SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Jij hebt Corona en gaat boodschappen doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zou wel corona gehad kunnen hebben trouwens. Verkouden, check. Keelpijn, check. Oh wacht, dat is verkoudheid. Ik houd me aan alle adviezen van het RiVM trouwens. En de gewone griep leeft nu ook op. Heb ik dit jaar voor het eerst de griepprik gehad (oké eigenlijk vorig jaar, was in november). Het alleen thuiszitten is nu alleen nog suffer. Pa, ma, zwangere zorgverleenster (die mag nu van mij gewoon niet komen ook), hulp in de huishouding, m'n zus, nu allemaal even niet. En geen darten/klaverjassen. Maar het wordt allemaal wel saai zo. Dus wel fijn dat er vanavond meerdere DJ's zijn. Toch wat afleiding.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
George Baker Selection met Santa Lucia
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Heeeeel even dacht ik de intro-toon van "Narcotic" te horen.
Nu valt het me toch tegen.
Dat denk ik ook. Ik hou mezelf liever vrijwillig iets langer in quarantaine, mocht het nodig zijn, dan dat het hele gedoe opnieuw begint.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Na 1 juni is het echt niet klaar.
Misschien begint er weer wat meer qua normaal leven, maar groepen bij elkaar is voorlopig not done.
Kan je straks weer opnieuw beginnen.
Die is ook tofquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Heeeeel even dacht ik de intro-toon van "Narcotic" te horen.
Nu valt het me toch tegen.
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.quote:
Heb je een keer de kans om in het nieuws te komen, pak je de kans niet met beide armen aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik hou mezelf liever vrijwillig iets langer in quarantaine, mocht het nodig zijn, dan dat het hele gedoe opnieuw begint.
Ik moet aan Vulcano denken nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.
Dat ik bijna in een aflevering van Airline ben beland is genoeg bekendheid voor mijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je een keer de kans om in het nieuws te komen, pak je de kans niet met beide armen aan.
Je kocht een piloten opblaaspop?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ik bijna in een aflevering van Airline ben beland is genoeg bekendheid voor mij
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Titel is al tig keer genoemd:
Satisfaction - Benni Benassi
Niet alleen tekenen, ik zie mensen met de meest belachelijke brillenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die man links was z'n tijd ver vooruit. Tegenwoordig tekenen jongeren van die grote brillen op hun gezicht.
Die 2e van rechts inderdaad ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet alleen tekenen, ik zie mensen met de meest belachelijke brillen
Ik houd het netjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intrigerend hoesje, ik heb een andere...
Bijna.quote:
Insteekhoesjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intrigerend hoesje, ik heb een andere...
De LHBTI+-gemeenschap is pissed off.quote:
quote:
Iets met chargeren. Niet geheel handig, dat geef ik direct toe. Maar ik heb echt geen corona gehad. En waar het kan houd ik 3 meter afstand, zo ver zou je eventueel kunnen hoesten en dat doe ik niet eens. Stomme post nogmaals.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt Corona en gaat boodschappen doen?
Van welke RIVM mag dat dan?
Het is ook bijna nacht. Dus bij de nacht.quote:
Kort nachtje vannacht. Een uurtje minder thuisblijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook bijna nacht. Dus bij de nacht.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Kort nachtje vannacht. Een uurtje minder thuisblijven
I.p.v. de klok een uur vooruit zetten, kunnen we ook de kalender 2 maanden vooruit zetten...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh shit ja, die klote zomertijd weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets met chargeren. Niet geheel handig, dat geef ik direct toe. Maar ik heb echt geen corona gehad. En waar het kan houd ik 3 meter afstand, zo ver zou je eventueel kunnen hoesten en dat doe ik niet eens. Stomme post nogmaals.
Shit happensquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
De dame hierna had geen gelukkig huwelijk.
Tina Turner...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
Tina Turnerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
4 meter denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Niezen is overigens 6 meter.
Hoest nu?
Ik vind hem uitstekendquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sowieso een hoesje met een bijzonder insteek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |