quote:Op zondag 29 maart 2020 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Bijna precies 1 week over 1 topic gedaannet een half uur verschil
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Kon je niet even wachten met hem dichtgooien
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n dag waar ik echt nergens zin in heb...
Ooooh lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Klinkt wel als een goede dag zoquote:Op zondag 29 maart 2020 12:34 schreef Patapon het volgende:
Klok vergeten vooruit te zetten, dus het was later dan ik dacht. Laat aan de poets....![]()
Straks na het wegen van de poezen, borduren op de bank. Ik denk dat manlief dan gaat gamen.
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:24 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Mod je nu ook op COR? De mods daar zullen het wel verschrikkelijk druk hebben.
Dat is mijn halve week alquote:Op zondag 29 maart 2020 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekkerik kijk series en haak aan een sjaaltje... Misschien zo even lekker met een audioboek zitten... misschien
Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk
[..]
Dat is mijn halve week al
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.
COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd
Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaanquote:Op zondag 29 maart 2020 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat van COR snap ik... ontloop het bewust omdat het een groot triggerpunt is. Wel goed dat je bijspringt en dat jullie elkaar een beetje afwisselenKnuffel
Grey's is fantastischen goede ontspanning. En crea bezig, je doet het goed
Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zal ik er hier ook niet teveel op ingaan
Thanks
Ik zit nu midden in seizoen 16, dus ik moet nu ook braaf wachten tot Net5 de afleveringen uitzendt, in plaats van 5 achter elkaar kijken
Gelukkig is er nog Station 19 en Private Practice
Oh, geen zorgen hoor!quote:Op zondag 29 maart 2020 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho stop, jij gaat niet jezelf de mond snoeren omwille mij. In het ergste geval ga ik een halfuurtje wat anders doenDus gewoon erover praten, en ik let op mezelf. Prima deal toch! Anders vind ik het echt niet fijn
Hahahaha ik weet dat ik tot 15 gebinged heb op videoland, maar de rest niet meer gebinged, maar verder heb ik niks gezien. Ik kijk zelf nu Glow op Netflix. Luchtig, origineel en gewoon erg vrolijk allemaal
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 29 maart 2020 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, geen zorgen hoor!
Ik ben brood aan het bakken voor de nieuwe reeks in CUL en mijn huis ruikt zo ontzettend lekker nu![]()
Is Glow die serie over die worsteldames? Daar ben ik namelijk aan begonnen en ik vond het heel leuk! Geen idee waarom ik er niet mee verder gegaan ben eigenlijk
Edit: ja dus
Misschien in de loop van de week eens kijken voor de afwisseling
Dit kun jij ook, echt waarquote:Op zondag 29 maart 2020 13:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed
Oooooh brood bakken is zo moeilijk, maar wel lekker! Wat voor brood maak je?
Klopt, zoals je zelf ook zag. Het doet me echt goed in deze tijden om daarnaar te kijken. Normaal gesproken "houd ik niet van humor", maar hierbij zijn mijn lachspieren echt te sterk. Stukje kijken + haken. Dan touwtjespringen en piano spelen en dan komt deze zondag wel om
Hmmm...ik ga even wegen of ik genoeg in huis heb, want ik weet dat ik alles heb, maar niet de juiste hoeveelheid.. leuk om mrogen te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit kun jij ook, echt waar
Ik maak no knead bread; oftewel gooi alle ingrediënten in een kom, meng goed met een lepel en wacht
https://www.laurasbakery.nl/no-knead-bread-brood-zonder-kneden/
Ja, de dagen dat ik daar veel lees word ik heel neerslachtig. Lijkt me helemaal niet prettig om daar vast mod te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik spring even bij, omdat het niet te doen is voor 3 mods.
Het is ongelofelijk druk
[..]
Dat is mijn halve week al
Ik ben helemaal bij met Grey's, heb een handtas af op het hengsel na) en ben een bijpassende sjaal aan het breien.
COR is niet iets dat je lange tijd achter elkaar kunt modden. Dan word je intens verdrietig en boos tegelijkertijd
Hetzelfde hier (alleen lag ik op het logeerbed).quote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn. Ik hang ook maar een beetje op de bank, kijken hoe mijn man aan het gamen is.
Knap dat je het überhaupt doet, je krijgt er niets voor en echt goed voor je mentale gezondheid zal het niet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik heb net maar vast eten gekookt uit lamlendigheid.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook echt een lamlendige dag die niet opschiet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |