Ach, waarom ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 09:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Iemand een stukje taart?
Ah, fijnquote:Op zondag 29 maart 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
Mijn Ikeabestelling is geannuleerd, zo opgelucht nu
Bezig blijven.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo mensen. Hoe komen jullie deze dagen door zonder gek te worden?
Ik heb goede gesprekken met een netje rode uienquote:Op zondag 29 maart 2020 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo mensen. Hoe komen jullie deze dagen door zonder gek te worden?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 maart 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aight jij nog gefeliciteerd
En jij en de rest bedankt♥️
quote:Op zondag 29 maart 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb goede gesprekken met een netje rode uien
quote:
Proberen ze nog wel afstand te nemen van elkaar? Anders moet je ze toch nog tot de orde roepen, gaat tenslotte ook om jouw gezondheid.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gaat prima. Al maak ik me wel wat zorgen om het kleine uitje Pieter. Die is er van overtuigd dat de knoflook hem aan wil vallen. Alsof knoflook dat kan
Rare Pieter, Knoflook past toch helemaal niet door het netjequote:Op zondag 29 maart 2020 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gaat prima. Al maak ik me wel wat zorgen om het kleine uitje Pieter. Die is er van overtuigd dat de knoflook hem aan wil vallen. Alsof knoflook dat kan
Ik zou niet durven! Rode uien zijn zeer emotioneel en hebben juist in deze tijd elkaar hard nodigquote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef ato het volgende:
[..]
Proberen ze nog wel afstand te nemen van elkaar? Anders moet je ze toch nog tot de orde roepen, gaat tenslotte ook om jouw gezondheid.
Misschien moet je een kinderboek gaan schrijven deze weken.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je gelijk in, vind het alleen verdraaid moeilijk. Heb het nooit eenvoudig gevonden, maar zo zonder werk en contact is het een stuk lastiger geworden.quote:
Heb je geen werk vanwege de Corona of was dat al zo?quote:Op zondag 29 maart 2020 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, vind het alleen verdraaid moeilijk. Heb het nooit eenvoudig gevonden, maar zo zonder werk en contact is het een stuk lastiger geworden.
Gelukkig! Viel het mee met de klantenservice, of heb je er echt een half uur over gedaan?quote:Op zondag 29 maart 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 maart 2020 12:58 schreef skysherrif het volgende:
Thanks thanks
En ja idd een vreemde tijd, maar ik vind het ook weer niet zo heel erg dat ik vandaag geen visite krijg, kaartjes zijn ook leuk
Mooi zo!quote:Op zondag 29 maart 2020 10:32 schreef Meke het volgende:
Gefeliciteerd! Ja als het goed is krijg je extra veel kaartjes nu én je hoeft niet voor gastheer te spelenquote:Op zondag 29 maart 2020 12:58 schreef skysherrif het volgende:
Thanks thanks
En ja idd een vreemde tijd, maar ik vind het ook weer niet zo heel erg dat ik vandaag geen visite krijg, kaartjes zijn ook leuk
twitter:RedHammerheads twitterde op zondag 29-03-2020 om 14:50:32@OnsOranje Blind man man man, alsof die ooit een fatsoenlijke pass geeft reageer retweet
quote:Op zondag 29 maart 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
5-1, 5-1, zegt het voort!!!![]()
![]()
![]()
Daar gaan we, mensen!
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:
Onsoranje post de opstelling, staat deze reactie erondertwitter:RedHammerheads twitterde op zondag 29-03-2020 om 14:50:32@:OnsOranje Blind man man man, alsof die ooit een fatsoenlijke pass geeft reageer retweet
SPANNENDquote:
Jaquote:Op zondag 29 maart 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar zijn plaatje tijdens de teamformaties
Dit dit en datquote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
SPANNEND![]()
![]()
Haha ik weet nog dat ik deze wedstrijd met vrienden keek en de mannen mopperden vooraf om dat ‘Systeem’ en zodra de doelpunten vielen juichten ze continu “jongens HET SYSTEEM WAT EEN SYSTEEM, HET SYSTEEM!“
Sorry, klinkt saaier nu ik het zo typ maar ik moest er aan denken en lachen.
Ik was ook niet bepaald optimistisch, herinner ik mequote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
SPANNEND![]()
![]()
Haha ik weet nog dat ik deze wedstrijd met vrienden keek en de mannen mopperden vooraf om dat ‘Systeem’ en zodra de doelpunten vielen juichten ze continu “jongens HET SYSTEEM WAT EEN SYSTEEM, HET SYSTEEM!“
Sorry, klinkt saaier nu ik het zo typ maar ik moest er aan denken en lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |