{
pi_192349471
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...

Aan de andere kant kan ik misschien wel helpen met het vinden van een medicijn.

:{
Dat is een dilemma idd... mijn eerste instinct is om te zeggen dat je niet over je eigen grenzen heen moet gaan, anderzijds snap ik ook heel erg goed dat je je verantwoordelijk voelt bij zo'n oproep... lastig meid.. Knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192349503
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...

Aan de andere kant kan ik misschien wel helpen met het vinden van een medicijn.

:{
Ik denk dat op dit moment het ziekenhuis veiliger is dan de supermarkt, maar ik snap dat het lastig is.
  maandag 30 maart 2020 @ 08:53:37 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192349567
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 08:16 schreef Patapon het volgende:
Ik heb een brief gehad van het LUMC of ik wil meedoen aan een onderzoek over corona..... Ik vind dat erg moeilijk want dat betekent dat ik ook naar het ziekenhuis moet voor onderzoek en daar wil ik eigenlijk nu niet zijn...

Aan de andere kant kan ik misschien wel helpen met het vinden van een medicijn.

:{
Ik zou toch wel een garantie willen dat ze er zoveel mogelijk aan doen om je risico op besmetting te reduceren.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 maart 2020 @ 09:05:15 #45
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192349685
Ik ga er nog even goed over nadenken.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik tot de risicogroep behoor, dat stond in de brief.
pi_192350246
Lastig Patapon. Wat voor onderzoek gaat het om? Ik zou heel concreet willen weten hoe ze het risico op besmetting verminderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192351358
*O* anderhalf uur geen PC aan gehad (voor mij een hele overwinning), morgen dat ook in de middag. En zo langzaam opbouwen :) Grappige is dat een lange tijd geen PC gemakkelijker is dan een kort moment. Of ik bouw gewoon met een genadig tempo op.

@Patapon lastige situatie... Kun je niet even mailen over hoe ze de kans op besmetting zo klein mogelijk maken en sowieso met alle vragen die je eventueel hebt? Wel oppassen met jezelf hoor...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192352164
Goed bezig CotS. *O*

Ik heb de kinderen buiten in de tuin een bak fruit gegeven en elk een pakje chocomelk. Hoor ik net het kattenluikje en zie ik nog net peuter wegrennen. Heeft ze alle lege pakjes door het luik naar binnen gegooid. :')

Verder allemaal ruzietjes samen opgelost, heen en weer gerend om te helpen bij schoolwerk en videobellen en amper tijd voor het huishouden.

Vanmiddag zet ik ze achter een lange film. :6
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192352286
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Goed bezig CotS. *O*

Ik heb de kinderen buiten in de tuin een bak fruit gegeven en elk een pakje chocomelk. Hoor ik net het kattenluikje en zie ik nog net peuter wegrennen. Heeft ze alle lege pakjes door het luik naar binnen gegooid. :')

Verder allemaal ruzietjes samen opgelost, heen en weer gerend om te helpen bij schoolwerk en videobellen en amper tijd voor het huishouden.

Vanmiddag zet ik ze achter een lange film. :6
Dank je wel! Doel is PC met ontbijt, lunch en na 16:00 en de rest gewoon zonder. Dus ik ben nog wel even bezig met opbouwen ;)

Hahaha, ik moest lachen om je peuter... Zie het helemaal voor me en ze heeft wel opgeruimd zo... soort van

Ruzietjes... kan ik me voorstellen als ze zo dicht op elkaar zitten de hele dag ;)
En lang leve lange films *O* Groot gelijk heb je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192352522
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:08 schreef Sumppi het volgende:
Goed bezig CotS. *O*

Ik heb de kinderen buiten in de tuin een bak fruit gegeven en elk een pakje chocomelk. Hoor ik net het kattenluikje en zie ik nog net peuter wegrennen. Heeft ze alle lege pakjes door het luik naar binnen gegooid. :')

Verder allemaal ruzietjes samen opgelost, heen en weer gerend om te helpen bij schoolwerk en videobellen en amper tijd voor het huishouden.

Vanmiddag zet ik ze achter een lange film. :6
Ondeugd :D

Net een rondje gewandeld, was wel weer lekker
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')