SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe kleren van de keizer.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:13 schreef Ulx het volgende:
twitter:ryanstruyk twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 03:37:27Reported US coronavirus cases:
3/1 89
3/2 105
3/3 125
3/4 159
3/5 227
3/6 331
3/7 444
3/8 564
3/9 728
3/10 1000
3/11 1267
3/12 1645
3/13 2204
3/14 2826
3/15 3505
3/16 4466
3/17 6135
3/18 8760
3/19 13229
3/20 18763
3/21 25740
3/22 34276
3/23 42663
3/24 52976
3/25 65273
Now 82135 reageer retweet
It will go awayquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]Als dit zo doorgaat zitten ze zo op een half miljoen. De piek is nog niet in zicht ben ik bang.
Het vlakte tot eergisteren af. Gisteren is de afvlakking gestopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]Als dit zo doorgaat zitten ze zo op een half miljoen. De piek is nog niet in zicht ben ik bang.
Viroloog gespot.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen tot de hogere temperatuur in april. Het komt goed.
Vroeg me altijd af of dat wel klopt. In Zuid Afrika is het best lekker qua temperatuur en grijpt Corona ook om zich heen en zo koud zal het in Wuhan ook niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen tot de hogere temperatuur in april. Het komt goed.
Misschien heft het te maken met de hoeveelheid ultraviolette straling. (geen viroloog)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vroeg me altijd af of dat wel klopt. In Zuid Afrika is het best lekker qua temperatuur en grijpt Corona ook om zich heen en zo koud zal het in Wuhan ook niet geweest zijn.
Toch nog wel wat mensen die vallen voor de schijndaadkracht en grootse beloften kennelijk. Ben vooral benieuwd hoe dat over een paar maanden is. Dan zijn de effecten van de hele crisis ook een stuk zichtbaarder.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
Trump's approval op fivethirthyeight is het hoogste ooit. Wat is er mis met mensen
Is dat ook al een Amerikaans politicus?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:38 schreef klappernootopreis het volgende:
Boris Johnson is positief getest.
Het zegt allemaal niets. Bush had de maanden na 9-11 een approval rating van rond de 80 - 90%, Trump blijft daar vér onder. aan het eind van de rit zal jij op een onwrikbare 45 % blijven steken. Zijn vehikel dat hij zo'n goede zakenman is, is de laatste week finaal onderuit gekukeld. En juist daar wilde Trump op scoren. En nu heeft het gros van de bevolking geen buffer meer om al die ellende op te vangen. De werkloosheid gaat hem de nek kosten. jobs jobs jobs ....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch nog wel wat mensen die vallen voor de schijndaadkracht en grootse beloften kennelijk. Ben vooral benieuwd hoe dat over een paar maanden is. Dan zijn de effecten van de hele crisis ook een stuk zichtbaarder.
Uiteindelijk ligt er ook gewoon heel veel bij de individuele staten. Er zijn een paar staten die vrij hard getroffen zijn (voornamelijk blauwe staten ook nog) met New York als absolute uitschieter die bijna de helft van alle gevallen voor z'n rekening neemt volgens mij. Mocht het virus ook flink verspreid raken in de wat minder blauwe staten dan kantelt het wellicht wel weer wat.
nee, maar wel een politicus die zich verbonden voelt met Trumpquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat ook al een Amerikaans politicus?
Geboren in New York!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat ook al een Amerikaans politicus?
Natuurlijk zegt het wel wat. Kennelijk dat er toch wat mensen zijn die op het moment vinden dat hij dit beter doet dan z'n normale werk. Wat ik dan weer vreemd vind, maar kennelijk heb ik wat hogere eisen dan dat soort mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het zegt allemaal niets. Bush had de maanden na 9-11 een approval rating van rond de 80 - 90%, Trump blijft daar vér onder. aan het eind van de rit zal jij op een onwrikbare 45 % blijven steken. Zijn vehikel dat hij zo'n goede zakenman is, is de laatste week finaal onderuit gekukeld. En juist daar wilde Trump op scoren. En nu heeft het gros van de bevolking geen buffer meer om al die ellende op te vangen. De werkloosheid gaat hem de nek kosten. jobs jobs jobs ....
[ afbeelding ]
Dat "soort" mensen verschillen weinig met wat je hier en in het VK ook rondlopen. Retoriek maakt je doof voor rede. Dat is jaren geleden aangetoond, en is nu ook weer overduidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het wel wat. Kennelijk dat er toch wat mensen zijn die op het moment vinden dat hij dit beter doet dan z'n normale werk. Wat ik dan weer vreemd vind, maar kennelijk heb ik wat hogere eisen dan dat soort mensen.
Ze zijn blij dat Trump de kerken weer opengooit over twee weken, want dan kunnen ze bidden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
Trump's approval op fivethirthyeight is het hoogste ooit. Wat is er mis met mensen
https://www.theguardian.c(...)ans-health-insurancequote:Millions of Americans are about to lose their health insurance in a pandemic
Americans are about to learn something horrifying: how irrational it is for health insurance to be linked to your employment status
Meeste Amerikanen merken in hun directe omgeving dan ook nog weinig van de coronacrisis. Ja, het publieke leven wordt aan banden gelegd, maar de ziekte beperkt zich vooralsnog tot een aantal brandhaarden. Dat speelt mogelijk ook mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt het wel wat. Kennelijk dat er toch wat mensen zijn die op het moment vinden dat hij dit beter doet dan z'n normale werk. Wat ik dan weer vreemd vind, maar kennelijk heb ik wat hogere eisen dan dat soort mensen.
dat gaat snel anders worden. 3.3 miljoen werklozen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meeste Amerikanen merken in hun directe omgeving dan ook nog weinig van de coronacrisis. Ja, het publieke leven wordt aan banden gelegd, maar de ziekte beperkt zich vooralsnog tot een aantal brandhaarden. Dat speelt mogelijk ook mee.
Bijzonder inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
quote:
Won Hitler destijds niet de verkiezingen omdat Duitsland aan de rand van de afgrond lag? Dan stemmen mensen bijzonder. Le historie ce repete.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |