SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Jij hebt Corona en gaat boodschappen doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel corona gehad kunnen hebben trouwens. Verkouden, check. Keelpijn, check. Oh wacht, dat is verkoudheid. Ik houd me aan alle adviezen van het RiVM trouwens. En de gewone griep leeft nu ook op. Heb ik dit jaar voor het eerst de griepprik gehad (oké eigenlijk vorig jaar, was in november). Het alleen thuiszitten is nu alleen nog suffer. Pa, ma, zwangere zorgverleenster (die mag nu van mij gewoon niet komen ook), hulp in de huishouding, m'n zus, nu allemaal even niet. En geen darten/klaverjassen. Maar het wordt allemaal wel saai zo. Dus wel fijn dat er vanavond meerdere DJ's zijn. Toch wat afleiding.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
George Baker Selection met Santa Lucia
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Heeeeel even dacht ik de intro-toon van "Narcotic" te horen.
Nu valt het me toch tegen.
Dat denk ik ook. Ik hou mezelf liever vrijwillig iets langer in quarantaine, mocht het nodig zijn, dan dat het hele gedoe opnieuw begint.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Na 1 juni is het echt niet klaar.
Misschien begint er weer wat meer qua normaal leven, maar groepen bij elkaar is voorlopig not done.
Kan je straks weer opnieuw beginnen.
Die is ook tofquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Heeeeel even dacht ik de intro-toon van "Narcotic" te horen.
Nu valt het me toch tegen.
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.quote:
Heb je een keer de kans om in het nieuws te komen, pak je de kans niet met beide armen aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik hou mezelf liever vrijwillig iets langer in quarantaine, mocht het nodig zijn, dan dat het hele gedoe opnieuw begint.
Ik moet aan Vulcano denken nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.
Dat ik bijna in een aflevering van Airline ben beland is genoeg bekendheid voor mijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je een keer de kans om in het nieuws te komen, pak je de kans niet met beide armen aan.
Je kocht een piloten opblaaspop?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ik bijna in een aflevering van Airline ben beland is genoeg bekendheid voor mij
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Titel is al tig keer genoemd:
Satisfaction - Benni Benassi
Niet alleen tekenen, ik zie mensen met de meest belachelijke brillenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.
Die 2e van rechts inderdaad ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet alleen tekenen, ik zie mensen met de meest belachelijke brillen
Ik houd het netjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intrigerend hoesje, ik heb een andere...
Bijna.quote:
Insteekhoesjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intrigerend hoesje, ik heb een andere...
De LHBTI+-gemeenschap is pissed off.quote:
quote:
Iets met chargeren. Niet geheel handig, dat geef ik direct toe. Maar ik heb echt geen corona gehad. En waar het kan houd ik 3 meter afstand, zo ver zou je eventueel kunnen hoesten en dat doe ik niet eens. Stomme post nogmaals.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt Corona en gaat boodschappen doen?
Van welke RIVM mag dat dan?
Het is ook bijna nacht. Dus bij de nacht.quote:
Kort nachtje vannacht. Een uurtje minder thuisblijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook bijna nacht. Dus bij de nacht.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Kort nachtje vannacht. Een uurtje minder thuisblijven
I.p.v. de klok een uur vooruit zetten, kunnen we ook de kalender 2 maanden vooruit zetten...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh shit ja, die klote zomertijd weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met chargeren. Niet geheel handig, dat geef ik direct toe. Maar ik heb echt geen corona gehad. En waar het kan houd ik 3 meter afstand, zo ver zou je eventueel kunnen hoesten en dat doe ik niet eens. Stomme post nogmaals.
Shit happensquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
De dame hierna had geen gelukkig huwelijk.
Tina Turner...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
Tina Turnerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
4 meter denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Niezen is overigens 6 meter.
Hoest nu?
Ik vind hem uitstekendquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso een hoesje met een bijzonder insteek...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit kan alleen Tammy Wynette zijn. Het liedje ken ik niet.
We hebben een kenner is ons middenquote:
Sorry ik blaf niet op commandoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Niezen is overigens 6 meter.
Hoest nu?
Man hè. Niet Husband.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Op zich is dit wel wat tegenstrijdig met "Stand By Your Man"...
Ze heeft het in ieder geval geprobeerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Op zich is dit wel wat tegenstrijdig met "Stand By Your Man"...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft het in ieder geval geprobeerd.
V.r.e.s.e.l.i.j.k.quote:
Ze had spijt van de scheiding, denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft het in ieder geval geprobeerd.
That's what he said!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Fine Young Cannibals - She drives me crazy
Je had die twee nummers beter om kunnen draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
That's what he said!![]()
[ afbeelding ]
Ik schat rond 23.00 uur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nog ca. 40 minuten en dan breek ik in, @:melting wanneer schat je ongeveer klaar te zijn?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Verplaatst naar ergens februari 2021...
Andrea Bocelli - Conte Partiroquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Eens kijken of MM de minuut volhoudt.
Dit nummer wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef just me het volgende:
Dit is toch een genot om naar te luisteren!
Ik heb er niet zo veel mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef just me het volgende:
Dit is toch een genot om naar te luisteren!
Alle voetbal, handbal, volleybal, en alles met -bal is afgelast idd.quote:
ogen dicht en zwijmelenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
De stiekem toch nog warme sloffen
Homer Simpson, of lijkt dat alleen zo?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
De stiekem toch nog warme sloffen
het moet eerst ijsheiligen zijn geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef Melting het volgende:
Ik zou met dit weer de bloemen niet buiten zetten.
Ging om die van Bocelli.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik had net de live versie klaar staan van Nederwiet
Kan best hoor. Wel 1,5 meter afstand houden van anderen en de bloemen beschermen tegen eventueel nachtvorst.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef Melting het volgende:
Ik zou met dit weer de bloemen niet buiten zetten.
Henk aan een grote dampende jongen op de radio...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik had net de live versie klaar staan van Nederwiet
Ja, jij wil de domme meute ook een kans geven. Dan krijg je ditquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is het nog steeds mijn schuld...
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk aan een grote dampende jongen op de radio...
Niet de domme meute, de iets minder snelle meute...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, jij wil de domme meute ook een kans geven. Dan krijg je dit
Ah, dat had ik niet begrepenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet de domme meute, de iets minder snelle meute...
Iedereen onder de 18 toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:31 schreef just me het volgende:
Duh... heel veel mannen zijn te jong voor mij
Welneequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:31 schreef just me het volgende:
Bijna alle toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:31 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:01 schreef Symphonic het volgende:
(Tijdelijke OP zonder plaatjes; wordt binnenkort hersteld)
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.Ik heb een stokoude ge dmtSPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Heeft hij een schoen aan zijn oor?quote:
Een bakelieten telefoon.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft hij een schoen aan zijn oor?
En dan stond hij ook nog op een Kermit-spotquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
hakquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spreek niet tegen mij, anders dan om je excuses aan te bieden.quote:
Dan hoef je dat in ieder geval niet te missenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Hij kwam ook naar Nederland, maar heb er geen kaartjes voor...
Nee, zo'n trilapparaat zoals in de Wehkamp gids...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die slaan we op voor het nageslacht...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit de 80s zit akkoord-technisch veel knapper en interessanter in elkaar dan veel muziek van nu, die steeds om dezelfde setjes akkoorden draait.
In zo'n nummer als Orchard Road gebeurt echt enorm veel. En toch blijft het toegankelijk.
Oren zijn erogene zones inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zo'n trilapparaat zoals in de Wehkamp gids...
Geen idee, ik stop er elke nacht oordoppen in...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oren zijn erogene zones inderdaad.
Ik heb spierpijn van het WII-en en lachen doet pijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik stop er elke nacht oordoppen in...
Symph gaat spinnen als je aan zijn oren zitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oren zijn erogene zones inderdaad.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gaat spinnen als je aan zijn oren zit
Als een kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Half mens, half kat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vind ik primaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die slaan we op voor het nageslacht...
Oei, het is de bedoeling dat je fit en gezond blijft i.p.v. dat je spierpijn oploopt...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn van het WII-en en lachen doet pijn
![]()
Liever dat dan half hond.quote:
Ik was aan het honkballen en wilde de bal het stadion uitmeppenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, het is de bedoeling dat je fit en gezond blijft i.p.v. dat je spierpijn oploopt...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was aan het honkballen en wilde de bal het stadion uitmeppen
Wel het lusje om je pols doen en het klemmetje aantrekken/dichtdoen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was aan het honkballen en wilde de bal het stadion uitmeppen
Nee, dit is veel beter idd...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liever dat dan half hond.
Aan lantaarnpalen snuffelen linkt me uitermate vermoeiend en genant.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dit is veel beter idd...
[ afbeelding ]
en zorgen dat er niets op de tafel voor je staat, anders dan mep je dat er ook nog eens afquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel het lusje om je pols doen en het klemmetje aantrekken/dichtdoen.
Levensgevaarlijk zo'n WII...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
en zorgen dat er niets op de tafel voor je staat, anders dan mep je dat er ook nog eens af
#ervaringsdeskundige
Heel schattig ja, open nieuwsgierige blik, wat een leuk ventjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:40 schreef just me het volgende:
@:Doedezemaar, die foto van Yorick is echt wel heel erg cute
Maar?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Roller Skatin' On A Saturday - De La Soul wou ik zeggen, maar...
Hou op, dat was hier realiteit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dit is veel beter idd...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
en zorgen dat er niets op de tafel voor je staat, anders dan mep je dat er ook nog eens af
#ervaringsdeskundige
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, dat was hier realiteit.
Met houten lamellen...![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet helemaal, volgens mij...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel schattig ja, open nieuwsgierige blik, wat een leuk ventje
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, dat was hier realiteit.
Met houten lamellen...![]()
Ik zie niet in wat R49 met jou handelen en denk wijze te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spreek niet tegen mij, anders dan om je excuses aan te bieden.
Maar zo iets kan je ook zeggen over klassiekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit de 80s zit akkoord-technisch veel knapper en interessanter in elkaar dan veel muziek van nu, die steeds om dezelfde setjes akkoorden draait.
In zo'n nummer als Orchard Road gebeurt echt enorm veel. En toch blijft het toegankelijk.
Spreek niet tegen mij, anders dan om je excuses aan te bieden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat R49 met jou handelen en denk wijze te maken heeft.
Je weet mijn mening en ik wil hem graag uitlegen maar niet in dit topic.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
I'm out.
Fijne avond, bijna allemaal
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
I'm out.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
I'm out.
Adios, take it easy (hoewel je gelijk hebt)...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
I'm out.
Dat....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios, take it easy (hoewel je gelijk hebt)...
nogmaals not the place. ik wil het je best uitleggen maar ik denk dat je van binne wel weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spreek niet tegen mij, anders dan om je excuses aan te bieden.
Iemand tot 4 keer toe NSB-er noemen is ZWAAR ongepast, onder ELKE omstandigheid.
Dus: hou je fucking bek tegen mij als je je excuses niet wilt aanbieden.
Pik, sodemieter hier op, please.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
nogmaals not the place. ik wil het je best uitleggen maar ik denk dat je van binne wel weet dat ik gelijk heb.
Sodemieter nou eens op, met die plaat voor je kopquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
nogmaals not the place. ik wil het je best uitleggen maar ik denk dat je van binne wel weet dat ik gelijk heb.
wil je het toch hier hebben? iemands verzekering na checken is echt een NSB actie in mijn ogen. aangezien ik nu ook al dm's krijg. Ja ik vind dat @spijkerbroek gehandelt heeft als NSB-erquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pik, sodemieter hier op, please.
Je hebt geen gelijk en zal het nooit krijgen ook.
Opzouten...
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
Rot op vieze droeftoeter...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef Tailless het volgende:
[..]
Echt klootzak, wegwezen en heel rapquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
wil je het toch hier hebben? iemands verzekering na checken is echt een NSB actie in mijn ogen. aangezien ik nu ook al dm's krijg. Ja ik vind dat @:spijkerbroek gehandelt heeft als NSB-er
Ik denk niet dat dit topic de plek is voor die discussie, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
wil je het toch hier hebben? iemands verzekering na checken is echt een NSB actie in mijn ogen. aangezien ik nu ook al dm's krijg. Ja ik vind dat @:spijkerbroek gehandelt heeft als NSB-er
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic de plek is voor die discussie, eerlijk gezegd.
ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic de plek is voor die discussie, eerlijk gezegd.
Oh ja, iets met respect voor de DJquote:
Ik weet dat je het IQ van nog niet eens een doperwt hebt, kan je niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef Tailless het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond/welterusten.
[ afbeelding ]
Thank you and goodnightquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond/welterusten.
[ afbeelding ]
Je kunt erin. Hopelijk heeft Melting de server aan laten staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik erin kan, roepen jullie dan even?
Roep!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wacht het in ieder geval niet af...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef just me het volgende:
Krijgen we nog nog gesnater van de Nater of valt dat in het water ?
Je kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
roepquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
* just me roept....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
EVEN !!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stuur je een DM, momentquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Als mijn gegevens voor R49 nog steeds kloppen zou ik nu moeten gaan connecten, maar hij zegt failed
Heb je al wel via de nieuwe manier gedraaid?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Als mijn gegevens voor R49 nog steeds kloppen zou ik nu moeten gaan connecten, maar hij zegt failed
ik wil je graag helpen maar denk niet dat het gewaardeerdh wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
EVEN 'n momentje dusquote:
Stop met zielig doen nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:02 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik wil je graag helpen maar denk niet dat het gewaardeerdh wordt
Ja, zielig dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:04 schreef Tailless het volgende:
vanaf nu is het bashen klaar
________________________________________________________________________________
Voordat je reageert
- We praten hier over Radio 49.- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.- We houden het altijd gezellig met elkaar.! Luisteren tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/ !
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die moet even z'n instellingen bijwerken. Althans: die van z'n software.
Ik zie connected! ??quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die moet even z'n instellingen bijwerken. Althans: die van z'n software.
* just me is een newbiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet je even je browser refreshen (F5)
Dat kan ik best waarderen, maar ik ga nu toch maar slapenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gehele oeuvre van Klaus Wunderlich komt straks voorbij.
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat kan ik best waarderen, maar ik ga nu toch maar slapen
Nagespeeld op een kazoo natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gehele oeuvre van Klaus Wunderlich komt straks voorbij.
Trustenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijgen we natuurlijk ook nog...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nagespeeld op een kazoo natuurlijk.
Overzichtelijker via DMquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef DJ11 het volgende:
Waar moeten die verzoekjes heen, Nater? Gewoon hier in het topic of via DM?
Wilde gok: drankquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef just me het volgende:
Oh.. vandaar dat ik allerlei sirenes hoorde
Man te water geraakt bij de #Hambrug in #Delft. De duikers van de brandweer hebben de man uit het water gehaald, ambulancepersoneel heeft de man gecontroleerd en naar het ziekenhuis vervoerd. Hoe de man te water is geraakt is niet bekend.
Waarschijnlijk door erin te vallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef just me het volgende:
Oh.. vandaar dat ik allerlei sirenes hoorde
Man te water geraakt bij de #Hambrug in #Delft. De duikers van de brandweer hebben de man uit het water gehaald, ambulancepersoneel heeft de man gecontroleerd en naar het ziekenhuis vervoerd. Hoe de man te water is geraakt is niet bekend.
dat stond ik er nog niet bij maar het moet haast wel, het is een redelijk brede voetgangers/fietsers brugquote:
Ik heb twee linkerhanden. Vannacht gaat de klok een uur vooruit, kan ik je wel melden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef Tailless het volgende:
even kort offtoppic vraagje. met de klok mee is vast toch voor schroeven?
mijn monitor is weer op half 7.
Iets met een trein?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zo'n licht voorgevoel wat die Nater-classic is en wie dat nummer zojuist heeft aangevraagd
Ik ken de brug, ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
dat stond ik er nog niet bij maar het moet haast wel, het is een redelijk brede voetgangers/fietsers brug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |