Serieus, heb jij Trump nog nooit zien speechen? De persco's van afgelopen week gemist? Wel eens een blik geworpen op z'n Twitterfeed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan een oude opa die mijmert over de goede tijden en soms wel eens agressief word als hij weer eens een flashback krijgt.
Hij mist gewoon de scherpte die hij trouwens wel had in 2012. Biden is gewoon te oud en je merkt het aan alles. Zolang ze hem uit de wind houden en ze doen een schietgebedje voor de debatten dan maakt hij een redelijke kans.
Zie jij een verval? 2016 Trump vergeleken met nu, zij jij een wezenlijk verschil in zijn functioneren?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Serieus, heb jij Trump nog nooit zien speechen? De persco's van afgelopen week gemist? Wel eens een blik geworpen op z'n Twitterfeed.
Geweldig hoe in hetzelfde artikel over een meerderheid wordt gesproken en er dit in staat:quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:02 schreef MangoTree het volgende:
Gallup: Trump job approval rating matches all-time high
[..]
quote:The new poll finds Trump's job approval rating at 49 percent, up from 44 percent in the same survey earlier this month. The 49 percent job approval rating is the high mark for Trump since he came into office.
Wanneer gaat 'ie dat dan eindelijk eens doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:04 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Beiden zijn ongeschikt. Maar zoals ik al eerder meermaals in deze reeks heb aangegeven zullen veel Amerikanen blij zijn met de aanpak van Trump. Hij zal zich in de rol van een sterke leider ontpoppen zoals Bush na 9/11 die het land van de ondergang redde. Alle andere persoonlijke tekortkomingen ten spijt. Mensen zoeken nu harde maatregelen en een strenge leider en daar is hij toe in staat.
Ik zie deze hele coronacrisis juist averechts werken voor de dems. Kijk allen al naar die rebound van de aandelenmarkten. Als dat geen indicatie is, weet ik niet wat wel is.
De nasleep van 9/11 bezorgde Bush de herverkiezing.
Ja. Hij wordt steeds achterlijker en despotischer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zie jij een verval? 2016 Trump vergeleken met nu, zij jij een wezenlijk verschil in zijn functioneren?
Leugens waren het niet, hij wilt dat Beto het wapenprobleem in de VS gaat aanpakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mwoah, zoals hij die bullshitter die begon met leugens over 2A laatst aanpakte was prima. Lekker direct. No-nonsense. Je moet echt niet denken dat je de man met een paar popie-jopie-bullshit-oneliners in de hoek kunt drijven.
Nee, hij is nog even gestoord, incompetent en narcistisch als in 2016.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zie jij een verval? 2016 Trump vergeleken met nu, zij jij een wezenlijk verschil in zijn functioneren?
Ik ben maar wat blij dat er een oppositiepartij is die in alle redelijkheid een crisis gebruiken om klimaatplannetjes etc er door heen te rammen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. Hij wordt steeds achterlijker en despotischer.
Ik bedoel dat tussen nu en november hij in die rol zal hebben gefungeerd. Was deze coronacrisis pas in september of oktober daarentegen gebeurd had dat misschien de kansen juist in het voordeel van Biden gekanteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer gaat 'ie dat dan eindelijk eens doen?
Dat verschil zie je wel met Biden, de man is op zijn retour. Zijn vrouw had hem in bescherming moeten nemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hij is nog even gestoord, incompetent en narcistisch als in 2016.
je geeft niet op he?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat verschil zie je wel met Biden, de man is op zijn retour. Zijn vrouw had hem in bescherming moeten nemen.
Biden had de camera’s moeten opzoeken. Mensen een hart onder de riem steken, met gouverneurs in gesprek gaan etc.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat tussen nu en november hij in die rol zal hebben gefungeerd. Was deze coronacrisis pas in september of oktober daarentegen gebeurd had dat misschien de kansen juist in het voordeel van Biden gekanteld.
Ja. Hij wordt steeds achterlijker en despotischer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hebben ze natuurlijk afgekeken bij hun regerende collega's die een crisis gebruiken om er wat misselijke anti-abortusmaatregelen doorheen te rammen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij dat er een oppositiepartij is die in alle redelijkheid een crisis gebruiken om klimaatplannetjes etc er door heen te rammen.
Kerel, m'n demente oma van 93 zou nog een betere president zijn dan Trump. Zijn optredens van afgelopen week hebben voor de zoveelste keer duidelijk dat Trump ongeschikt en zelfs gevaarlijk is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat verschil zie je wel met Biden, de man is op zijn retour. Zijn vrouw had hem in bescherming moeten nemen.
Dat is wat Bidens vrouw zij toen hij verdwaasd rond zich heen keek en zich afvroeg of hij nou voor het presidentschap ging of de senaat.quote:
Ter verdediging van hem, hij is oud en heeft gewoon zijn rust nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Biden had de camera’s moeten opzoeken. Mensen een hart onder de riem steken, met gouverneurs in gesprek gaan etc.
Dat heeft hij allemaal nagelaten en dat werkt idd niet in zijn voordeel.
Daar heb je gelijk in, maar als je dit soort rustmomentjes nodig hebt dan denk ik niet dat president van de VS de meest geschikte baan is voor hem.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ter verdediging van hem, hij is oud en heeft gewoon zijn rust nodig.
Hij is volledig de kluts kwijt. Hij probeert krampachtig een politiek slaatje te halen door expert het woord te ontnemen en dan te zaniken over de economie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, m'n demente oma van 93 zou nog een betere president zijn dan Trump. Zijn optredens van afgelopen week hebben voor de zoveelste keer duidelijk dat Trump ongeschikt en zelfs gevaarlijk is.
denk je echt dat je daar een eerlijk antwoord op krijgt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
Maar @:Chivaz, wat vindt je nou eigenlijk van Trump? En van het optreden van de man mbt de Coronacrisis?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
Maar @:Chivaz, wat vindt je nou eigenlijk van Trump? En van het optreden van de man mbt de Coronacrisis?
ik heb beide opmerkingen even gekoppeld. ga je gang Chivaz, ga je gangquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als je dit soort rustmomentjes nodig hebt dan denk ik niet dat president van de VS de meest geschikte baan is voor hem.
Laks zijn tijdens de campagne heeft ook geweldig gewerkt voor de dems in 2016.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef klappernootopreis het volgende:
Biden hoeft op het moment weinig te doen. De ingebakken hebzucht bij de republikeinen doet het meeste campagnewerk voor hem. Je ziet dat hij zich al aan het voorbereiden is op het presidentschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |