abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 maart 2020 @ 11:58:23 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192264964
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence

Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192264985
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:55 schreef Ludachrist het volgende: [..] :') . Wat ben je toch ook een tergend simpeltje he.
Is het niet waar dan? Of ben ik in fake news getrapt? https://www.telegraaf.nl/(...)000-zorgen-om-italie
pi_192265009
Rusland doet dan ook nooit wat fout en nooit valt er een enkele dode. Gaat er een keer wel wat fout, dan is gidsland Rusland altijd zeer eerlijk en open. Zie bijvoorbeeld hun glorieuze aanpak van Tsjernobyl, de gijzelingen door Tsjetsjeense terroristen en MH17, ik maar eens wat voorbeelden te noemen.

_O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192265028
Als het goed genoeg is voor Willem Alexander dan snap ik niet waarom Biden niet hetzelfde had kunnen doen.
De media dekt hem toch wel en zal superlatieven tekort komen voor Bidens exceptionele leiderschap in deze moeilijke tijden.
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:02:32 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192265038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:01 schreef Chivaz het volgende:
Als het goed genoeg is voor Willem Alexander dan snap ik niet waarom Biden niet hetzelfde had kunnen doen.
De media dekt hem toch wel en zal superlatieven tekort komen voor Bidens exceptionele leiderschap in deze moeilijke tijden.
Sinds wanneer is Biden de koning van de VS?

POTUS moet dat doen, of niet?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:03:48 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192265054
Ook royalties zijn niet veilig voor het virus:

https://www.bbc.com/news/uk-52033845
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:04:47 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192265066
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Biden de koning van de VS?

POTUS moet dat doen, of niet?
misschien ziet hij Biden al als president.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192265073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:01 schreef Chivaz het volgende:
Als het goed genoeg is voor Willem Alexander dan snap ik niet waarom Biden niet hetzelfde had kunnen doen.
De media dekt hem toch wel en zal superlatieven tekort komen voor Bidens exceptionele leiderschap in deze moeilijke tijden.
Trump is toch ook niet aan rondreizen om gouverneurs een 'hart onder de riem te steken'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:05:58 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192265088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is toch ook niet aan rondreizen om gouverneurs een 'hart onder de riem te steken'?
dat heeft hij nog nooit gedaan. En die verwachten dat ook niet van een figuur als Trump
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192265154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is het niet waar dan? Of ben ik in fake news getrapt? https://www.telegraaf.nl/(...)000-zorgen-om-italie
Is Biden een staatshoofd?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:10:24 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192265158
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is Biden een staatshoofd?
nog niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192265224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is toch ook niet aan rondreizen om gouverneurs een 'hart onder de riem te steken'?
Dat was dan toch een mooi contrast geweest.
pi_192265253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat was dan toch een mooi contrast geweest.
Je zit je hier op te winden en verwijten te maken richting Biden omdat hij niet het land doorreist, maar verlangt niet hetzelfde van Trump. Je weet wel, de man die daadwerkelijk president is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192265328
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je zit je hier op te winden en verwijten te maken richting Biden omdat hij niet het land doorreist, maar verlangt niet hetzelfde van Trump. Je weet wel, de man die daadwerkelijk president is.
Is dit de standaard, omdat Trump het niet doet is het verstandig dat Biden het ook niet doet?
Is dat je punt of bedoel je iets anders?
pi_192265353
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is Biden een staatshoofd?
Is dat relevant? Bovendien solliciteert hij wel naar die functie. Om die functie te krijgen moet je kiezers overtuigen, als het argument is dat Trump een zwakke leider is en dat hij het compleet laat afweten wat is er dan verkeerd aan het geen te doen wat wel word verlangd van Trump?
pi_192265357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dit de standaard, omdat Trump het niet doet is het verstandig dat Biden het ook niet doet?
Is dat je punt of bedoel je iets anders?
:') . Biden is een burger. Burgers dienen zich aan de voorschriften te houden. Dat is dus niet het hele land rondreizen en campagne voeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192265372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dat relevant?
Nogal, maar dat jij dat niet wil begrijpen is ook wel duidelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192265374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dit de standaard, omdat Trump het niet doet is het verstandig dat Biden het ook niet doet?
Is dat je punt of bedoel je iets anders?
Biden is een kandidaat en iedereen wordt aangeraden om vooral binnen te blijven. Het is allereerst niet zijn rol - het is aan de president om met gouverneurs in gesprek te gaan - maar hij zou daarmee bovendien niet het goede voorbeeld geven.

En mijn punt is dat jij Biden en Trump langs verschillende meetlatten legt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192265449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Biden is een kandidaat en iedereen wordt aangeraden om vooral binnen te blijven. Het is allereerst niet zijn rol - het is aan de president om met gouverneurs in gesprek te gaan - maar hij zou daarmee bovendien niet het goede voorbeeld geven.

En mijn punt is dat jij Biden en Trump langs verschillende meetlatten legt.
Probleem is natuurlijk dat ze dat in de VS ook doen. Als Biden het even kwijt is in een filmpje wordt dat breed uitgemeten. Dat Trump bij élke persconferentie de draad kwijt raakt midden in zinnen en geen enkele kennis etaleert is inmiddels zo genormaliseerd dat het niet meer als uitzonderlijk wordt gezien.

Maar goed, ik vind Biden zelf ook uitzonderlijk slecht. Als fakenewsmedia zoals Breitbart met dit soort filmpjes kunnen scoren ben je gewoon een te oude man om serieus partij te bieden:

https://twitter.com/BreitbartNews/status/1242143644917866498

Bij Sanders of Warren zie je dit soort blackouts niet. En bij jongere kandidaten al helemaal niet.
Trump heeft ze overigens continue, maar die blijft gewoon doorratelen zodat het lijkt alsof hij ze niet heeft. Maar de enige reden van dat doorratelen is omdat hij niet op woorden kan komen of door dementie niet meer wist waar hij mee begon in zijn woorddiaree.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:49 schreef De_Hertog het volgende:

Je ziet het eigenlijk zelfs in dit topic terug. Gisteren zei iemand over de steunmaatregelen en de mogelijk irrelevante maatregelen die daar aan gekoppeld worden dat daarin 'duidelijk één partij fout zat' door op die manier politiek te bedrijven op dit moment. Toen ik tot twee keer toe een voorbeeld gaf van een Republikeinse senator die hetzelfde deed werd dat volkomen genegeerd. Dus die uitspraak dat maar één partij fout zit blijft, blijkbaar, staan terwijl de nuancering geen enkele indruk maakt.
Dat is standaard GOP en Trump doctrine. Zo uit de koker van Roy Cohn:
- Geef nóóit een punt toe. Nooit.
- Altijd double downen

Vandaar dat je Trump-adepten in dit topic ook never nooit een puntje zullen toegeven daar waar anderen soms nuance toepassen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192265595
BernieSanders twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 23:19:22 Tonight at 8 p.m. ET, join us for a roundtable on the coronavirus crisis. I'll be joined by our campaign Health Policy Chair Rep. @PramilaJayapal and health professionals, featuring music by @SarahLeeGuthrie. Tune in at https://t.co/vreIiWfeoS. https://t.co/kWebnML16B reageer retweet
Hij snapt het, als bezoeken niet gaat dan maar online. Kan nog steeds hoor met Cuomo bijvoorbeeld of doe het met een paar verpleegsters bijvoorbeeld.
pi_192265662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk dat ze dat in de VS ook doen. Als Biden het even kwijt is in een filmpje wordt dat breed uitgemeten. Dat Trump bij élke persconferentie de draad kwijt raakt midden in zinnen en geen enkele kennis etaleert is inmiddels zo genormaliseerd dat het niet meer als uitzonderlijk wordt gezien.

Maar goed, ik vind Biden zelf ook uitzonderlijk slecht. Als fakenewsmedia zoals Breitbart met dit soort filmpjes kunnen scoren ben je gewoon een te oude man om serieus partij te bieden:

https://twitter.com/BreitbartNews/status/1242143644917866498

Bij Sanders of Warren zie je dit soort blackouts niet. En bij jongere kandidaten al helemaal niet.
Trump heeft ze overigens continue, maar die blijft gewoon doorratelen zodat het lijkt alsof hij ze niet heeft. Maar de enige reden van dat doorratelen is omdat hij niet op woorden kan komen of door dementie niet meer wist waar hij mee begon in zijn woorddiaree.
[..]

Dat is standaard GOP en Trump doctrine. Zo uit de koker van Roy Cohn:
- Geef nóóit een punt toe. Nooit.
- Altijd double downen

Vandaar dat je Trump-adepten in dit topic ook never nooit een puntje zullen toegeven daar waar anderen soms nuance toepassen.
Er valt wat te zeggen voor bij je punten te blijven staan.
Bloomberg bijvoorbeeld heeft met stop en frisk NYC een stuk veiliger gemaakt.
Puur om de kiezers te pleasen heeft hij excuses aangeboden. En wat voor nut heeft dat gehad, hij word nog steeds bestempeld als een smerige racist en nu is hij er eentje zonder ruggengraat.
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:47:36 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_192265862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef Knipoogje het volgende:

Dat is standaard GOP en Trump doctrine. Zo uit de koker van Roy Cohn:
- Geef nóóit een punt toe. Nooit.
- Altijd double downen

Vandaar dat je Trump-adepten in dit topic ook never nooit een puntje zullen toegeven daar waar anderen soms nuance toepassen.
Exact, maar mijn punt is dus dat het vooralsnog lijkt te werken. Daarom vraag ik me dus af of een 'normale politicus' Trump kan verslaan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_192265896
-nee-

And there it is, ik riep volgens mij vorige week nog dat Trump er verstandig aan zou doen om deze crisis te gebruiken als een argument voor “economisch nationalisme”.
Uiteraard werd ik hier afgebrand dat politiek bedrijven tijdens een crisis not done is.
Anyway dit gaat dus zijn campagne worden, ik ben benieuwd naar het antwoord van Biden en welke argumenten hij gaat gebruiken om zijn verhaal te ondermijnen, dat word een lastige kluif voor Biden.

[ Bericht 52% gewijzigd door capricia op 25-03-2020 14:45:30 ]
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 12:56:11 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192266002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:49 schreef Chivaz het volgende:
BreitbartNews twitterde op woensdag 25-03-2020 om 00:38:44 “We should never be reliant on a foreign country for the means of our own survival.” https://t.co/1LEJwvNK3X reageer retweet
And there it is, ik riep volgens mij vorige week nog dat Trump er verstandig aan zou doen om deze crisis te gebruiken als een argument voor “economisch nationalisme”.
Uiteraard werd ik hier afgebrand dat politiek bedrijven tijdens een crisis not done is.
Anyway dit gaat dus zijn campagne worden, ik ben benieuwd naar het antwoord van Biden en welke argumenten hij gaat gebruiken om zijn verhaal te ondermijnen, dat word een lastige kluif voor Biden.
Ik denk dat elk land daar veel beter naar gaat kijken. Ook vanuit Nederland hoorde je al veel geluiden dat we bv te veel afhankelijk geworden zijn van China. Je zult als EU er voor moeten zorgen dat je alle essentiële producten (medicatie bv) zelf kunt maken in tijden van crisis.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_192266022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat elk land daar veel beter naar gaat kijken. Ook vanuit Nederland hoorde je al veel geluiden dat we bv te veel afhankelijk geworden zijn van China. Je zult als EU er voor moeten zorgen dat je alle essentiële producten (medicatie bv) zelf kunt maken in tijden van crisis.
Dat is uiteindelijk ook één van de redenen waarom de EU nog steeds zoveel landbouwsubsidies geeft aan boeren in de EU. Voedselvoorziening moet in eigen handen blijven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192266049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat elk land daar veel beter naar gaat kijken. Ook vanuit Nederland hoorde je al veel geluiden dat we bv te veel afhankelijk geworden zijn van China. Je zult als EU er voor moeten zorgen dat je alle essentiële producten (medicatie bv) zelf kunt maken in tijden van crisis.
Voor Trump is het ook geen nieuw beleid. America First was al deels gebouwd op het idee dat Amerika zelfvoorzienender moet zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 13:05:34 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192266157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef Knipoogje het volgende:


Bij Sanders of Warren zie je dit soort blackouts niet.
Waar is Sanders eigenlijk? Van hem hoor ik minder dan van Biden
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192266266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat elk land daar veel beter naar gaat kijken. Ook vanuit Nederland hoorde je al veel geluiden dat we bv te veel afhankelijk geworden zijn van China. Je zult als EU er voor moeten zorgen dat je alle essentiële producten (medicatie bv) zelf kunt maken in tijden van crisis.
Mee eens, maar hoe gaat Biden en in het verlengde de Democraten invulling geven aan deze nieuwe realiteit. Het laatste wat ze nu kunnen doen is op een lijn zitten met Trump.
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 13:12:20 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192266278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mee eens, maar hoe gaat Biden en in het verlengde de Democraten invulling geven aan deze nieuwe realiteit. Het laatste wat ze nu kunnen doen is op een lijn zitten met Trump.
Ik zou het wel een goede strategie om daarbij op dezelfde lijn te gaan zitten als Trump. Haal je voor hem een punt weg om mee te scoren. Het gaat ook niet tegen het programma van de Democraten in want daar zal vast niet in staan 'we willen zoveel mogelijk produceren in China'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 13:17:43 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192266375
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voor Trump is het ook geen nieuw beleid. America First was al deels gebouwd op het idee dat Amerika zelfvoorzienender moet zijn.
En nu kan Trump dat bereiken door bedrijven te verplichten beademingsapparatuur en dergelijke te maken en dan doet hij het niet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192266405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik zou het wel een goede strategie om daarbij op dezelfde lijn te gaan zitten als Trump. Haal je voor hem een punt weg om mee te scoren. Het gaat ook niet tegen het programma van de Democraten in want daar zal vast niet in staan 'we willen zoveel mogelijk produceren in China'.
De vraag is of dat mogelijk is in het huidige klimaat. De media heeft met jarenlange hysterische koppen alles wat Trump doet met de grond gelijk gemaakt. De mensen zijn dat niet vergeten en zitten nog steeds in de fase dat wat Trump doet per definitie slecht is.
Uiteindelijk zal de perceptie zijn dat de Democraten hun eigen kiezers verraden door op een lijn te zitten met Trump en/of de Democraten hebben eindelijk het licht gezien maar waarom zouden we dan moeten kiezen voor een slap aftreksel van het origineel.
pi_192266481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De vraag is of dat mogelijk is in het huidige klimaat. De media heeft met jarenlange hysterische koppen alles wat Trump doet met de grond gelijk gemaakt. De mensen zijn dat niet vergeten en zitten nog steeds in de fase dat wat Trump doet per definitie slecht is.
Uiteindelijk zal de perceptie zijn dat de Democraten hun eigen kiezers verraden door op een lijn te zitten met Trump en/of de Democraten hebben eindelijk het licht gezien maar waarom zouden we dan moeten kiezen voor een slap aftreksel van het origineel.
Fox is geen media?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192266498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als je de moeite had genomen te klikken dan weet je dat het niets anders is dan een persconferentie zonder context.
OK, ik doe sowieso niet de moeite om te klikken als er Breitbart boven staat.
pi_192266526
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd mooi hoe Trumperts eigenlijk geen argument kunnen verzinnen waarin ze niet slachtofferig doen over die duivelse media. :') _O-
We weten nu immers wel genoeg over je grenzenloos vertrouwen in de media.
Behalve fox natuurlijk want die zijn niet te vertrouwen.
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:28:31 #35
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192266590
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

OK, ik doe sowieso niet de moeite om te klikken als er Breitbart boven staat.
dat is hetzelfde als de achterdeur open zetten om de russen binnen te laten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192266690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waar is Sanders eigenlijk? Van hem hoor ik minder dan van Biden
quote:
Sen. Bernie Sanders got fed up at a reporter asking about his presidential campaign status while he does his job as a Senator to deal with the coronavirus pandemic.

REPORTER: Sir, what are you saying to your supporters? There's been all of this flurry today --

BERNIE SANDERS: Well, some of what was said was just untrue. We sent out a statement.

REPORTER: What's your timeframe?

SANDERS: You have to stop with this. I'm dealing with a fucking global crisis. You know? We're dealing with it and you're asking me these questions.

REPORTER: You're running for president so -

SANDERS: Well right now I'm running. Right now I'm trying to do my best to make sure that we don't have an economic meltdown and that people don't die. Is that enough to you? To keep you busy for today?
https://www.realclearpoli(...)g_global_crisis.html
pi_192266719
quote:
Ik wacht op het moment dat Sanders roept “the fake news is the enemy of the people”. Lol
pi_192266914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij is volledig de kluts kwijt. Hij probeert krampachtig een politiek slaatje te halen door expert het woord te ontnemen en dan te zaniken over de economie.
Niet alleen over economie, in dit filmpje heeft hij het over de good old times toen journalisten zich bij de deur verdrongen en bij elkaar op schoot kropen om zijn woorden in te drinken, genant (filmpje in tweet):
NikkiMcR twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 00:28:54 Wanna watch a highly trained medical professional's soul get slowly squeezed on national television? https://t.co/ejhkb6uA8h reageer retweet
En ook genant:
funder twitterde op woensdag 25-03-2020 om 13:33:10 BREAKING: Trump responds in disgusting way to news Mitt Romney tested negative for coronavirus. “I am so happy I can barely speak,” Trump tweeted. Then calls Romney “a terrible presidential candidate and an even worse Senator.” Absolutely revolting. #DoctorsOnlyPressConferences reageer retweet
  woensdag 25 maart 2020 @ 13:58:31 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192267085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik wacht op het moment dat Sanders roept “the fake news is the enemy of the people”. Lol
lol?

Waarom lol?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192267128
realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:36:48 This is really great news! I am so happy I can barely speak. He may have been a terrible presidential candidate and an even worse U.S. Senator, but he is a RINO, and I like him a lot! https://t.co/42zpWW9vzy reageer retweet
Ik vind het hartverwarmend.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 14:01:09 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192267133
NoahShachtman twitterde op woensdag 25-03-2020 om 02:17:14 NEW: White House official tells The Beast that Trump's problems with New York stem from Cuomo not being "good and respectful" enough to Trump. https://t.co/Uhsg6COBu6 reageer retweet
quote:
Wat een naar en ziek figuur is die Trump ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:03:00 #42
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192267171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:00 schreef Chivaz het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:36:48 This is really great news! I am so happy I can barely speak. He may have been a terrible presidential candidate and an even worse U.S. Senator, but he is a RINO, and I like him a lot! https://t.co/42zpWW9vzy reageer retweet
Ik vind het hartverwarmend.
Ja de heerlijk hartverwarmende sentimenten bij 'Hij is dan wel een ontzettende klootzak...' en 'de media is de vijand van de American People'.

Hufters keuren hufters goed.

Trump is de hele tijd ook iemand aan het retweeten, die ook niet partijdig is verder. Legal and political analyst for Fox News Channel. Author of THE RUSSIA HOAX and WITCH HUNT, staat er in die man zijn Twitterinfo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192267314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik wacht op het moment dat Sanders roept “the fake news is the enemy of the people”. Lol
Kun je lang wachten denk ik. Hij clasht af en toe wel met 'de media' maar hij begint nooit over fake news en zal al helemaal geen vijandbeeld scheppen. In dit geval denk ik dat het niet zo netjes is om een reporter die ook zijn werk doet zo te woord te staan. van de andere kant heeft hij natuurlijk 100% gelijk dat er belangrijker dingen zijn die hij kan doen op dit moment dan die presidentsrace die hij al 99% zeker verloren heeft.

Zoals
https://www.commondreams.(...)us-relief-and-raises
quote:
Sen. Bernie Sanders' for the 2020 Democratic presidential nomination campaign's prodigious fundraising operation raised $2 million for charities helping those most affected by the coronavirus outbreak crisis in the last 48 hours in a move that supporters said exemplified the message of solidarity the Vermont lawmaker has run on.

"Bernie Sanders supporters have contributed more than $2 million in 2 days to charities helping people whose lives have been impacted by the coronavirus," tweeted political strategist Tim Tagaris. "Not done yet."
Wat natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat is maar een mooi gebaar. Ik denk dat zijn reactie beter is dan het gestuntel van Biden en Trump in deze maar ik heb misschien een gekleurde bril op.
pi_192267316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Ulx het volgende:
NoahShachtman twitterde op woensdag 25-03-2020 om 02:17:14 NEW: White House official tells The Beast that Trump's problems with New York stem from Cuomo not being "good and respectful" enough to Trump. https://t.co/Uhsg6COBu6 reageer retweet
[..]

Wat een naar en ziek figuur is die Trump ook.
Trump ontkent.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:40:52 I am working very hard to help New York City & State. Dealing with both Mayor & Governor and producing tremendously for them, including four new medical centers and four new hospitals. Fake News that I won’t help them because I don’t like Cuomo (I do). Just sent 4000 ventilators! reageer retweet
Ook was Cuomo een aantal dagen positief over de daadkracht van Trump.

CBSNews twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:50:46 Cuomo compliments President Trump's response to New York's coronavirus crisis, saying the president is "fully engaged on trying to help New York" and "very creative and energetic" https://t.co/yMZlZ5gV1w https://t.co/XyTTVXNk4J reageer retweet
pi_192267353
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kun je lang wachten denk ik. Hij clasht af en toe wel met 'de media' maar hij begint nooit over fake news en zal al helemaal geen vijandbeeld scheppen. In dit geval denk ik dat het niet zo netjes is om een reporter die ook zijn werk doet zo te woord te staan. van de andere kant heeft hij natuurlijk 100% gelijk dat er belangrijker dingen zijn die hij kan doen op dit moment dan die presidentsrace die hij al 99% zeker verloren heeft.

Zoals
https://www.commondreams.(...)us-relief-and-raises
[..]

Wat natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat is maar een mooi gebaar. Ik denk dat zijn reactie beter is dan het gestuntel van Biden en Trump in deze maar ik heb misschien een gekleurde bril op.
Een mooi gebaar van Sanders en verstandig dat hij zich daar voor inzet.
pi_192267405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zucht... jij plaatst iets van Breitbart, terwijl je WEET dat dit niet is toegestaan, maar je neemt zoals gewoonlijk geen verantwoordelijkheid. Ik snap ook meer en meer wat je ziet in Trump, vanuit jouw perspectief.
Dat iets is niets meer dan een persconferentie en ik zie dat het ook nog eens een RT is van de president.
Misschien moeten de mods maar eens beslissen of het toegestaan is een persconferentie te posten gedragen door Breitbart zonder context.
Mijn eigen inzicht verteld mij dat daar weinig mis mee is juist door het ontbreken van context.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:14:36 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192267426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat iets is niets meer dan een persconferentie en ik zie dat het ook nog eens een RT is van de president.
Misschien moeten de mods maar eens beslissen of het toegestaan is een persconferentie te posten gedragen door Breitbart zonder context.
Mijn eigen inzicht verteld mij dat daar weinig mis mee is juist door het ontbreken van context.
Anders check je de eerste post van elk topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:19:55 #48
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192267523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet piepen voor je geslagen word.
lees de openingspost en inspecteer die grafiek!

Misschien moeten wij maar eens achter je rug gaan zaniken bij de moderatoren vanwege je postlinks!

Dat schijnt heel effectief te zijn had ik begrepen
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192267535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Anders check je de eerste post van elk topic.
Heb het gevraagd in feedback, een beetje tolerantie is toch wel wenselijk lijkt mij.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:21:38 #50
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192267560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Heb het gevraagd in feedback, een beetje tolerantie is toch wel wenselijk lijkt mij.
je een troll noemen niet. Trump een debiel noemen ook niet. Hoe tolerant zijn ze hier??
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192267637
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Ulx het volgende:
NoahShachtman twitterde op woensdag 25-03-2020 om 02:17:14 NEW: White House official tells The Beast that Trump's problems with New York stem from Cuomo not being "good and respectful" enough to Trump. https://t.co/Uhsg6COBu6 reageer retweet
[..]

Wat een naar en ziek figuur is die Trump ook.
Dan bespeur ik alsnog een staaltje vooruitdenken bij de gluiperd-in-chief:

Quote:” “He’s been trying to kick the blame to the states... and I think this maneuver [to re-open the economy] is the same,” said one Democratic operative who works on gubernatorial campaigns. “It’s him being able to say: ‘Hey, I opened it up, it’s not my decision that your state kept the economy closed. It’s not on me that you lost your job. Blame your governor.’”
Bron: https://www.thedailybeast(...)drop-dead?ref=scroll
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:49:51 #52
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192268147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:46 schreef Chivaz het volgende:
Die plaat voor jullie hoofd is van gewapend beton zo te zien.
Misschien snap je de signalen niet. Je kiest er voor om een politiek randfiguur te verheerlijken die met retorische uitspraken aan het bewind is gekomen. Verstandige mensen gaan daar niet in mee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 14:50:33 #53
236264 crew  capricia
pi_192268163
Breitbart is geen normale bron. En persoonlijke aanvallen hoeven ook niet.
Definitely not CIA
pi_192268165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Misschien snap je de signalen niet. Je kiest er voor om een politiek randfiguur te verheerlijken die met retorische uitspraken aan het bewind is gekomen. Verstandige mensen gaan daar niet in mee.
Ja en nu?
pi_192268254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:00 schreef Chivaz het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:36:48 This is really great news! I am so happy I can barely speak. He may have been a terrible presidential candidate and an even worse U.S. Senator, but he is a RINO, and I like him a lot! https://t.co/42zpWW9vzy reageer retweet
Ik vind het hartverwarmend.
Hij weet blijkbaar niet eens wat RINO betekent anders zou hij het niet als complimentje geven :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 14:58:32 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192268289
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dan bespeur ik alsnog een staaltje vooruitdenken bij de gluiperd-in-chief:

Quote:” “He’s been trying to kick the blame to the states... and I think this maneuver [to re-open the economy] is the same,” said one Democratic operative who works on gubernatorial campaigns. “It’s him being able to say: ‘Hey, I opened it up, it’s not my decision that your state kept the economy closed. It’s not on me that you lost your job. Blame your governor.’”
Bron: https://www.thedailybeast(...)drop-dead?ref=scroll
Dat zal best. Maar dat kan dus enorm fout gaan. Als de kleurige uitbreekt in Florida of halve dorpen in de fly-over-states ga aan de pijp uit d an heeft Trump Wat uit te leggen.
Het gaat hem ook niet om de economie, hij wil gewoon weer golfen, rally's doen en zijn hotels vol krijgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_192268318
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dan bespeur ik alsnog een staaltje vooruitdenken bij de gluiperd-in-chief:

Quote:” “He’s been trying to kick the blame to the states... and I think this maneuver [to re-open the economy] is the same,” said one Democratic operative who works on gubernatorial campaigns. “It’s him being able to say: ‘Hey, I opened it up, it’s not my decision that your state kept the economy closed. It’s not on me that you lost your job. Blame your governor.’”
Bron: https://www.thedailybeast(...)drop-dead?ref=scroll
Dit inderdaad. Altijd alle opties hedgen. In dat opzicht is hij ondanks zijn stuitende domheid best sluw. Zijn mind gaat al 70 jaar lang in turbomode 'Hoe kan ík er goed uitkomen en de ander slecht. Hoe kan ík onder alle verantwoordelijkheid uit komen in geval van een slecht resultaat en toch credits nemen voor een goed resultaat'. Dat is wat hem 24/7 drijft en zie je ook terug in alles wat hij zegt en doet. Doordat hij hier uiteindelijk best bedreven in is en gesteund wordt door een media-apparaat en de GOP kun je er ver mee komen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192268410
JonathanTurley twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:01:42 What is fascinating is that Schumer has barred Trump and Pence companies from benefiting from the stimulus but of course companies owned by (or invested in) by members are allowed to do so. https://t.co/D4A1mqdk1R reageer retweet
Als dit waar is is dat natuurlijk een kwalijke zaak voor het bedrijf van Trump die duizenden mensen voorzien van een bestaan.
Natuurlijk ook ontzettend hypocriet om alleen de bedrijven waar Trump en Pence iets mee te doen hebben buiten het pakket te laten.
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 15:07:54 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192268446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:04 schreef Chivaz het volgende:
JonathanTurley twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:01:42 What is fascinating is that Schumer has barred Trump and Pence companies from benefiting from the stimulus but of course companies owned by (or invested in) by members are allowed to do so. https://t.co/D4A1mqdk1R reageer retweet
Als dit waar is is dat natuurlijk een kwalijke zaak voor het bedrijf van Trump die duizenden mensen voorzien van een bestaan.
Natuurlijk ook ontzettend hypocriet om alleen de bedrijven waar Trump en Pence iets mee te doen hebben buiten het pakket te laten.
Volgens de gegevens van Schumer:

quote:
The sprawling $2 trillion bill, which has not yet been released in full, would “prohibit businesses controlled by the president, vice president, members of Congress, and heads of executive departments from receiving loans or investments from Treasury programs,” Schumer’s summary states.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 25 maart 2020 @ 15:15:46 #60
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192268572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens de gegevens van Schumer:
[..]

Kijk, dit moet natuurlijk wel even nader bekeken worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 15:31:44 #61
54278 crew  Tijger_m
42
pi_192268821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:04 schreef Chivaz het volgende:
JonathanTurley twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:01:42 What is fascinating is that Schumer has barred Trump and Pence companies from benefiting from the stimulus but of course companies owned by (or invested in) by members are allowed to do so. https://t.co/D4A1mqdk1R reageer retweet
Als dit waar is is dat natuurlijk een kwalijke zaak voor het bedrijf van Trump die duizenden mensen voorzien van een bestaan.
Natuurlijk ook ontzettend hypocriet om alleen de bedrijven waar Trump en Pence iets mee te doen hebben buiten het pakket te laten.
Dan had Trump maar moeten doen wat al zijn voorgangers wel deden en zijn bedrijven in een blind trust onderbrengen, hij heeft willens en wetens dat niet gedaan dus niet zeuren als hij buiten de boot valt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_192268831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:07 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens de gegevens van Schumer:
[..]

Dit heeft natuurlijk een heel hoog wij van WC eend gehalte.
pi_192269075
En de bedrijven van familieleden? als kinderen en inlaws...worden die nog genoemd.
Heeft VP Pence ook nog running business?
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 15:52:24 #64
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192269234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dit heeft natuurlijk een heel hoog wij van WC eend gehalte.
Hoezo dat dan? Dat is toch heel makkelijk te controleren zodra de bill publiekelijk wordt?

Sowieso denk ik dat je het 'wij-van-WC-eend'-verhaal verkeerd gebruikt want dat gaat erover dat je iets een hele hoge waardering geeft terwijl het je eigen creatie is. De gequote tekst ging alleen maar over inhoud, zonder waarde-oordeel.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 15:57:05 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_192269307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:04 schreef Chivaz het volgende:
JonathanTurley twitterde op woensdag 25-03-2020 om 15:01:42 What is fascinating is that Schumer has barred Trump and Pence companies from benefiting from the stimulus but of course companies owned by (or invested in) by members are allowed to do so. https://t.co/D4A1mqdk1R reageer retweet
Als dit waar is is dat natuurlijk een kwalijke zaak voor het bedrijf van Trump die duizenden mensen voorzien van een bestaan.
Natuurlijk ook ontzettend hypocriet om alleen de bedrijven waar Trump en Pence iets mee te doen hebben buiten het pakket te laten.
Trump's hotels zijn al dicht. Hij heeft de illegalen daarna echt niet in dienst gehouden.
Dus dat maakt niet uit.

Benieuwd of Mnuchin er nu uitgetrapt wordt. Zo dicht bij 500 miljard vrij te vergeven zonder controle, en dan dit...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')